Borek7 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Mam przed sobą umowę i to nie jest żaden aneks do poprzedniej, tylko normalnie umowa o świadczenie usług, data zawarcia umowy 23.08.2013, data wejścia w życie umowy 23.08.2013r. Fakt, nie zapytałem przedstawiciela, ale on też mnie nie poinformował o takiej sytuacji. Nigdzie w umowie ani tej ani poprzedniej o czymś takim mowy nie ma. Co w takiej sytuacji? Poza tym w mailu napisał mi przedstawiciel nc+, że kwota 46,61zł powinna zostać zapłacona do 18.08.2013r. Jakim cudem ? Przecież to kupy się nie trzyma. [beep] jeden wielki. Kwoty tej nie zapłacę z pewnością, mogą być tego pewni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Podpisywałeś 2 kartki, Umowę o świadczenie usług i Oświadczenie Abonenta: "Niniejszym oświadczam, iż cofam złożone oświadczenie o wypowiedzeniu umowy skutkujące jej rozwiązaniem i wyrażam wolę kontynuowania umowy... itd" Z poprzedniej umowy zawsze wynika, że po zakończeniu okresu minimalnego będziesz płacił stawkę standardową wg. regulaminu, bez żadnych zniżek i promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek7 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Podpisywałeś 2 kartki, Umowę o świadczenie usług i Oświadczenie Abonenta: "Niniejszym oświadczam, iż cofam złożone oświadczenie o wypowiedzeniu umowy skutkujące jej rozwiązaniem i wyrażam wolę kontynuowania umowy... itd" Ok, ale mam przed sobą również umowę aktualną, gdzie jak wół widnieje : data wejścia w życie umowy 23.08.2013r. Więc z jakiej racji naliczają sobie po jakiś własnych stawkach? No, nie rozumiem naprawdę. Zresztą, będę się widział z prawnikiem w następnym tygodniu i jak mnie wkur... to jemu przedstawię tą sytuację, choć kwota śmieszna i sprawa też. Ale oszukiwać się nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Napisz pisemną reklamację i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek7 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Powinni policzyć te 7dni od nowej umowy. Podpisana 23.08.2013r i wchodzi w życie również od tego okresu. A oni te 7dni wyliczają sobie według starej umowy, jeszcze w dodatku, bez żadnych promocji itp. A i jeszcze miałem to zapłacić do 18.08.2013r. No jaja kompletne. Proszę mi napisać w takim razie, czy mogę zgłosić reklamacje mejlowo i jeśli tak to na jaki adres, a jeśli nie to na jaki adres pocztowy to wysłać. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Problem w tym, że na oświadczeniu złożyłeś podpis pod następującym tekstem: "Niniejszym oświadczam, iż cofam złożone oświadczenie o wypowiedzeniu umowy skutkujące jej rozwiązaniem i wyrażam wolę kontynuowania umowy. Za okres od dnia złożenia oświadczenia o cofnięciu wypowiedzenia do ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpiło złożenie oświadczenia, Abonent uiści Opłatę Uzupełniającą za Pakiet/Zestaw Promocyjny/Opcje w wysokości określonej w Regulaminie Umowy o Abonament/ Regulaminie Oferty Promocyjnej Zestawy Promocyjne, który obowiązywał Abonenta w dniu rozwiązania Umowy" Drugie zdanie oznacza, że za okres od 23.08 do końca miesiąca zapłacisz stawkę wg. starej umowy po cenach standardowych Czyli jeśli miałeś duży pakiet z Canalami+ MR i wynajmem dekodera to standardowa cena mogła być ok 200 zł czyli za 1/4 mies policzą ok 50 zł czyli tak jak u Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Sytuacja była opisywana w innych wątkach migracyjnych i powinieneś złożyć reklamację jeżeli chcesz obniżenia tej części abonamentu. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek7 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Problem w tym, że na oświadczeniu złożyłeś podpis pod następującym tekstem: "Niniejszym oświadczam, iż cofam złożone oświadczenie o wypowiedzeniu umowy skutkujące jej rozwiązaniem i wyrażam wolę kontynuowania umowy. Za okres od dnia złożenia oświadczenia o cofnięciu wypowiedzenia do ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpiło złożenie oświadczenia, Abonent uiści Opłatę Uzupełniającą za Pakiet/Zestaw Promocyjny/Opcje w wysokości określonej w Regulaminie Umowy o Abonament/ Regulaminie Oferty Promocyjnej Zestawy Promocyjne, który obowiązywał Abonenta w dniu rozwiązania Umowy" Drugie zdanie oznacza, że za okres od 23.08 do końca miesiąca zapłacisz stawkę wg. starej umowy po cenach standardowych Czyli jeśli miałeś duży pakiet z Canalami+ MR i wynajmem dekodera to standardowa cena mogła być ok 200 zł czyli za 1/4 mies policzą ok 50 zł czyli tak jak u Ciebie Wtedy mogli napisać na umowie, którą mam obecnie, że będzie ona obowiązywać od września, a nie od 23.08. A jeśli jest tak jak jest, to powinni liczyć te 7 dni sierpnia, według nowej umowy. Złoże reklamacje jeszcze dziś. Sytuacja była opisywana w innych wątkach migracyjnych i powinieneś złożyć reklamację jeżeli chcesz obniżenia tej części abonamentu. http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Czyli jeśli napiszę moją reklamacje w tym linku, to będzie ok? Nie muszę się bawić przez pocztę itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m134 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Mam identyczną sytuację. Wczoraj dostałem pierwszy rachunek nowej umowy i było lekkie zdziwienie, bo zostało mi naliczone 81zł opłaty za 'zmianę abonamentu'. Pewnie dlatego tyle, że przedłużałem na początku miesiąca (9ego bodajże). Najlepsze, że karta wciąż działała, więc mogłem spokojnie czekać z przedłużeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Sam nie wiem od czego to zależy,bo pojawiają się głosy w innych wątkach, z tego co zauważyłem, iż nie wszyscy są tak zaskakiwani rachunkiem w adekwatnej sytuacji przedłużenia umowy. Powinieneś złożyć reklamację (pomimo tego, iż wydaje się, że opłata została właściwie naliczona). Proszę tylko doprowadź sprawę do końca i opisz wynik tu na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Czyli jednym zdaniem podsumowując chodzi o to żeby w różnych zabiegach i sztuczkach uwalić klienta. Nowa platforma jest żenująca ja już mam kolejną reklamację złożoną z tytułu nie słusznie naliczonych opłat. O ile pierwsza reklamacja została uznana za zasadną, to znowu mi naliczyli jakąś dopłatę 29 zł. Kolejna reklamacja złożona a termin na jej rozpatrzenie minął, a oni się nie odzywają. Są bezkarni nikt tym się nie zajmuje nie ma instytucji która by zajmowała się takimi sprawami nawet nie przestrzegają swojego regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Widzę jeden wspólny mianownik, najczęściej zgłaszają reklamacje abo, którzy wyrwali Universe+6C+i jakieś dodatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 @arczi1280 jeżeli się nie czyta podpisanej umowy-to wybacz,ale pretensję można mieć przede wszystkim do siebie. Co innego przy umowach na odległość gdy konsultant nie poinformuje o tym klienta. Zdaję sobie sprawę, że zbyt długie oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji-wg.nas zasadnej-może być frustrujące, ale ma to i dobrą stronę(reklamacja uznana). @regenwalde jeżeli jest tak jak piszesz-to NC+ ma pecha, bo zgłasza roszczenie do największych istniejących skner w platformie-które grosza nie podarują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Gorzej jeśli termin odpowiedzi na reklamacje minął a oni nie reagują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Właśnie Ci napisałem, że nie gorzej bo to znaczy, że reklamacja uznana. Jeżeli Ci się chce możesz zadzwonić na BOK i sie upewnić, albo skorzystaj z formularza: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 No właśnie ci wcześniej napisałem, więc napisze inaczej, jeszcze trzeba tą reklamacje wyegzekwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Skoro uznana to egzekucja sama przyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptysiub Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ja również musiałem zgłaszać reklamację na nieprawidłowo naliczoną opłatę za usługę MR , oczywiście termin rozpatrzenia to 30 dni zgodnie z regulaminem. Natomiast po około 10 dniach od złożenia reklamacji napisałem maila do nc+ i uzyskałem info, iż moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i mam czekać na oficjalny kontakt z działu reklamacji. No i dokładnie w 30 dniu od złożenia reklamacji zadzwonił konsultant z nc+, potwierdził pozytywne rozpatrzenie reklamacji, przeprosił za zaistniałą sytuację oraz przystał na moją propozycję rekompensaty w formie darmowego 12 miesięcznego dostępu do kanałów CINEMAX. Tak więc, po tych 30 dniach od zawarcia telefonicznej umowy z nc+(nigdy więcej tel, odtąd tylko na piśmie), moja całkowita oferta zawiera : PAKIET SILVER+/DODATKOWE 4xCANAL+/HBO/CINEMAX/MULTIROOM/PACE PVR 500GB/ wszystko na 12 miesięcy w cenie 94 zł. Także jak widać na moim przykładzie, nie "wyrwałem" opcji Universe+6C a reklamację i tak musiałem składać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ja przed chwilką zadzwoniłem do BOK-u. Reklamacja złożona 08.08.2013 roku, dziś mamy 12.09 i reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Chodziło ci chyba o 12.09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygi77 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Mam pytanie: jak długo trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji na źle wprowadzoną ofertę migracji. Z C+ optimum zmigrowałem na Uniwersum + i 6x C+ niestety po restarcie dekodera mam tylko sam U+ i C+family. W ica wycena jak dla nowego. Umowa była do końca września, wysłane wypowiedzenie. Na dzisiaj zostałem bez Canalów na których będą ich nowości i przedewszystkim mecze. Miałem już dwie nieprzyjemne rozmowy z konsultantami. Czego ewentualnie można domagać się za taką niekompetencję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Standardowo 30 dni od daty złożenia reklamacji mają czas na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Jeżeli najpóźniej w 30-tym dniu wyślą odpowiedź to termin jest zachowany. @zygi77 w ICA ceny mogą być podane niepromocyjne a najważniejsze jakie masz saldo. Nie musisz dzwonić a reklamacje możesz napisać tu: http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygi77 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Ok. dzięki 30 dni to termin ustawowy. Ale jak to wygląda w praktyce, bo nie uśmiecha mi się czekać miesiąc na podłączenie reszty programów. Nie wierzę, że rozmowy odsłu[beep]ą w ostatni dzień przed odpisaniem na reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 żebys się nie zdziwił, jak ja reklamowałem sprawę w byłej ence to zawsze w ostatnie dni tych 30 dni odpowiadali mi na reklamację i to za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.