banita24 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nie żartuj. Następnym razem poczekaj max do 10 min i powinien ktoś odebrać zazwyczaj ( nie zawsze ) w słuchawce głos mówi ile czasu jeszcze na odebranie połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakup Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ok, dzięki, będę próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentliczek22 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Problem mam nastepujacy, w ICA w ramce biezaca faktura ciagle mam dane za listopad a zwykle o tej porze dawno juz byl miesiac biezacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom427 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam Mam pewien problem, Podpisałem dzis umowe z nc+ i gdy chce sie logowac w ICA podajac dane to wyskakuje że konto zostało zablokowane, a logowalem się na konto 1 raz, czym to moze byc spowodowane? za szybko chciałem się logować i nie zostało utworzone konto czy jaki może byc inny powod tego? ktos mial taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ireneusz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam mam pytanie co mam dalej zrobić. W kwietniu zrobiłem wypowiedzenie umowy w ciągu 14 dni ze względu na zmaimy w regulaminie. Wysłałem pismo oczywiście podpisałem się. Zanim cokolwiek zrobiłem chciłem się upewnić czy rozwiązanie doszło i czy moge zdać sprzęt. Konsultant poinforował mnie że wszystko jest ok. i mogę zdać dekoder.Zdałem sprzęt i myślałem że mam spokój. Ale co się okazało w czerwcu dostałem pismo że mam opłacić abonament. Kiedy zadzwoniłem na info pani mnie uświadomiła że źle było napisane rozwiązanie i moja umowa dalej jest czynna. Pisałem reklamacje i odwołania ale za każdym razem piszą że albo nie ten adres albo nie taka treść, a list który mi wysłali był lisem powitalnym. Czy są szanse że nie będe musaił zapłacić za cały ten abonament (320zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam mam pytanie co mam dalej zrobić. W kwietniu zrobiłem wypowiedzenie umowy w ciągu 14 dni ze względu na zmaimy w regulaminie. Wysłałem pismo oczywiście podpisałem się. Zanim cokolwiek zrobiłem chciłem się upewnić czy rozwiązanie doszło i czy moge zdać sprzęt. Konsultant poinforował mnie że wszystko jest ok. i mogę zdać dekoder.Zdałem sprzęt i myślałem że mam spokój. Ale co się okazało w czerwcu dostałem pismo że mam opłacić abonament. Kiedy zadzwoniłem na info pani mnie uświadomiła że źle było napisane rozwiązanie i moja umowa dalej jest czynna. Pisałem reklamacje i odwołania ale za każdym razem piszą że albo nie ten adres albo nie taka treść, a list który mi wysłali był lisem powitalnym. Czy są szanse że nie będe musaił zapłacić za cały ten abonament (320zł) A kartę też zdałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ireneusz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Tak, gdyż byłem abonentem telewizji n W kwietniu dostałem list w którym miałem zdecydować czy wypowiadam czy zostaje na ich warunkach.Wypowiedziałem a teraz mam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentliczek22 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Problem mam nastepujacy, w ICA w ramce biezaca faktura ciagle mam dane za listopad a zwykle o tej porze dawno juz byl miesiac biezacy haloo jaki macie meisiac w ramce biezaca faktura? ja ciagle listopad.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Spokojnie teraz jest okres świąteczno noworoczny więc jak to encepence ma opóźnienia chyba większość ma tak samo ale bez obaw o kasie nie zapomną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentliczek22 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ta potem sie przy[beep]ola ze nie zaplacilem i dadza kare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 A kto Ci broni być nadgorliwym i zrobić nadpłatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 @ ireneusz Zaloguj się do ica (internetowe centrum abonenta ) tam wszystko wyświetla się na bieżąco nawet w dni świąteczne jeśli od niedawna jesteś abonentem nc+ tu masz linka do twojego ica http://www.ica.n.pl (Uwaga jeśli korzystasz z serwisu pierwszy raz zarejestruj się kolejny raz zaloguj) jeśli tam będą błędy czasem są ale rzadko zadzwoń 22 310 4747 wybierz 1 jeśli korzystasz nc+(na ADB) lub 2 (ze sprzętu lub karty po C+) potem 2 i podaj pesel a cię poinformują dokładnie jak sprawa stoi PS.: http://www.ica.n.pl - (Jest dla Nowych abonentów nc+ lub starych n ze sprzętem ADB to znczy BOX+,Turbobox 250,500,1TB,Mediabox+) , http://www.ica.cyfraplus.pl dla abonentów po Cyfry+ lub aktualnych nc+ ze sprzętem lub kartą po C+ Pozdrawiam Wchodząc do ica sprawdź płatności twoje jeśli masz -100 musisz zapłacić 100 żeby nie mieć zaległości i wyjść na 0 jeśli masz 100,00 masz nadpłatę :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artuus Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam Nie wiem czy już o tym było ale wszyscy co dostali w ramach wiosennego zamieszania z NC+ "rekompensate" w postaci HBO do końca roku nie zapomnijcie sobie wyłączyć tego bo z dniem 01.01.2014 wchodzi to w abonament jako dodatkowa opcja płatna. Wcześniej konsultantka niby mówiła że uprawnienia same wygasną ale jak widac za 9 miesiecy im sie zmieniło i trzeba wyłączyć samemu. Niby konsultant twierdzi że sprawa była by do wygrania przez złożenie reklamacji ale po co się denerwować z początkiem roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 @ ireneusz http://www.ica.cyfraplus.pl dla abonentów po Cyfry+ lub aktualnych nc+ ze sprzętem lub kartą po C+ Ten link nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin74 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 WitamNie wiem czy już o tym było ale wszyscy co dostali w ramach wiosennego zamieszania z NC+ "rekompensate" w postaci HBO do końca roku nie zapomnijcie sobie wyłączyć tego bo z dniem 01.01.2014 wchodzi to w abonament jako dodatkowa opcja płatna. Wcześniej konsultantka niby mówiła że uprawnienia same wygasną ale jak widac za 9 miesiecy im sie zmieniło i trzeba wyłączyć samemu. Niby konsultant twierdzi że sprawa była by do wygrania przez złożenie reklamacji ale po co się denerwować z początkiem roku Wczoraj wieczorem dzwoniłem w tej sprawie i miły pan powiedział, że promocja na HBO przedłużona jest do 31.01.2014 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Mam do Was pytanie, mialem mixa od listopada pozniej umowa w polowie grudnia wiec powinienem zalacic pierwszy rachunek za styczen. Do kiedy dostane ten rachunek na TV oraz pojawi mi sie w ICA? Jak do tej pory w ICA nic nie ma, to samo w platnosciach na TV. Ktorego dnia miesiaca mniej wiecej wystawiaja rachunki a do kotrego jest termin platnosci? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja rachunki dostaję zazwyczaj między 15-tym a 20-tym. Termin płatności 7 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 ok dzieki za info, do tej pory myslalem ze rachunki dochodza poczatkiem miesiaca a termin platnosci to do 18 kazdego dnia miesiaca. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 OK.18 to raczej dopiero dostaniesz rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Czy przy migracji z cyfry do nc polecenie zapłaty przechodzi czy trzeba na nowo to zlecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam5 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Od września przeszedłem do nc+ z cyfry i zostawiłem sobie dekoder PVR BOX+* HD 250 GB Philips i płacę za niego 20zł/mc, pakiet universe+ z c+ na cały okres umowy za 59zł + te 20zł za dekoder i pytanie czy da radę jakoś dekoder wymienić na media albo turbobox i jakby to wyglądało cenowo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solaris Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mam pytanie odnośnie wzoru wypowiedzenia umowy z nc+, bo zapewne jest inny niż ten wzór wypowiedzenia z Cyfrą+ (choćby 3-miesięczny okres wypowiedzenia). A słyszałem że bywają problemy z tym takie, że niektórzy przez te 3 miesiące płacili wyższy abonament, bo źle skonstruowali zdanie dotyczące rozwiązania umowy. Macie może jakiś wzór, żebym mógł go im wysłać? I na jaki adres im to słać jako były abonent Cyfry? Ten krakowski czy na warszawską skrytkę pocztową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wszelką korespondencję kierujemy na adres ITI Neovision S.A. skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa. Zakładam, że pismo które chcesz wysłać to rezygnacja z korzystania z usług Dostawcy usług w myśl rozdziału III pkt.9 tego dokumentu http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... 0uslug.pdf Pismo musi trafić do NC+ najpóźniej na 30 dni przed końcem okresu minimalnego umowy. Data i miejscowość Rezygnacja z umowy o świadczenie usług Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr {numer umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania. Podpis imię i nazwisko adres nr abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Przed weekendem zadzwoniła do mnie przedstawicielka firmy, oferując możliwość przedłużenia umowy. Po krótkich negocjacjach ustaliliśmy, że umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy (do końca stycznia 2015 r.) i obejmie pakiet Universe+ oraz wszystkie 6 kanałów premium z rodziny Canal+. Abonament został uzgodniony na 84 zł + 10 zł opłaty za multiroom. W dniu dzisiejszym po zalogowaniu się do Strefy Abonenta zauważyłem w opcjach dodatkowych pakiet HBO. Faktycznie, działa, o czym nie miałem pojęcia, bo nigdy nie zaglądałem do zakodowanych kanałów. Zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że umowa została przedłużona na 18 miesięcy i obejmuje pakiet Universe+ Film oraz HBO w abonamencie za 89 zł plus 10 zł za multiroom. Zastanawiam się, po co zadawać sobie trud telefonowania do klientów, skoro ustalenia i tak nie są brane pod uwagę. Stan faktyczny kompletnie nie pokrywa się z warunkami, jakie zostały mi zaproponowane i na jakie przystałem. Nie zgadza się wysokość abonamentu, czas trwania umowy ani kanały. Po raz drugi mam wątpliwą przyjemność podpisywania umowy za pośrednictwem konsultantów i po raz drugi jestem zmuszony składać reklamację (za pierwszym razem nie otrzymałem od ncplus anteny, a jedynie same dekodery, na dodatek będąc przez kilka dni wprowadzany w błąd przez kolejnych pracowników, że antena zostanie mi przysłana w późniejszym terminie, gdy w rzeczywistości nie została w ogóle ujęta w zamówieniu). Konsultant z forum ncplus odpisał mi, że z informacji, które ma w systemie, przyjęto zamówienie na: History HD (1,99zł), Sundance HD (2,99zł), HBO 0zł 18m, Multiroom Standard HD 10zł 18m migracja, Universe+ Film 89zł 18m. Czy w związku z tym, że na dobrą sprawę NIC się nie zgadza, mam prawo odstąpić od tej umowy, czy mogę jedynie domagać się wprowadzenia pakietów i opłat, które ustaliłem? Bo w sumie chętnie bym im rzucił wypowiedzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eNCe peNCe Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Najpierw reklamacja na odsłuchanie rozmowy. W reklamacji należy podać że w związku z niedotrzymaniem warunków umowy oraz rażącego naruszenia. W przypadku 'Rażącego naruszenia' należy powołać się na punkt 16 rozdziału IX regulaminu. Rozdział IX to 'rozwiązanie i zmiana umowy' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.