Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, LorDx napisał(a):

"niezwłocznie" - niech ktoś spróbuje określić ile to czasu liczbowo :-)

niezwłocznie, natychmiast, JUŻ TERAZ!

evjz3LK.png

 

Ale fikołki robicie. Dla mnie to jest jasne, skoro dostaję informację, że JUŻ mam dostęp no to powinien być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, LorDx napisał(a):

Ale jak ma odstąpić skoro niema elementu umowy dekodera i karty, to umowa sat, dostarczenie tego jest po stronie operatora i wpisane go w umowę.

Umowa czysto online już by działała, tam nie trzeba sprzętu.

To bez znaczenia jeśli wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy. Różnica jest taka, że wtedy musi zapłacić nawet jak odstąpi od umowy.

22 minuty temu, dewu napisał(a):

Nie kojarzę takiej zgody nigdzie, ale zaznaczałem wszystkie jakie były.

4WyMWPM.png

To zawarłem umowę czy nie? :)

Umowę masz w mailu, więc sprawdź na co wyraziłeś zgodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

To bez znaczenia jeśli wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy. Różnica jest taka, że wtedy musi zapłacić nawet jak odstąpi od umowy.

Umowę masz w mailu, więc sprawdź na co wyraziłeś zgodę.

Sprawdziłem, nie ma zgody o takiej treści. Zresztą wszystkie są zaznaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego nie rozumiesz w słowach nie ma takiego zapisu w umowie?

Edit:

Taka zgoda jest w trakcie zawierania umowy na stronie i jest ona niezbędna do zaznaczenia, inaczej nie zawrzesz umowy. W samej umowie pdf tego nie ma:

z6XeKwy.png

 

Czekam na kolejny fikołek 🙃

Edytowane przez dewu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

To zaprzeczają samym sobie.

To przecież cały czas o tym mówię! Że umowa zgodnie z tym co jest na stronie  została zawarta. 

@LorDx jak widać nie czytał  tego lub rozumie to inaczej. 

1 godzinę temu, LorDx napisał(a):

niema elementu umowy dekodera i karty

Chociażby po to żeby mógł oglądać już online

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się uprę że to jest wiosek o umowę, którą pospisuje póki co tylko abonent na stronie operatora.

Jest jeden problem niewiedzą co wpisać w pole nr dekodera i karty, muszą dostać info co wysyłają z magazynu :) i protokół odbioru przesyłki.

Dopiero wtedy ktoś wygeneruje umowę i podpisze sie pod tym imieniem i nazwiskiem.

Dokładnie ta sama procedura co przez telefon.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2024 o 07:41, LorDx napisał(a):

C+ sprawdza tylko dane z przelewu testowego czy zgadzają się podanymi, reszta muszą sprawdzić w bazach publicznych ręcznie.

W dzień roboczy do to zrobić od ręki, w weekend maja wolne.

Update, dalej nie działa. Mam czekać aż wypiją kawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2024 o 10:25, LorDx napisał(a):

Dzwon pytaj o co im chodzi, przyciśnij infolinie

Kolejny konsultant wczoraj mówił to samo, czyli dopiero jak będzie kurier to zadziała. Tak też się stało dzisiaj, zaraz po odbiorze zaczęły działać kanały live. Także lecą w kulki na stronie i w mailach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2024 o 15:38, LorDx napisał(a):

A jak ci maja świadczyć usługę sat skoro nie masz dekodera i karty ? To jest przedmiotem umowy.

C+ online dopiero jak umowa sat aktywna, to dodatek niegwarantowany w żadnym punkcie umowy.

Nieprawda.

 

Podpisując umowę przez stronę dostajesz maila, w którym wyraźnie jest zaznaczone, że w czasie oczekiwania na paczkę z dekoderem zapraszają do skorzystania z oferty Canal+ online.

 

Sam jak brałem umowę już dobrych kilka lat temu to miałem dostęp do kanałów online w kilka godzin od dopełnienia formalności.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, adam-adam napisał(a):

jak brałem umowę już dobrych kilka lat temu to miałem dostęp do kanałów online w kilka godzin od dopełnienia formalności.

Dziś widać to tak nie działa, najpierw formalności potem gratisy. Zabezpieczają swoje interesy, nie jeden dekoder widać zawracał w drodze a c+ online działało kilka dni za [beep].

Edytowane przez Kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie płacę za poniższy pakiet 106,89 zł, jakie ceny jestem w stanie wywalczyć / podtrzymać w momencie przedłużenia umowy

 

Dziękuje bardzo za pomoc

 

Pakiet Pakiet Extra+ z CANAL+ 170,00 -90,01 79,99

 

Opcje dodatkowe Viaplay 34,00 -29,00 5,00

 

VOD+ 10,00 -10,00 0,00

 

Eleven Sports 15,90 -4,00 11,90

 

MISTRZOWSKA PIŁKA 30,00 -30,00 0,00

 

Inne opłaty Czynsz najmu sprzętu 10,00

Prośba o usunięcie powyższego post, został opublikowany w odpowiednim dziale

 

Dziękuje bardzo

Edytowane przez Scrobek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 8/16/2024 at 12:16 PM, beryl1810 said:

Hejka wszystkim 👋 (jeżeli wiadomość w złym miejscu to poproszę o informację, gdzie powinna się znaleźć 🙏)

 

posiadam aktualnie umowę na czas nieokreślony (Nowy Start +, z 2021 roku jakoś) gdzie mam 96 kanałów i jest to w zupełności wystarczające za cenę 23,99 zł/msc, z najmem dekodera WiFi PremiumBox+ za 0,00 zł/msc

 

Ostatnio na dekoderze pojawiła się informacja:

 

Kontaktowałem się Canal+ poprzez czat i potwierdzili, że wymienią mi dekoder na 4K Dualbox+ bez opłat i nadal będzie najem za 0,00 zł, wystarczyło się zgłosić do salonu sprzedaży.

Dziś w salonie otrzymałem informację, że nie mogą mi wymienić dekodera ponieważ umowa jest zawarta na czas nieokreślony. Napisałem ponownie na czacie i otrzymałem taką samą informację, że w przypadku umowy na czas nieokreślony nie da się wymienić dekodera.

 

W związku z tym mam pytania (może ktoś przez to przechodził):

  • Czy komuś udało się wymienić dekoder na 4K Dualbox+ bez opłat w trakcie trwania umowy na czas nieokreślony?
  • Czy w związku z tym, że C+ zabiera dostęp do usługi na dekoderze jaki posiadam czy jest to równoznaczne z tym, że nie świadczą mi usługi w pełni?

PS. wiem, że nc+ GO TV przechodzi w Canal+ online, chciałbym po prostu nadal mieć dostęp VOD na dekoderze bez konieczności zmian umowy, ponieważ jest ona dla mnie bardzo atrakcyjna.

 

Poproszę o pomoc 🙏

 

Hejka, udało się bez opłat wymienić dekoder na 4K Dualbox+ oraz nadal mam najem za 0,00 zł. Wystarczyło napisać do C+ po 21.08.2024

Temat zamknięty ✅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Kolega prosił mnie o pomoc. Mówiłem mu że tutaj są fachowcy także bardzo proszę o pomoc. Ma problem z odbiorem c+4k. Czasami jak ogląda mecze ma ok ale czasami występuje zacinanie się ruchów.(Płynność ). Miał cały czas kartę ci+ i nie było problemu. Jednak wymienił na dekoder i się zaczęło. Koniec umowy ma w maju 2025. Napisał reklamację. Był w stacjonarnym bok i powiedzieli że problemem jest multiroom. Płaci ponad 200 zł na miesiąc i aby dostać moduł zamiast multirooma za 15zł  musiałby wziąć drugą umowę za kolejne ponad 200 zł. Jakiś pomysł jak to ugrać jeżeli reklamacja będzie negatywna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, kriss444 napisał(a):

Jednak wymienił na dekoder i się zaczęło

Ustawienia anteny i dekodera trzeba sprawdzić. 

Instalacja 1 kablowa czy 2 kablowa? Odpowiednio wybrana w dekoderze? 

2 minuty temu, Claudio napisał(a):

Skoro stwierdzili, że problemem jest multiroom

Co ma multiroom do odbioru kanału? Nie czaję. 

Edytowane przez Motyl1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...