Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pewien problem, Podpisałem dzis umowe z nc+ i gdy chce sie logowac w ICA podajac dane to wyskakuje że konto zostało zablokowane, a logowalem się na konto 1 raz, czym to moze byc spowodowane? za szybko chciałem się logować i nie zostało utworzone konto czy jaki może byc inny powod tego? ktos mial taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie co mam dalej zrobić. W kwietniu zrobiłem wypowiedzenie umowy w ciągu 14 dni ze względu na zmaimy w regulaminie. Wysłałem pismo oczywiście podpisałem się. Zanim cokolwiek zrobiłem chciłem się upewnić czy rozwiązanie doszło i czy moge zdać sprzęt. Konsultant poinforował mnie że wszystko jest ok. i mogę zdać dekoder.Zdałem sprzęt i myślałem że mam spokój. Ale co się okazało w czerwcu dostałem pismo że mam opłacić abonament. Kiedy zadzwoniłem na info pani mnie uświadomiła że źle było napisane rozwiązanie i moja umowa dalej jest czynna. Pisałem reklamacje i odwołania ale za każdym razem piszą że albo nie ten adres albo nie taka treść, a list który mi wysłali był lisem powitalnym. Czy są szanse że nie będe musaił zapłacić za cały ten abonament (320zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie co mam dalej zrobić. W kwietniu zrobiłem wypowiedzenie umowy w ciągu 14 dni ze względu na zmaimy w regulaminie. Wysłałem pismo oczywiście podpisałem się. Zanim cokolwiek zrobiłem chciłem się upewnić czy rozwiązanie doszło i czy moge zdać sprzęt. Konsultant poinforował mnie że wszystko jest ok. i mogę zdać dekoder.Zdałem sprzęt i myślałem że mam spokój. Ale co się okazało w czerwcu dostałem pismo że mam opłacić abonament. Kiedy zadzwoniłem na info pani mnie uświadomiła że źle było napisane rozwiązanie i moja umowa dalej jest czynna. Pisałem reklamacje i odwołania ale za każdym razem piszą że albo nie ten adres albo nie taka treść, a list który mi wysłali był lisem powitalnym. Czy są szanse że nie będe musaił zapłacić za cały ten abonament (320zł)

A kartę też zdałeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ ireneusz

 

Zaloguj się do ica (internetowe centrum abonenta ) tam wszystko wyświetla się na bieżąco nawet w dni świąteczne jeśli od niedawna jesteś abonentem nc+ tu masz linka do twojego ica http://www.ica.n.pl (Uwaga jeśli korzystasz z serwisu pierwszy raz zarejestruj się kolejny raz zaloguj) jeśli tam będą błędy czasem są ale rzadko zadzwoń 22 310 4747 wybierz 1 jeśli korzystasz nc+(na ADB) lub 2 (ze sprzętu lub karty po C+) potem 2 i podaj pesel a cię poinformują dokładnie jak sprawa stoi :)

 

PS.: http://www.ica.n.pl - (Jest dla Nowych abonentów nc+ lub starych n ze sprzętem ADB to znczy BOX+,Turbobox 250,500,1TB,Mediabox+) , http://www.ica.cyfraplus.pl dla abonentów po Cyfry+ lub aktualnych nc+ ze sprzętem lub kartą po C+

 

Pozdrawiam :)

 

Wchodząc do ica sprawdź płatności twoje jeśli masz -100 musisz zapłacić 100 żeby nie mieć zaległości i wyjść na 0 jeśli masz 100,00 masz nadpłatę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy już o tym było ale wszyscy co dostali w ramach wiosennego zamieszania z NC+ "rekompensate" :) w postaci HBO do końca roku nie zapomnijcie sobie wyłączyć tego bo z dniem 01.01.2014 wchodzi to w abonament jako dodatkowa opcja płatna.

Wcześniej konsultantka niby mówiła że uprawnienia same wygasną ale jak widac za 9 miesiecy im sie zmieniło i trzeba wyłączyć samemu.

Niby konsultant twierdzi że sprawa była by do wygrania przez złożenie reklamacji ale po co się denerwować z początkiem roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie wiem czy już o tym było ale wszyscy co dostali w ramach wiosennego zamieszania z NC+ "rekompensate" :) w postaci HBO do końca roku nie zapomnijcie sobie wyłączyć tego bo z dniem 01.01.2014 wchodzi to w abonament jako dodatkowa opcja płatna.

Wcześniej konsultantka niby mówiła że uprawnienia same wygasną ale jak widac za 9 miesiecy im sie zmieniło i trzeba wyłączyć samemu.

Niby konsultant twierdzi że sprawa była by do wygrania przez złożenie reklamacji ale po co się denerwować z początkiem roku :)

 

Wczoraj wieczorem dzwoniłem w tej sprawie i miły pan powiedział, że promocja na HBO przedłużona jest do 31.01.2014 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie, mialem mixa od listopada pozniej umowa w polowie grudnia wiec powinienem zalacic pierwszy rachunek za styczen. Do kiedy dostane ten rachunek na TV oraz pojawi mi sie w ICA? Jak do tej pory w ICA nic nie ma, to samo w platnosciach na TV.

 

Ktorego dnia miesiaca mniej wiecej wystawiaja rachunki a do kotrego jest termin platnosci?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od września przeszedłem do nc+ z cyfry i zostawiłem sobie dekoder PVR BOX+* HD 250 GB Philips i płacę za niego 20zł/mc, pakiet universe+ z c+ na cały okres umowy za 59zł + te 20zł za dekoder i pytanie czy da radę jakoś dekoder wymienić na media albo turbobox i jakby to wyglądało cenowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie wzoru wypowiedzenia umowy z nc+, bo zapewne jest inny niż ten wzór wypowiedzenia z Cyfrą+ (choćby 3-miesięczny okres wypowiedzenia). A słyszałem że bywają problemy z tym takie, że niektórzy przez te 3 miesiące płacili wyższy abonament, bo źle skonstruowali zdanie dotyczące rozwiązania umowy. Macie może jakiś wzór, żebym mógł go im wysłać? I na jaki adres im to słać jako były abonent Cyfry? Ten krakowski czy na warszawską skrytkę pocztową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszelką korespondencję kierujemy na adres ITI Neovision S.A. skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa. Zakładam, że pismo które chcesz wysłać to rezygnacja z korzystania z usług Dostawcy usług w myśl rozdziału III pkt.9 tego dokumentu http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumen ... 0uslug.pdf Pismo musi trafić do NC+ najpóźniej na 30 dni przed końcem okresu minimalnego umowy.

 

 

Data i miejscowość

 

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr {numer umowy} i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem oznaczonego w umowie okresu jej trwania.

 

Podpis

 

 

imię i nazwisko

adres

nr abonenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed weekendem zadzwoniła do mnie przedstawicielka firmy, oferując możliwość przedłużenia umowy. Po krótkich negocjacjach ustaliliśmy, że umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy (do końca stycznia 2015 r.) i obejmie pakiet Universe+ oraz wszystkie 6 kanałów premium z rodziny Canal+. Abonament został uzgodniony na 84 zł + 10 zł opłaty za multiroom.

W dniu dzisiejszym po zalogowaniu się do Strefy Abonenta zauważyłem w opcjach dodatkowych pakiet HBO. Faktycznie, działa, o czym nie miałem pojęcia, bo nigdy nie zaglądałem do zakodowanych kanałów. Zadzwoniłem do Biura Obsługi Klienta, gdzie zostałem poinformowany, że umowa została przedłużona na 18 miesięcy i obejmuje pakiet Universe+ Film oraz HBO w abonamencie za 89 zł plus 10 zł za multiroom.

Zastanawiam się, po co zadawać sobie trud telefonowania do klientów, skoro ustalenia i tak nie są brane pod uwagę. Stan faktyczny kompletnie nie pokrywa się z warunkami, jakie zostały mi zaproponowane i na jakie przystałem. Nie zgadza się wysokość abonamentu, czas trwania umowy ani kanały. Po raz drugi mam wątpliwą przyjemność podpisywania umowy za pośrednictwem konsultantów i po raz drugi jestem zmuszony składać reklamację (za pierwszym razem nie otrzymałem od ncplus anteny, a jedynie same dekodery, na dodatek będąc przez kilka dni wprowadzany w błąd przez kolejnych pracowników, że antena zostanie mi przysłana w późniejszym terminie, gdy w rzeczywistości nie została w ogóle ujęta w zamówieniu).

 

Konsultant z forum ncplus odpisał mi, że z informacji, które ma w systemie, przyjęto zamówienie na: History HD (1,99zł), Sundance HD (2,99zł), HBO 0zł 18m, Multiroom Standard HD 10zł 18m migracja, Universe+ Film 89zł 18m.

 

Czy w związku z tym, że na dobrą sprawę NIC się nie zgadza, mam prawo odstąpić od tej umowy, czy mogę jedynie domagać się wprowadzenia pakietów i opłat, które ustaliłem? Bo w sumie chętnie bym im rzucił wypowiedzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...