Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Strasznie są uparci i mają ciśnienie. Przy okazji konsule wciskają, by nie wierzyć Wam szanowni Forumowicze oraz zdrowemu rozsądkowi. Wygadani są i coraz bardziej natrętni. I w ogóle nie negocjują! Co też mnie denerwuje. A skoro wiem od Was, że za 59zł można dostać Universe, C+ (paczkę) i HBO na cały okres umowy to chyba można. Prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komu ufasz:

- niezależnym e-kolegom niemających żadnego interesu żeby zrobić Ci na złość,

- mającemu działać na korzyść pracodawcy konsulowi, który w zależności od tego jak drogi pakiet Ci wciśnie - to dostanie wyższą prowizję?

 

Myślę, że pytanie nie jest trudne. My tu nie lubimy tej zakłamanej polityki nc+, stąd walimy prawdę prosto z mostu :wink:

Konsul Ci nie może powiedzieć jak jest naprawdę. Już jeden taki był, co załatwiał ludziom optymalne oferty przez prywatne wiadomości i po kilkunastu godzinach działalności stracił pracę. Więc nie licz, że jakikolwiek konsul będzie działał na Twoją korzyść. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Pytanie kto tam pracuje w tej NC+ i odbiera maile od nas? bo chyba jakiś [beep] po szkole podstawowej a nie specjalista ds kontaktów z klientem

 

Wczoraj napisałem do nich ostatecznego maila że zostały mi składane już takie oferty czyli Univer+ 6xC za 59zł napisałem że wieżę w dlugoletnią współpracę z nimi i oczekuje tego za cenę 49zł na 12m

 

A dziś szokująca odpowiedź

 

Pani Pragnie mnie poinformować ma ofertę specjalnie przygotowaną dla mnie

 

Pakiet Canal+ Gold za 79zł na 18m

 

Lub Pakiet Silver 69zł na 18m

 

:lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Do tej pory tylko śledziłem wasze poczynania z tą zacna firmą, ale że zaczynają męczyć i mnie "super" ofertami, to pora zasięgnąć opinii expertów :D

Mianowicie posiadam obecnie pakiet optimum hd z MR, dekoder philipsa z pvr (bez opłat co miesiąc) i drugi jakiś malutki (nawet nie wiem, bo jest w innym domu :smile: ), przez pół roku było HBO i to wszystko jest za 58 miesięcznie. Z końcem listopada umowa się kończy. Tydzień temu zaczęły się już telefony z ofertami 120, 99, 89zł. Powiedziałem, że liczę na: Universe+MR+mediabox(bez opłat)+pakiet canal+ albo hbo (mi obojętnie, więc co im lepiej dać) i wszystko w przystępnej cenie. Niestety poniżej 80 nie schodzili, więc skorzystałem z waszego myku i wczoraj w salonie złożone wypowiedzenie (czy jak to tam zwał). Dzisiaj telefon z super ofertą, która jest tylko dzisiaj, tylko dla mnie i to do 17 :D Później lepiej już ma nie być,,, mianowicie Universe, pozostawią mi dekoder z pvr bez opłat (który chcę zmienić bo jest do :censored: ) bez MR i coś pokombinowane z canal+ i hbo, że jakoś zamienne kanały, nie bardzo skumałem - wszystko za 60zł - jednym słowem jakaś lipa. Czekać dalej, prawda? Ponad miesiąc do końca, chyba tylko ściema z tą ostatecznie dobrą ofertą,,,

Ile można krzyczeć im za ten komplet na który liczę?

P.S. przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem wszystko na raz opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Q77 nie pogniewaj się ;-) ale na bezsensowne maile dostaniesz głupią odpowiedź...

Kolego Kibo no Hikari, a co jest "bezsensownego" w wysłaniu maila z konkretną ofertą, jakiej klient oczekuje. Wybacz, ale nie rozumiem. Czasem lepiej tak niż męczyć się miesiącami tak jak ja, z "betonem" konsultantów. Bezsensowne jest wysyłanie idiotycznego maila ze standardową ofertą ze strony internetowej! A może mail jako forma komunikacji to dla nich jeszcze za nowocześnie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 a no to, że dajesz jasny sygnał, że chcesz z nimi pozostać a Twoje wypowiedzenie to tylko ściema by ugrać lepszą ofertę i taki klient jak nic jest do wydojenia, bo cokolwiek dostanie i tak najczęściej pozostanie :D to chyba oczywiste, że nie jest to instytucja charytatywna a takim ruchem odsłaniasz wszystkie karty i w odpowiedzi dostajesz taką "wyśnioną" propozycję na maila od nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari. Można to rozumieć w dwojaki sposób. Ja jestem odstępstwem od tej reguły. Mówię im jasno, co mnie interesuje i na prawdę jestem przygotowany na rozstanie. Nie mam czasu na tv. Tylko żonce będzie przykro. Tak sobie myślę, że jakoś jej to wynagrodzę ;) Ale fakt, jeśli ktoś na prawdę chce zostać, to kontaktując się z nimi sam, "odsłaniając wszystkie karty", jest łatwiejszy do ugrania...Tu się zgadzam. Chociaż nie zmienia to faktu, że kij ma zawsze 2 końce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 masz rację, że nie ma reguły, bo od święta może i takie zabiegi pozwolą osiągnąć cel...ja jednak jestem mocno sceptyczny co do takiego postępowania i uważam, że "parcie" to nasz wróg.

 

P.S.

A zupełnie inna kategorią wagową jest taki klient jak Ty :D który chce a nie musi z nimi pozostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli złożyłem rezygnację w salonie, to kiedy będą mieli to odnotowane, zarejestrowane? Szybciej to działa niż wysłanie pocztą? Wczorajszy tel był dziwnie szybko po wizycie w salonie, ale nic nie pytał o to,,,

@Kibo no Hikari. skoro jesteś, a obeznany jesteś, to powiedz za ile przystać albo o ile się ubiegać za universa z mr i mediaboxem (bez opłat) + canal/hbo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 a no to, że dajesz jasny sygnał, że chcesz z nimi pozostać a Twoje wypowiedzenie to tylko ściema by ugrać lepszą ofertę i taki klient jak nic jest do wydojenia, bo cokolwiek dostanie i tak najczęściej pozostanie :D to chyba oczywiste, że nie jest to instytucja charytatywna a takim ruchem odsłaniasz wszystkie karty i w odpowiedzi dostajesz taką "wyśnioną" propozycję na maila od nich.

 

W moim przypadku to nie tak

Bo albo wóz albo przewóz

 

Kilkukrotnie mówiłem konsulom co chce i za ile

I jeżeli. Nie dostanie to rezygnacja z TV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...