Pas Ratunkowy Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dziś zaczynają coś być mniej skorzy do obniżek. Kumpel wziął za 129 platinum+hbo+Mediabox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas1979r Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Przed chwilą dzwoniłem sam. Oferta Platyna +hbo = 124 zł, a MR nie ma opcji bo to tylko dla tych co mieli wcześniej Dziś lecę złożyć wypowiedzenie gotowe wzorce do podpisu w APS . Może jeszcze z czymś ciekawszym zadzwonią jak nie to żegnam .Najbardziej wkurzające jest to ,iż jedni dostają taniej a drudzy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Twonk ja własnie zrozumiałem to inaczej. Jezeli bedę chciał skończyć umowe po 12 miesiacach w kwietniu za rok pani powiedziała ze musze wysłać wypowiedzenie trzy miesiące wczesniej. Ale przyjda papiery sie zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dzisiaj zadzwoniłem pod magiczny numer 22-2200191 i rozmawiałem w imieniu taty. Sympatyczny konsultant potwierdził, że wpłynęło wypowiedzenie i zapytał czy może coś zaoferować, żeby jednak zostać w ich platformie. No dobrze, niech oferuje, ale od razu zaznaczyłem, że wiem co dostają byli abo platformy N. Pana konsultanta nie zbiło to z tropu i spytał się czego oczekuję. Odparłem, że interesuje mnieCANAL+ Silver z Paczką CANAL+ Platinum i MR. Pan sprawdził ofertę i stwierdził, że istnieje takowa w cenie 64 zł + 10 zł MR. Niestety MR tylko na starej Cyfrze, a my nie braliśmy go bo latanie co 6 godzin po uprawnienia nam nie pasowało. Pan poradził, żeby zgłosić się do APS Cyfry+ zapytać czy wydadzą drugą kartę do MR. Na pytanie co z kodowaniem odparł, że w najbliższej przyszłości nie mają zamiaru przechodzić na wyłącznie kodowanie Conax. Niestety MR na dekoderach ADB tylko i wyłącznie w standardowych pakietach jest oferowany, czyli CANAL+ Platinum 99 zł + 10 zł MR. I tu pojawia się problem. Czy brać to co oferują zaopatrując się w drugą kartę do MR i wynajmując od nich dekodery HD (mamy Strongi SD po splitterach) czy jednak czekać na coś lepszego, czyli ofertę MRS do tego CANAL+ Silver? brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddlugii Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a do kiedy masz umowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddlugii Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Przed chwilą dzwoniłem sam. Oferta Platyna +hbo = 124 zł, a MR nie ma opcji bo to tylko dla tych co mieli wcześniej Dziś lecę złożyć wypowiedzenie gotowe wzorce do podpisu w APS . Może jeszcze z czymś ciekawszym zadzwonią jak nie to żegnam .Najbardziej wkurzające jest to ,iż jedni dostają taniej a drudzy nie. a do kiedy masz umowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dziś zaczynają coś być mniej skorzy do obniżek. Kumpel wziął za 129 platinum+hbo+Mediabox Bo takie ceny dają jak się chce mediaboxa. Ćwiczę to z nimi od tygodnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dziś zaczynają coś być mniej skorzy do obniżek. Kumpel wziął za 129 platinum+hbo+Mediabox jak był napalony to i wziął.nic dodać nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solaris Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Przed chwilą dzwoniłem sam. Oferta Platyna +hbo = 124 zł, a MR nie ma opcji bo to tylko dla tych co mieli wcześniej Dziś lecę złożyć wypowiedzenie gotowe wzorce do podpisu w APS . Może jeszcze z czymś ciekawszym zadzwonią jak nie to żegnam .Najbardziej wkurzające jest to ,iż jedni dostają taniej a drudzy nie. Ja usłyszałem dzisiaj coś innego. Tylko dla tych co biorą Silver z bonusem C+ Platinum nie ma możliwości wzięcia MR, chyba że na MR ze starej Cyfry. Jak chcę MR od nich to wtedy Platinum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balarion Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A ja przed chwila podpisalem wreszcie- Universe+ pelna paczka c+, pejs, hbo 6mies= 54zl:) chyba dobra oferta:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieko_94 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam. Mam do was pytanie. Jeżeli są oferty typu Universe z pełną paczką canal+ za 49-59zł / mies. lub C+Silver z pełną paczką canali za 64zł/mies. to chętnie zmigruję. Obecnie posiadam C+Optimum za 65zł/mies. z HD Promo i HBO,cinemax i Filmbox do końca sierpnia za free. Umowę przedłużałem w ostatnich dniach stycznia. I teraz pytanie - jaką treść powinno zawierać wypowiedzenie, bo to normalne to spoko wiem, ale nie wiem czy mam zaznaczać, że jest to związane z chęcią migracji. Czy po prostu wysłać zwykłe wypowiedzenie, gdzie wzór jest podany na necie? . Umowe mam do końca lipca 2014r. Proszę zorientowanych o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 balarion do przełkniecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddlugii Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no wlasnie wstawi ktos wzór takiego wypowiedznia jak ma to wygladac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol6411 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 @balarion -świeci Ci paczka canal+ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balarion Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 tak- ale w momencie podpisania dwukrotnie nadmieniałem, żeby nawet nie próbowali się ze mną w takie akcje bawić- Liga Mistrzów dziś przecież. Miła Pani mnie zapewniła, że świecić będzie napewno- i tak też się stało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bibo999 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jak zachowa się operator jeśli odbierze wypowiedzenie w maju? Wyślę dziś, ale zanim dotrze to do właściwej osoby pewnie trochę potrwa. Czy operator wyłączy sygnał na początku maja bez wystawiania faktury, a może wystawi fakturę za maj, czy raczej będzie się kontaktował z klientem w celu przedłużenia umowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dziś otrzymałem propozycję: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, proponuję Panu zawarcie Umowy z nc+ na następujących warunkach: - pakiet CANAL+ GOLD w cenie 79 zł przez 18 pełnych miesięcy, - opcja Multiroom Standard za 10 zł przez 18 pełnych miesięcy, - dekoder UltraBox+ (HD PVR PACE) za 0 zł przez 18 pełnych miesięcy, - 18 miesięczny Okres Oznaczony. Ww. oferta jest dostępna do odwołania. Jeśli jest Pan nią zainteresowany, proszę o informację lub kontakt pod numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7.00-22.00. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z wyrazami szacunku, xxxxxxxxxxxxxxxx Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej Nic tylko brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniq1 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Na początku kwietnia wysłałam takie wypowiedzenie, zarejestrowane. Od tego czasu miałam już kilka telefonów w sprawie migracji do NC+ Miejscowość, data Imię i nazwisko abonenta Adres Telefon kom.: XXX-XX-XX-XX Nr. Abonenta: XXXXXXX-XX Pesel: XXXXXXXXXX CANAL+ Cyfrowy S.A. 02-100 Warszawa Skrytka pocztowa 8 Rezygnacja z umowy o abonament Ja, niżej podpisany (-a) XXXX XXXX niniejszym oświadczam, iż w związku z ograniczeniem ilości programów w ofercie, które nastąpiły dn. 1 kwietnia 2013 r. i braku akceptacji przeze mnie niniejszych zmian, oświadczam iż korzystając z przysługującego mi prawa zgodnie z art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament, nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dn. XX-XX-XXXX i wnoszę o jej rozwiązanie. Z poważaniem Własnoręczny podpis ………………… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin74 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Przed chwilą dzwoniłem sam. Oferta Platyna +hbo = 124 zł, a MR nie ma opcji bo to tylko dla tych co mieli wcześniej Dziś lecę złożyć wypowiedzenie gotowe wzorce do podpisu w APS . Może jeszcze z czymś ciekawszym zadzwonią jak nie to żegnam .Najbardziej wkurzające jest to ,iż jedni dostają taniej a drudzy nie. To jakaś bzdura. Mi zaproponowali Platynę + MRS za 99 zł/12m (na dekoderach mediabox i tym białym 5900) a nie miałem wcześniej MR. Tzn. miałem ale na spliterze. Do tego zadzwoniłem tydzień później i jeszcze dostałem paczkę HBO do końca roku za darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkil Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 uważajcie bo mnie nabili w butelkę dostałem C+ silver filmbox 12msc z niby całą paczka C+ a tu się dziś okazuję że że paczka 6xC+ do końca czerwca 2013 w gratisie zaraz skladam reklamację i nie chce mieć z nimi więcej nic wspólnego za oszustwa a dwa razy sie dopytywałem o tą paczke canal+ bo tylko na niej mi zależy bo oglądam sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mi też to proponowali ale wypytałem o wszystko i powiedzieli, że paczka C+ jest do końca czerwca. Jak mówię, że chcę ofertę taką jak dostał mój kuzyn z Nki to zwykle elokwencja konsultanta w tym momencie się kończy Ja mam czas, w lipcu będzie okazja do złożenia wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigosiak Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam wszystkich Moj pierwszy post, choc konto mam od dluzszego czasu... Dostalem propozycje nie do odrzucenia: Szanowny Panie, odpowiadając na email, proponuję Panu zawarcie Umowy z nc+ na następujących warunkach: - pakiet CANAL+ Platinium + HBO w cenie 149 zł miesięcznie przez 18 pełnych miesięcy, - usługa Multiroom w cenie 10 zł miesięcznie prze okres 18 miesięcy, - 18 miesięczny okres oznaczony. Ww. oferta jest dostępna do odwołania. Jeśli jest Pan nią zainteresowany, proszę o informację lub kontakt pod numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 7.00-22.00. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z wyrazami szacunku, Krzysztof S Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej Jak myslicie? Brac? Obecnie mam Prestiz HD za 149 PLN..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkil Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 uuuuuf wyjaśniłem cała sprawę - mam jednak całą paczkę C+, konsultant przez maila mnie w błąd wprowadził bo ponoć w systemie jest że mam uprawnienia na całą paczkę C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 @bigosiak, na Duchy Przodków, Ty pytasz poważnie, czy się tylko natrząsasz? Toż Platynę za 119 masz na start jako nowy + HBO za 25 (bez HBO-Go), a gdzie Cinemaxy i Filmboxy, w lesie brykają, jak zające podczas parkotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigosiak Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Hmmm... Taka dostalem odpowiedz na pytanie o migracje... To konsultant moze drozej sprzedac pakiet nizeli jest w oryginalnym cenniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi