Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre ;-) Antek Awiator ;-) ;-) ;-)

 

Ja trzymam sie mojej wersji jak Anek Awiator swojej a mianowicie maja dzisiaj juz dość ''łosi'' i czekaja na ruch napaleńca ;-)

 

A jak nie wierzycie to wam opinie z ''american of unversity'' załatwię na podparcie mojej tezy :jupi::D:brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie chyba nie lubią ;) chyba siódmy telefon od wysłania wypowiedzenia, zgłasza się gość i mówi że jest najwyższą instancją utrzymania klienta :) i dosłownie mówi mi tak ,, jesteśmy zdeterminowani by utrzymać pana jako naszego klienta i może pan z nas wycisnąć co panu odpowiada " no to myślę sobie w końcu pękli ;) ja im na to że chce to co ma siostra (univers 6xc+ hbo i multirom za 59zł) idzie do konsultacji wraca dosłownie po 5min już myślałem że nas rozłączyło :) i mówi mamy dla pana jedyną i wyjątkową ofertę czyli to co niby chciałem tylko że hbo na 6miesiecy za 89zł i że taniej nie będzie . Podziękowałem i czekam na kolejny telefon :) umowa do końca roku wiec mam czas

CDN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 mnie tego tłumaczyć nie trzeba, że jak dzwonimy to musicie chwilę poczekać, aż na linii konsula załapie.

 

...a ja jak zwykle stoję po środku ;-)

 

@marcelnorbert pod ten numer nie można oddzwonić-toteż nie ma co snuć teorii spiskowych :mrgreen:

 

 

Bo padnę..najwyższą instancją :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zadzwoń na mój co Ci podawałem na PM to walniemy umowę na migracje do ''nc+'' ,-) Po numerze tel. poszukasz kontrakt ;-) Bo paniusia fumfela z call center olała mnie dwa dni temu to moze Ty sie pokusisz zadzwonić (nie gryzę a jakby i nawet to szczepili mnie jak za niemowlaka i dziecka ;-) ).A i jedna umowę pod tym numerem mam w ''nc+'' a jedna w Cyfra+ HD a i mam przypisany pre-paid z TNK HD do tego numeru jeszcze :D

 

@llmario powiem tak toć mu sie nakazałeś nachodzić pewnie ścieżkę wyrobił sobie do przełożonego :D Dobre było to co napisałeś

 

Zegnam kolegów do 4 listopada br. to już bliżej komercyjnych świat tych co w to wierzą może coś będzie lepszego w ''nc+" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą z numeru 22 3104500 oferta:

 

Universe/6C+/HBO/MR - Pace i drugi dekoder Sagemcom za 84 zł.

 

Zaczął od 89 powiedziałem, że za 79 max się zastanowię. Zjechał z ceną do 84zł więcej nie chciał.

Póki co odmówiłem choć powiedział, że lepszej oferty już nie dostanę.

Umowę mam do końca listopada, więc ciśnienia nie ma.

 

A mam pytanie co bardziej polecacie cinemaxy czy filmboxy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupili mnie. Jestem w NC+. Dzięki za pomoc i wsparcie. Nie jest to szczyt moich marzeń i nawet połowa Waszych ofert, ale i tak jest dobrze. Moim zdaniem. 59zl Universe + 6 C+ 12 m-cy, HBO na 6 m-cy. Mam taniej. I nawet mnie to nie boli za bardzo, że nie udało się z HBO na rok. Później zobaczymy, czy zejdą z ceny, jak będę z tego rezygnował. I najważniejsze. Święty spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

Sami zadzwonili z Centrum Abonenta. Pytałem o różne opcje, była tradycyjna rozmowa z przełożonym. Prawdę mówiąc, zrobiłem co zrobiłem, bo to mi się opłacało. Wcześniej C+Optimum, HD Promo, 9*53,5 3*107. Więc średnio ok 71zl. Teraz 59.

Pozdrawiam wszystkich "dystrybutorów Polsatu" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie znowu telefon, odbieram, czekam na zgłoszenie konsula i... znowu nic, rozłączone połączenie. Po ich wcześniejszym telefonie i tym sprzed minuty odebrałem 20 innych połączeń z komórek i stacjonarnych, więc nie wiem, czy ja nie umiem odebrać telefonu z nc+ czy oni utrzymać połączenia :) Może operator blokuje połączenie (mam PLUSa) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodzwonili się, ale lepiej żeby się nie dodzwonili :) Universe+/6xC+/HBO/MR za 99 zł. Podziękowałem. Konsul mówi, że to ostatni telefon i czy zdaję sobie sprawę, że więcej nie zadzwonią, jutro wyłączą sygnał itp. Powiedziałem, że może to jego ostatni telefon do mnie :D a sygnał niech wyłączą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupili mnie. Jestem w NC+. Dzięki za pomoc i wsparcie. Nie jest to szczyt moich marzeń i nawet połowa Waszych ofert, ale i tak jest dobrze. Moim zdaniem. 59zl Universe + 6 C+ 12 m-cy, HBO na 6 m-cy. Mam taniej. I nawet mnie to nie boli za bardzo, że nie udało się z HBO na rok. Później zobaczymy, czy zejdą z ceny, jak będę z tego rezygnował. I najważniejsze. Święty spokój...

 

Mam dokładnie to samo :) Nijak nie chcieli zejsc ponizej. Myslalem o 49.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...