llmario Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @marcelnorbert - mówi się: Antek Awiator... wszyscy: lepiej wracajmy do tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Dobre Antek Awiator ;-) Ja trzymam sie mojej wersji jak Anek Awiator swojej a mianowicie maja dzisiaj juz dość ''łosi'' i czekaja na ruch napaleńca A jak nie wierzycie to wam opinie z ''american of unversity'' załatwię na podparcie mojej tezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek220680 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 a mnie chyba nie lubią chyba siódmy telefon od wysłania wypowiedzenia, zgłasza się gość i mówi że jest najwyższą instancją utrzymania klienta i dosłownie mówi mi tak ,, jesteśmy zdeterminowani by utrzymać pana jako naszego klienta i może pan z nas wycisnąć co panu odpowiada " no to myślę sobie w końcu pękli ja im na to że chce to co ma siostra (univers 6xc+ hbo i multirom za 59zł) idzie do konsultacji wraca dosłownie po 5min już myślałem że nas rozłączyło i mówi mamy dla pana jedyną i wyjątkową ofertę czyli to co niby chciałem tylko że hbo na 6miesiecy za 89zł i że taniej nie będzie . Podziękowałem i czekam na kolejny telefon umowa do końca roku wiec mam czas CDN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @pikoz11 mnie tego tłumaczyć nie trzeba, że jak dzwonimy to musicie chwilę poczekać, aż na linii konsula załapie. ...a ja jak zwykle stoję po środku @marcelnorbert pod ten numer nie można oddzwonić-toteż nie ma co snuć teorii spiskowych Bo padnę..najwyższą instancją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 u mnie 3 razy "wychodził" do przełożonego - sam go o to prosiłem... i chodził! i wychodził! (3 tygodnie przed deadline'm) i to był pierwszy telefon po zarejestrowaniu wypowiedzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 No to zadzwoń na mój co Ci podawałem na PM to walniemy umowę na migracje do ''nc+'' ,-) Po numerze tel. poszukasz kontrakt Bo paniusia fumfela z call center olała mnie dwa dni temu to moze Ty sie pokusisz zadzwonić (nie gryzę a jakby i nawet to szczepili mnie jak za niemowlaka i dziecka ).A i jedna umowę pod tym numerem mam w ''nc+'' a jedna w Cyfra+ HD a i mam przypisany pre-paid z TNK HD do tego numeru jeszcze @llmario powiem tak toć mu sie nakazałeś nachodzić pewnie ścieżkę wyrobił sobie do przełożonego Dobre było to co napisałeś Zegnam kolegów do 4 listopada br. to już bliżej komercyjnych świat tych co w to wierzą może coś będzie lepszego w ''nc+" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @marcelnorbert dobrze wiesz, że nie stąd mam wiedzę na temat czekania na linii aż się konsul odezwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naimad83 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Przed chwilą z numeru 22 3104500 oferta: Universe/6C+/HBO/MR - Pace i drugi dekoder Sagemcom za 84 zł. Zaczął od 89 powiedziałem, że za 79 max się zastanowię. Zjechał z ceną do 84zł więcej nie chciał. Póki co odmówiłem choć powiedział, że lepszej oferty już nie dostanę. Umowę mam do końca listopada, więc ciśnienia nie ma. A mam pytanie co bardziej polecacie cinemaxy czy filmboxy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Cinemaxy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Kupili mnie. Jestem w NC+. Dzięki za pomoc i wsparcie. Nie jest to szczyt moich marzeń i nawet połowa Waszych ofert, ale i tak jest dobrze. Moim zdaniem. 59zl Universe + 6 C+ 12 m-cy, HBO na 6 m-cy. Mam taniej. I nawet mnie to nie boli za bardzo, że nie udało się z HBO na rok. Później zobaczymy, czy zejdą z ceny, jak będę z tego rezygnował. I najważniejsze. Święty spokój... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @pikoz11 gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 to co? nasza NC+? gratulacje! witamy w klubie świętego spokoju (na jakiś czas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurrubi Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @pikoz11 gratki! Zadzwonili do Ciebie czy Ty się złamałeś? U mnie ciszaaaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotree Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Hej, A mogę domówić trzeci dekoder i trzecią kartę? Coś pisaliście o jakichś kameleonach, będę wdzięczy jeśli ktoś to dla mnie prostym językiem wyjaśni. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Koledzy Sami zadzwonili z Centrum Abonenta. Pytałem o różne opcje, była tradycyjna rozmowa z przełożonym. Prawdę mówiąc, zrobiłem co zrobiłem, bo to mi się opłacało. Wcześniej C+Optimum, HD Promo, 9*53,5 3*107. Więc średnio ok 71zl. Teraz 59. Pozdrawiam wszystkich "dystrybutorów Polsatu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ak44 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 U mnie znowu telefon, odbieram, czekam na zgłoszenie konsula i... znowu nic, rozłączone połączenie. Po ich wcześniejszym telefonie i tym sprzed minuty odebrałem 20 innych połączeń z komórek i stacjonarnych, więc nie wiem, czy ja nie umiem odebrać telefonu z nc+ czy oni utrzymać połączenia Może operator blokuje połączenie (mam PLUSa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 to może zadzwoń na jakiś nr telefon z DUK i spytaj, czego jeszcze od Ciebie chcą, skoro zostało złożone wypowiedzenie, a oferty odpowiedniej dla Ciebie nie mają? nie ma elastyczności - nie ma klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek2000 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Witam! Przed chwilą rozstanie z Cyfrą+...i rzutem na taśmę zrozumiałem ofertę. Universe+ 6xC+ ,Pace, MR, HBO na 3miechy(w samochodzie to nie rozmowa) za 54 PLN Bez ciśnienia do końca. W zeszłym roku miałem to samo,umowa przedłużona w ostatnim dniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Halloween. Dzień migracji do NC+. Za rok kolejna przeprawa! Kolego od nieodebranych odebranych połączeń Zadzwoń do nich sam. Do Centrum Abonenta. Dogadasz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ak44 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Dodzwonili się, ale lepiej żeby się nie dodzwonili Universe+/6xC+/HBO/MR za 99 zł. Podziękowałem. Konsul mówi, że to ostatni telefon i czy zdaję sobie sprawę, że więcej nie zadzwonią, jutro wyłączą sygnał itp. Powiedziałem, że może to jego ostatni telefon do mnie a sygnał niech wyłączą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @ak44 Ciemność zobaczysz ale coś czuję, że jeszcze dziś będą dzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ak44 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Żonę już nastawiłem na brak cyfry, dzieci mają bajki na youtube, przeczekamy Nie dam się...teraz mnie podku...li Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 @ak44 ooo teraz prezentujesz właściwą postawę! - tylko konstruktywny spokój teraz... na pewno kogoś od nich "zamordujesz" @wacek2000 gratulacje - patrząc po dzisiejszych transakcjach - to jesteś mistrzem polowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaq. Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Kupili mnie. Jestem w NC+. Dzięki za pomoc i wsparcie. Nie jest to szczyt moich marzeń i nawet połowa Waszych ofert, ale i tak jest dobrze. Moim zdaniem. 59zl Universe + 6 C+ 12 m-cy, HBO na 6 m-cy. Mam taniej. I nawet mnie to nie boli za bardzo, że nie udało się z HBO na rok. Później zobaczymy, czy zejdą z ceny, jak będę z tego rezygnował. I najważniejsze. Święty spokój... Mam dokładnie to samo Nijak nie chcieli zejsc ponizej. Myslalem o 49. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi