Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @jedrus25 ale to, że wystawili fakturę do zapłaty to chyba wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 A dlaczego mieli nie wstawić skoro był abonentem? Dopiero jak nie zgodził się na proponowaną przez nich rekompensatę (a wówczas faktura była już wystawiona) w ramach reklamacji cofnęli mu umowę. Co w tym wszystkim dziwnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 To chyba wypadało ustalić z klientem?- zanim odetną mu sygnał skoro widzieli wystawioną fakturę,czy nie jest opłacona. Ale masz rację lepiej niech składa kolejną reklamację,szkoda słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Strasznie są uparci i mają ciśnienie. Przy okazji konsule wciskają, by nie wierzyć Wam szanowni Forumowicze oraz zdrowemu rozsądkowi. Wygadani są i coraz bardziej natrętni. I w ogóle nie negocjują! Co też mnie denerwuje. A skoro wiem od Was, że za 59zł można dostać Universe, C+ (paczkę) i HBO na cały okres umowy to chyba można. Prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Komu ufasz: - niezależnym e-kolegom niemających żadnego interesu żeby zrobić Ci na złość, - mającemu działać na korzyść pracodawcy konsulowi, który w zależności od tego jak drogi pakiet Ci wciśnie - to dostanie wyższą prowizję? Myślę, że pytanie nie jest trudne. My tu nie lubimy tej zakłamanej polityki nc+, stąd walimy prawdę prosto z mostu Konsul Ci nie może powiedzieć jak jest naprawdę. Już jeden taki był, co załatwiał ludziom optymalne oferty przez prywatne wiadomości i po kilkunastu godzinach działalności stracił pracę. Więc nie licz, że jakikolwiek konsul będzie działał na Twoją korzyść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Oczywiście, że Wam. Nie ma innej opcji nawet! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Moje Pytanie kto tam pracuje w tej NC+ i odbiera maile od nas? bo chyba jakiś [beep] po szkole podstawowej a nie specjalista ds kontaktów z klientem Wczoraj napisałem do nich ostatecznego maila że zostały mi składane już takie oferty czyli Univer+ 6xC za 59zł napisałem że wieżę w dlugoletnią współpracę z nimi i oczekuje tego za cenę 49zł na 12m A dziś szokująca odpowiedź Pani Pragnie mnie poinformować ma ofertę specjalnie przygotowaną dla mnie Pakiet Canal+ Gold za 79zł na 18m Lub Pakiet Silver 69zł na 18m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Witam. Do tej pory tylko śledziłem wasze poczynania z tą zacna firmą, ale że zaczynają męczyć i mnie "super" ofertami, to pora zasięgnąć opinii expertów Mianowicie posiadam obecnie pakiet optimum hd z MR, dekoder philipsa z pvr (bez opłat co miesiąc) i drugi jakiś malutki (nawet nie wiem, bo jest w innym domu ), przez pół roku było HBO i to wszystko jest za 58 miesięcznie. Z końcem listopada umowa się kończy. Tydzień temu zaczęły się już telefony z ofertami 120, 99, 89zł. Powiedziałem, że liczę na: Universe+MR+mediabox(bez opłat)+pakiet canal+ albo hbo (mi obojętnie, więc co im lepiej dać) i wszystko w przystępnej cenie. Niestety poniżej 80 nie schodzili, więc skorzystałem z waszego myku i wczoraj w salonie złożone wypowiedzenie (czy jak to tam zwał). Dzisiaj telefon z super ofertą, która jest tylko dzisiaj, tylko dla mnie i to do 17 Później lepiej już ma nie być,,, mianowicie Universe, pozostawią mi dekoder z pvr bez opłat (który chcę zmienić bo jest do ) bez MR i coś pokombinowane z canal+ i hbo, że jakoś zamienne kanały, nie bardzo skumałem - wszystko za 60zł - jednym słowem jakaś lipa. Czekać dalej, prawda? Ponad miesiąc do końca, chyba tylko ściema z tą ostatecznie dobrą ofertą,,, Ile można krzyczeć im za ten komplet na który liczę? P.S. przepraszam, że się tak rozpisałem, ale chciałem wszystko na raz opisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Widzisz Q77 jaka promocja? Normalnie trzeba walić drzwiami i oknami... Wieloletnia współpraca została doceniona Ja to chyba ich zostawię w [beep]ę, bo faktycznie negocjacji zero, za to narzucić to każdy głupi potrafi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Sheyk20. Nawet nie wiesz, jak dobrze ciebie rozumiem. Też powoli odechciewa mi się walczyć i chyba faktycznie to będzie koniec. Tu chyba prawo "Klient nasz pan" nie ma racji bytu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Q77 nie pogniewaj się ale na bezsensowne maile dostaniesz głupią odpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Q77 nie pogniewaj się ale na bezsensowne maile dostaniesz głupią odpowiedź... Kolego Kibo no Hikari, a co jest "bezsensownego" w wysłaniu maila z konkretną ofertą, jakiej klient oczekuje. Wybacz, ale nie rozumiem. Czasem lepiej tak niż męczyć się miesiącami tak jak ja, z "betonem" konsultantów. Bezsensowne jest wysyłanie idiotycznego maila ze standardową ofertą ze strony internetowej! A może mail jako forma komunikacji to dla nich jeszcze za nowocześnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 pikoz11. Ja dopiero zaczynam walkę. Skoro mam miesiąc jeszcze, a już jestem przy 60, to na koniec nie będzie źle. Na koniec będzie - "tu prawo się kończy i ja się zaczynam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @pikoz11 a no to, że dajesz jasny sygnał, że chcesz z nimi pozostać a Twoje wypowiedzenie to tylko ściema by ugrać lepszą ofertę i taki klient jak nic jest do wydojenia, bo cokolwiek dostanie i tak najczęściej pozostanie to chyba oczywiste, że nie jest to instytucja charytatywna a takim ruchem odsłaniasz wszystkie karty i w odpowiedzi dostajesz taką "wyśnioną" propozycję na maila od nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Kibo no Hikari. Można to rozumieć w dwojaki sposób. Ja jestem odstępstwem od tej reguły. Mówię im jasno, co mnie interesuje i na prawdę jestem przygotowany na rozstanie. Nie mam czasu na tv. Tylko żonce będzie przykro. Tak sobie myślę, że jakoś jej to wynagrodzę Ale fakt, jeśli ktoś na prawdę chce zostać, to kontaktując się z nimi sam, "odsłaniając wszystkie karty", jest łatwiejszy do ugrania...Tu się zgadzam. Chociaż nie zmienia to faktu, że kij ma zawsze 2 końce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @pikoz11 masz rację, że nie ma reguły, bo od święta może i takie zabiegi pozwolą osiągnąć cel...ja jednak jestem mocno sceptyczny co do takiego postępowania i uważam, że "parcie" to nasz wróg. P.S. A zupełnie inna kategorią wagową jest taki klient jak Ty który chce a nie musi z nimi pozostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Jeżeli złożyłem rezygnację w salonie, to kiedy będą mieli to odnotowane, zarejestrowane? Szybciej to działa niż wysłanie pocztą? Wczorajszy tel był dziwnie szybko po wizycie w salonie, ale nic nie pytał o to,,, @Kibo no Hikari. skoro jesteś, a obeznany jesteś, to powiedz za ile przystać albo o ile się ubiegać za universa z mr i mediaboxem (bez opłat) + canal/hbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Sheyk20 w Twojej sytuacji należy przemyśleć kwestię czy przy MR przechodzić na ADB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @pikoz11 a no to, że dajesz jasny sygnał, że chcesz z nimi pozostać a Twoje wypowiedzenie to tylko ściema by ugrać lepszą ofertę i taki klient jak nic jest do wydojenia, bo cokolwiek dostanie i tak najczęściej pozostanie to chyba oczywiste, że nie jest to instytucja charytatywna a takim ruchem odsłaniasz wszystkie karty i w odpowiedzi dostajesz taką "wyśnioną" propozycję na maila od nich. W moim przypadku to nie tak Bo albo wóz albo przewóz Kilkukrotnie mówiłem konsulom co chce i za ile I jeżeli. Nie dostanie to rezygnacja z TV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Q77 ja Ci życzę sukcesu i mam nadzieję, że dostaniesz co chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Sheyk20 w Twojej sytuacji należy przemyśleć kwestię czy przy MR przechodzić na ADB? Hmmm a co masz na mysli, bo nie kumam za bardzo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Sheyk20 Wypowiedzenie Cyfry+ tylko i wyłącznie list polecony bo w punkcie zaznaczał w systemie i tyle a nie będzie jasno czytelnie zarejestrowane Nkowicze mogą składać w APS @Kibo no Hikari Dzieki Tez liczne ze jednak ktoś mądry zadzwoni z taka oferta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Sheyk20 dostałeś potwierdzenie wypowiedzenia umowy w APS? MR jest przyjaźniejszy na sprzęcie z Cyfry a zmieniająć sprzęt na mediaboxa(producent ADB) MR będziesz musiał brać na zasadach z N-ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @Sheyk20 dostałeś potwierdzenie wypowiedzenia umowy w APS? Nic nie dostałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 To znaczy, że nie wypowiedziałeś umowy bo nie masz potwierdzenia. Wyślij listem poleconym wypowiedzenie-jak doradzał Q77. Wydawało mi się, że klienci Cyfry również mogą to w APS załatwić,ale jak widać chyba mi się tylko wydawało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi