Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie:

CANAL + OPTIMUM, HD - OPTIMUM, MULTI, PVR 500 umowa do 31 grudnia.

Wczoraj pierwszy SMS " mamy dla ciebie nową, specjalną ofertę zadzwoń 22 255 22 52 "

Chcę mieć w NC+ pakiet o mniej więcej podobnej zawartości.

Proszę Was o pomoc i radę jaki wybrać i o jaką kwotę wdawać się w negocjacje z konsultantami. :?:

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem teraz w cyfra plus w pakiecie za 14 złotych(chodzi o mini mini dla dziecka ) umowa sie kończy za 2 miesiące czy w nc plus też taki pakiet jest bo na stronie najtańszy to ponad 30 pln :(

Zadzwon do nich bez wypowiedzenia otrzymasz ten Comfort co na stronie dadzą ci za 19.90 lub 24.90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie dostałem już parę takich smsów i nie wiem co robić. Wypowiedzenie mam wysłane, telefonów nie miałem już chyba od miesiąca tylko te smsy i pismo że dostali wypowiedzenie. Umowa jest do końca października. Czekać? Dzwonić samemu? Co polecacie?

 

@down

Ok, to czekam. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari

Z tego co czytam forum to troszkę ich lepiej traktują :wink: (sensowniej) przynajmniej w sprawach migracji druga dość ważna sprawa to wiemy że posiadaczom cameleonów świetlanej przyszłości nie wróży ta platforma :smile:

Jeśli chodzi o party line to wiesz dobrze Ty i wiem to ja że zostało po "enkowemu" w C+ tak nie było zawsze sprawa załatwiona w 5 minut szybko i rzetelnie.

Mam wielu znajomych (abonentów N) którzy przyznają rację że infolinia N to po prostu "śmiech na sali" w nc+ nic się nie zmieniło.

Edit:

Jeszcze jedna ważna sprawa w C+ konsul wiedział o czym mówi w rozmowie telefonicznej zaś w nc+ konsul nie ma zielonego pojęcia "co czyta" bo jak się go zapyta czy jest pan pewien to słychać "niech pan chwilę zaczeka i się nie rozłącza" ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego że sprzęt od ADB to przedział kilkuset lat nad Pacem PVR i stąd ta niższa cena (choć nie jest to zasada bo jak wiesz są tacy których mają w ...) :smile:

Sprzęt ADB pozwala na odbiór all ten od C+ nie skomentuje bo nie rozumiem jak można z tego "czegoś" korzystać ja nie lubię jak narzuca mi się coś z góry (skoro i tak im płacę) w tym listę kanałów tak więc nie skorzystam ani ze sprzętu ADB tym bardziej czegoś co należy do C+

Czasem jak chcę sprawdzić czy żyje to sobie go włączę i już mi wystarczy śmiechu jest co nie miara :D nawet druga połówka mówi czasem "weź ten sprzęt wyłącz" - która nie zna się w ogóle na sprzęcie do odbioru sat, to jednak coś w tym jest :lol2:, nie zapominajmy że są tacy od których ta platforma życzy sobie pieniążki za to że użytkuje taki sprzęt klasy high-end.

Nie pamiętam czy byłeś abonentem C+ ale tam zawsze była walka o klienta i jak pisze @bea koniec umowy to był najlepszy czas dla takich jak my :wink: już nie wspominam nawet tak bardzo odległych czasów kiedy to w drugiej umowie abonenckiej za 19.90 zł miałem paczkę C+. W zeszłym roku aneksując umowę w październiku miła pani konsultantka złożyła mi życzenia urodzinowe (tak po prostu od siebie) a przecież nie musiała tego robić bo to nie jest w jej obowiązku ale takie sytuacje człowiek pamięta a teraz co drugi na słuchawce szczeka do Ciebie i jeszcze od czasu do czasu wspomni że "zostałeś zdegradowany" ...

Zdecydowanie wolę właściciela d.u.p.ę niż kombinatora z ciemnotą na infolinii :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego że sprzęt od ADB to przedział kilkuset lat nad Pacem PVR ...

 

Ty nie mów głośno bo Kolega ircios tego nie przeżyje :mrgreen: Jako, że wagi są bardzo spokojne to ten konsultant od "szczekania" musiał byś wyjątkowy, że go tak często wspominasz ;-) rzeczywiście to traktowanie klientów jak idiotów-nawet tego nie kamuflują tylko jadą na chama, szkoda słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że robić tego nie można ale mogłem nagrać tą rozmowę powiem Wam jak żyje tyle lat i tyle co wykonałem telefonów do C+ i CP takiej rozmowy nie miałem uwierz mi jak byś to odsłuchał zapewniam Cię że zdziwił byś się bardzo co cwaniak pokazał. Jest szansa że złapie go na party ? jestem ciekaw ile ich tam pracuje mam jego imię i nazwisko obiecałem sobie że jeszcze porozmawiam z nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego że sprzęt od ADB to przedział kilkuset lat nad Pacem PVR ...

 

Ty nie mów głośno bo Kolega ircios tego nie przeżyje :mrgreen: Jako, że wagi są bardzo spokojne to ten konsultant od "szczekania" musiał byś wyjątkowy, że go tak często wspominasz ;-) rzeczywiście to traktowanie klientów jak idiotów-nawet tego nie kamuflują tylko jadą na chama, szkoda słów.

Spokojnie. Przeżyję,a tu tylko chodzi o soft tych dedykowanych padlin.Przykre jest,że tylko w ADB jest lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się to w głowie nie mieści, że odcięli Ci sygnał w połowie opłaconego już miesiąca.

 

A skąd oni mogli wiedzieć, że abonament już opłacony, skoro zapłacono go 17.10.2013. Jeszcze nie został wprowadzony do systemu. Pomijam fakt, że mógł nawet do nich nie dojść, bo nie wiadomo gdzie go zapłacono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...