lstach Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Obecnie: CANAL + OPTIMUM, HD - OPTIMUM, MULTI, PVR 500 umowa do 31 grudnia. Wczoraj pierwszy SMS " mamy dla ciebie nową, specjalną ofertę zadzwoń 22 255 22 52 " Chcę mieć w NC+ pakiet o mniej więcej podobnej zawartości. Proszę Was o pomoc i radę jaki wybrać i o jaką kwotę wdawać się w negocjacje z konsultantami. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Wyślij wypowiedzenie i graj o U+ z 6C+,MR za 59zł. Grudzień okres świąteczny i możesz trafić na jeszcze lepszą ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw6 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 jestem teraz w cyfra plus w pakiecie za 14 złotych(chodzi o mini mini dla dziecka ) umowa sie kończy za 2 miesiące czy w nc plus też taki pakiet jest bo na stronie najtańszy to ponad 30 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Na stronie jest. Ale jak poślesz wypowiedzenie to powinni wtedy dać ci jakąś zbliżoną cenowo ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 jestem teraz w cyfra plus w pakiecie za 14 złotych(chodzi o mini mini dla dziecka ) umowa sie kończy za 2 miesiące czy w nc plus też taki pakiet jest bo na stronie najtańszy to ponad 30 pln Zadzwon do nich bez wypowiedzenia otrzymasz ten Comfort co na stronie dadzą ci za 19.90 lub 24.90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojmir Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 A ja mam pytanie dlaczego uparcie nie chcą mi dać umowy na 18 miesięcy?? Przecież to ich interes by mieć klienta jak najdłużej związanego umową a tu uparcie proponują 12 miesięcy twierdząc że nie można na dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Bez wypowiedzenia umowy SA na 18m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Wczoraj pierwszy SMS " mamy dla ciebie nową, specjalną ofertę zadzwoń 22 255 22 52 " To teraz abonent powinien o nich zabiegać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossMV Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Też właśnie dostałem już parę takich smsów i nie wiem co robić. Wypowiedzenie mam wysłane, telefonów nie miałem już chyba od miesiąca tylko te smsy i pismo że dostali wypowiedzenie. Umowa jest do końca października. Czekać? Dzwonić samemu? Co polecacie? @down Ok, to czekam. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Bez wypowiedzenia umowy SA na 18mDziwne. Składałem wypowiedzenie i dostałem na 18,bo tak chciałem bossMV nie dzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @BossMV czekaj bądź cierpliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @bea Nie żartuj w taki sposób nawet w końcu mi im płacimy a nie oni nam. Zadzwoń, zapłać co jeszcze ? udaj jelenia że wszystko gra na odbiornikach C+ a jak coś nie halo to odłączamy sygnał i graty do zwrotu !! Słów brakuje normalnie było dobrze doszła N-ka i wszystko spie...szyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @zuchnet zapewniam Cię, że klienci N-ki tak samo widzą tą sytuację-było dobrze,przyleźli z Cyfry i wszystko zje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @zuchnet Też tęsknię za dawnymi dobrymi czasami kiedy dbano o abonenta i spełniano jego oczekiwania.....ale to se ne vrati Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @Kibo no Hikari Z tego co czytam forum to troszkę ich lepiej traktują (sensowniej) przynajmniej w sprawach migracji druga dość ważna sprawa to wiemy że posiadaczom cameleonów świetlanej przyszłości nie wróży ta platforma Jeśli chodzi o party line to wiesz dobrze Ty i wiem to ja że zostało po "enkowemu" w C+ tak nie było zawsze sprawa załatwiona w 5 minut szybko i rzetelnie. Mam wielu znajomych (abonentów N) którzy przyznają rację że infolinia N to po prostu "śmiech na sali" w nc+ nic się nie zmieniło. Edit: Jeszcze jedna ważna sprawa w C+ konsul wiedział o czym mówi w rozmowie telefonicznej zaś w nc+ konsul nie ma zielonego pojęcia "co czyta" bo jak się go zapyta czy jest pan pewien to słychać "niech pan chwilę zaczeka i się nie rozłącza" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @zuchnet co do party line całkowita zgoda-dlatego jak mam sprawę to piszę maile a nie dzwonię. Natomiast klienci Cyfry za mniejsze pieniążki tj.49-59zł otrzymują lepszą ofertę migracyjną niż N-kowicze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @Kibo no Hikari Nie wszyscy. W nowej platformie niestety nie zostało nic z dawnej Cyfry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @bea ale czyja to wina? Nie twierdzę, że nie macie racji odnośnie aktualnego stanu rzeczy, ale byłoby dobrze zauważyć, iż to Cyfra kupiła N-kę a nie na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bea Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @Kibo no Hikari No właśnie tak było a wygląda na to że to N-ka wchłonęła Cyfrę. Nawet układ programów jest z N-ki co wywołało oburzenie cyfrowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 @bea jak widać oburzenie abonentów nie idzie w parze z wolą właściciela a najprostsze rozwiązanie podpowiada, że jeżeli to wszystko to nie pomysły Cyfry to przynajmniej ze wszystkimi się ona zgadza-nie wiem co gorsze...właściciel kombinator czy właściciel d.u.p.a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Pewnie dlatego że sprzęt od ADB to przedział kilkuset lat nad Pacem PVR i stąd ta niższa cena (choć nie jest to zasada bo jak wiesz są tacy których mają w ...) Sprzęt ADB pozwala na odbiór all ten od C+ nie skomentuje bo nie rozumiem jak można z tego "czegoś" korzystać ja nie lubię jak narzuca mi się coś z góry (skoro i tak im płacę) w tym listę kanałów tak więc nie skorzystam ani ze sprzętu ADB tym bardziej czegoś co należy do C+ Czasem jak chcę sprawdzić czy żyje to sobie go włączę i już mi wystarczy śmiechu jest co nie miara nawet druga połówka mówi czasem "weź ten sprzęt wyłącz" - która nie zna się w ogóle na sprzęcie do odbioru sat, to jednak coś w tym jest , nie zapominajmy że są tacy od których ta platforma życzy sobie pieniążki za to że użytkuje taki sprzęt klasy high-end. Nie pamiętam czy byłeś abonentem C+ ale tam zawsze była walka o klienta i jak pisze @bea koniec umowy to był najlepszy czas dla takich jak my już nie wspominam nawet tak bardzo odległych czasów kiedy to w drugiej umowie abonenckiej za 19.90 zł miałem paczkę C+. W zeszłym roku aneksując umowę w październiku miła pani konsultantka złożyła mi życzenia urodzinowe (tak po prostu od siebie) a przecież nie musiała tego robić bo to nie jest w jej obowiązku ale takie sytuacje człowiek pamięta a teraz co drugi na słuchawce szczeka do Ciebie i jeszcze od czasu do czasu wspomni że "zostałeś zdegradowany" ... Zdecydowanie wolę właściciela d.u.p.ę niż kombinatora z ciemnotą na infolinii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Pewnie dlatego że sprzęt od ADB to przedział kilkuset lat nad Pacem PVR ... Ty nie mów głośno bo Kolega ircios tego nie przeżyje Jako, że wagi są bardzo spokojne to ten konsultant od "szczekania" musiał byś wyjątkowy, że go tak często wspominasz rzeczywiście to traktowanie klientów jak idiotów-nawet tego nie kamuflują tylko jadą na chama, szkoda słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Wiem że robić tego nie można ale mogłem nagrać tą rozmowę powiem Wam jak żyje tyle lat i tyle co wykonałem telefonów do C+ i CP takiej rozmowy nie miałem uwierz mi jak byś to odsłuchał zapewniam Cię że zdziwił byś się bardzo co cwaniak pokazał. Jest szansa że złapie go na party ? jestem ciekaw ile ich tam pracuje mam jego imię i nazwisko obiecałem sobie że jeszcze porozmawiam z nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Pewnie dlatego że sprzęt od ADB to przedział kilkuset lat nad Pacem PVR ... Ty nie mów głośno bo Kolega ircios tego nie przeżyje Jako, że wagi są bardzo spokojne to ten konsultant od "szczekania" musiał byś wyjątkowy, że go tak często wspominasz rzeczywiście to traktowanie klientów jak idiotów-nawet tego nie kamuflują tylko jadą na chama, szkoda słów. Spokojnie. Przeżyję,a tu tylko chodzi o soft tych dedykowanych padlin.Przykre jest,że tylko w ADB jest lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Mnie się to w głowie nie mieści, że odcięli Ci sygnał w połowie opłaconego już miesiąca. A skąd oni mogli wiedzieć, że abonament już opłacony, skoro zapłacono go 17.10.2013. Jeszcze nie został wprowadzony do systemu. Pomijam fakt, że mógł nawet do nich nie dojść, bo nie wiadomo gdzie go zapłacono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi