Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co za czasy, żeby to klient musiał udowadniać, że istnieje oferta której oczekuje! Ktoś już ją ma, więc istnieje! Do mnie od tygodnia nie dzwonią. Ostatnia rozmowa konkretna na początku miesiąca. Potem głuche telefony. Nie przyjęta oferta 69zl za Universe, C+ 6 programów na 12 m-cy + HBO na 6. A na prawdę niewiele im zabrakło do sukcesu w negocjacjach. Z tym, że to było wtedy. Teraz absolutne minimum to 59 za to wszystko w opcji 12 m-cy. A wiem dzięki Wam, że takie oferty można dostać.

U mnie rozmowa zaczynała się od 59zł za Universe + reszta dodatków (bez MR i HBO). Dwa dni przed końcem umowy zeszli na 54zł (miała to być oferta specjalna) ale nalegałem na 49 no i rozstaliśmy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przed sekundą dzwonił konsultant z DUK. Proponuje mi Universe+ 6 Canal+ HBO Multiroom i Filmbox za 69 zł, umowa na 12 miesięcy. Po mojej odpowiedzi, że wezmę za 64 powiedział, że nie ma takiej możliwości. Do tej pory C+Optimum i PACE PVR 500 gb na wynajem. Co o tym sądzicie? PS: ma oddzwonić o 21.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przed sekundą dzwonił konsultant z DUK. Proponuje mi Universe+ 6 Canal+ HBO Multiroom i Filmbox za 69 zł, umowa na 12 miesięcy. Po mojej odpowiedzi, że wezmę za 64 powiedział, że nie ma takiej możliwości. Do tej pory C+Optimum i PACE PVR 500 gb na wynajem. Co o tym sądzicie? PS: ma oddzwonić o 21.

Oferta bardzo dobra, jeśli nie chce Ci się szarpać o 5zł to jak najbardziej do przyjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Cyfrze 10lat.W lipcu przeszedłem do nc+,składając wcześniej wypowiedzenie.Otrzymałem pakiet Uniwersal,6xCanal za 59zł.Nagrałem rozmowę z konsultantem i tam nie było wzmianki o braku możliwości odbioru Polsat HD./Mam Sagecom83/.Napisałem reklamację .Dziś telefon z nc+,że w ramach rekompensaty otrzymam na 2 miesiące darmowo Filbox.Zasugerowałem,iż satysfakcjonowała by mnie rekompensata 3xHBO do końca umowy.Poszedł do konsultanta i stwierdził,iż nie ma na to zgody.Powiedziałem,że na taką propozycję się nie zgadzam.To On,że w takim razie wypowiedzenie lipcowe jest aktualne,proszę w terminie 30 dni zdać Sagecoma do punktu .Sygnał zostanie zablokowany.Za abonament 17.10.13 zapłaciłem.Jakie są możliwe scenariusze tej sytuacji,jak się zachować?

Otrzymałem e-maila,że umowa wygasła z dniem dzisiejszym,proszę zdać kartę i dekoder.Włączam TV i faktycznie sygnał wyłączony.Jak to odkręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...