Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To i ja opiszę swoje perypetie.

 

Dotychczas: Komfort plus Canal+ plus multiroom, dwa dekodery PVR (drugi płatny wynajem) - 81 pln

 

Migracja: Universe, 6x canal+, HBO, multiroom, dwa dekodery (drugi płatny wynajem) - 79 pln

 

I wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że konsultant "zapomniał" włączyć dodatki więc nie mam obecnie ani canal+ ani hbo. :evil:

 

I tu ostrzeżenie dla przedłużających:

Pod żadnym pozorem nie zgadzajcie się na uruchomienie usługi w dniu podpisania czyli w bieżącym okresie rozliczeniowym. Tylko i wyłącznie od następnego okresu rozliczeniowego. Dlaczego? Bo inaczej tracicie możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni.

To taki mały wyjątek w przepisach dotyczących umów zawieranych na odległość sprytnie wykorzystywany przez NC+.

 

Ja tego nie wiedziałem i teraz pozostaje mi tylko tryb reklamacji i użeranie się z infolinią. Żeby było "śmieszniej" konsultantka której zgłaszałem reklamację podała mi stary nieaktualny adres do wysyłki pisma reklamacyjnego, chciałem im wysłać wypowiedzenie umowy w momencie kiedy nie wiedziałem jeszcze o tym co powyżej.

 

 

jak przedłużałem umowę kilka dni temu, to się kilka razy pytałem i potwierdzałem, że mam 10 dni na rozwiązanie i mam nagraną tę rozmowę - usługi mam już i wszystko pięknie działa, jak w podpisie... (nagranie zachowam) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam obecnie mam pakiet cyfry plus z 6xcanal+ + HBO, umowę przedłużałem ostatniego dnia przed połączeniem C+ z n, tak więc umowa obowiązuje do września 2014. Za ten pakiet przez 7 miesięcy płaciłem 75 zł, dodam że mam multiroom i dwa dekodery Pace. Od następnego miesiąca kończy mi się ulga na HBO i mam płacić do końca umowy 95zł. Obecnie mam jeszcze Cinemax, lecz to chyba mi wyłączą.

Ponieważ moja umowa będzie długo jeszcze obowiązywała, zastanawiam się czy mam możliwość za ok. 100 zł. mieć cały pakiet nc+ z 6xcanal+ i z HBO oraz z moimi dwoma dekoderami Pace. Umowa na 18 miesięcy. Jak dzwoniłem to konsultant oferuje mi z 6x canal+ za 99 zł, HBO i Cinemax gratis a za multiroom 10 i za drugi Pace 20 co daje 129 zł, na moje pytanie nie mam możliwości dostania tańszego pakietu jak silver za 89 z 4xcanal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MarkY racja-tyle, że chodzi o odstąpienie w terminie do 10 dni. Nie sądzę by zgodzili się na aneks bez jednoczesnego uruchomienia oferty.

 

Zgadzają się na aneks bez uruchomienia... umowa zawarta 27 września, weszła w życie 1 października - z racji tego, że zmigrowałam na niższy pakiet i część kanałów miała zostać wyłączona... no i tutaj mały szczegół - mamy 7 października, a kanały nadal są... nie wiem, czy to jakieś niedopatrzenie z ich strony... niby w ica wszystko zgodne z ofertą, nie ma żadnego info o tych kanałach, a tym bardziej o dodatkowych kosztach, więc nie wiem, czy mam sobie tym zaprzątać głowę? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przedłużałem umowę kilka dni temu, to się kilka razy pytałem i potwierdzałem, że mam 10 dni na rozwiązanie i mam nagraną tę rozmowę - usługi mam już i wszystko pięknie działa, jak w podpisie... (nagranie zachowam) :D

 

Gratuluję udanej migracji bez konsultanta kombinatora. Temat dotyczy głównie tych którzy mają mniej szczęścia, a rezygnacja jest dla nich najmocniejszym argumentem w jakichkolwiek rozmowach.

Problem polega na tym że po wszystkich ustaleniach, następuje litania zapisów regulaminu, czytana często mocno niezrozumiale i tam przemycają zgodę na uruchomienie usługi od razu czyli zgodnie z polskim prawem bez możliwości rezygnacji mimo zawarcia umowy na odległość. A na koniec pytają czy się zgadzasz. Ludzie najczęściej potwierdzają będąc pewni tego co przed chwilą ustalili a tak naprawdę wyrażają zgodę na ich warunki.

Co do etyki takich działań...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój konsul strasznie niewyraźnie mówił, a jak mu przerywałem, to tez się pytałem o te 10 dni i potwierdzał...

zastanawiam się tylko nad inną rzeczą - przez 10 m-cy nadpłacałem po 1 zł (nie chciało mi się modyfikować zlecenia stałego, bo czekałem na ew. migrację) i teraz przyszedł mi na kanale 190 rachunek jakbym jeszcze nie migrował, zastanawiam się, czy to jest częściowo za stary okres i częściowo za nowy i do tego potrącenie (jeśli tak - to za mało), czy nie wprowadzono jeszcze do systemu (do ICA się nie logowałem - nie udaje mi się tam wejść) - czy błąd systemu i będę płacił jeszcze z 2-3 zł mniej niż w aneksie (akurat to najmniej pewne)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo - spróbuję

@gigabajt - link, że na C+? to jakaś różnica w tym linku, czy to jeden worek NC+ tylko określa skąd abonent? ale OK... jak wrócę do domu to zrobię to :) (dziwnie to zabrzmiało) ;)

 

offtopic'owo - powiem Wam na marginesie, że NC+ to pikuś z tym co mi zaserwowano w NJU przy migracji numeru... książkę też można napisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Niestety, jak się domyślałem nie koniec moich problemów z drugim dekoderem do mr. Jednak nie mogłem go odebrać i napisałem reklamację. Przed chwilą miałem telefon, że nie ma możliwości, aby otrzymał jako drugi dekoder Pace pvr, że konsultant się pomylił itd. Propozycja z ich strony - Sagemcom jako drugi dekoder ale już bez żadnych opłat za najem...i przyjąłem to, choć z marudzeniem, ale z drugiej strony za 49 zł/mieś. mam U+, 6xC+, HBO, mr, Pace pvr i Sagemcom, więc nie będę płakał...tym bardziej, że rozglądam się za jakimś tanim Dreamboxem hd ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie loguje do ica cyfraplus nadal jako abonent cyfry, wpisuje pesel i hasło i trybi- mam tam podane aktualną oferte po migracji oraz cene za te przyjemności (taką jaka była podana w rozmowie migracyjnej - o dziwo bez żadnych "niespodzianek"). nawet mi nie przyszło do głowy by sie logować do ica nc+, choć zapewne musiałbym zakładać nowe konto- w którym de facto bede miał podane te same informacje, w tej samej formie, z taką samą grafiką- więc po co sobie komplikować zycie? ;) pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli za ten zestaw można spokojnie wywalczyć 59zł no bo u Ciebie to przypadkowo wyszło 49zł z błędu konsultanta. Ja chce to samo tylko pace i philips bo taki mam. Niestety po wysłaniu wypowiedzenie dzwonili 2 razy nie mogłem odebrać a teraz cisza już 3 dni.

 

nie martw się, ja czekałem do samego końca, dwa dni przed zakończeniem umowy zawarłem nową...i w tym samym dniu miałem dwa telefony, więc cierpliwości...a że wyszło jak wyszło, z błędu konsultanta, to nawet jestem teraz zadowolony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolejny telefon z DUK (w sumie 2 z DUK i 3 z BOK). Pierwszy raz zadzwonił facet. W miarę konkretny. Oczywiście pytanie dlaczego rezygnacja itd. 3 propozycje. Pierwsza to pakiet Gold (6 x C+, MR i Pace). Cena 99 zł. Druga propozycja pakiet niższy - to samo ale 4x C+. Cena 89 zł. Trzecia propozycja to samo ale 2x C+. Cena 79 zł. Jako że nie byłem zainteresowany, pan szybko podziękował i się rozłączył. Poinformowałem, że interesuje mnie niższy pakiet z 6x C+. Stwierdził że nic innego nie może zaproponować bo ma poblokowane opcje. Póki co mizernie to widzę. Interesuje mnie wyłącznie Universe+, 6 x C+, HBO, mr standard, Pace PVR za nie więcej niż 69 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak czytam wasze posty to wygląda na to, ze ja miękka faja jestem. Moja umowa kończy się w grudniu, jak na razie nie myślałem o wysyłaniu wypowiedzenia.

Oferty przedłużenia umowy jakie dostałem to:

1. Comfort + MR + 6 Canal + za 69 złotych

2. Universe + MR + 4 Canal + za 79 złotych

z tym, ze muszę pozbyć się obecnego dekodera HD (w tej chwili 5zł/m-ąc) bo po przedłużeniu umowy (migracji) buliłbym za niego 20 zł/m-ąc. Już po pierwszej rozmowie byłem bardzo blisko przystania na warunku z drugiej opcji i stratę C+ Family 2 i C+ Film 2, ale jakaś wewnętrzna siła spowodowała, ze odmówiłem.

Zależy mi na tym aby uzyskać Universe + MR + 6 Canal + w miarę rozsądnej cenie (80 zł-90 zł), ale konsultant powiedział, że nie ma takiej opcji na dzień dzisiejszy czy da się to zrobić bez wypowiadania umowy? A co jeśli wypowiem a oni do mnie nie zadzwonią i z końcem grudnia zostanę na "lodzie"?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...