mikolajfiecek Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam. Wczoraj dokonałem migracji do nc+, dzisiaj dostałem maila od UPS o planowanej przesyłce z nc+. I teraz moje pytanie: czy muszę oddać jutro kartę i dekoder C+ kurierowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 nie.do aps zdajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskolka Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Koledzy mam pytanie jeśli stara umowa obowiązywała mnie do końca miesiąca (w pakiecie HBO), a wczoraj podpisałem nową (bez HBO) to HBO powinno być do końca miesiąca czy nie??? Bo od dziś mam wyłączone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 a od kiedy zaczęła obowiązywać nowa?jeśli już to skąd to zdziwienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskolka Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 no nie wiem bo to mój tata podpisał, ale myślałem ze to po prostu jest od nowego miesiąca... czyli możliwe ze maja prawo wyłączyć od razu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 jak sie zgodził to tak.tamta się kończy i obowiązuje nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jaskolka, mi w połowie maja 2 min po zawarciu umowy przez telefon wyłączyli HBO a włączyli wszystkie C+ i pozostałem programy z Universe chociaż czas nowej umowy zaczął być naliczany od czerwca. Pewnie masz tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskolka Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 ok dzięki, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jak to jest z HBO seriale?Mam włączone HBO ale nie mam dostępu do seriali,czyto wina sprzętu po cyfrze,czy coś innego? Na sprzęcie cyfry nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniwder Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 @awakeman & slayer Umowę negocjowałem dla rodziców, nie dla siebie. Nie wiem czy mama spędza przed telewizorem godzinę tygodniowo. Dla ojca liczą się tylko kanały sportowe i jako dodatek coś, gdzie można obejrzeć programy informacyjne. Wolałem zatem zrezygnować z paczki HBO, która i tak byłaby bezwartościowa, niż zawracać sobie głowę późniejszą rezygnacją. Zawsze była też możliwość, że zapomnę o wyłączeniu i niepotrzebnie zostaną naliczane dodatkowe złocisze. Mam nadzieję, że to Wam rozjaśniło sprawę. Jeszcze dwie sprawy, które przypomniały mi się dzięki postom powyżej. Primo: podczas słowotoku konsultantki czytającej warunki nowej umowy wychwyciłem fragment mówiący o tym, iż nowa umowa obowiązuje od chwili wyrażenia zgody do końca danego miesiąca + kolejne 12 miesięcy. Czyli jak ktoś miał pakiet HBO, Cinemax, Filmbox itp., a w nowej umowie tego brak, to jak najbardziej mają prawo taki pakiet wyłączyć. W starej Cyfrze na pewno można to było negocjować i czasem zostawiali kanały do końca miesiąca. Jak jest teraz - nie wiem. Secundo: Wszystkie wcześniejsze telefony miałem z warszawskiego numeru. Ostatnie dwa - z zastrzeżonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam. Dawno mnie tu nie było. Moje pytanie: Za jaką kwotę mogę obecnie wynegocjować pakiet UNIVERSE+, opcja 6xC+, opcja HBO oraz MR ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 około 79 plnów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Nie wiem czy dobry dział ale mam pytanie. Po jakim czasie pojawia się informacja w ICA o zapłaceniu rachunku przez formularz na ich stronie? Wpłatę zrobiłem kilka dni temu a ciągle mam saldo ujemne. W cyfrze zawsze płaciłem przelewami z konta bankowego i po dwóch dniach wszystko ju z było zaksięgowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 jak do jakiegoś punktu dałeś kasę to możesz poczekać jeszcze trochę.punkt opłat może obracać tymi pieniędzmi,aż przelew zrobią.tak jak na poczcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret1973 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witajcie. Od jakiś 2 miesięcy rozmawiam z NC+. Jestem w okresie wypowiedzenia, który upływa w dniu 30 czerwca. Do tej pory standardowa oferta Platinum za 99 zł. Z uwagi na fakt, że odbieram programy przy użyciu modułu Cam+ nie potrzebuje bajerów jakie znajdują się w ofercie NC+. Założyłem sobie że jestem skłonny zapłacić do 70 zł. Za każdym razem mówię konsultantom że interesuje mnie pakiet Univers wraz opcją 6xC+. Wczoraj ponownie telefon i oferta Confort wraz z opcją 6xC+ za 69 zł. W zasadzie to w tej opcji jest prawie wszystko co oglądam, ale skoro inni płacą tyle za Univer to czemu ja mam być tym jeleniem który finansuje działanie TVN (o przepraszam NC). Powiedziałem konsultantowi iż się zastanowię. Dziś zadzwonił i powiedziałem, że jak dostanę Univers wraz opcją 6xC+ za 69 zł to od razu zawieramy umowę. On że nie ma takiej opcji. Ja na to że dziękuję i w przyszłym tygodniu odnoszę sprzęt. Powiem szczerze mam dość tej firmy. To jest jakaś pokręcona instytucja. W firmach telefonicznych tez są upusty, rabaty itp. Jest jednak jakiś cennik oficjalny. Natomiast w NC+ przy każdym przedłużeniu umowy ta sam zabawa z walką o niższy abonament. Nie zadzwonią to ofertą jak wyżej to trudno. Idą wakacje czas wyjść na dwór, a nie siedzieć [beep]ą na kanapie. W ostateczności przejdę do Polsatu i moja prawie 8 letnia historia z Cyfrą zakończy się. Pozdrawiam[/b][/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 a ja ci mówię,że dadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franello Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Właśnie dostałem SMS z potwierdzeniem przyjęcia wypowiedzenia i przypomnieniem o obowiązku zwrotu sprzętu . Lista punktów nc+ pod nr tel 22 2200191 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 to jest nr do DUK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franello Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 ale z tego co czytałem wcześniej to pod tym numerem niechętnie dają dobre oferty .Mam umowę do końca czerwca to zadzwonię w piątek lub sobotę gdzie ten sprzęt oddać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Ja pod tym nr dostałem dobra oferte czyli to co w podpisie. Warto zadzwoni nawet kilka razy, kwestia trafienia na dobrego konsultanta/konsultantke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Jeśli dostałem sms'a z informacją o zwrocie dekodera to znaczy, że wzięli sobie moje wypowiedzenie całkiem serio? Wspominali mi już o tym w mailowym potwierdzeniu przyjęcia wypowiedzenia, jak również o czekającej ofercie. Nie zadzwoniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kret1973 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Nie wiem może dadzą ofertę której oczekuje, tj. UNIVERS + 6xC+ za max. 69 zł, ale jedno mnie w tej firmie denerwuje. Ciągła, rokroczna walka o dobry abonament. Czy nie mogłoby być normalnie. A tak na marginesie, gdyby mi zaproponowali taki pakiet na początku za 80 zł to bym wziął z pocałowaniem w rękę. Teraz jednak jest ekstremalnie wqrwiony na "kochaną" NC+. Nie dam więcej niż 69 zł, bo uważam że i tak wiele osób ma niższe płatności za ten pakiet. Dodatkowo nie potrzebuje od nich dekodera, nawet za 0 zł, bo jak wskazałem mam moduł Cam i oglądam tv na jednym telewizorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Jeśli dostałem sms'a z informacją o zwrocie dekodera to znaczy, że wzięli sobie moje wypowiedzenie całkiem serio? Wspominali mi już o tym w mailowym potwierdzeniu przyjęcia wypowiedzenia, jak również o czekającej ofercie. Nie zadzwoniłem. takie info to z automatu idzie.czasami jest tak,że ktoś podpisze umowe,a za kilka dnie dostaje takiego smsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Moja kończy się 31 lipca, ciągle czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareksol1 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam serdecznie Wszystkich na tym forum. Jestem nowo zarejestrowanym Forumowiczem SatKuriera, co nie znaczy, że od dłuższego czasu nie śledziłem tematów związanych z platformami i to pomogło mi wybrać bardzo dobrą ofertę. Teraz chciałem się podzielić informacją na temat mojej "przygody" z NC. Dotychczas posiadałem Superpremium HD za 99 zł/m-c. Wczoraj po długich bojach zmigrowałem powtórnie do NC+, gdyż wcześniej reklamowałem swoje przejście z C+ do NC+ i reklamacja została przyjęta. W maju złożyłem wypowiedzenie z C+ (umowa do końca czerwca) i wczoraj miałem n-ty i jak się okazało ostatni telefon dotyczący propozycji: 49 zł za Univer + 6xC+ i HBO 6 m-cy. MR mie nie interesuje i oczywiście przyjąłem propozycję (odbiór na swoim sprzęcie VU+SOLO2). W ubiegłym tygodniu byłem w APS Cyfr. Polsatu i dostałem za 59,90 zł/m-c Pakiet Familijny MAX HD z pakietami Film HD i Sport HD na 29 m-cy (w tym 9 m-cy bez opłat) - bez ich sprzętu, gdyż 4 lata temu kupiłem moduł CP z kartą i teraz została ona przypisana do abonamentu. Obecnie będę płacić 49,90 zł/m-c za odbiór kanałów CP i NC+, a od kwietnia 2014 roku cena ta będzie wynosić niecałe 110 zł/m-c, lub jak kto woli uśredniając cały okres: 91,20 zl/m-c (49,90 zł/m-c dla NC+ i 41,30 zł/m-c dla CP). Teraz jestem bardzo zadowolony gdyż zależało mi przede wszystkim na kompletnym sporcie, bo jestem kibicem żużla, siatkówki oraz piłki nożnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi