Skocz do zawartości

Oferty - dla nowych abonentów platformy CANAL+


caesar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Kibo moim zdaniem jak odstąpi (nie wiem czy ma taką opcje ale wydaje mi sie ze tak) to ja bym zaryzykował tym bardziej że moje odstąpienie też chcieli zakwalifikować jako reklamacje na co sie nie zgodziłem definitywnie.Ale to juz @moryla decyzja nie moja ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andrzejgratis ale konsultantka powiedziała kilka razy że cała paczka C+ na całą umowę.Do tego sam spytałem czy aby na pewno 6 C+ na całą umowę powiedziała tak.Ale powiedziała też że zamawiając box+ dostanę 5800s konsultant dzień wcześniej to samo powiedział.Redlight HD według pierwszego konsultanta kosztuje 25 zł.@marcelnorbert nic nie chciał a konsultantka nic nie wspominała o żadnej konkurencji i rachunkach.Dziś odebrałem przed południem.Jutro zadzwonię z reklamacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moryl rób jak uważasz za słuszne ;-) Twoja decyzja ale ja bym to rozegrał inaczej najpierw zadzwonił ze dwa trzy razy dopytał czy oby na pewno będzie to co masz w umowie ( zapytam się czy masz napisane/wymienione opcje dodatkowe w gratisie w umowie musi być to wyszczególnione w formularzu umowy który otrzymałeś od kuriera ) i jesli tak to oki ale nie reklamował bym nic tylko odstąpienie robił jakby miało być inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moryl czyli rozumie ze na umowie masz w opcjach dodatkowych zaznaczone jedynie R HD bez C+ jakiegokolwiek czy HBO ;-) (umowa z wyszczególnionymi opcjami) No to powiem Ci tak życzę Ci sukcesu w reklamacji bo jak nawet co z tego ze miałeś cos przez telefon powiedziane jak sam widziałeś co podpisywałeś i tu Cie ''nc+'' najprawdopodobniej zleje ;-) Ale to sa Twoje nerwy stracony czas pieniądze i użeranie sie. Jeśli nie masz tego na umowie to reklamacji Ci nie uznają i wyprą się a wtedy pozostanie Ci golas U+ z R HD.Gwarantuje Ci ze więcej ugrasz na odstąpieniu i szybciej niż na reklamacji.Ja jedno odstąpienie zostawiłem w punkcie ''nc+'' i zaraz to mieli telefon po 2 dniach a drugie posłałem listem poleconym

 

Ale żeby nie było życzę powodzenia w walce z korporacją :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert ma w umowie paczkę C+ (część sportową) i HBO.

Taką ofertę przedstawiła mi konsultantka.Oczywiście umowa dostarczona przez kuriera to Univers+Family&Sport+HBO za 59 zł+do 2 miesięcy kanały filmowe C+.

Odstąpienie od umowy nic mu nie da. Poprostu nc+ ją unieważni i tyle. Tak jak napisał @kibo. Ty miałeś umowę i migrowałeś więc Twój przypadek był inny.

Poza tym odnoszę wrażenie że jesteś strasznym malkontentem. Świat nie jest tak zły. NC+ też :wink: miewają przebłyski "inteligencji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbować z reklamacją może (to niewiele kosztuje). Z odstąpieniem hmm... (tego już w razie czegos nie cofnie). Konsultantka mówiła o pełnym C+ i jest tylko do 2 m-cy (te 2 m-ce pewnie powiedziała tylko drobnym druczkiem i nie było słychać). Ponadto podpisywał umowę którą dostarczył kurier, a tam warunki już były podane poprawnie. Jeśli coś nie pasowało można było poprostu nie podpisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jedrus25 tyle ze kolega @moryl może być ugotowany bo brał w promo dla przechodzących z konkurencji i z tego co pisał nie dawał żadnej kopi faktury od innego usługodawcy telewizyjnego ;-) Odstąpienie można cofnąć tym bardziej jak pisałem już wcześniej jedno do APS-u i ma telefon za dwa dni dlaczego odstępuje i czy jest pewien ale to jego sprawa jak woli to reklamować to żeby póżniej mu nie napisali ze nie spełnił podstawowego warunku skorzystania z oferty i promocji czyli ''faktura/rachunek z konkurencji'' i wtedy co ???

 

Jego sprawa dla mnie bezpieczniejsze jest odstąpienie które bym złożył tak po 7 dniach aby mieć pewność ze robią go w jajo a nie zaraz dziś czy jutro ;-) Bo może przez 7 dni papiery od kuriera wrócą do ''nc+'' i wtedy bedzie wsio jasno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

A ja Wam powiem, że tych opcji w prezencie nie wyszczególniają w umowie.

Znajomi skorzystali z COMFORT+ i mają w opcjach wpisane tylko Multi+ 0 zł 12m.

Natomiast HBO działa i jest wyszczególnione w ICA, działa również Premium Family&Sport, które jest do 2 miesięcy w prezencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AndrU tego nigdy nie negowałem.Pytanie czy okazywałeś rachunek z konkurencji ??? No i napisz czy wszystko co miało być już Ci lata na karcie tak ażeby koledze @motyl uświadomić czy robią go w jajko czy taki to już standard jest ze trzeba czekać na te HBO i C+ dłużej bo to mnie interesuje bardzo

 

@Krzysiek11:) dziwne ze nie ma tego w umowie ciekawe czemu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Ja też byłem zdziwiony bo byłem z nimi przy podpisywaniu umowy, ale wszystko im działa jak powinno. HBO nawet widnieje w ICA, pomimo, że nie mają go wyszczególnione w umowie. Na odwrót jest z opcją MULTI+, która jest na umowie, a nie ma w ICA.

Jak widać w nc+ zmieniło się trochę w kwestii darmowych opcji dodatkowych i nie są już wyszczególnione w umowie i może stąd te opóźnienie w aktywacji opcji dodatkowych, która wg regulaminu może potrwać do 14 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert to nie jest promocja tylko dla przechodzących, jak widać od dłuższego czasu, więc i rachunek jest zbędny. Nie ma co tu szukać sensacji. Kolega moryl podejrzewał co dostanie i to ma na umowie wyszczególnione-niespodzianki nie było. Jeżeli chce może reklamować ustalenia telefoniczne z konsultantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Kibo no hikari nikt nie szuka żadnej sensacji.Ale nie wiem czego tak uparcie bronisz NC+ i ich niekompetentnych konsultantów.Ja wiedziałem co biorę i co dostanę i jestem z tego zadowolony.Ale ile osób nie śledzi na forach ofert i zostało wprowadzonych w błąd przez tą konsultantkę.Może dla Ciebie wydaje się to czymś naturalnym że pracownik w dziale sprzedaży nie zna ofert cenników i modeli dekoderów.Dla mnie jest to bardzo dziwne.Reklamacja poleciała wczoraj.Uprawnienia na C+i HBO wczoraj nie dało rady nadać bo nie mają mojej umowy w systemie.Jak dziś ich nie będzie to mam ponownie napisać do nich meila.Uprawnienia na C+ i HBO powinny się pojawić do 24 godzin takie dostałem info.Ale jak widać tu na forum raczej jest to fikcją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam dwa pytanie:

1. Jak jest z VOD? Ja mam nc+ od czwartku z mediaboxem i do dziś po wejściu w VOD mam informację, że cały czas ładuje. Ale z tego co się orientowałem już powinno coś być. Może ktoś coś wie na ten temat?

2. Czy jak od czwartku nie włączona pakietu c+sport i HBO to dzwoniąc coś przyspieszy, czy zdecydowanie za wcześnie na tel. Ewentualnie na jaki numer dzwonić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dobrze że jest podejrzliwy.Czy NC+ i jego pracownicy dają nam powody od wiosny by zachowywać się wobec nich inaczej.Wysłałem meila o uprawnienia i wyjaśnienia dokładnego umowy.Czy będzie jak na umowie czy z dodatkami jak w warunkach promocji.Pisz meila i pogonią uprawnienia ja zestaw dostałem wczoraj na dziś obiecali uprawnienia.Chciałem już wczoraj ale nie było umowy w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...