Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie też się tak wydaje, bo jak by miała być obniżka cen to po co nc+ po paru dniach zmieniała by ofertę na świąteczną jaka by od razu po starcie nie mogli zaoferować czegoś w lepszych cenach. Każdy myślał, że ceny za nc+ będą w granicach a co się okazało że chcąc oglądać mecze w Canal+Sport trzeba bulić nieziemskie pieniądze to jest przesada :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol2: żeby nie było żadnych niedomówień ,ani oszustw i póżniejszego żdziwienia co do rachunku polecam przed rozmowa z konsultantem zaznaczyć że rozmowa jest także nagrywana przez Nas

Szkoda że ja o tym nie pomyślałem ja głupi myśląc że jak oni nagrywają to wystarczy a tu okazało się ze zostałem oszukany o czym dowiedziałem się 2 godziny później

przez tel negocjacja zakończył się że utargowałem Platinum+HBO za 99zł

ale konsultant mnie oszukał i wbił w systemie gold + HBO za 109 i teraz se mają 14 dni na przesłuchanie nagrania niby

 

a mnie zastanawia ten konsultant o pakietowym nazwisku Golda :brawo:

 

może powiedziałeś do niego Panie Golda ... i pozamiatane :lol2:

W tym problem że ja w ogóle nie pamiętam jak się nazywał konsultant co mnie oszukał sobie myślałem że jak jest rozmowa nagrywana to nikt mnie nie oszuka

dopiero 2 h później jak się zalogowałem do ICA to patrzę co to gold+HBO a miał być Platinum+hbo i zaraz wkurzony dzwonie 2 raz i się dowiedziałem że niby dodatkowo se wpisał 109zł zamiast umówionych 99zł

I wtedy 2 konsultant mi powiedział że jest podpisane w systemie pod aktywacja M.Golda ale mówił że bez problemu dojdą po moim nr telefonu do nagrania i niby maja 14 dni i mi odpowiedzą na emaila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam kolejny raz, należy poczekać do kwietnia. Po fali krytyki może pójda po rozum do głowy i udostepnia porównywalne pakiety z obu paltform. Pozwoliłoby to wyjść twarza z projektu absurdalnych rozwiązań i cen.

Tu jest rynek, jest 2,5 mln klientów, to ncplus musi walczyć o nich. Zaoferowane rozwiązania i ceny są skandaliczne. Od 1,5 mln klientów cyfry i 1,0 mln klientów n-ki skasowac dodatkowe pieniądze, wmawiając im, że kupują szerszą ofertę.

Ale przecież za te pieniadze można było mieć dotychczas dwa abonamenty i to samą ofertę.

Połączenie miało zaoferować więcej, ale za cene znacznie niższą niz 2 abonamenty.

Liczba postów tu, wiele pytajacych tylko ile mogauzyskac "łaski" jest dośc żenująca i dziala na korzyść ncplus.

Powinnismy trzymać sie zasady, ze w stosunku do swoich pakietów możemy za szerzą oferte zapłacić maksimum 20% więcej, to i tak jest DODATKOWY zysk dla ncplus!!!

Jeżeli nie to należy odejść i czekać ze spokojem... Bez nas nie będzie bowiem ncplus. My przeżyjemy jakis czas bez nich, oni bez ok juzmiliona klientów nie...

Czekac i nie przebierać nogami, nie zabraknie przeciez towaru, żeby sie spieszyć, to sprzedawca musi znaleźć klientów...!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co wam odpowiedniki w SD?

Skoro jest wersja HD, przecież na telewizorach SD można normalnie oglądać.

Z resztą po co platforma ma płacić nadawcy podwójnie za ten sam kanał i zajmować swoje cenne miejsce na transponderze.

Zgadza się tym bardziej, że w ofercie są tylko dekodery HD a nie SD :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od przyszłego tygodnia zmiana ofert migracyjnych jak i nowych :)

Moim zadniem takie powinny byc pakiety i ceny wyjsciowe w nc+

 

pakiet comfort+ 39zl

pakiet universe+ 59zl

pakiet silver+ comfort+ z paczka canal+ 79zl

pakiet gold+ universe+ z paczka canal+ 99zl

pakiet platinum+ pakiet gold z hbo 119zl

pakiet all inclusive+ 159zl

kanaly History HD i Sundance HD dostepne juz od pakietu silver+

 

I wtedy mozecie konkurowac z CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla cyfrowcow moze pojawily sie jakies atut, jak wiecej odbiornikow mr, uslugi sieciowe, lpsze dekodery, ale dla n-kowca to nic nowego, poza tym ze karza mi teraz zaplacic za jeden pakiet premium takie gory kasy. Z perpektywy cyfrowca ze do pakietu canal cos tam doszlo, to zaden taki koronny argument bo w te wytwornie ktore teraz wrocily juz byly i jak je stracili cen nie obnizyli. A sorki nie na darmo npremium od dluzszego czasu w promocjach chodzilo po 10zl, a canal mozna powiedziec promocyjnie tez ze 20zl, wiec realnie najbardziej optymityczna wartosc kombinowana to szczerze gora i totalny max 35-40zl. Wezmy pod uwage ze w sumie pakiety zwyklych kanalow oslalby, bo w sumie nic nowego sie nie pokazalo a wrecz sporo kanalow polecialo, sumarycznie od strony n-ki i c+ odpadlo z 15 kanalow!!!!!! No i litossci, kanaly poodpadaly a cena poszybowaly jak nie raz Małysz!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co wam odpowiedniki w SD?

Skoro jest wersja HD, przecież na telewizorach SD można normalnie oglądać.

mam tv HD, problem mam z ustawieniem anteny/sprzętem i ze słabszego transpondera nie działa HD, odbiera tylko jak jest mróz, dlatego pytam.

 

zmień, ustaw prawidłowo antenę, zarób prawidłowo końcówki kabli... po co się męczyć z SD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiet comfort+ 35zl

pakiet universe+ 50zl

pakiet silver+ comfort+ z paczka canal+ 70zl

pakiet gold+ universe+ z paczka canal+ 80zl

pakiet platinum+ pakiet gold z hbo i MR 90 zl

pakiet all inclusive+ 140zl

kanaly History HD i Sundance HD dostepne juz od pakietu silver+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Próbuję zalogować się do ICA, ale nie wiem, dlaczego zablokowali moje konto.

Jestem użytkownikiem TV N.

Czy ktoś jeszcze miał taki problem?

 

"Konto zostało zablokowane. Zadzwoń do Centrum Abonenta 801 044 944 lub 22 310 47 47."

 

Oczywiście zadzwonienie pod w/w numery nic nie daję :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem. Czas oczekiwania na rozmowę około 20 sekund. Wybrałem z menu pomoc techniczną. Obecnie posiadam na czas nieokreślony N za 69zł z pakietem premium bez HBO i C+ za 42zł z pełnym pakietem Canal+. Łącznie więc płacę 111zł. Zaproponowano mi Platinum za 119zł. Gorąco odmówiłem informując, że teraz za 111zł mam wszystko to co w pakiecie Platinum za 119zł plus dużo, dużo więcej innych programów. A teraz najśmieszniejsze - Pan z infolinii zapytał mnie co najczęściej oglądam. Odpowiedziałem, że tylko i wyłącznie sport. Odpowiedział, że pakiet Platinum jest dla mnie idealny bo tam leci PUCHAR UEFA. Tak, tak PUCHAR UEFA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem. Czas oczekiwania na rozmowę około 20 sekund. Wybrałem z menu pomoc techniczną. Obecnie posiadam na czas nieokreślony N za 69zł z pakietem premium bez HBO i C+ za 42zł z pełnym pakietem Canal+. Łącznie więc płacę 111zł. Zaproponowano mi Platinum za 119zł. Gorąco odmówiłem informując, że teraz za 111zł mam wszystko to co w pakiecie Platinum za 119zł plus dużo, dużo więcej innych programów. A teraz najśmieszniejsze - Pan z infolinii zapytał mnie co najczęściej oglądam. Odpowiedziałem, że tylko i wyłącznie sport. Odpowiedział, że pakiet Platinum jest dla mnie idealny bo tam leci PUCHAR UEFA. Tak, tak PUCHAR UEFA :)

Widać, że konsultanci nie są doinformowani i to nie tylko w prawach sportowych ale ogólnie nie wiedzą nawet jaka jest oferta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zarząd nc+ skompromituje się totalnie, bo na konferencję zaprosił jedynie wybrane media, czyli takie, które będą przytakiwać, a nie krytykować.

Zapewne po konferencji kilka opłaconych stron będzie informować o wielkich pozytywach nc+, i o tym że ludzie masowo przedłużają, a Ci narzekający na necie to mniej niż 1%, a ich narzekanie wynika z niezrozumienia oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem. Czas oczekiwania na rozmowę około 20 sekund. Wybrałem z menu pomoc techniczną. Obecnie posiadam na czas nieokreślony N za 69zł z pakietem premium bez HBO i C+ za 42zł z pełnym pakietem Canal+. Łącznie więc płacę 111zł. Zaproponowano mi Platinum za 119zł. Gorąco odmówiłem informując, że teraz za 111zł mam wszystko to co w pakiecie Platinum za 119zł plus dużo, dużo więcej innych programów. A teraz najśmieszniejsze - Pan z infolinii zapytał mnie co najczęściej oglądam. Odpowiedziałem, że tylko i wyłącznie sport. Odpowiedział, że pakiet Platinum jest dla mnie idealny bo tam leci PUCHAR UEFA. Tak, tak PUCHAR UEFA :)

 

I dlatego dyskusja z konsultantami jest bezcelowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...