bogdan425 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Umowa kończy się w lipcu 2014 r. To szmat czasu. Wiem rośnie ciśnienie! A to zły doradca. Bardzo zły. Daj sobie na luz. Przy kolejnej rozmowie podaj konsulowi swoją cenę i zakończ grzecznie rozmowę. Bardzo grzecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Boncurek84. I ten nieszczęsny MR od iti,który chcesz za 0. Nie masz szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcines Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Czy jest jakaś różnica między pakietami Universe a Silver, czy to tylko różnica w nazewnictwie? Odsłuchałem jeszcze raz nagraną rozmowę z konsultantem i trochę się zdziwiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Tak, pakiet Universe+ nie zawiera Canal+ a pakiet Silver zawieta Canal+ Family i Family 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcines Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 cyfra.tv, skoro tak, to jaki jest sens wymieniania pakietu w następujący sposób: Silver razem z 6 kanałami C+, skoro Silver zawiera już w sobie część kanałów cyfry? Do tego konsultant jeszcze przed oficjalnym odczytaniem warunków umowy cały czas gadał o Universe, a później jak karabin maszynowy o Silver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinelli Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 [...]Odsłuchałem jeszcze raz nagraną rozmowę z konsultantem i trochę się zdziwiłem. Nagrywałeś? Oficjalnie trzeba poinformować konsultanta jak sam nagrywasz? Do mnie jak dzwonią, ani razu żaden nie powiedział że rozmowa jest nagrywana - to jest OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 migrowałem i ja Silver + 4xC+ (razem 6xC+) + 3xHBO (12m) + MR (dwie karty) + 2xPACE + VOD cena 69 zł x 1m, 64 zł x 11m umowa na 12m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinelli Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Z czego rezygnujesz po 1 miesiącu żeby zejść do 64 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 z Mezzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Marcines rozumiem zamieszanie, ale dla Ciebie ważny jest efekt końcowy-masz podstawę Universe+, całą paczkę Canal+ oraz ustaloną cenę a to jak konsul w systemie później to rozpisze jest sprawą wtórną. W ICA może nawet zobaczysz Silver+ i zapewne Canal+Film&Premiere. Masz prawo zgłosić reklamację jeżeli coś będzie nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 to może i ja zgłoszę, tylko na co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam wszystkich Dostałem dziś telefon z Działu Utrzymania, z ofertą przejścia do NC+, oferta jaką otrzymałem to Universe+6C+ i MR+PVR za 79PLN. Umowa na 12mc. Pan powiedział że jest to bardzo korzystna oferta, gdyż płaciłbym za to normalnie 160PLN, spytałem o HBO to powiedział że jest dostępny w pakiecie Superpremium za 109PLN. Powiedziałem temu panu że umowa kończy mi się w maju, więc zaczekam to dostanę może coś korzystniejszego, pan stwierdził że dzwoni właśnie z działu utrzymania tam gdzie wysyłane są wypowiedzenia i potem przed końcem umowy nie będzie miał możliwości kontaktu ze mną. Umówiłem się z nim na rozmowę jutro. Pomóżcie panowie, dostałem korzystną ofertę? walczyć jeszcze o coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 migrowałem i ja Silver + 4xC+ (razem 6xC+) + 3xHBO (12m) + MR (dwie karty) + 2xPACE + VOD cena 69 zł x 1m, 64 zł x 11m umowa na 12m Toż to mega oferta!! Czu to realne? Czy ja jestem jakiś nie dzisiejszy HBO i 2xPace na 12 miechów w tej cenie :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 mega to by była za 49-59 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Dostałem dziś telefon z Działu Utrzymania, z ofertą przejścia do NC+, oferta jaką otrzymałem to Universe+6C+ i MR+PVR za 79PLN. Jutro przedstaw swoją propozycję Universe+6C+ i MR+PVR + HBO + Cinemax za 69 zł i grzecznie podziękuj, jeśli odmówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam wszystkich Dostałem dziś telefon z Działu Utrzymania, z ofertą przejścia do NC+, oferta jaką otrzymałem to Universe+6C+ i MR+PVR za 79PLN. Umowa na 12mc. Pan powiedział że jest to bardzo korzystna oferta, gdyż płaciłbym za to normalnie 160PLN, spytałem o HBO to powiedział że jest dostępny w pakiecie Superpremium za 109PLN. Powiedziałem temu panu że umowa kończy mi się w maju, więc zaczekam to dostanę może coś korzystniejszego, pan stwierdził że dzwoni właśnie z działu utrzymania tam gdzie wysyłane są wypowiedzenia i potem przed końcem umowy nie będzie miał możliwości kontaktu ze mną. Umówiłem się z nim na rozmowę jutro. Pomóżcie panowie, dostałem korzystną ofertę? walczyć jeszcze o coś? Jeśli Pan nie będzie miał możliwości kontaktu,to zadzwoni Pani z tańszą ofertą. Cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @pvr hd realne, ale dość rzadkie, chociaż w tym tygodniu były tu już takie oferty. @Colsman123 ile teraz płacisz i na jakiej ofercie Ci zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcines Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Nagrywałeś? Oficjalnie trzeba poinformować konsultanta jak sam nagrywasz? Do mnie jak dzwonią, ani razu żaden nie powiedział że rozmowa jest nagrywana - to jest OK? Spoko, jest to legalne ---> http://rejestrator-rozmow-telefonicznych.netinvest.pl/czy-nagrywanie-rozmow-jest-legalne.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Colsman123 zrób tak, jak napisałem. Masz bardzo dużo czasu na dalsze negocjacje. Wymiękną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ale chyba mu się śpieszy,a to już groźne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinelli Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Colsman123 Bierz przykład ze mnie - do końca umowy z Cyfrą tydzień. I jeszcze nie zmigrowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Colsman123 Bierz przykład ze mnie - do końca umowy z Cyfrą tydzień. I jeszcze nie zmigrowałem co ile do Ciebie wydzwaniają? jak często? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinelli Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 W tym tygodniu dwa razy, poprzednio przerwa ze dwa tygodnie. Ale coś się może zaczęło krystalizować i w przyszłym tygodniu może dopnę szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 a jakiej oferty od nich oczekujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic z daleka Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 @Colsman123 Bierz przykład ze mnie - do końca umowy z Cyfrą tydzień. I jeszcze nie zmigrowałem to indywidualna sprawa, ja czekając do czerwca płacił bym więcej za gorszą ofertę, by zejść może 5-10 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.