Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Standardowa to jest 124 bez wypowiedzenia.Nigdy mi takiej nie przedstawili,dopóki nie wysłałem wypowiedzenia.Owszem 99,ale bez HBO

No widzisz a mnie taką ofertę zaproponowali chociaż umowę mam do września 2014r. zresztą jak widać nie jestem jedyną osoba która otrzymała takie warunki, oczywiście jej nie przyjąłem bo uważam że ten zestaw nie jest wart więcej niż 89zł(tyle płace aktualnie za superpremium z mr)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, wydawane karty to używki, pózniej przy ewentualnym zdaniu ważne że jest cała i działająca ;)

To logiczne że jeśli przeszła przez tyle rak to nie bedzię wygladała jak nówka

 

 

 

Dzieki za info. :D,a dostał ktoś Universe + 6xCanal+MR=59zl ale na 18msc ? da rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie , oswieccie mnie - w IX.2012 podpisalem umowe z nką na 13 miesięcy - za kwotę 59pln (wzrost z bodajze 54zl) - tam byl pelen pakiet tematyczny + prawdopodobnie filmboxy (lub inne filowe) na 6 miesiecy byly wlaczone. Czy to byl pakiet npremum czy cos innego bo za ch***ja nie mogę się z nimi teraz dogadac w sprawie oferty przedluzeniowej.

Teraz Oferuja mi Universe + 2xC+za 49zł , Silver + 4xC+ za 64zł lub Platinum HBO(6xC+) za 89zł - umowa na 12 m-cy (mam 35 dni do konca umowy)

Przekazalem chłopu ze oczekuje Platyny w cenie Universe+ za 59zł i ani złotówki więcej - inaczej żegnamy się 25.10.2013 i nie ma gadania.

Mam nadzieje ze wydrę to co chcę przy końcu umowy.

 

Ps. Poprzedni mój post i oferta z DUK : Universe + 6xC+ za 59zł (bez HBO, bez MR) na 12 m-cy nie weszła w życie - nikt nie chciał się do tego przyznać.

Mailowo wysyłają bzdury i potem są niedomówienia - bałagan jak w domu publicznym... :lol:

 

pozdro

Konrad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowy z N-ką są do końca miesiąca. Umowę podpisywałeś na 12 m-cy plus miesiąc aktywacji? Jesteś pewny terminu kiedy kończy Ci się umowa?

 

rzeczywiscie masz racje. Umowe mam na 12 m-cy. Podpisana IX lub X.2012 i jest do konca X.2013. a jesli chodzi npremium to na 99% jestem pewien ze mialem ten pakiet bo pamietam ze mialem pelna lige mistrzow emitowaną na kanałach npremium. czemu konsultant twierdzil ze tego nie mialem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podpisywałeś umowę we wrześniu to kończy się ona z wrześniem a jeżeli w październiku to kończy się z październikiem. Podpisując umowę nie poprzez APS tak czy inaczej masz miesięczny okres wypowiedzenia i jeżeli się ew.spóźniłeś ze złożeniem w odpowiednim czasie wypowiedzenia to umowa przeciągnie się co najwyżej o miesiąc tylko cena abonamentu przez ten okres może wzrosnąć. Może nPremium miałeś przez kilka pierwszych miesięcy umowy gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów, "współpracuję" z C+ od 2008 roku; Umowa z C+ do końca października 2013 pakiet: Canal+ OptimumHD; HBO HD; HD Optimum Promo za 90 zyli. Miałem następujące "propozycje" od konsultantów:

1. Canal+Silver + Film & Premier (6xC+ oraz 3xHBO; dekoder za 0 zł) umowa na 12 m-cy za 94zł.

2. J.W, jednak poprzedni konsultant nie zaznaczył w systemie dekodera - ten miał sprawdzić

3. Platyna za 99zł na 18 m-cy jednak bez dekodera

4. Canal+Silver + Film & Premier (6xC+ oraz 3xHBO; dekoder Philips DSR 6201 za 0 zł) umowa na 12 m-cy za 94zł.

5. propozycja nr 1.

Odmówiłem przyjęcia tych ofert, w dniu 17.09.2013 wysłane wypowiedzenie listownie, dzień później na e-mail: kontakt@info2.ncplus.com.pl

Dzisiaj odpowiedź e-mail (z informacje@cyfraplus.com.pl) :

"Szanowny Panie,

z przykrością przyjęliśmy informację o decyzji rezygnacji z naszych usług.

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że na podstawie Pana wniosku zakończenie świadczenia usług zostało zaplanowane na 31 października 2013 roku.

 

W ciągu 30 dni po rozwiązaniu Umowy należy zwrócić sprzęt do dowolnego, autoryzowanego dystrybutora nc+. Ich lista jest zamieszczona na naszej stronie internetowej : http://www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC +. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

 

Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja. Serdecznie zachęcam do jej zmiany i dalszej współpracy oraz do zapoznania się z ofertą promocyjną pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 46.

 

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty od 9: 00 do 21:00.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji."

 

Czekam na rozsądną propozycję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

jestem nowy na forum, ale już trochę poczytałem i mniej więcej wiem, czego można oczekiwać od nc+. Jednak chciałem zapytać czy jest w ogóle możliwe wynegocjowanie pakietu Uniwers+ wraz z 6xC+ w cenie 49zł. Dodam, że jestem obecnie abonentem N i posiadam Pakiet Świat HD (chyba). Umowa już mi się skończyła i mam miesiąc wypowiedzenia. Zastanawiam się czy jest w ogóle sens próbować walczyć o ww pakiet w takiej cenie, czy lepiej dać sobie spokój i brać coś tanie. Dodam, że najbardziej zależy mi na C+ Sport i Eurosport 2.

Dzięki z góry za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...