Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmigrowałem za pośrednictwem DUK z nki (wpt + nPremium+ HBO) do Platinum + HBO + Cinemax. W ICA świeci mi się tylko gołe Platinum bez opcji dodatkowych. Cinemax który mi podobno doszedł po migracji też zablokowany. Dzwonię na infolinię żeby dowiedzieć się co jest grane, bo mieli po 2ch dniach te Cinemaxy włączyć. Konsultantka nie jest mi w stanie odpowiedzieć na proste pytanie: Jaki pakiet mam teraz w systemie. Stanęło na tym że zweryfikuje moją umowę telefoniczną. Mam czekać na ten nieszczęsny Cinemax, albo na telefon od nich, a jeśli to nie nastąpi dzwonić po długim weekendzie. Pytałem ją czy mam składać reklamację. Odpowiedź, że nie ma takiej potrzeby, że ona to zweryfikuje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że mi od 1szego maja nie wyłączą HBO bo się :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja krotka historia:

- przedtem Superpremium + pace za 109,

- wypowiedzenie 4.04.13 ze względu na tcm,

- 7 telefonów z boku, brak oferty spełniającej moje wymagania (to samo co mam, ale z wymianą dekodera na mediabox za mniej),

- w sobotę zmęczyli mnie i przyjęta oferta, Platinum na 12 msc, HBO na 12 msc free, Filmbox na 6 msc free, wymiana na mediaboxa - 109 pln, mam koniecznie w poniedziałek lub wtorek zgłosić się do punktu po dekoder,

- dziś w punkcie okazało się, że nie jestem zmigrowany, nie mam przedłużonej umowy i nie ma dla mnie dekodera.

 

Na ofertę standardową z punktu stwierdziłem, że spotkamy się przy zdawaniu sprzętu :)

Witaj Polsacie :)

K.

Napisałeś ze złozyłeś wypowiedzenie ze względu na wyłaczenie TCM, przeciez ta stacja dalej działa w C+ i wyłaczą ja dopiero od 1 lipca- to jak mogłeś składac taką rezygnację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Telefon do DUK:

HBO,

Filmbox,

6* Canal+

wypożyczalnia "Seriale+" i pakiet podstawowy w wypożyczalni "netVOD+"

Redlight HD na 6 miesięcy

89 PLN umowa na 12 miesięcy

migrować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
Telefon do DUK:

HBO,

Filmbox,

6* Canal+

wypożyczalnia "Seriale+" i pakiet podstawowy w wypożyczalni "netVOD+"

Redlight HD na 6 miesięcy

89 PLN umowa na 12 miesięcy

migrować ?

 

 

jak chcesz zeby cie wydymali to bierz

Czemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowałem za pośrednictwem DUK z nki (wpt + nPremium+ HBO) do Platinum + HBO + Cinemax. W ICA świeci mi się tylko gołe Platinum bez opcji dodatkowych. Cinemax który mi podobno doszedł po migracji też zablokowany. Dzwonię na infolinię żeby dowiedzieć się co jest grane, bo mieli po 2ch dniach te Cinemaxy włączyć. Konsultantka nie jest mi w stanie odpowiedzieć na proste pytanie: Jaki pakiet mam teraz w systemie. Stanęło na tym że zweryfikuje moją umowę telefoniczną. Mam czekać na ten nieszczęsny Cinemax, albo na telefon od nich, a jeśli to nie nastąpi dzwonić po długim weekendzie. Pytałem ją czy mam składać reklamację. Odpowiedź, że nie ma takiej potrzeby, że ona to zweryfikuje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że mi od 1szego maja nie wyłączą HBO bo się :censored:

 

Mam podobny problem perypetie opisuje tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowałem za pośrednictwem DUK z nki (wpt + nPremium+ HBO) do Platinum + HBO + Cinemax. W ICA świeci mi się tylko gołe Platinum bez opcji dodatkowych. Cinemax który mi podobno doszedł po migracji też zablokowany. Dzwonię na infolinię żeby dowiedzieć się co jest grane, bo mieli po 2ch dniach te Cinemaxy włączyć. Konsultantka nie jest mi w stanie odpowiedzieć na proste pytanie: Jaki pakiet mam teraz w systemie. Stanęło na tym że zweryfikuje moją umowę telefoniczną. Mam czekać na ten nieszczęsny Cinemax, albo na telefon od nich, a jeśli to nie nastąpi dzwonić po długim weekendzie. Pytałem ją czy mam składać reklamację. Odpowiedź, że nie ma takiej potrzeby, że ona to zweryfikuje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że mi od 1szego maja nie wyłączą HBO bo się :censored:

 

Mam podobny problem perypetie opisuje tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892

 

 

składaj reklamacje chłopie reklamacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przeszedłem do nowej oferty (byłem w Cyfrze+, wysłałem wypowiedzenie w związku z wyłączeniem kanałów).

Zadzwoniłem sam na nr 22 220 01 91 i dostałem (bez proszenia, powiedziałem jaką chcę ofertę):

-universe 59zł

-wszystkie (sześć) Canal+ za 0zł

-pace pvr 500gb 0zł

-multiroom (2karty) za 10zł

-hbo na 6mies. za 0zł, póżniej rezygnacja lub 25zł

-filmbox na 6mies. za 0zł, później rezygnacja lub 10zł.

Umowa na 18m-cy (była też na 12m-cy,ale za taką cenę celowo wziąłem na 18:)

Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty rzeczywiście pojawiły się ciekawe (dla tych osób, które złożyły wypowiedzenie, ale go nie wycofały - ze skutkiem na 30 kwietnia), ale mnie zastanawia parę kwestii.

1. Dziwne numery telefonów, z których otrzymuję oferty, szczególnie jeden: 61 658 02 10 (w innych przypadkach zastrzeżone, w innych komórkowe - różne).

2. Brak tradycyjnej formułki o nagrywaniu rozmowy na początku "negocjacji". Uprzejmy Pan powiedział mi, że włączają nagrywanie dopiero przy zgodzie abonenta na warunki umowy - nie dotrwałem do tego momentu. Może tak jest, ale wiele szczegółów ustala się wcześnie, nie na końcu, potem nawet w ferworze dyskusji nie ma czasu na powtórzenie wszystkiego.

3. Na moje pytanie, czy ja mogę nagrywać tę rozmowę twarde "nie". Dlaczego? Co mają do ukrycia?

4. Podobnie na propozycję przesłania oferty dla mnie mailem. "Nie ma takiej możliwości".

5. Kompletny [beep] w systemie odnośnie rejestrowania wypowiedzeń, odstąpień itp. Z mojego doświadczenia radzę upewnić się, czy wypowiedzenie dotarło. Sama zwrotka nie wystarczy.

 

Zwykle nie mam paranoidalnego i spiskowego nastawienia, ale Ci ludzie po prostu nie robią dobrego wrażenia (mówiąc eufemistycznie). Nie mam ochoty w ciemno zgadzać się na umowę, której warunki przyjdą po 2 miesiącach, a rozmowa nawet nie jest w całości nagrywana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
na propozycję przesłania oferty dla mnie mailem. "Nie ma takiej możliwości".

 

można dostać ofertę mailowo więc toś Cię oszukuje

 

Nie "ktoś" - tylko poznańscy (?) konsultanci NC+

 

Telefon do DUK i.... wysłano mi oferte na emaila :

2013_04_29_163648.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po telefonie od konsultantki zgodziłem się na:

 

1. Umowa przedłużona na okres 12 miesięcy od 01.05.2013 do 30.04.2014.

a. W ciągu 2 miesięcy zostanie przysłany odpowiedni aneks.

2. Warunki:

a. Pakiet Universal + 6C+.

b. Multiroom standard (jeden dodatkowy dekoder).

c. HBO 6 miesięcy gratis. Jeżeli się nie wypowie to po 6 miesiącach 20 zł na miesiąc.

3. Miesięczny rachunek 59 zł.

4. Wypowiedzenie wycofałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po telefonie od konsultantki zgodziłem się na:

 

1. Umowa przedłużona na okres 12 miesięcy od 01.05.2013 do 30.04.2014.

a. W ciągu 2 miesięcy zostanie przysłany odpowiedni aneks.

2. Warunki:

a. Pakiet Universal + 6C+.

b. Multiroom standard (jeden dodatkowy dekoder).

c. HBO 6 miesięcy gratis. Jeżeli się nie wypowie to po 6 miesiącach 20 zł na miesiąc.

3. Miesięczny rachunek 59 zł.

4. Wypowiedzenie wycofałem.

 

masz dokładnie to samo co ja. I zostawię sobie to HBO bo oglądam, a średnio z tym za miesiąc wyjdzie 69:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...