razik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zmigrowałem za pośrednictwem DUK z nki (wpt + nPremium+ HBO) do Platinum + HBO + Cinemax. W ICA świeci mi się tylko gołe Platinum bez opcji dodatkowych. Cinemax który mi podobno doszedł po migracji też zablokowany. Dzwonię na infolinię żeby dowiedzieć się co jest grane, bo mieli po 2ch dniach te Cinemaxy włączyć. Konsultantka nie jest mi w stanie odpowiedzieć na proste pytanie: Jaki pakiet mam teraz w systemie. Stanęło na tym że zweryfikuje moją umowę telefoniczną. Mam czekać na ten nieszczęsny Cinemax, albo na telefon od nich, a jeśli to nie nastąpi dzwonić po długim weekendzie. Pytałem ją czy mam składać reklamację. Odpowiedź, że nie ma takiej potrzeby, że ona to zweryfikuje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że mi od 1szego maja nie wyłączą HBO bo się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stasio i Jasio Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Razik, pisz reklamację, nawet mailowo. Bo jak Cię ta konsultantka wystawi to masz kolejny tydzień w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Moja krotka historia: - przedtem Superpremium + pace za 109, - wypowiedzenie 4.04.13 ze względu na tcm, - 7 telefonów z boku, brak oferty spełniającej moje wymagania (to samo co mam, ale z wymianą dekodera na mediabox za mniej), - w sobotę zmęczyli mnie i przyjęta oferta, Platinum na 12 msc, HBO na 12 msc free, Filmbox na 6 msc free, wymiana na mediaboxa - 109 pln, mam koniecznie w poniedziałek lub wtorek zgłosić się do punktu po dekoder, - dziś w punkcie okazało się, że nie jestem zmigrowany, nie mam przedłużonej umowy i nie ma dla mnie dekodera. Na ofertę standardową z punktu stwierdziłem, że spotkamy się przy zdawaniu sprzętu Witaj Polsacie K. Napisałeś ze złozyłeś wypowiedzenie ze względu na wyłaczenie TCM, przeciez ta stacja dalej działa w C+ i wyłaczą ja dopiero od 1 lipca- to jak mogłeś składac taką rezygnację ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 http://manager.money.pl/news/artykul/sk ... mpaign=rss żegnaj nc+ witaj polsacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 1 dzień i niech żyje wolność wolność i swoboda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 http://pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/1,1 ... #BoxBizTxt macie to swoje Ukochane NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Telefon do DUK: HBO, Filmbox, 6* Canal+ wypożyczalnia "Seriale+" i pakiet podstawowy w wypożyczalni "netVOD+" Redlight HD na 6 miesięcy 89 PLN umowa na 12 miesięcy migrować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Telefon do DUK:HBO, Filmbox, 6* Canal+ wypożyczalnia "Seriale+" i pakiet podstawowy w wypożyczalni "netVOD+" Redlight HD na 6 miesięcy 89 PLN umowa na 12 miesięcy migrować ? jak chcesz zeby cie wydymali to bierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Telefon do DUK:HBO, Filmbox, 6* Canal+ wypożyczalnia "Seriale+" i pakiet podstawowy w wypożyczalni "netVOD+" Redlight HD na 6 miesięcy 89 PLN umowa na 12 miesięcy migrować ? jak chcesz zeby cie wydymali to bierz Czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 polecam: http://nabiciwncplus.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 powiedz konsultantowi zeby oferte przesłał ci na maila podpisaną jego własnym imieniem i nazwiskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 powiedz konsultantowi zeby oferte przesłał ci na maila podpisaną jego własnym imieniem i nazwiskiem. Oto chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 1 dzień i niech żyje wolność wolność i swoboda no to mam nadzieję, że od jutra przeniesiesz się do działu CP i tam będziesz pisał jednozdaniowe posty jeden pod drugim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d_recki Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zmigrowałem za pośrednictwem DUK z nki (wpt + nPremium+ HBO) do Platinum + HBO + Cinemax. W ICA świeci mi się tylko gołe Platinum bez opcji dodatkowych. Cinemax który mi podobno doszedł po migracji też zablokowany. Dzwonię na infolinię żeby dowiedzieć się co jest grane, bo mieli po 2ch dniach te Cinemaxy włączyć. Konsultantka nie jest mi w stanie odpowiedzieć na proste pytanie: Jaki pakiet mam teraz w systemie. Stanęło na tym że zweryfikuje moją umowę telefoniczną. Mam czekać na ten nieszczęsny Cinemax, albo na telefon od nich, a jeśli to nie nastąpi dzwonić po długim weekendzie. Pytałem ją czy mam składać reklamację. Odpowiedź, że nie ma takiej potrzeby, że ona to zweryfikuje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że mi od 1szego maja nie wyłączą HBO bo się Mam podobny problem perypetie opisuje tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsikonsa Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zmigrowałem za pośrednictwem DUK z nki (wpt + nPremium+ HBO) do Platinum + HBO + Cinemax. W ICA świeci mi się tylko gołe Platinum bez opcji dodatkowych. Cinemax który mi podobno doszedł po migracji też zablokowany. Dzwonię na infolinię żeby dowiedzieć się co jest grane, bo mieli po 2ch dniach te Cinemaxy włączyć. Konsultantka nie jest mi w stanie odpowiedzieć na proste pytanie: Jaki pakiet mam teraz w systemie. Stanęło na tym że zweryfikuje moją umowę telefoniczną. Mam czekać na ten nieszczęsny Cinemax, albo na telefon od nich, a jeśli to nie nastąpi dzwonić po długim weekendzie. Pytałem ją czy mam składać reklamację. Odpowiedź, że nie ma takiej potrzeby, że ona to zweryfikuje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Mam nadzieję, że mi od 1szego maja nie wyłączą HBO bo się Mam podobny problem perypetie opisuje tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892 składaj reklamacje chłopie reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudnykwiatek Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Dzisiaj przeszedłem do nowej oferty (byłem w Cyfrze+, wysłałem wypowiedzenie w związku z wyłączeniem kanałów). Zadzwoniłem sam na nr 22 220 01 91 i dostałem (bez proszenia, powiedziałem jaką chcę ofertę): -universe 59zł -wszystkie (sześć) Canal+ za 0zł -pace pvr 500gb 0zł -multiroom (2karty) za 10zł -hbo na 6mies. za 0zł, póżniej rezygnacja lub 25zł -filmbox na 6mies. za 0zł, później rezygnacja lub 10zł. Umowa na 18m-cy (była też na 12m-cy,ale za taką cenę celowo wziąłem na 18:) Polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolu Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam, na jaki numer najlepiej dzwonić ws. wypowiedzenia c+ (gdzie najszybciej odbiorą). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corso Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Oferty rzeczywiście pojawiły się ciekawe (dla tych osób, które złożyły wypowiedzenie, ale go nie wycofały - ze skutkiem na 30 kwietnia), ale mnie zastanawia parę kwestii. 1. Dziwne numery telefonów, z których otrzymuję oferty, szczególnie jeden: 61 658 02 10 (w innych przypadkach zastrzeżone, w innych komórkowe - różne). 2. Brak tradycyjnej formułki o nagrywaniu rozmowy na początku "negocjacji". Uprzejmy Pan powiedział mi, że włączają nagrywanie dopiero przy zgodzie abonenta na warunki umowy - nie dotrwałem do tego momentu. Może tak jest, ale wiele szczegółów ustala się wcześnie, nie na końcu, potem nawet w ferworze dyskusji nie ma czasu na powtórzenie wszystkiego. 3. Na moje pytanie, czy ja mogę nagrywać tę rozmowę twarde "nie". Dlaczego? Co mają do ukrycia? 4. Podobnie na propozycję przesłania oferty dla mnie mailem. "Nie ma takiej możliwości". 5. Kompletny [beep] w systemie odnośnie rejestrowania wypowiedzeń, odstąpień itp. Z mojego doświadczenia radzę upewnić się, czy wypowiedzenie dotarło. Sama zwrotka nie wystarczy. Zwykle nie mam paranoidalnego i spiskowego nastawienia, ale Ci ludzie po prostu nie robią dobrego wrażenia (mówiąc eufemistycznie). Nie mam ochoty w ciemno zgadzać się na umowę, której warunki przyjdą po 2 miesiącach, a rozmowa nawet nie jest w całości nagrywana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaletPik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 na propozycję przesłania oferty dla mnie mailem. "Nie ma takiej możliwości". można dostać ofertę mailowo więc toś Cię oszukuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corso Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 na propozycję przesłania oferty dla mnie mailem. "Nie ma takiej możliwości". można dostać ofertę mailowo więc toś Cię oszukuje Nie "ktoś" - tylko poznańscy (?) konsultanci NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 na propozycję przesłania oferty dla mnie mailem. "Nie ma takiej możliwości". można dostać ofertę mailowo więc toś Cię oszukuje Nie "ktoś" - tylko poznańscy (?) konsultanci NC+ Telefon do DUK i.... wysłano mi oferte na emaila : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emus Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Po telefonie od konsultantki zgodziłem się na: 1. Umowa przedłużona na okres 12 miesięcy od 01.05.2013 do 30.04.2014. a. W ciągu 2 miesięcy zostanie przysłany odpowiedni aneks. 2. Warunki: a. Pakiet Universal + 6C+. b. Multiroom standard (jeden dodatkowy dekoder). c. HBO 6 miesięcy gratis. Jeżeli się nie wypowie to po 6 miesiącach 20 zł na miesiąc. 3. Miesięczny rachunek 59 zł. 4. Wypowiedzenie wycofałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinkwiat Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 universe+ i 6xC+ na 12-m-cy HBO na 6 m-cy cena 59 zł +2x MS po 10 zł opłaca się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Dziś telefon z DUKu i powiem tak. Nagrywajcie rozmowy. Oferta przedstawiona w piątek do namysłu była lepsza a dziś gorsza. nc+ kręci jak koń pod górę. Konsultant zdziwiony że nagrywam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaletPik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Po telefonie od konsultantki zgodziłem się na: 1. Umowa przedłużona na okres 12 miesięcy od 01.05.2013 do 30.04.2014. a. W ciągu 2 miesięcy zostanie przysłany odpowiedni aneks. 2. Warunki: a. Pakiet Universal + 6C+. b. Multiroom standard (jeden dodatkowy dekoder). c. HBO 6 miesięcy gratis. Jeżeli się nie wypowie to po 6 miesiącach 20 zł na miesiąc. 3. Miesięczny rachunek 59 zł. 4. Wypowiedzenie wycofałem. masz dokładnie to samo co ja. I zostawię sobie to HBO bo oglądam, a średnio z tym za miesiąc wyjdzie 69:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.