mikoko Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Wlasnie dostalem tel ze uznaja moja reklamacje. Przypomne króciutko. Migracja przed 11.04 platyna+hbo 129 przy negocjacji kwota za MR premim ustalona na +10. Okazuje sie po paru dniach ze jednak +20. Dzis uznano reklamacje i cena obnizona do 10 do konca umowy czyli 18 mies. Jak migrowalem nie bylo jeszcze mozliwosci powrotu na stara umowe jako prezent otrzymalem cinemax i filmbox za free do konca grudnia. Pare dni temu zlecilem jednak cofniecie do starej umowy w n gdzie placilem 135 z MrP hbo, cin, filmbox Umowa byla do konca lipca. I teraz nie bardzo wiem co robic czekac na powrot starej oferty czy wycofac zlecenie. Teraz po obnizce reklamacyjnej wychodze praktycznie na to samo a zyskuje seriale i hbo OD ktorego nie mialem na starej umowie. Wiem duzo placilem ale coz. Boli troche cinemax i filmbox tylko do konca roku ale moze cos jednak dadza na koniec promocji. Co o tym myslicie, doradzcie cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 na wyższy zawsze,gorzej w dół Dodam tylko że można zmienić ;na wyższy ; tylko raz w miesiącu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Walczcie ja właśnie wruciłem do starej oferty pomimo przejścia do nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkr82 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jak wróciłeś? Poprzez rozmowe z konsultantem? w Punkcie? Po zalogowaniu do internetowego centrum abonenta pokazuje ci stary pakiet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jak wróciłeś? Poprzez rozmowe z konsultantem? w Punkcie? Po zalogowaniu do internetowego centrum abonenta pokazuje ci stary pakiet? Pokazuje nowy stary pakiet,na dekoderze wruciły stare kanały,kontakt z konsultantem,uznanie reklamacji oczywiście wysłałem wypowiedzenie w związku z brakiem dostępu do kanałów gwarantowanych,oraz postrszenie sądem i jakoś dało rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkr82 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 to po zalogowaniu pokazuje nazwę pakietu po migracji czy przed ? po napisałeś że "Pokazuje nowy stary pakiet". Co reklamowałeś? Na jaki nr kontaktowałeś sie z konsultantem? Ja jakoś nie mogę dodzwonić się do tych co mają pełną wiedzę o możliwości powrotu do starych zasad. Z jednym, którym rozmawialem i "podobno" zaznaczyl powrot do oferty sprzed migracji czyli starej umowy z N rozmawialo się dobrze, natomiast bylo to tydzien temu i nadal po zalogowaniu do ICA wyswietla sie nowy pakiet po migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 to po zalogowaniu pokazuje nazwę pakietu po migracji czy przed ? po napisałeś że "Pokazuje nowy stary pakiet". Co reklamowałeś? Na jaki nr kontaktowałeś sie z konsultantem? Ja jakoś nie mogę dodzwonić się do tych co mają pełną wiedzę o możliwości powrotu do starych zasad. Z jednym, którym rozmawialem i "podobno" zaznaczyl powrot do oferty sprzed migracji czyli starej umowy z N rozmawialo się dobrze, natomiast bylo to tydzien temu i nadal po zalogowaniu do ICA wyswietla sie nowy pakiet po migracji. Stary pakiet,przejęzyczenie oraz nadpłata na koncie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkr82 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Na jaki nr dzwoniłeś do nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi2423 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Na jaki nr dzwoniłeś do nich? 22 310 45 45 tylko najpierw napisz im wypowiedzenie listem poleconym,ja tak zrobiłem i po tygodniu powrót do starej oferty,bez żadnych ceregieli,postrasz ich sądem oraz wszystkimi możliwymi instytucjami,u mnie zadziałało,jednak można wygrać z korporacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkr82 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Ale skoro zmigrowałem już na początku kwietnia do nowej oferty to nie mam podstaw do wypowiedzenia, ponieważ zaakceptowałem nowe warunku. Teraz tylko po 12 kwietnia dowiedziawczy sie, że w zamian za n premium przyszługuje paczka canal + stara oferta była by korzystniejsza. Nie mam więc podstaw do wypowiedzenia z uwagi na usunięcie kanałów, gdyż zaakceptowałem warunki nowej umowy. Cały sek w tym, że już po 12 poinformowano, że jest możliwość powrotu na starą umowę, z tym że zadeklarowałem to tydzień temu i nadal w ica wyświetla się nowy pakiet. Konsultanci tłumaczą, że jest to w "przetwarzaniu" co znaczy, że ktoś ma się ze mną kontaktować (nie wiem po co skoro zzadeklarowałem chęć powrotu). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacan Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Z tego czo czytam to jak dobrze rozumiem, umowę w n zawarłem w tamtym roku w kwietniu na 15 miesięcy, żeby teraz nie przejeść po 15 miesiącach na czas nieokreślony to muszę teraz wysłać wypowiedzenie z utrzymaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia żeby się wstrzelić w 15 miesięcy ?? Byłby ktoś uprzejmy mi napisać czy dobrze rozumuję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d_recki Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam Wszystkich, kilka dni temu pisałem o swoich przykrych doświadczeniach podczas migracji z N do NC. W dniu dzisiejszym dostałem pierwszą odpowiedź ma reklamację, by nie zaśmiecać forum zapraszam do lektury http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892&p=2 przedostatni post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Dobrze by było, aby w końcu UOKiK ustalił czy przy migracji szczególnie abon C+ (zmiana firmy z Cnanal+ na ITI) mozna sporządzic tylko aneks, a nie nową umowę z podpisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seer Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Mam w "n" Hollywood dla abonentów czyli wszystkie pakiety za 16zł + HBO + MR + WIMP za 99zł z umową do końca maja.Zaproponowali mi w liście Gold za 89zł Dzwoniłem dwa razy i zeszli do Gold za 79zł ale nie chcieli mi dać tego co ja chcę, czyli Universe + HBO + MR + WIMP za 99zł Wysłałem wypowiedzenie a dzisiaj zadzwoniłem do działu promocji "n" na numer 12 294 78 79 - 3 sek i odebrał pan którego spytałem czy doszło. Pan potwierdził że mają zarejestrowane więc zaczęliśmy rozmawiać i nie mógł mi dać tego co chcę ale dogadaliśmy się tak: Ja wycofuję wypowiedzenie, a oni pozwalają mi dokończyć moją umowę do końca maja (na starych warunkach). Pod koniec kwietnia musze zadzwonić i jeśli się nie dogadamy wysyłam wypowiedzenie 30 dni przed końcem mojej umowy (czyli do końca kwietnia). Krótko mówiąc zyskałem miesiąc i może nc+ namyśli się i pozwoli mi w końcu płacić tyle samo za to samo. Jako że koniec kwietnia się zbliża, przedwczoraj zadzwoniłem do nich (na nr 12 294 78 79) i spytałem co robimy. Pan zaproponował mi Universe+ za 49zł, czyli Universe + HBO + MR + WIMP za 104zł i się zgodziłem. 5zł więcej mogę zaakceptować. Umowa na 12 mies. W ICA widzę tylko Universe+ więc wczoraj zadzwoniłem żeby się upewnić i pan potwierdził ze wszystko w porządku że ICA niby nie jest w stanie pokazać ofert skrojonych na miarę, ale on u siebie widzi wszystko jak trzeba. Tak że na rok mam spokój. Kończę codzienne czytanie tego forum i dzięki wszystkim za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszbednarczyk Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 okej przedłużyłem 65.99 w tym WP + 6 Canal + HBO + FILMOBOXY+ HHD+ Cinemaxy na 6 m za darmo i multiroom premium za 20 złotych to chyba dobra oferta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Nie. Reemigruj Dobra jest przecież, po co się utwierdzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzler Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Miałem dziś telefon z DUK, ale po kolei. Obecnie posiadam Npremium + HBO + multiroom st i płacę, jak powiedział konsultant, 89zł (79 przez 7 mies i 104 przez kolejne 5 mies, gwoli ścisłości). Wypowiedzenie złożyłem w APS-ie 19 kwietnia i nigdy "do nich" nie dzwoniłem. Dziś telefon na komórkę. Słyszę szum setek rozmów, więc pytam się czy chłop dzwoni z partyline ency, czy konkretnie z DUK - mówi że to drugie i chce przedstawić ofertę, bo moje wypowiedzenie "doszło". Oferta: (pełny GOLD) + (Canal+) + (Canal+Sport) + (3 kanały HBO) + (5 kanałów FilmBox) + (multiroom) = 99 zł w umowie na 12 mies (wszystko co wymieniłem na cały okres umowy). Niby się zgodziłem na tą propozycję, ale na koniec rozmowy gostek zaczął coś motać o jakiejś antenie (???) i rozmowę urwało. Po kilku minutach dzwonił z innego numeru, ale ja go słyszałem, a on mnie nie - znowu zerwało. Trzeci raz nie zadzwonił. Powiedzcie co mam zrobić, dzwonić do nich, coś motać, a może ta oferta nie jest atrakcyjna i dać sobie spokój, a może już "podpisałem" umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Jak podpisałeś przez telefon? Czytał ci umowę? Zadzwoń - dowiedz się i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzler Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Pytam się czy to dobra oferta, bo nie włączałem netu 3 dni i nie wiem co się dzieje w dziale "super atrakcyjnych ofert". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolu Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Podbijam, proszę o pomoc. Witam, miałem abonament 120 złotych N full bez pornosów, wypowiedzenie wysłane. Dostałem ofertę za 59 złotych Universe z paczką C+ lub za 79 z HBO. Teraz dzwonię pod 122947879 w celu migracji i dostałem informację, że nie ma takiej oferty i paczkę C+ mogę jedynie dostać w Platinum. Co ciekawe, kilka dni wcześniej również rozmawiałem i dostałem maila z potwierdzeniem tych dwóch ofert wcześniej wymienionych. Ktoś widzi jakieś wyjście z tej sytuacji? Może ktoś miał podobnie? Zależy mi tylko na C+. Poczekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabin Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Są już kanały 6x C+ do silvera nawet jeśli ktoś nie miał npremium właśnie to dostałem za 69 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 @ Guzler Rozumiem że nie proponowali Ci Gold + 6C tylko Canal+Gold + dodatkowo inne opcje w tym Cnal+ i C+Sport? Pytam ponieważ wszycy piszą ze dostaja Gold + 6 canal+, i cos mi tu nie gra, albo zle słuchaja co mówi konsultanat, albo pod wpływem forum tak piszą? Postepowanie konsultantów z tymi dodatkowymi 6C+ Układa mi sie to w nastepujący sposób: - Comfort+ + dodatek 6 Canal+, - Universe+ + dodatek 6 Canal+, - Canal+Silver + dodatek 4 Canal+ (C+Film, C+Film2, Canal+ i C+Sport) - Canal+ Gold + dodoatek 2 Canal+ ( Canal+ i C+Sport), - tutaj juz kompletny pakiet Canal+ Platinium. Z tylu osób na forum migrujacych, nikt nie potrafił się dowiedziec od konsultanta jak się będą miały dodatki w postaci Canły+ po okresie minimalnych, a może znikną jeżeli nie wypowiedmy umowy wczesniej i nie podpiszemy nowy aneks. Pozostaje jeszcze na starej ofercie C+ Superprem HBO dlatego sam nie moge sie tego dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Każdy ogarnięty abonent wysyła wypowiedzenie przed końcem okresu minimalnego, bo traci się duże rabaty Więc po co się pytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Sam sobie odpowiedziałeś, ogarnięty powinien wiedzieć co ustala i na jakich warunkach i nie sugeruje się impulsem chwili i forum, a poźniej nie będzie przez kilka stron wpisów i płaczu że oszukali !. Ja mam umowę do k.br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łyli28 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam. Ci co mieli samo WPT bez premium mogą dostać silvera za 49zł albo Platinum za 69zł umowy na 12 miesięcy..Nie ma szans na paczkę canal+ w takiej cenie jak ci co mieli npremium. Przed chwila dzwoniłem na magiczny numer i to mi zaproponowali i wątpię żeby było już cos lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.