Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma co tu się droczyć. Jedno jest najważniejsze. Jeżeli chcecie coś wywalczyć przy migracji, lub uwolnić się od C+ przy okazji usunięcia kanałów gwarantowanych, nie czekajcie na żadne pisma, tylko ślijcie wypowiedzenia. Oni liczą na to, że nikt się nie jorgnie i przepadnie możliwość rozwiązania umowy.

 

Co do nagrywania rozmów - jeżeli uda Wam się powstrzymać od śmiechu (mi się nie udało, parsknąłem śmiechem w słuchawkę), zróbcie tak:

- Zapytajcie konsultanta, czy możecie nagrywać rozmowę,

- jeżeli się zgodzi, powiedzcie, żeby poczekał chwilę, bo masz "Kasprzaka" i musisz podłączyć go do prądu...

 

Mówię Wam, odjazd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miales wczesniej? Paczka Canal+ miala byc aktywna i tak dla wszystkich do konca kwietnia, wiec dopiero jak w maju ci ja wylacza to mozesz sie martwic.

Nowa umowa weszł a w zycie wczoraj Universe+ i 6 xCanal+ a jeszcze HBO na 6 m-cy gratis za 59

Wcześniej miałem Canal+ Optimum HD promo za 62pln

Na dziś po awanturze przywrócono mi kanały (6x Canal+ wyłączone po wejściu nowej umowy- a opłacone ) ze starej umowy do jej wygaśnięcia 30.04 (wypowiedzenie za brak kanałów gwarantowanych)

Z nowej nie mogę zrezygnować tylko zgłosić reklamację za brak kanałow obiecanych przez konsultantkę (6 xCanal+ i HBO na 6m-cy)

Nikt w centrum abonenta nie wie jaka jest naprawdę umowa bo jest w przetwarzaniu- na ICA miałem tylkopakiet Universe

 

Na nową umowę zgodziłem sie po 2 telefonie -umowa jest od wczoraj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Zapytajcie konsultanta, czy możecie nagrywać rozmowę,

- jeżeli się zgodzi, powiedzcie, żeby poczekał chwilę, bo masz "Kasprzaka" i musisz podłączyć go do prądu...

Podobno się wtedy rozłączają.

Nie ma co pytać, nagrywać wolno. Nie wolno tylko pochopnie tego wykorzystywać... Jeśli nas oszukają, to idziemy do prawnika i on powie co dalej... Ale czy te groszowe zyski/straty są warte takich jasełek?! :roll:

 

Do mnie dzwonili trzy razy i nic nie mówili że coś nagrywają... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia :)

 

@danielqs ma rację :!:

Raaaaany, nie zliczę już ile razy było tak na forum pisane ( sam też to wyjaśniałęm ) :read: . Więc już do tego nie wracajcie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miales wczesniej? Paczka Canal+ miala byc aktywna i tak dla wszystkich do konca kwietnia, wiec dopiero jak w maju ci ja wylacza to mozesz sie martwic.

Nowa umowa weszł a w zycie wczoraj Universe+ i 6 xCanal+ a jeszcze HBO na 6 m-cy gratis za 59

Wcześniej miałem Canal+ Optimum HD promo za 62pln

Na dziś po awanturze przywrócono mi kanały (6x Canal+ wyłączone po wejściu nowej umowy- a opłacone ) ze starej umowy do jej wygaśnięcia 30.04 (wypowiedzenie za brak kanałów gwarantowanych)

Z nowej nie mogę zrezygnować tylko zgłosić reklamację za brak kanałow obiecanych przez konsultantkę (6 xCanal+ i HBO na 6m-cy)

Nikt w centrum abonenta nie wie jaka jest naprawdę umowa bo jest w przetwarzaniu- na ICA miałem tylkopakiet Universe

 

Na nową umowę zgodziłem sie po 2 telefonie -umowa jest od wczoraj

 

A HBO masz aktywne? Skoro Canal+ masz juz aktywne, to dopiero mozesz pisac reklamacje jesli ich w maju nie bedziesz mial. W ICA bedziesz mial poki co tylko pakiet Universe, dopiero w maju mozesz zobaczyc tam jakies ewentualne zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja 5min temu po kolejnych 15min rpozmowy- 54zl za Universe z paczka cala C+

Tyle, ze musze za dekoder 10zl na miesiac placic- dlatego odmowilem, a chcieli mi wcisnac za ta kase ULTRA- jaki to? oplaca sie?. Czekam, az darmo bedzie TURBO

Jestem z cyfry

 

Wg NC+ ultraBOX+ inaczej nazywany PVR BOX+ to albo znany z N-ki nBox recorder 250GB albo Pace HD 500GB zagmatwane to ale tak to wygląda na ich stronie

http://ncplus.pl/oferta/dekodery

http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miales wczesniej? Paczka Canal+ miala byc aktywna i tak dla wszystkich do konca kwietnia, wiec dopiero jak w maju ci ja wylacza to mozesz sie martwic.

Nowa umowa weszł a w zycie wczoraj Universe+ i 6 xCanal+ a jeszcze HBO na 6 m-cy gratis za 59

Wcześniej miałem Canal+ Optimum HD promo za 62pln

Na dziś po awanturze przywrócono mi kanały (6x Canal+ wyłączone po wejściu nowej umowy- a opłacone ) ze starej umowy do jej wygaśnięcia 30.04 (wypowiedzenie za brak kanałów gwarantowanych)

Z nowej nie mogę zrezygnować tylko zgłosić reklamację za brak kanałow obiecanych przez konsultantkę (6 xCanal+ i HBO na 6m-cy)

Nikt w centrum abonenta nie wie jaka jest naprawdę umowa bo jest w przetwarzaniu- na ICA miałem tylkopakiet Universe

 

Na nową umowę zgodziłem sie po 2 telefonie -umowa jest od wczoraj

 

A HBO masz aktywne? Skoro Canal+ masz juz aktywne, to dopiero mozesz pisac reklamacje jesli ich w maju nie bedziesz mial. W ICA bedziesz mial poki co tylko pakiet Universe, dopiero w maju mozesz zobaczyc tam jakies ewentualne zmiany.

HBO nieaktywne , umowa weszła w zycie wczoraj i od razu wyłączyli mi dotychczasowy pakiet a w załaczonym nowym nie było obiecanych kanałów więc na co mam czekać do maja Canal+mam aktywne bo miałem go w starej opłaconej umowie właczony został po awanturze w bo w nowej umowie go nie mam a był obiecany -tak trudno to zrozumieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja 5min temu po kolejnych 15min rpozmowy- 54zl za Universe z paczka cala C+

Tyle, ze musze za dekoder 10zl na miesiac placic- dlatego odmowilem, a chcieli mi wcisnac za ta kase ULTRA- jaki to? oplaca sie?. Czekam, az darmo bedzie TURBO

Jestem z cyfry

 

Wg NC+ ultraBOX+ inaczej nazywany PVR BOX+ to albo znany z N-ki nBox recorder 250GB albo Pace HD 500GB zagmatwane to ale tak to wygląda na ich stronie

http://ncplus.pl/oferta/dekodery

http://ncplus.pl/oferta/dekodery-reszta

a to oplaca sie brac za ta kase?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co tu się droczyć. Jedno jest najważniejsze. Jeżeli chcecie coś wywalczyć przy migracji, lub uwolnić się od C+ przy okazji usunięcia kanałów gwarantowanych, nie czekajcie na żadne pisma, tylko ślijcie wypowiedzenia. Oni liczą na to, że nikt się nie jorgnie i przepadnie możliwość rozwiązania umowy.

 

Co do nagrywania rozmów - jeżeli uda Wam się powstrzymać od śmiechu (mi się nie udało, parsknąłem śmiechem w słuchawkę), zróbcie tak:

- Zapytajcie konsultanta, czy możecie nagrywać rozmowę,

- jeżeli się zgodzi, powiedzcie, żeby poczekał chwilę, bo masz "Kasprzaka" i musisz podłączyć go do prądu...

 

Mówię Wam, odjazd :D

Odnosnie pism przy wyłaczeniu kanałów kolega ma rację.

Musiałes trafic na kumatego konsultanta bo wiedziła co to jest Kasprzak, nowy zatrudniony przez juz nc+ to chyba nie wie nawet że można po Polsku wymawiać litery alfabetu i poprawnie przeczytac HaBeO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxiu:

Jasne, jak zadecydowałeś, że umowa od wczoraj - to zmianę wprowadzają od razu - kanały aktywują się do iluś tam godzin.

Nie patrz na ICA - to po 1 maja będzie dopiero ok.

Generalnie - proś o rozmowę z kierownikiem, aby poprawił aktywację zgodnie z zawartą i zapisaną w systemie umową.

Jak masz zły zapis w systemie - niestety odsłuchanie rozmowy czyli inaczej reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia :)

 

u mnie widać już teraz to:

http://img834.imageshack.us/img834/1438 ... 171922.jpg

 

to czemu dopiero od maja miałoby być widać opcję dodatkową platinum, a nie już teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak mogli ci wylaczyc Canal+ skoro wczesniej miales je aktywne, bo nie rozumiem.

 

bo nowa umowa weszła wczoraj miał być 6X canal plus i pakiet universe i darmowe HBO 6 m-cy

Po wejściu nowej umowy wyłączyli mi stary pakiet Optimum HD z 6 x Canal+ a włączyli ten nowy Universe ale bez Canal+ i HBO

Dlatego dzisiaj dzwoniłem do nc+ ale tam mi powiedzieli że ma tylko pakiet Universe dlatego zrobiłem awanturę o włączenie opłaconych w kwietniu 6x Canal+ UUUUf

 

Przeprowadzali aktywację 2x dopiero po trzecim telefonie włączyli mi pakiet ze starej umowy a wyłączyli Universe i teraz trwa reklamacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikomu. Czekam obiecane 3 dni na HBO. Jak nie bedzie, to pisemko ;-)

 

Mnie działa wszystko co obiecali.

Kanały z Silvera, 3xHBO, paczka 6xC+

chociaż nie wiem czy ta paczka czasem nie dlatego, że włączona wszystkim do końca kwietnia, bo w ICA jej nie widać.

 

inna sprawa jaki za to w maju wystawią rachunek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...