Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa już tu wspominana ale warta przypomnienia: "I dalej oszukują klientów przy migracji do nc+ przez telefon. Po odczytaniu aneksu do umowy telemarketer nc+ prosi nas o wyrażenie zgody na przedstawione warunki. Następnie informuje nas, że możemy odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Do tego momentu jest to prawdą.

Potem pada zdanie: "załączam panu pakiet" lub pytanie "czy załączyć już pakiet?". Jeżeli nie zareagujemy aby nie włączali teraz, tylko od pierwszego następnego miesiąca lub powiemy "Tak" to tracimy prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni, bo usługa już jest świadczona."

Nie wież konsultantom,zgodnie z obowiązującym prawem masz 10 dni na rezygnacje,jest owszem takie coś że usługa jest już świadczona,ale ty masz prawo z nią się zapoznać i po to jest te dziesięć dni,bo jak można zapoznać się z usługą nie włączając jej,ja wysłałem rezygnację pomimo ich durnego gadania,poczekam na ich odpowiedz,a jak nie do sądu pójdę z nimi,niby aneksu też jeszcze nie wysłali a mija dzisiaj 21 dzień.

co za wierutna bzdura, w zyciu gorszej nie słyszałem. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez konsumenta z przedsiębiorcą poza lokalem przedsiębiorstwa w żaden sposób nie jest powiązane z faktem rozpoczęcia świadczenia przez przedsiębiorce. Można odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od dnia jej zawarcia niezależnie od tego czy przedsiębiorca spełnił częściowo okresowe świadczenie czy też nie. Otwarta jest kwestia rozliczenia za kilka dni., ale odstąpić od umowy można tak czy inaczej w ciągu 10 dni od dnia przyjęcia oferty.

Niestety - to NIE jest bzdura.

Prawo telekomunikacyjne - ustawa z dnia 16 lipca 2004

Art. 56

6. (...) W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany wa-runków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danielqs. Starą umowe z n-ką miałem do grudnia 2013 r. Migrowałem 4 kwietnia na golda i teraz mam umowe na 18 m-cy 79 zł +pełny canal+,co do HBO to powiedziano mi że będzie utrzymany do końca 2013 r, ale jutro to sprawdzę jeszcze raz , bo wydaje mi się to nielogiczne skoro przystałem na nową umowę to stara idzie do kosza. Na dzien dzisiejszy odbieram komplet HBO+ komplet Fimbox. to może byc nieporozumienie . Sprawdzę to i dam znac . Jezeli kogoś wprowadziłem w błąd, to sorry.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 45 minutowej rozmowie jestem w punkcie wyjścia, bo nie sądzę, że do 30 kwietnia coś się zmieni, nie chce iść do Solorza :( jednak jestem przyzwyczajony do Cyfry+ i nie wyobrażam sobie bez niej życia!!! Nawet z tym dziwnym tworem NC+.

 

Propozycje:

 

Canal+ Gold - 79,00zł (wezmę za 69,00zł)

Canal+ Platinium - 99,00zł (nie wiem czy wezmę zastanawiam się...)

 

Chce wziąć Golda, ale kurcze niech coś się stanie i oferta będzie na poziomie 69,00zł. Czy 10,00zł ich zbawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaki jest średni czas rozpatrzenia reklamacji, skoro wczoraj popołudniu została zgloszona niby w trybie pilnym. Babka nie powiedziała że trzeba przy starej umowie odebrać drugą kartę do dekodera do multiroomu, a multiroom zaproponowała. W POKu powiedzieli żeby zgłosić reklamację, więc tak zrobiłem. Ile muszę czekać i jaka może być decyzja? Aby nie spamic możecie pisać na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przepraszam, że troszkę nie na temat ale będziecie wiedzieć.

To prawda, że NC+ Go działa tyko u osób posiadających nowe dekodery tzn u osób posiadających sprzęt Cyfry nie działa? Bo taką opinie na GooglePlay wyczytałem, co mim zdaniem byłoby marne bo wymuszałoby wymianę sprzętu itp. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła sie informacja ze podczas migracji mozna dostac Comfort+ z pełną paczką Canal +. Czy w tej opcji daja rownież opcje MULTI(mini mini itd) ?

W ofercie na stronie paczka MultiC+ jest na rok w prezencie, ale nie wiem, czy dotyczy to również migrujących.

 

Ja przepraszam, że troszkę nie na temat ale będziecie wiedzieć.

To prawda, że NC+ Go działa tyko u osób posiadających nowe dekodery tzn u osób posiadających sprzęt Cyfry nie działa? Bo taką opinie na GooglePlay wyczytałem, co mim zdaniem byłoby marne bo wymuszałoby wymianę sprzętu itp. :(

Poszperaj tutaj --> viewtopic.php?f=174&t=30714&start=225

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko, poczekamy do jutra :)

 

Mam takie pytanie. Jutro dzwonię do nich i chce przejść na pakiet Canal+Platinum z multiroom standard. Mam obecnie wpt za 48 zł. Teraz pytanie ile mogą mi zaproponować? Chodzi mi o 99 zł, czy da rade w tej cenie? Wypowiedzenie wysłałem już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmigrowałam, nie mam też na dzień dzisiejszy takiego zamiaru (mam 10 msc na podjęcie decyzji) więc myślałam że mam względny spokój. Aż tu czytam na "Anty nc+" taką oto historyjkę i myślę, że spokój tak na pewno będę mieć dopiero jak już skończy mi się umowa: "Niedzielny wieczór, chcemy obejrzeć sobie film z VOD, które dotychczas było dostępne, ponieważ mamy multiroom i pełny pakiet N.... Patrzę, wszystkie działy z kluczykiem i możliwość obejrzenia oczywiście jest, po "zamówieniu kolekcji".... Dzwonię na infolinię, pytam co jest k.... grane - a tam mi babeczka odpowiada, że katalog VOD jest dla abonentów NC+ a nie dla mnie... Tłumaczę głupiej babie, że niczego jeszcze nowego z nimi nie podpisywałam i proszę żeby włączyli mi to, za co płacę nie małą kasę - a baba się rozłączyła..... Dzwonię drugi raz, odbiera Pan (po 10 minutach czekania)... Pan sprawdza moje konto i mówi: "Tutaj widzę, że dnia 4-04 zostały wyłączone Pani pakiety N i VOD, ale niestety nie jest napisane dlaczego.... Jeżeli są Państwo niezadowoleni z warunków umowy które zmieniamy, mogą Państwo wypowiedzieć umowę" - to jedyne co pracownicy eNki mówią mi do słuchawki od jakiegoś czasu...... co jest k... grane???!!! Czyli fagasy z eNki mogą sobie zmieniać umowy na prawo i lewo a ja mam jeszcze przez kolejne trzy miesiące płacić za to, co mi odebrano?!?!?! O co tutaj chodzi???"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymuszanie do migracji, a jak zaczynasz się domagać swoich praw to standardowo:

- rozłączają się

- przełączają niby gdzieś, a po chwili rozłączają

- doradzają rozwiązanie umowy

 

czyli w sumie robią wszystko byś wpadł w furię i albo wypowiedział - albo migrował.

to jest ich obecna taktyka by przekonać do migracji.

mnie jedna baba 3x rozłączyła, ale miała pecha, bo w końcu zapisałem jej nazwisko i za trzecim razem pojechałem z nią równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...