Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żałuje, że nie ma juz podziału na kanały tematyczne z których mozna rezygnować jak było w N.

Z punktu widzenia abonnta jest to dla niego korzystniejsze i bardziej elastyczne, ale domyślam się, że tak juz nie jest dla danego dostawcy usługi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Piszę tutaj po raz pierwszy. Jestem jeszcze abonentem Cyfry. Miałem ofertę Canal+ Start HD za 56zł. Była to moja pierwsza umowa z cyfrą. Ostatnią ofertę jaką dostałem w sprawie migracji to była kwota 69zł za pakiet Comfort+ z dodatkiem Sport&Film+ (ewentualnie Multiroom +15zł). Ofertę tą przedstawiono mi 24 lutego. 25 lutego wysłałem wypowiedzenie. Od tej pory nie dostałem już żadnego telefonu. Umowa kończy mi się wraz z końcem kwietnia. W tamtym tygodniu zadzwoniłem do nich tylko z pytaniem, czy doszło do nich moje wypowiedzenie. Dostałem odpowiedź, że tak i nic więcej. Żadnej nowej oferty, jakie przedstawiano innym użytkownikom tego forum. Jak mam to rozegrać, czekać dalej, czy poczynić jakieś kroki? Proszę o doradę, oraz co w mojej sytuacji mogę od nich wycisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Piszę tutaj po raz pierwszy. Jestem jeszcze abonentem Cyfry. Miałem ofertę Canal+ Start HD za 56zł. Była to moja pierwsza umowa z cyfrą. Ostatnią ofertę jaką dostałem w sprawie migracji to była kwota 69zł za pakiet Comfort+ z dodatkiem Sport&Film+ (ewentualnie Multiroom +15zł). Ofertę tą przedstawiono mi 24 lutego. 25 lutego wysłałem wypowiedzenie. Od tej pory nie dostałem już żadnego telefonu.

 

Skoro wysłałeś wypowiedzenie, to oznacza, że nie odpowiada Tobie oferta NC+ i nie chcesz z niej korzystać. Weźmiesz sobie Polsat i będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się zakręciłem...

 

Nie mam pewności na jaki dekoder się umówiłem przez telefon ( :jupi: ), na pewno był to 500gb, nie za bardzo biegły jestem w tym temacie więc myślałem, że jest tylko PACE PVR z 500gb dyskiem a okazało się, że jest też ten (lepszy?) mediabox+.

W punkcie powiedziałem, że Pace i taki odebrałem.

W ICA widnieje:

Korzystasz ze sprzętu: UltraBox+/PVR PACE

Moja oferta: (...) NAJEM ULTRABOX+

 

Czy jest możliwość żeby dali mi inny dekoder niż niby obiecał mi konsultant tylko na podstawie tego co powiedziałem w punkcie (ze ma być Pace)?

No i jeśli w ICA widnieje że najem ULTRABOX+ to tak właśnie umówiłem się z konsultantem czy to mogło się zmienić po odebraniu dekodera?

 

Moje wątpliwości wzięły się z tego, że przypomniało mi się iż konsultant mówił coś o najlepszym dekoderze na rynku...

 

Dobry agent jestem w sumie ;):lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się zakręciłem...

 

Nie mam pewności na jaki dekoder się umówiłem przez telefon ( :jupi: ), na pewno był to 500gb, nie za bardzo biegły jestem w tym temacie więc myślałem, że jest tylko PACE PVR z 500gb dyskiem a okazało się, że jest też ten (lepszy?) mediabox+.

W punkcie powiedziałem, że Pace i taki odebrałem.

W ICA widnieje:

Korzystasz ze sprzętu: UltraBox+/PVR PACE

Moja oferta: (...) NAJEM ULTRABOX+

 

Czy jest możliwość żeby dali mi inny dekoder niż niby obiecał mi konsultant tylko na podstawie tego co powiedziałem w punkcie (ze ma być Pace)?

No i jeśli w ICA widnieje że najem ULTRABOX+ to tak właśnie umówiłem się z konsultantem czy to mogło się zmienić po odebraniu dekodera?

 

Moje wątpliwości wzięły się z tego, że przypomniało mi się iż konsultant mówił coś o najlepszym dekoderze na rynku...

 

Dobry agent jestem w sumie ;):lol2:

Ultrabox to Pace, wszystko się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale zmiana na Mediaboxa wiąże się ze zmianą karty, więc chyba byłoby to jakoś odnotowane w systemie i blokada na wydanie Pace by była, nie wierzę w takie bajki. W każdym razie jeśli coś było nie tak to przekonasz się jak przyjdzie rachunek, jeśli będzie 5 zł za Pace to znaczy, że tak miało być, jeśli miał być Mediabox to ceny będą inne i wtedy można będzie składać reklamację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za pomoc i dobre rady :)

Dziś przedłuzyłem umowę i zmigrowalem.

Wszystkie kanały ( bez filmboxów i cinemaxow ) wszystkie c+ oraz HBo na 12 za free umowa na 15 mc

za 58.

jak dla mnie Cena ok. Wcześniej placiłem 99

 

 

Mógłbyś rozpisać jak płatności w poszczególnych miesiącach, czy średnia dot. HBO na cały okres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...