Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cyfra.tv, skoro tak, to jaki jest sens wymieniania pakietu w następujący sposób: Silver razem z 6 kanałami C+, skoro Silver zawiera już w sobie część kanałów cyfry?

Do tego konsultant jeszcze przed oficjalnym odczytaniem warunków umowy cały czas gadał o Universe, a później jak karabin maszynowy o Silver.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcines rozumiem zamieszanie, ale dla Ciebie ważny jest efekt końcowy-masz podstawę Universe+, całą paczkę Canal+ oraz ustaloną cenę a to jak konsul w systemie później to rozpisze jest sprawą wtórną. W ICA może nawet zobaczysz Silver+ i zapewne Canal+Film&Premiere. Masz prawo zgłosić reklamację jeżeli coś będzie nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :)

Dostałem dziś telefon z Działu Utrzymania, z ofertą przejścia do NC+, oferta jaką otrzymałem to Universe+6C+ i MR+PVR za 79PLN. Umowa na 12mc. Pan powiedział że jest to bardzo korzystna oferta, gdyż płaciłbym za to normalnie 160PLN, spytałem o HBO to powiedział że jest dostępny w pakiecie Superpremium za 109PLN. Powiedziałem temu panu że umowa kończy mi się w maju, więc zaczekam to dostanę może coś korzystniejszego, pan stwierdził że dzwoni właśnie z działu utrzymania tam gdzie wysyłane są wypowiedzenia i potem przed końcem umowy nie będzie miał możliwości kontaktu ze mną. Umówiłem się z nim na rozmowę jutro. Pomóżcie panowie, dostałem korzystną ofertę? walczyć jeszcze o coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :)

Dostałem dziś telefon z Działu Utrzymania, z ofertą przejścia do NC+, oferta jaką otrzymałem to Universe+6C+ i MR+PVR za 79PLN. Umowa na 12mc. Pan powiedział że jest to bardzo korzystna oferta, gdyż płaciłbym za to normalnie 160PLN, spytałem o HBO to powiedział że jest dostępny w pakiecie Superpremium za 109PLN. Powiedziałem temu panu że umowa kończy mi się w maju, więc zaczekam to dostanę może coś korzystniejszego, pan stwierdził że dzwoni właśnie z działu utrzymania tam gdzie wysyłane są wypowiedzenia i potem przed końcem umowy nie będzie miał możliwości kontaktu ze mną. Umówiłem się z nim na rozmowę jutro. Pomóżcie panowie, dostałem korzystną ofertę? walczyć jeszcze o coś?

Jeśli Pan nie będzie miał możliwości kontaktu,to zadzwoni Pani z tańszą ofertą.

Cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...