Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

spytaj mamę czy przyjęła ofertę, czy jednak olała propozycję. nawet jeśli zgodziła się na nową umowę, wtedy masz 10 dni na rezygnację umowy zawartej poza lokalem firmy. wysyłasz listem wypowiedzenie i masz temat z głowy. a żeby się upewnić czy mama przyjęła nową ofertę - sprawdź czy odbiera kanały, których wcześniej nie było. i ostatecznie telefon do nc+ powinien cię utwierdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari a skąd ona ma wiedzieć ? Tak jak każdy starszy człowiek nie zapamięta takich rzeczy, chociażby to, że wcisnęli jej kit, że dadzą mi Polsat Sport News, który i tak już odbieram. Da się to sprawdzić np na koncie abonenckim ?

Edit> Sprawdziłem teraz i Zest TV i Motowizja już działaja, czyli to jest jeednoznaczne z tym, że zaakceptowała ofertę i już nie da rady od niej odstąpić czy poprostu dali byłym cyfrowiczom te kanały, a ja to przeoczyłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bober1. Sorki kol. ale co Ty chciałeś załatwić meilowo? W ten sposób możesz co najwyżej przesłać im swoją propozycję. Kontrakt jest na mamę, więc migrację i tak ona musiałaby "klepnąć" swoim "tak" lub "zgadzam się na podane warunki". Jesteś niejako "współwinnym" takiego obrotu sprawy. Trzeba było jako tel. kontaktowy podać swój numer (ja tak robię przedłużając umowę swojej mamy) dogadać szczegóły z konsultantem i umówić się na rozmowę wówczas, gdy będziesz przy niej. A tak to prawdopodobnie kicha i nauczka na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert darowanemu HBO w zęby się nie zagląda a Cinemaxy masz płatne.

 

@jedrus25 co racja to racja z tym numerem kontaktowym.

 

Wpierw trzeba się dowiedzieć na jaką konkretnie ofertę wyrażono zgodę i dopiero próbować od niej odstąpić bądź dokonać zmian na drodze reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kibo kol. może próbować odstąpić od umowy (choć z tego co pisze może być trudno bo właczyli juz ofertę), a reklamacje z jakiego powodu? Migrowała właścicielka umowy, jest osobą dorosła i zakładam, że nie jest ubezwłasnowolniona. Tylko i wyłącznie próba odstąpienia, a jak się nie da to tak jak pisałem nauczka na przyszłość (trochę bolesna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adaxo oferta jest dobra, ale 4xC+? Które?

Pytając o 6 otrzymałem odpowiedź, że nie może takiej opcji podłączyć (zaproponowali wyższą cenę, ale już bez HBO). Mam CANAL+ MIX PREMIUM i do tego wybrałem sobie Film2, czyli będzie chyba C+, C+ Sport, C+ Film, C+ Film2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba o radę. Nie będę się długo rozwodził. Na teraz Optimum HD + Pace 500gb (umowa z Playstation 3) za 150,90. Umowa do końca stycznia. Chciałbym: Uni+, 6xC+, 3xHBO, 2XCinemax, Pace (tego nie chcę, ale za jego oddanie nie chcą nic opuścić) za 89 zł. Kilkanaście telefonów z różnymi ofertami, ale od ok.10 dni twardo 99 zł i konsultant twierdzi, że to ostateczna oferta dla mnie ( stwierdził, że inni dostają to co ja chcę za 89, ale dla mnie takiej oferty nie ma i nie będzie). Wierzyć konsulowi ? Brać za 99, czy jeszcze czekać ? Co wy na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...