Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byle nie przegiąć a widzę, że co niektórym pewnie żal d... ściska :P

Żal mi d... nie ściska,tylko coś mi się robi jak ludziska dostają bardzo dobre oferty i kręcą noskiem.

Całość informacji tego forum i wątku opiera się na dobrej woli i uczciwości piszących, a przecież w myśl przysłowia że "Polak lubi się chwalić" mogą być drobne przekłamania np. o otrzymanej ofercie migracyjnej.

Najważniejsze to aby z dystansem do wszystkiego podchodzić, oceniając ofertę wg własnych potrzeb i możliwości finansowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tylko coś mi się robi jak ludziska dostają bardzo dobre oferty i kręcą noskiem.

 

...

Najważniejsze to aby z dystansem do wszystkiego podchodzić, oceniając ofertę wg własnych potrzeb i możliwości finansowych.

 

Nic dodać, nic ująć.

 

Dobre oferty to pojęcie względne ;) dla każdego może to co innego oznaczać.

Poza tym ja wychodzę z założenia że telewizja to nie wszystko. Nie zależało mi na przedłużeniu - tak dałem do zrozumienia na infolinii. Poczekałem aż się umowa skończyła i dostałem to co mam w podpisie. Sami zadzwonili :):brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byle nie przegiąć a widzę, że co niektórym pewnie żal d... ściska :P

 

Cały czas chodzi mi po głowie ten MR oraz dekoder PVR za 0zł dla klientów Cyfry...czy N-kowicze nie mieli podobnej możliwości?

 

 

A nie myślałeś żeby nabyć od kogoś cyfrę i później na niej migrować miałbyś nasz multiroom i Pace ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banita24 nie dam się przeciągnąć na ciemną stronę mocy :lol2:

 

Zastanawiałem się stricte ze względów strategicznych i finansowych jako były klient N-ki a nie poprzez pryzmat faktycznego zapotrzebowania na te usługi-ot czy się da(dało) a tylko klienci N-ki nie mieli siły przebicia podczas negocjacji czy po prostu takich "rarytasów" dla Nas nie przewidziano?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z C+ można zmigrować do NC+ w dowolnym momencie czy trzeba czekać na wygaśnięcie umowy z C+?

 

W każdym momencie możesz migrować.

Pod koniec - na koniec umowy jak wyślesz wypowiedzenie że nie zamierzasz kontynuować dalej umowy abonamentu w Cyfrze to będziesz miał lepsze warunki migracji do NC+. Ot cała filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dostalem kolejny telefon [5] po wyslaniu maila w sumie nawet nie czytalem ich ktorego wyslali

No i tak zaproponowal mi mega pakiet univerek+ z HBO i cinemaxem na jedyne 99zl :) LOL

 

potem mu mowie a jesli wylaczymy HBO i Cienmax to tylko 89zl

 

to ja mu na to bo mnie pyta o to co ja chce

Univerek+ wszystkie C+ i opcja MR + Redlight

pod koniec cos zaczelo szumiec przerywac to gosc powiedzial 84 zl i daje mi MR w tej cenie i calosc 18 miesiecy

rodzinka juz mowi zebym dal sobie spokoj z negocjacjami i bral to co daja

 

Oferta w zasadzie pierwsze z lepszych jesli chodzi o to co oni mi dali a to co ja chce

jednak patrze na innych to dostaja to samo tyle ze z HBO za pol roku i potem juz bez HBO za 59-64 ale wiekszosc ma MR a ja jestem bez wiec tutaj wyglada na to ze patrza inaczej

 

Nie wiem czemu telefonicznie nie schodza ponizej 80zl

 

inni mowia wysylaj wypowiedzenie tylko co to da skoro tutaj chodzi tylko o zjechanie z ceny bo swoj pakiet juz niemal w 100% osiagniety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy z C+ można zmigrować do NC+ w dowolnym momencie czy trzeba czekać na wygaśnięcie umowy z C+?

 

W każdym momencie możesz migrować.

Pod koniec - na koniec umowy jak wyślesz wypowiedzenie że nie zamierzasz kontynuować dalej umowy abonamentu w Cyfrze to będziesz miał lepsze warunki migracji do NC+. Ot cała filozofia.

 

Czyli teraz raczej Twoich warunków ze stopki nie otrzymam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan przecież po to wysyła się wypowiedzenie aby wynegocjować możliwie najlepszą ofertę i po to dobiera się MR tuz przed migracją w serwisie aby zwolnić się z aktywacji oraz opłaty miesięcznej.

 

 

Z wypowiedzeniem jest po prostu zazwyczaj łatwiej.

 

Jesli chodzi o karte to ja mu powiedzial ze chce sobie ja dobrac a przed zapytaniem o multirooma dawal mi 89zl to mu mowie za drogo

 

ja w tej chwili mam 82zl .

 

Wypowiedzenie mozna zostawic w APSie? czy trzeba im slac po staremu [czyt poczta]

 

najlepiej by bylo w PDF wydrukowac podpisac sie skan i na maila :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan przecież po to wysyła się wypowiedzenie aby wynegocjować możliwie najlepszą ofertę i po to dobiera się MR tuz przed migracją w serwisie aby zwolnić się z aktywacji oraz opłaty miesięcznej.

 

 

Z wypowiedzeniem jest po prostu zazwyczaj łatwiej.

 

Jesli chodzi o karte to ja mu powiedzial ze chce sobie ja dobrac a przed zapytaniem o multirooma dawal mi 89zl to mu mowie za drogo

 

ja w tej chwili mam 82zl .

 

Wypowiedzenie mozna zostawic w APSie? czy trzeba im slac po staremu [czyt poczta]

 

najlepiej by bylo w PDF wydrukowac podpisac sie skan i na maila :)

 

Lepiej pocztą za potwierdzeniem odbioru :)

Dobrać kartę do multiroom przed zakończeniem umowy :)

Czekać cierpliwie aż do zakończenia umowy na ofertę :) wcześniejsze odrzucać - dać im do zrozumienia że nie zależy na tv.

Taka moja rada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@asiafan przecież po to wysyła się wypowiedzenie aby wynegocjować możliwie najlepszą ofertę i po to dobiera się MR tuz przed migracją w serwisie aby zwolnić się z aktywacji oraz opłaty miesięcznej.

 

 

Z wypowiedzeniem jest po prostu zazwyczaj łatwiej.

 

Jesli chodzi o karte to ja mu powiedzial ze chce sobie ja dobrac a przed zapytaniem o multirooma dawal mi 89zl to mu mowie za drogo

 

ja w tej chwili mam 82zl .

 

Wypowiedzenie mozna zostawic w APSie? czy trzeba im slac po staremu [czyt poczta]

 

najlepiej by bylo w PDF wydrukowac podpisac sie skan i na maila :)

 

Lepiej pocztą za potwierdzeniem odbioru :)

Dobrać kartę do multiroom przed zakończeniem umowy :)

Czekać cierpliwie aż do zakończenia umowy na ofertę :) wcześniejsze odrzucać - dać im do zrozumienia że nie zależy na tv.

Taka moja rada

 

 

czy widzisz moj podpis ?:) jestem BEZ UMOWY wiec na nic nie czekam tylko na ta sama oferte z nizsza cena tyle problem w tym czy ja ja bym dostal z wypowiedzeniem bo wychodzi na to ze oni wola wlaczyc wiecej za ta sama cene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś na umowie na czas nie określony a nie na terminowej na przykład na 12 miesięcy ;)

Więc jak najbardziej wyślij wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony ;) najlepiej 2 stycznia 2014 wyślij wypowiedzenie swojej umowy. Tylko wcześniej dobierz kartę do multiroom w APS-ie przed wysłaniem wypowiedzenia.

Reszta jak pisałem wcześniej :) jeszcze mi podziękujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karte zamierzam sobie wlasnie dobrac +- 5 stycznia w tym samym pkcie w ktorym ja razm bralem lecz odrzucilem bo nie bylo ofert

wczesniej moze to nie byc mozliwe ze wzgledu na inwentaryzacje zazwyczaj po nowym roku 2-3 dni sa albo zamkniete

albo otwarte lecz nieoblsluguja klientow.

 

Poza tym ten sam pkt ma moj nr i szef sie ze mna kontaktowal

a u nich dostalem bonus wiec nie widze sensu brac karty z innego pktu + osoba pracujaca tam juz mnie zna wiec dodatkowe ulatwienie.

Konsultant ktorego sobie zanotowalem i umowilem sie na nowy rok bierze wolne mowil ze bym sobie karte wzial od zaraz

 

 

prosilbym wiec PDFa do wydrukowania dla nich i do wyslania z umowa na czas nie okreslony bo takie to nie mam mam tylko wzory dla umow trwajacych.

 

 

pytanie czy oferta ktora mi pasuje na 95% jest sens taka oferte wysylac mailem do nc+ piszac ze

 

mialem telefon taka i taka oferte za tyle i tyle i jesli zrobie dla mnie to i to to przechodze X s tycznia?

 

czy olac ich i tylko konsultant

 

bo te maile od nich to leca z automatu oferty sprzed miesiecy nadal platinum/gold i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dzieciom trzeba tłumaczyć :)

1. Idziesz 5 stycznia do punktu - C+ - NC+ - podpisujesz aneks na multiroom - bierzesz drugą kartę

2. 6 - 10 stycznia piszesz i wysyłasz wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru o następującej treści:

 

Imię nazwisko miejscowość dnia tego i tego ;)

adres

numer abonenta

 

 

adres cyfry :) nie pamiętam jaki jest dowiesz się w aps C+ - NC +

 

 

Wypowiadam umowę na czas nieokreślony i nie zamierzam jej kontynuować. Proszę o zakończenie świadczenia usług zgodnie z terminem określonym w regulaminie.

 

Z pozdrowieniami

własnoręczny podpis

 

3. spokojnie czekasz na swoją ofertę :) pewnie nie raz będą dzwonić - dopytuj się czy wypowiedzenie dotarło i do kiedy masz zdać sprzęt i o adres punktu gdzie masz zdać sprzęt. Czyli przyjmij postawę żeby cyfra widziała że ci nie zależy na kontynuowaniu umowy.

 

Spokojnie dostaniesz to co chcesz w cenie niższej, jak się będziesz dopytywał ciągle o ofertę to ci będą wciskać o wiele droższą :)

 

Wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony jest jak dobrze pamiętam miesiąc i później masz miesiąc na zdanie sprzętu po byłej cyfrze. Doczytaj w regulaminie świadczenia usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi [beep]y przysłali pismo, że z dniem 01.2014 kończy mi się promocyjna zniżka na abo i od 1 stycznia będę płacić pełne abo bez zniżki.

Szkoda, że [beep]ki z nc+ nie potrafią liczyć bo umowę na 12mcy zawierałem (przedłużałem) 10 stycznia 13r i 1 obniżony abo płaciłem za miesiąc luty. W styczniu zdążyłem zapłacić po staremu. Wg moich obliczeń ostatnim promocyjnym miesiącem jest styczeń 2013r.

Napisałem im maila, ciekawe co mądrego wymyślą.

 

Co do oferty wczoraj propozycja 79zł silver (6c+) 3xhbo, mr, pvr, 2xcine 12mcy, odmówiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dzieciom trzeba tłumaczyć :)

1. Idziesz 5 stycznia do punktu - C+ - NC+ - podpisujesz aneks na multiroom - bierzesz drugą kartę

2. 6 - 10 stycznia piszesz i wysyłasz wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru o następującej treści:

 

Imię nazwisko miejscowość dnia tego i tego ;)

adres

numer abonenta

 

 

adres cyfry :) nie pamiętam jaki jest dowiesz się w aps C+ - NC +

 

 

Wypowiadam umowę na czas nieokreślony i nie zamierzam jej kontynuować. Proszę o zakończenie świadczenia usług zgodnie z terminem określonym w regulaminie.

 

Z pozdrowieniami

własnoręczny podpis

 

3. spokojnie czekasz na swoją ofertę :) pewnie nie raz będą dzwonić - dopytuj się czy wypowiedzenie dotarło i do kiedy masz zdać sprzęt i o adres punktu gdzie masz zdać sprzęt. Czyli przyjmij postawę żeby cyfra widziała że ci nie zależy na kontynuowaniu umowy.

 

Spokojnie dostaniesz to co chcesz w cenie niższej, jak się będziesz dopytywał ciągle o ofertę to ci będą wciskać o wiele droższą :)

 

Wypowiedzenie umowy na czas nieokreślony jest jak dobrze pamiętam miesiąc i później masz miesiąc na zdanie sprzętu po byłej cyfrze. Doczytaj w regulaminie świadczenia usług.

 

Wszystko fajnie tylko ze co jak konsultant zadzwoni wczesniej i bedzie mnie ciagnal ze taniej sie nie da :D w sumie wypowiedzenia moge uniknac jesli sam znizy cene

 

ale smiem twierdzic ze jeszcze w grudniu do mnie zadzwonia

 

mimo to bed trzymac sie tego pakietu co dostalem i bede mowic ze taka oferte dostalem o pana KRzysztofa :)

 

jesli chodzi o termin wypowiedzenia to ja na maila dostalem odpowiedz ze 3 miesieczne wypowiedzenie tylko wiaze sie z tym pewne ryzyko ze nic nie dostane podziekuja mi i zostane z niczym a bylo tutaj kilka takich osob .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...