Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuje, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu.

 

W najbliższym możliwym terminie skontaktuje się z Panem telefonicznie konsultant w celu przedstawienia aktualnej oferty dostępnej przy przedłużaniu Umowy.

bla bla bla.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@REBUS82 ciągle pytasz o to samo a odpowiedzi już nie raz Ci udzielono. Nie prościej cofnąć się do swoich postów lub trochę przewertować odpowiednie wątki?

Mi proponuja za 19,90zł bez zadnych fajererkow i zastanawiam sie czy to dobra oferta czy nie bo ktos dostal dodatkowo jako bonus hbo komus zaproponowali nowy dekoder i zastanawiam sie ile mozna ugrac by najlepiej wyjsc.

Czy to cie dziwi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało obnizyć cenę w stosunku do aktualnej ceny przy lepszej ofercie. Miałem Cyfrę Optimum z canalami, MR i pace za średnio 52zł/mies.

W październiku złożyłem wypowiedzenie, dzownili niemal codziennie i ciągle to samo 64zł/mies za U+ z canalami. konsekwentnie ich zlewałem, aż w końcu wczoraj trafiła się jakaś sensowna babka i po długich negocjacjach ustaliliśmy 49zł/mies (U+; 6xC+; MR; Pace) + bonusem na pol roku RedlightHD (chciała dać HBO, ale to mam przecież na torrentach).

Proponowała umowę na 12 mies, ale przy takich warunkach spytałem o dłuższą i dało rade (po "konsultacji z przełożonym";D) na 18mies.

Ktoś pisał wcześniej, że umowy na 18 mies są złe dla klienta. Więc mi się wydaje, że moja jest bardzo dobra i przy tych warunkach chętnie związałbym się jeszcze na dłużej, żeby mieć spokój z tymi namolnymi telefonami co rok.

Świetna oferta.....jak możesz to napisz mi na PW "godność " , tej "sensownej babki ".

 

Niestety nie pamiętam nazwiska. Ale nie oszukujmy się przecież oni wszyscy mają te same opcje do zaoferowania.

Najlepsze było jak rano zasugerowałem jej dla jaj, że może spyta się przełożonego o specjalną ofertę dla mnie. Na co ona się zasmiała i przyznała, że to pytanie przełożonych to taki chłit markietingowy. Po czym kilkagodzin później uderza do mnie: "zobaczę co się da zrobić. Porozmawiam z przełożonym, proszę zostać na linii":D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuje, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu.

 

W najbliższym możliwym terminie skontaktuje się z Panem telefonicznie konsultant w celu przedstawienia aktualnej oferty dostępnej przy przedłużaniu Umowy.

bla bla bla.....

Wynika z tego że pisanego słowa nc+ boi się jak diabeł święconej wody.

Tez myślałem ze może wysłać im e-maila, aby bezsensownie nie dzwonili, a tu wątpliwość się wyjaśniła.

Pozostaje cierpliwie czekać do ostatnich kilu dni okresu wypowiedzenia (jeszcze ok. 1,5 m-ca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...