Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzisiaj telefon.

Universe + 6C+ zwiększenie dysku do 500 GB w mojm Turbiaku + HBO na 4 miesiące. Wszytko na 12 miesięcy za 59 zł. ( zaczęła od 79 zł )

Pani rzeczowa i sądzę że wiele umów podpisała... przekonująca.

Ja postanowiłem jeszcze poczekać. W myśl zasady którą mi podpowiedziałą .. że przecież wcześniej takie propozycje jak mi ona daje nie były możliwe.

Jak już stały się możliwe to zobacze co jeszcze jest "niemożliwe" - może jednak hbo na 12 miesięcy stanie się możliwe.

Ale i tak jest to już propozycja którą bym przyją spokojnie... ale dla sportu trochę ich przećwiczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was wszystkich serdecznie, jestem byłym pracownikiem jednego z call-center nc+ zajmujących się migracją abonentów z cyfry do nc+. Nie rozstałem się z firmą w przyjaznej atmosferze, ale muszę Wam powiedzieć jedno - to co część z forumowiczów wypisuje jest niezgodne z prawdą. Tak śmiesznie niskich ofert nigdy nie było i raczej nie zapowiada się, żeby się pojawiły. Jeżeli chodzi o 'platyny z hbo' za 59zł - w jakim kraju żyjecie? 70 zł za canal +, univers+ po taniości dla nowych za 59 zł, a Wy jeszcze HBO chcecie w cenie 59 zł za wszystko? Bardzo mi przykro, nie wiem jak z ofertami migracyjnymi dla abonentów starej n-ki, ale jeżeli liczycie na tak niskie oferty opierając się na wypowiedziach kilku anonimowych postaci z forum internetowego to polecam zapakowanie dekodera i oczekiwanie na koniec okresu wypowiedzenia. Teraz są oferty świąteczne, widziałem jak moi koledzy się naginają, żeby jak najlepsze oferty dla Was przygotować, ale żądania niektórych z Was są absurdalne. Jeżeli chcecie płacić małe pieniądze, to weźcie pod uwagę CO DOSTAJECIE w cenie, jeżeli Wam zależy na cenach a nie na ofercie, to idźcie do Polsatu, któremu nie zależy na ofercie serwowanej dla abonentów tylko na jak największej liczbie abonentów OGÓŁEM. Tutaj dostajecie naprawdę najlepszy produkt na rynku za śmieszne pieniądze. nie od dziś wiemy, że za jakość się płaci. Praca w nc+ nie była szczytem moich ambicji, ale bazując na doświadczeniach w innych tego typu firmach mogę powiedzieć, że:

1) przeszkolenie konsultantów oceniłbym na 10/10, nie ma tam ludzi z przypadku, jest spory przesiew już na starcie poprzez testy szkoleniowe,

2) zadowolenie klienta podnosi motywację załogi, bo mamy z tego profity i co tu ukrywać - robią wszystko byle dać najlepszą ofertę,

3) na forach tego typu grasują ludzie poirytowani i zdenerwowani konsekwencjami wynikającymi z braku doczytania regulaminu (np. kary umowne), ludzie którzy wiedzą wszystko o wszystkim(tak naprawdę po prostu piszą, żeby pisać), oraz nie ukrywajmy - KONKURENCJA! zamiast opierać się na forum czasem skupcie się na rozmowach z konsultantem i przeliczcie wszystkie korzyści z oferty.

 

Ostatnie co mogę napisać - moje wypowiedzenie w firmie zakończyło się nieprzyjemną spinką z szefem, jednakże pracę tam wspominam dobrze. Nie chodzi mi tu o żadne dobro ani moich byłych kolegów ani też o Wasze dobro - po prostu żenuje mnie kilka postaci na tym forum, które wiedzą wszystko na temat ofert. SKĄD WY CZERPIECIE TAKIE INFORMACJE? ;) piszę to, żebyście zdali sobie sprawę, że jesteście wprowadzani w błąd ;)

 

więcej rozwagi, mniej kierowania się opinią innych ludzi, których na dobrą sprawę nawet nie znacie ;) polecam przed przedłużaniem umów brać multiroom - wychodzi dużo korzystniej! ;)

 

pozdrawiam, były pracownik nc+ ;*

 

 

PS: Brawka dla kilku użytkowników za wprowadzenie w błąd wielu abonentów, którzy po zakończeniu umowy jednak dzwonią do nas PROSIĆ o wznowienie umowy :brawo: działanie na korzyść innych ludzi jak widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z końcem listopada skończyła mi się umowa z C+. Posiadałem Superpremium z sagemcomem za 99 zł + multiroom 20 zł + dodatkowy dek philips 20 zł = 139 zł

Dziś sygnał został odcięty.

Chciałem zejść z sceny do 79 zł za universe + 6c+ i 3hbo. Oferty które otrzymywałem były nieatrakcyjne w cenie +,- 100 zł.

Wiem że cieżko będzie zejść z kwoty 139 zł, ale tyle już nie zamierzam płacić. Nie mam ciśnienia więc sam do nich nie zadzwonie. To co teraz mnie interesuje to MAX 59 zł za Universe + 6C+ i wymiana deka na Pace + MR (bez dodatkowego deka). Czy mam szasne to uzyskać i czy wogóle będą jeszcze do mnie dzwonić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z końcem listopada skończyła mi się umowa z C+. Posiadałem Superpremium z sagemcomem za 99 zł + multiroom 20 zł + dodatkowy dek philips 20 zł = 139 zł

Dziś sygnał został odcięty.

Chciałem zejść z sceny do 79 zł za universe + 6c+ i 3hbo. Oferty które otrzymywałem były nieatrakcyjne w cenie +,- 100 zł.

Wiem że cieżko będzie zejść z kwoty 139 zł, ale tyle już nie zamierzam płacić. Nie mam ciśnienia więc sam do nich nie zadzwonie. To co teraz mnie interesuje to MAX 59 zł za Universe + 6C+ i wymiana deka na Pace + MR (bez dodatkowego deka). Czy mam szasne to uzyskać i czy wogóle będą jeszcze do mnie dzwonić?

 

 

nie ma takiej oferty, szczególnie, że nie skorzystałeś z żadnych promocji, które Ci proponowano. masz wybór - zadzwonić i zdecydować się na poprzednią najlepszą ofertę albo zawiązać umowę nową (99zł bez hbo, opłaty za dekodery - aktywacja, opłaty za multiroom.) lub POLSAT - bez kanałów plus, wspaniałe ceny ZA NIC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z końcem listopada skończyła mi się umowa z C+. Posiadałem Superpremium z sagemcomem za 99 zł + multiroom 20 zł + dodatkowy dek philips 20 zł = 139 zł

Dziś sygnał został odcięty.

Chciałem zejść z sceny do 79 zł za universe + 6c+ i 3hbo. Oferty które otrzymywałem były nieatrakcyjne w cenie +,- 100 zł.

Wiem że cieżko będzie zejść z kwoty 139 zł, ale tyle już nie zamierzam płacić. Nie mam ciśnienia więc sam do nich nie zadzwonie. To co teraz mnie interesuje to MAX 59 zł za Universe + 6C+ i wymiana deka na Pace + MR (bez dodatkowego deka). Czy mam szasne to uzyskać i czy wogóle będą jeszcze do mnie dzwonić?

 

 

nie ma takiej oferty, szczególnie, że nie skorzystałeś z żadnych promocji, którą Ci proponowano. masz wybór - zadzwonić i zdecydować się na poprzednią najlepszą ofertę albo zawiązać umowę nową (99zł bez hbo, opłaty za dekodery - aktywacja, opłaty za multiroom.) lub POLSAT - bez kanałów plus, wspaniałe ceny ZA NIC :)

 

Na to co proponują się nie zgodzę. Tak jak powiedziałem ciśnienia nie mam. Dodatkowo mam dostęp do tv kablowej. Bo CP nie jestem zainteresowany. Wcześniej miałem ofertę superpremium za 99 zł, a za dobranie MR i 2 deka doliczono mi 40 zł. Dla mnie to zdzierstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z końcem listopada skończyła mi się umowa z C+. Posiadałem Superpremium z sagemcomem za 99 zł + multiroom 20 zł + dodatkowy dek philips 20 zł = 139 zł

Dziś sygnał został odcięty.

Chciałem zejść z sceny do 79 zł za universe + 6c+ i 3hbo. Oferty które otrzymywałem były nieatrakcyjne w cenie +,- 100 zł.

Wiem że cieżko będzie zejść z kwoty 139 zł, ale tyle już nie zamierzam płacić. Nie mam ciśnienia więc sam do nich nie zadzwonie. To co teraz mnie interesuje to MAX 59 zł za Universe + 6C+ i wymiana deka na Pace + MR (bez dodatkowego deka). Czy mam szasne to uzyskać i czy wogóle będą jeszcze do mnie dzwonić?

 

 

nie ma takiej oferty, szczególnie, że nie skorzystałeś z żadnych promocji, którą Ci proponowano. masz wybór - zadzwonić i zdecydować się na poprzednią najlepszą ofertę albo zawiązać umowę nową (99zł bez hbo, opłaty za dekodery - aktywacja, opłaty za multiroom.) lub POLSAT - bez kanałów plus, wspaniałe ceny ZA NIC :)

 

Na to co proponują się nie zgodzę. Tak jak powiedziałem ciśnienia nie mam. Dodatkowo mam dostęp do tv kablowej. Bo CP nie jestem zainteresowany. Wcześniej miałem ofertę superpremium za 99 zł, a za dobranie MR i 2 deka doliczono mi 40 zł. Dla mnie to zdzierstwo.

 

 

no to jak tak to próbuj, ewentualnie powiedz, że chcesz za 64, myślę, że za tyle przejdzie. jakość HD na kablu jest do d... ale ja np bym się nie zastanawiał i brał po kablu. chociaż REALNIE za 64 zł spokojnie powinieneś dostać taką ofertę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@naimad83 startując z pułapu 139zł raczej ciężko liczyć na ofertę Universe+/6xCanal+/Pace/MR za 59zł. Czas na jakieś działanie masz do momentu zdania sprzętu.

 

Dlatego pytam. Ale 40 zł było mi doliczone za dobranie MR w czasie umowy. Więc abo płaciłem 99 zł. Teraz mogę zrezygnować z drugiego deka i HBO. Ale świadomy jestem że takiej oferty mogę nie dostać.

Wiec mam jeszcze jedno pytanie czy zadzwonią sami jeszcze do mnie. Czy pozostaję już tylko kontakt z mojej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@naimad83 startując z pułapu 139zł raczej ciężko liczyć na ofertę Universe+/6xCanal+/Pace/MR za 59zł. Czas na jakieś działanie masz do momentu zdania sprzętu.

 

Dlatego pytam. Ale 40 zł było mi doliczone za dobranie MR w czasie umowy. Więc abo płaciłem 99 zł. Teraz mogę zrezygnować z drugiego deka i HBO. Ale świadomy jestem że takiej oferty mogę nie dostać.

Wiec mam jeszcze jedno pytanie czy zadzwonią sami jeszcze do mnie. Czy pozostaję już tylko kontakt z mojej strony

 

 

zadzwoń, ale gwarantuję, że nie dostaniesz swojej oferty, nawet bez hbo za 59 nie dostaniesz takiej oferty, bo może takie oferty kiedyś tam były, ale w tej chwili JUŻ ICH NIE MA I NIE BĘDZIE #potwierdzoneinfo . Ja bym radził wszystkim obecnym z wypowiedzeniem zaplanowanym na później niż grudzień korzystać z ofert teraz, bo są to świąteczne oferty, dużo tańsze niż standardowa cena ;) taka rada ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak tak to próbuj, ewentualnie powiedz, że chcesz za 64, myślę, że za tyle przejdzie. jakość HD na kablu jest do d... ale ja np bym się nie zastanawiał i brał po kablu. chociaż REALNIE za 64 zł spokojnie powinieneś dostać taką ofertę :)

 

Hmm jeszcze sie nad tym zastanowie. Ale raczej bede czekal na tel niz sam zadzwonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, więc FRESH START. nie ma takiej oferty jak Uni+6C+HBO za 59 zł miesięcznie. uwierzcie mi ;) szanuję dzielenie się informacjami, ale u większości działa to na zasadzie podpuszczania innych żeby spróbowali, a jeszcze niewielu się udało tak naprawdę dorwać to o czym mówicie, że jest pewniakiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, więc FRESH START. nie ma takiej oferty jak Uni+6C+HBO za 59 zł miesięcznie. uwierzcie mi ;) szanuję dzielenie się informacjami, ... jeszcze niewielu się udało tak naprawdę dorwać to o czym mówicie, że jest pewniakiem ;)

 

 

Może tak warto trzymać się jednej wersji, żeby to miało ręce i nogi? Bo chyba nie trollujesz po prostu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, więc FRESH START. nie ma takiej oferty jak Uni+6C+HBO za 59 zł miesięcznie. uwierzcie mi ;) szanuję dzielenie się informacjami, ... jeszcze niewielu się udało tak naprawdę dorwać to o czym mówicie, że jest pewniakiem ;)

 

hmmm bardzo ciekawe. brat migrował w zeszłym tyg i za 1 telefonem dostał właśnie taka ofertę. kwestia trafienia na uczciwego konsula a nie na naciągacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@julianek

Bajki i bajeczki... Oferty takie są. I całe szczęście. Nie dajcie się omamić forumowicze. Fakt, nie każdy dostanie to, czego chce. Negocjując można zbliżyć się do tego, co dostali inni. Może nie mam takiej oferty jak np. @Kibo no Hikari, ale dzięki takim ludziom jak On i innym, niezwiązanym z NC+ "muszkieterom", korzystam dziś z na prawdę fajnej oferty. Czego i wam życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, więc FRESH START. nie ma takiej oferty jak Uni+6C+HBO za 59 zł miesięcznie. uwierzcie mi ;) szanuję dzielenie się informacjami, ale u większości działa to na zasadzie podpuszczania innych żeby spróbowali, a jeszcze niewielu się udało tak naprawdę dorwać to o czym mówicie, że jest pewniakiem ;)

 

Wiec jak jestes tak oswiecony byly pracowniku nc to objaw nam jakiez to oferty sa wg Cb realne i przestan sie osmieszac . :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@julianek wybacz ale Twoja wypowiedź to FAKE. Byłem gotowy przedłużyć umowę na takich samych warunkach jak miałem 48 pln za coś co dziś jest uniwersem+.

Nie jest prosto, głuche telefony z call center (muzyczka w tle i nie wiadomo kto dzwoni). Pierwszy konsultant mógł po prostu stwierdzić - "przedłużamy na dotychczasowy warunkach" - miałby sukces. Niestety NIE - musiał zająć się wyjaśnianiem, że umowy 12 miesięcznej nie ma i mogę jedynie zgodzić się na 18 miesięcy. Kolejny 10 minut później prowadził rozmowę w stylu "Musi Pan...". Wybacz - ja niczego nie muszę...

Po złożeniu wymówienia każdy tzw konsultant z DUK dzwoni i mówi, czego nie zrobicie. Żaden, ale to żaden nie mówi co dostanę za te 49 PLN. Nikt nie potrafi podkreślić tego co oferujecie, wszycy opowiadają czego zrobić się nie da.

Przez prawie 10 lat byłem sprzedawcą. Nie zarobiłbym w ten sposób na chleb. Trzeba mieć dużą determinację by cokolwiek zakupić przez call center.

Samo zaś rozpoczynanie od pytania co mnie interesuje - ...rwa na Wasz system wydano mnóstwo kasy - moglibyście do niego zaglądać, bo chyba po rozmowie coś do niego wpisujecie.

Moja prywatna ocena. Przeszkolenie pracowników CC może i jest na poziomie 10/10, niestety po szkoleniu umiejętności wzrastają nieznacznie z 0/10->1/10.

 

PS Piszesz, że nie ma ofety U+, 6XC+, HBO za 59 pln - bo to za tanio. Potem doradzasz, że można ją mieć za 64 pln. Zdecyduj się - za 59 to za tanio, za 64 już jest ok?

Proszę nie marnujcie więc mojego czasu - 64 pln U+, 6xC+, HBO i wymiana dekodera. Nie da się - trudno żegnaj więc NC+.

Internet zmienia świat - od czasu pewnego, zmienia też telewizję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty są prawdziwe - wystarczy przywołać regulaminy danych ofert, które otrzymujemy na maile po migracji, np. canal platinum 0 zł 12 m dla Abonentów.

Widać zatem, że nc+ prawnie przewiduje takie oferty i podpisaliśmy to w zgodzie z regulaminem. A że żaden konsultant nie zaoferuje tego z własnej woli, to rzeczywiście świadczy o kompetencjach DUK, o czym pisał julianek. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zmigrowałem z C+ do nc +. Miła konsultantka zaproponowała mi Universe+ z, 6xC+ za 59zł/mies. oraz HBO na 6 miesięcy za free. Dekoder zostawiłem (PACE) i też za 0 zł/mies. O HBO musiała zapytać "przełożonego", bo początkowo nie chciała dać. Obyło się bez komplikacji. Twierdziła że oferta w tej wysokości, ze względu na mój staż, terminowość wpłat itp., ale podejrzewam, że nie miało to jakiegoś większego wpływu. HBO argumentowałem tym, że szwagier dostał ;) a on jest z Cyfrą znacznie krócej niż ja ;) Aha i to była pierwsza oferta z DUK. Ofertę aktywowała od razu, więc wszystko świeci już od wczoraj, a formalnie obowiązuje od 1 stycznia (więc de facto HBO 7 mies.). Dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, że pierwsze oferty są za cenę z kosmosu, jednak złożone wypowiedzenie i ROZSĄDNE negocjacje z DUK przyniosą oczekiwany efekt.

Nie czepiajcie się, że jak ktoś za 59zł ma Universe/6xC+/HBO to Wam też się to należy. Każda oferta jest indywidualna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...