Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa po wypowiedzeniu do końca listopada, od mojej nieugiętej propozycji 49pln za universe+ +6c+ zero telefonów. Niepokoić się?

 

U mnie sytuacja podobna.Zanim złożyłem wypowiedzenie to regularnie dzwonili teraz od 2 tygodni cisza.Zostało jednak do końca umowy jeszcze miesiąc z hakiem- mam nadzieje,że zadzwonią z propozycja universal +6c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze @Kibo no Hikari - dobrze jednak być odrobinę elastycznym. W DUK też głupi nie są i wiedzą, że pakiet U+6xC+ za 49 PLN jest ofertą bezkonkurencyjną a za 59 PLN nadal jest ofertą atrakcyjną. Konkurencja analogicznej oferty w takiej cenie w każdym razie nie jest w stanie przedstawić. Więc jeśli ktoś maksymalnie wybrzydza przy tych cenach a dodatkowo spojrzą na jego historię płatności i wyjdzie, że musieli się gimnastykować np. z ponagleniami czy innymi takimi rzeczami - mogą dojść do wniosku, że pozyskanie bądź raczej - utrzymanie takiego klienta za takie pieniądze może im się nie opłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 co bym dał aby zobaczyć Twoją minę jakby uznali tą reklamację :mrgreen:

 

@prezes22 czasami myślę, że to tylko telewizja a my takie kombinacje odprawiamy aby się nie dać naciągnąć to co ma powiedzieć zwykły Kowalski który na fora nie zagląda?

 

I tak,dla mnie Universe+/6xCanal+ w przedziale 49-69zł to bardzo dobra oferta, ale każdy abonent to inny przypadek i inne okoliczności toteż idealnych rozwiązań brak-trzeba mieć szczęście, być cierpliwym i asertywnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po długiej nieobecności chciałem się podzielić swoimi negocjacjami. A więc tak, umowa kończy się 30.11.2013r. W pewnym momencie miałem telefony co kilma minut od innych konsultantów i zaproponowali mi następujące oferty, które uważam, że są godne uwagi.

1. Comfort +, 2xC+ na cały okres i 3xHBO na 3m - 39zł

2. Universe+, 2xC+ na cały okres umowy i 3xHBO na 3m - 49zł,

3. Universe +, 6xC+ na cały okres plus 3xHBO na 3m - 59zł.

Umowy oczywiście na 12m. Uważam osobiście że nie jest źle. Ale nie mogłem się zgodzić na żadną z nich, ponieważ mam dekoder na własność i nie chcą wymienić na dekoder nc+, nawet zwykły box. Ponieważ mój własnościowy ledwo cipie, obawiam się że będę musiał go co chwilę naprawiać na własny koszt, więc pozostaje mi chyba czekać aż umowa się skończy, i niestety wziąć nowy pakiet jako nowy abonent.

p.s. mam pakiet komfort w N i mimo tego dają paczkę C+, więc trzeba być cierpliwym. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari - nim znalazłem to forum działałem jak 'zwykły' abonent. I tak jak pisałem wcześniej - nie mając wiedzy z tego forum wziąłbym U+ za 49 PLN na 18 miesięcy, bo tak proponowali. Mi wówczas się wydawało, że nie jest to zła oferta bo dają 10 zł rabatu :D poza tym podobna do tego co miałem i za co płaciłem 48 zł, więc nic tylko brać. Z tego forum dowiedziałem się w zasadzie tyle, że można mieć dużo więcej za podobne bądź niewiele większe pieniądze - i z tego skorzystałem. Gdy ktoś nie ma tej informacji to bierze co mu dają (bo jest przekonany, że to jest dobra oferta :) ) a jak nie - szuka alternatywy w CP w założonych przez siebie widełkach cenowych. A wiesz, że w kablówce która jest niemal monopolistą w moim mieście paczka 6xC+ wzbogacona o wersje SD kosztuje 59 PLN a do tego musisz mieć jeszcze pakiet bazowy?

Owszem trzeba być konsekwentnym w negocjacjach zwłaszcza jeśli wiadomo jaka jest ich granica ale nie można zgrywać niewiadomo kogo. Ostatecznie nowy abonent za pakiet U+6xC+ ma do zapłacenia 99 PLN nie licząc dekodera, więc i tak w stosunku do klienta z ulicy mamy rabat 30%-50%.

Poza tym fakt - to tylko telewizja, ale w podobny sposób w lutym tego roku negocjowałem cenę internetu w mojej kablówce. Nie miałem forum, sprawa była ponoć "nie do ruszenia" a ja pisałem w tej sprawie pisma do zarządu TVK - i zadziałało, co dowodzi, że wszystko jest do negocjacji. Istotny jest jednak jeszcze jeden element - jeśli dostawca usługi drogo sobie za nią liczy (tak jak NC+) to wiadomo, że pole do negocjacji jest duże. W przypadku CP gdzie wyjściowy poziom cen jest niższy - z tego co widzę negocjacji nie ma. Tak samo było z moją kablówką, która przedstawiła ofertę w cenie chyba najwyższej w Polsce - i pole do negocjacji się znalazło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie dzowniłem i moja reklamacja została przyjęta. Konsultant zanotował co i jak. Mają się ze mną kontaktować.

Pytanie czy mogę i co powinienem oczekiwać w ramach rekompensaty?

macie jakieś pomysły?

 

Tak więc nikt w sprawie reklamacji nie zadzwonił. Wczoraj ku mojemu zdziwieniu zaczęły działać kanały z nowej oferty.

Żadnego słowa przepraszam nie było, nie wspominając o rekompensacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie będę dzwonił i prosił i jałmużnę.

Po prostu myślałem, że będą sie kontaktować, ale widocznie odsłuchali nagranie i wyszło na moje, więc włączyli to co wytargowałem:

 

Universe+/6xCanal+/3xHBO za 62zł + PACE 500 +MR.

Chyba nie jest źle. Ponoć można kilka złotych mniej, ale w sumie nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...