Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W zeszłym tygodniu zadzwonili z propozycją Univ+ + 6xC+ za 59 PLN. Zaakceptowałem i jednocześnie zostałem przy starym dekoderze ADB 250GB. Nie upierałem się na nowy bo ten jeszcze działa, najwyżej przez serwis wymienię w przyszłości.

Nie zależało mi też na HBO i od początku to sygnalizowałem, więc pewnie dlatego nie dostałem. Nie wiem czy to jest standardem, ale mam też Canal+ VOD. Wypowiedzenie oczywiście wysłałem, może gdybym się bardziej targował to jeszcze bym coś ugrał, ale już nie chciało mi się z nimi dyskutować. Ostatecznie biorąc pod uwagę to co miałem wcześniej to 11 zł dopłaty za 6xC+ nie jest wielką kwotą.

A miałem wcześniej WPT w n za 48 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji - śledziłem ten wątek od dłuższego czasu. Dziękuję wszystkim, przede wszystkim Kibo No Hikari. Bez wiedzy stąd pewnie w tej chwili miałbym Universe+ za 49 PLN na kolejne 18 m-cy, albo kombinowałbym z CP (który nie wydaje mi się lepszy w jakimkolwiek przypadku - dekodery czy oferta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę w tym wątku, ponieważ kończy mi się umowa z n, więc pewnie przedłużenie będzie i tak skutkować migracją.

 

W n miałem WP+HBO+4xnP, co w tej chwili daje mi prawie wszystkie kanały zwykłe +HBO+6xC za 68 zł. Nie wypowiedziałem jeszcze umowy (kończącej się w grudniu). Pan z infolinii zadzwonił i po kilkunastu minutach dyskusji powiedział, że za 89 zł dostanę to, co mam w tej chwili na cały okres umowy (bodaj rok), dosłownie "żaden kanał mi nie zniknie". Możliwe to jest? Bo coś mi się nie chce wierzyć...

 

Z zupełnie innej beczki. Umowę mam z n. Co się stanie po zakończeniu umowy na czas określony? Jedyny papier przeze mnie podpisany/przedłużenie przez infolinię mówi o przejściu umowy na czas nieokreślony: mam bodaj 5 pakietów, każdy po 16 zł - i co miesiąc mogę, zdaje się, wyłączać jeden (byle zostały 3). Mogę się mylić w jakichś szczegółach, ale pozostaje kwestia - co się stanie? Zapytałem pana z infolinii, ale był totalnie tym zaskoczony i nie potrafił mi nic odpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vasiek jeżeli umowa ma przejść na czas nieoznaczony to aby nie płacić jak za zboże należy zlecić wyłączenie pakietów i opcji dodatkowych-najpóźniej ostatniego dnia obowiązywania okresu promocyjnego(oznaczonego) umowy. Minimum które musi pozostać to Pakiet Informacje i Rozrywka oraz 2 inne-wszystko za 51zł.

 

Podstawa w negocjacjach i migracji do NC+ to wypowiedzenie- które powinieneś dostarczyć do końca tego miesiąca. Universe+/6xCanal+/3xHBO za 49-69zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa z Nką wygasa mi 30.01.2014. Co roku postępuje tak samo, czyli rezygnacja i czekam na kontakt uprzejmego Pana z centrum utrzymania klienta. Zastanawia mnie czy jak wyśle rezygnację teraz to jest szansa na to żeby jeszcze przed świętami wyciągnąć od nich Universe+ plus wszystkie C+ za rozsądną cenę (najlepiej taką jak koledzy podawali stronę wcześniej).

Jak myślicie, będą dzwonić dopiero przed zakończeniem umowy czy wcześniej?

PS: Rezygnację z Nki dalej wysyłamy na adres krakowski czy coś się zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...