Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ircios,

 

widzę, że masz tutaj obcykane wszystko jak się patrzy. Powiedz proszę:

Przy migracji na Universe + paczka C+ (6szt.) - 59zł to OK czy można coś jeszcze ugrać? Tak realnie patrząc. Około 2 miesiące do końca umowy. Nie wysyłałem wypowiedzenia.

 

MR mnie nie interesuje. Kanały erotyczne też. Ale:

1. Czy jestem w stanie za free uzyskać jakieś dodatkowe kanały typu HBO itp?

2. Wymiana Pace PVR na Multibox za free?

 

Z góry dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie do nich dzwoniłem ponownie, i konsultant powiedział ,że jeszcze nie wysłali dekodera ,że nie mieli tam gdzieś odhaczonego do wysłania, istny [beep], teraz wyślą i mam jeszcze czekać do końca przyszłego!!!! tygodnia , a potem po dwóch dniach wyślą ten dodatkowy dekoder.

Konsultant powiedział ,że nie ma możliwości odebrania tego dekodera w APS, na co nalegałem. To jest istny cyrk.

Zastanawiam się , czy jest możliwość złożenia wypowiedzenia umowy , na którą telefonicznie ,dwa tygodnie temu się zgodziłem?, facet przez telefon powiedział ,że musiałbym złożyć jakąś reklamację, nie wiem czy pisemnie , czy przez telefon by wystarczyło?

Zastanawiam się ,że jak dostanę dekoder główny kurierem , to czy od razu nie iść do APS po ten drugi dekoder?, czy mi go dadzą?

Gdybym wiedział ,że to wszystko będzie tyle trwało, to bym od razu poszedł do APS i tam przedłużył umowę, te parę złotych więcej na umowie by mnie nie zbawiło.

Czyli jest niestety tak jak pisałem Ci w poprzdnim poście. Co do wypowiedzenia umowy bez ewentualnych kar to trudna sprawa, tylko tak jak Ci powiedział konsultant przez reklamacje. 30 dni czekasz na odpowiedź i za ten cały okres płacisz oczywiście a i tak mogą Ci odrzucić.Reklamacje najlepiej składać przez telefon bo od razu sa rejestrowane w systemie co i tak nie daje gwarancji, że rozpatrzą ją szybciej niż w 30 dni. Co do odbioru drugiego dekodera w ASPS musiałbyś dograć najpierw sprawę na infolinii podobno ktoś podobno tu tak zrobił. Myślę, że WUJ Cię obchodzi, że ktoś tam nie odhaczył a z terminów się nie wywiązali więc reklamacje tak czy owak możesz złożyć. Na "pocieszenie" dodam, że po otrzymaniu dekoderów, może czekać Cię jeszcze kilka niespodzianek np. brak częsci kanałów albo sygnału wogóle bo boxy mogą być nie podpięte pod system, problemy z "parowaniem" itp, itd. Stalowych nerwów życzę.

 

To ja mam właśnie taką samą sytuację, czekałem na dekoder mediabox około 2 tygodni czyli do 5.06.2013 ale drugiego do multirooma nie dostałem i dlatego reklamowałem już kilka razy, aż się lekko wkurzyłem i napisałem że rezygnuję dopiero wtedy zadzwoniła konsultantka, która po ponad 2,5 miesiącach zaproponowała mi, że wyśle na uzgodnionych zasadach, na które się nie zgodziłem !!! Powiedziałem, że nie dotrzymali warunków umowy a usługa multiroom była składnikiem umowy. Postraszyła mnie karami umownymi ale wysyłam rezygnację z ich winy

"16. Abonent ma prawo rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia

przez Dostawcę usług postanowień Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków

Promocji."

Rażące naruszenie to takie, które od chwili powstania przez okres dwóch tygodni nie zostanie usunięte przez operatora.

 

muszę to potwierdzić u radcy i wysyłam. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś drugi telefon.

 

Oferty:

1. C+Platinium z HBO - 99 zł

2. C+Silver z C+Film i C+Premiere i HBO - 69 zł

3. Universe+ z 6xC+ i HBO - 59 zł

4. Universe+ - 54 zł

 

Do każdego w/w doliczam MR Premium (z dawnej N) za 20 zł (chciałem stargować do 15, ale mityczna kierowniczka się nie zgodziła).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś drugi telefon.

 

Oferty:

1. C+Platinium z HBO - 99 zł

2. C+Silver z C+Film i C+Premiere i HBO - 69 zł

3. Universe+ z 6xC+ i HBO - 59 zł

4. Universe+ - 54 zł

 

Do każdego w/w doliczam MR Premium (z dawnej N) za 20 zł (chciałem stargować do 15, ale mityczna kierowniczka się nie zgodziła).

kar23 miałeś przed migracją Npremium, że dostałeś takie propozycje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiego terminu jak na razie.........

 

Czy to oznacza, że przez jakiś dłużej nieokreślny czas będą funkcjonowały równolegle 3 platformy Cyfra, N oraz NCplus.

 

Rozumiem, że abonenci którzy nie chcą migrować mogą spokojnie pozostać do końca starej umowy ale po co kontynuować umowy które przechodzą na czas nieokreślony??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu zgodziłem się na ofertę Komfort + 6xC+ za 54 PLN. Pózniej przeczytałem forum i widzę, że chyba wszystkim dają Universe + 6xC+ MR za 59 PLN. Myślicie, że warto mi wysłać wypowiedzenie umowy (konsultant mówił że mam prawo w ciągu 10 dni)? Zawsze w Cyfrze miałem pakiet Start + paczka Canal+. Czy to prawda, że do tej mojej opcji Canal+ Komfort nie można dokupić multiroomu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są 3 platformy i tak będzie do ostatniego abonenta n i cyfry.

 

Jest pewnie spora grupa abonentów którzy już są dawno na umowach na czas nieokreślony i którzy nie będą chcieli migrować.

Przecież takie umowy nie powinny być kontynuowane.

Platformy Cyfra i N powinny funkcjonować do ostatniej umowy na czas określony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...