Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Wysyłaj wypowiedzenie i masz 6xC za 59 bez łaski... ;) Po tyle to tera chodzi... :mrgreen:

Nie chcę Cię martwić, ale nie dla każdego.

 

Jest grupa abonentów, którym takich ofert się nie przedstawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już lepiej to wygląda.Mi proponowali GOLDA na 18 miesięcy z tym wszystkim co wymieniłeś za 109. Może i bym sie zgodził,ale jak konsul obiecał pakiet PLATYNOWY, to tak miało być,a przy odczytywaniu formułki okazało się,że to GOLD z opcją C+ platinium. Odmówiłem,nie rozmawaim z krętaczami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

 

Zapytam (a nuż ktoś jest w podobnej sytuacji, bądź już przebrnął przez negocjacje)- byłem/jestem abonentem N-ki wnoszącym płatności w kwocie początkowo 49,90 zł; od lutego wzbogaciłem swój pakiet kanałami Npremium więc płaciłem w sumie 58,90 zł. Umowa wygasa 30 września (miesięczny okres wypowiedzenia). Jeżeli zainteresowany byłbym pakietem Platinum, jaką kwotę według waszej opinii mógłbym zaproponować ? Konsultant stwierdził, iż w moim przypadku jest to 99 zł, nie podlegające dalszym negocjacjom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a czy dostał ktoś Universe+ z MR standard i 6xC+ zamiast HBO za 59zł

 

Universe, 6C+, MR Standard w cenie (+opłata za aktywację dekodera dodatkowego 49zł) i HBO pół roku ale to było końcem kwietnia, kiedy im powiedziałem, że idę do polsatu

 

ponowie pytanie

czy dostał ktoś Universe+ z MR standard i 6xC+ zamiast HBO za 59zł? (albo 6xC+ i HBO) na 12 miesięcy

chodzi mi o oferty przedłuzeniowe w tym miesiącu

umowę mam do 31.07 dzisiaj znowu zadzwonili i dalej proponowali to co wcześniej czyli universe + HBO + MR za 59zł

powiedzieli że nie mogą nic więcej i nie mogą zamienić również poinformowali że to już ostatnia propozycja i jak się nie decyduję to w ciągu 14dni mam oddać sprzęt

 

............. i co teraz

 

powoli zaczynam się martwić czy mnie nie olali

umowa kończy się za 2 dni a od piątku (26.07) zero telefonów - gdzie tydzień wcześniej potrafili wydzwaniać w sobotę i niedzielę

jak wcześniej pisałem konsultantka w piątek powiedziała że to ostateczna oferta i więcej już nie zadzwonią

 

no i chyba zonk.............. czekać czy dzwonić do nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też strona ncplus.pl za pomocą Google Chrome nie działa ale odpaliłem ją za pomocą IE :) już nawet na tej nie działa

 

PS.: Zauważyliście zmianę siedziby spółki i tytułu prawnego chodzi mi o ITI Neovision

Artykuł : http://spam.org/nc-plus/item/2326 ... yfrowy-dom

reasumując ITI Neovison przeprowadziło się do siedziby Canal+Cyfrowy i obie spółki są w jednym budynku

 

Pozdrawiam :)

 

Przepraszam za of-topic i zalecam przekształcenie wątku Ostra krytyka ncplus lecą głowy na Zmiany personalne i nie tylko 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak, że nowy jestem to witam wszystkich :)

Od kilku tygodni toczę swoją wojnę z nc+ i już wydawało mi się, że zakończy się sukcesem a tu wczoraj zonk...

Jak sytuacja wygląda: jestem abonentem Cyfry+, pakiet SuperpremiumHD + wynajem PVR Pace 500GB. Płacę 118zł. Umowa do końca lipca 2013, wypowiedzenie wysłane pod koniec czerwca.

 

Moje oczekiwania były nastepujące: Universe+, 6xC+, HBO i MR (wersja premium) za 99zł. Wydawało mi się, że realne.

 

NC+ dzwoniło wielokrotnie, za każdym razem mówili co innego (ale to pewnie doskonal znacie z autopsji). W zeszłym tygodniu zaproponowali Platinum + HBO + MR za 109 (czyli blisko). Miałem się zastanowić, ale konsul rzekł na koniec na pewno się dogadamy. W sobotę dzwoni inny i proponuje to samo ale przez 6mcy za 109, a następne 6 za 129zł i nie podlega to już żadnym negocjacjom. Była też oferta Universe + 6xC+ + HBO+ MR za 84, ale wg niego nie będzie to MR premium. No to ja twardo, że mnie to nie satysfakcjonuje i wczoraj przysłali mi SMS że rozwiązują umowę.

I teraz prośba o podpowiedź, jeśli ktoś ma wiedzę:

2. Czy faktycznie MR premium (chcę mieć 2 telewizory po WiFi, bez ciągnięcia kabla antenowego do drugiego pokoju) nie może być oferowany z Universe+, a tylko z platyną? Nie ogarniam jaki jest tu problem?

1. Czy to koniec czy mogę jeszcze liczyć na kontakt z ich strony? Może jednak samemu się odezwać? Może faktycznie przesadziłem z oczekiwaniami?

 

Z góry dzięki za wszystkie komentarze i sugestie.

 

Pozdrawiam,

Woyciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadziłeś z oczekiwaniami - wg mnie nawet za drogo chciałeś płacić.

Dziwne ze nie zgodzili sie na twoją propozycję.

Co to tego multirooom premium to można go mieć w wybranej przez ciebie opcji.

Dziś nie dzwoń pewnie się jeszcze odezwą - a jak nie to zadzwoń jutro zapytaj gdzie masz oddać kartę i sprzęt a wtedy dostaniesz propozycję ostatniej szansy - zapewne taką jaką zaproponowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...