medalion4 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Codziennie dzwonią do Mnie z numeru 222757424 w sprawie oferty NC+. Jestem Abonentem Cyfry. Wypowiedzenie wysłane. Czy jest to telefon z DUK czy zwykła infolinia handlowa. Za odp z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natala Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 medalion4 a kiedy konczy ci się umowa że codziennie dzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziak Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mam prośbę do tych co zmigrowali o pomoc. Wypowiedzenie wysłane ponieważ dostałem oferty do bani: Gold za 89zł i Platinum za 99zł. Obecnie posiadam Canal+ Kompakt + HBO + Pace PVR za 82zł. 1. Najbardziej zależy mi na piłce stąd też moje zaintereowanie paczką C+.W jakich pakietach i za ile to dostaliście? 2. Żonie natomiast zależy troche na HBO. Za ile to można wyrwać z paczką z C+? 3. Czy wogóle ten platinum jest warty świeczki tj. konkretnie chodzi mi o te VOD: Seriale+,Canal+VOD,VOD+,Tvp prapremiery. Czy tam jest wogóle coś interusującego? i czy ja na swoim dekoderze (nie jest podłączony do internetu) będe miał pełny dostęp do tego? 4. Najbardziej to by mnie urządzał Universe + paczka C+ + HBO bo nie ma róznicy między Universe a Platinum (tylko te VOD). Czy można to wogóle dostać w takiej konfiguracji? 5. W ostateczności jak będą twardzi to moge się zgodzić na Platinum za 89zł + HB0 czyli de facto dołożyć te 7zł do interesu . Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medalion4 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Umowę mam do końca czerwca. Wypowiedzenie wysłane 20 maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luis Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam -Było n pakiet podstawowy za 48 + 20zł HBO Wypowiedzenie wysłane w kwietniu(trzeba pamiętać że jak w wypowiedzeniu jest "proszę o usunięcie moich danych...." to nie zadzwonią) -Proponowali jakieś 2 tyg wcześniej, universe+ HBO+ za 59 -nie zgodziłem się -Wczoraj po telefonie z mojej strony, universe+ 6xc+ +(HB0 na 6mc) umowa na 12miesięcy wychodzi 51,75 na miesiąc całkiem całkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtS007 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Według regulaminu Cyfry+ wypowiedzenie można składać wyłącznie drogą pocztową, ale z powodu zamieszania z migracjami nc+ poszła ludziom na rękę i podano listę punktów APS, gdzie można składać wypowiedzenia. Tak było na pewno w kwietniu. Czy od tego odeszli? Nie wiem. Najlepiej przejść się do punktu i spytać lub po prostu wysłać poleconym. ArtS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyś109 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Czytam już forum od kilku miesięcy i teraz postanowiłem się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Do tej pory byłem abonentem N, 69zł z Mulitroomem, wszystkie pakiety tematyczne, NPremium przez 4 miesiące, dekoder 500GB z nagrywarką, drugi dekoder - zwykły. Umowa kończy się 31 maja. Wypowiedzenie złożone początkiem kwietnia. Od tamtej pory odebrałem około 10 telefonów z nieciekawymi propozycjami. Aż do wczoraj. Zadzwonił Pan z DUK i pyta co mogą zrobić, aby z nimi pozostać. Odpowiedziałem, że to co mam obecnie, czyli 69zł z MR i te pakiety tematyczne które mam, plus paczka 6C+. Odpowiedź Pana: "Nie ma problemu". Pakiet ma być aktywny w ciągu 24 godzin, dekodery zostają, umowa na 12 miesięcy. Umowa ma przyjść listownie w ciągu 2-3 tygodni. Zgodziłem się. Rozmowa toczyła się wczoraj o 16, ale do dziś paczka C+ nadal nie świeci. Stąd moje pytanie. Czy jestem kolejnym, który został nabity w butelkę? Wiem, że niektórym użytkownikom paczka C+ świeciła już po niespełna godzinie po zakończonej rozmowie... Chyba, że do końca maja będę miał starą umowę aktywną, a ta nowa oferta wejdzie od 1 czerwca?? Jak myślicie? Pozdrawiam, krzyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Trzeba czekać na aktywację nowego pakietu do 24h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arco Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Z tą aktywacją jest bardzo różnie. Migrowałem z Cyfry+ z Prestiżu na All Inclusive+ i w ciągu pół godziny wszystko działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ja migrowałem w Cyfrze z C+COMPACT na UNIVERSE+ i 6xC+ i zgodnie z tym co mi powiedziano wszystkie kanały pojawiły się po 1.5h. Na drugiej karcie w innym dekoderze po 5h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Ja migrowałem w Cyfrze z C+COMPACT na UNIVERSE+ i 6xC+ migrowałeś po wypowiedzeniu czy nie wysyłałeś wypowiedzenia? ile płacisz teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek530 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Najnowsza oferta (dostałem wczoraj) - pakiet Universe+ , 6xC+ , 3xHBO (wszystkie dodatki za 0zł na 12m-cy),programowe powiekszenie dysku z 250GB do 500GB, pierwsze 3m-ce za 0zł , 9m-cy za 59zł - ogółem wychodzi 44zł przez 12m-cy,umowa na e-mailu oraz regulamin promocji.Warunki dobre ale jak im tu wierzyć ?!?!?!?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 no jak wierzyć? tu nie chodzi o wiarę. dostałeś za[beep]istą ofertę. nic tylko brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi76 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 witam Ja dzisiaj dostałem ofertę telefonicznie 79 zł za pakiet GOLD bez Multiroom na 18 miesięcy.Obecnie mam za 69 zł z multiroomem plus npremium (3 miesiące gratis).Tak było w ence. Mam pytanie czy ktoś miał podobną ofertę i dostał podobne propozycje ?,czy opłaca się brać ? I co z tym okresem bo widzę że niektórzy dostaja na 12 miesięcy umowę Dodam że wcześniej nie wysyłałem wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyś109 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 @ krzyś109zadzwoń na infolinię i niech ci puszczą jeszcze raz uprawnienia odbioru. albo zaloguj się do ICA i: Jeśli zmieniłeś pakiet, a nadal odbierasz programy ze "starej" oferty, reaktywuj kartę: sprawdź, czy karta znajduje się w dekoderze włącz dekoder i ustaw go na odbiór kanału 11 (TVP1 HD) naciśnij przycisk "REAKTYWACJA" Wznowienie odbioru na karcie abonenckiej jest możliwe jedynie wtedy, gdy nie zalegasz z opłatami abonamentowymi. Jeśli korzystasz z opcji Multiroom uprawnienia zostaną wysłane na obie karty jednocześnie. w ICA mam zapisane pakiet Universe +, ale opcji Canal + nie widać wcale ! Co masz na myśli pod przyciskiem REAKTYWACJA? Chodzi Ci o zresetowanie dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 reaktywacja, czyli ponowne wysłanie uprawnień na kartę abonencką. mój brat ma universe+ i 6x Canal+, ale obie te opcje świecą się na koncie w ICA. zadzwoń na infolinię i wyjaśnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek530 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 no jak wierzyć? tu nie chodzi o wiarę. dostałeś [beep] ofertę. nic tylko brać tu oczywiście nie chodzi o "wiarę" - tu chodzi o to czy za kilka dni nie będę zmuszony słać im reklamacji że to czy tamto nie jest tak jak powinno (umowy zerwać się już nie da!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 jeżeli włączą ci pakiet inny niż ten który dostałeś na maila - prosta droga do rozwiązania umowy. poza tym podczas rozmowy tel. konsultant odczyta ci zawartość pakietów i jeżeli włączą mniej, wtedy reklamacja z powołaniem się na odsłuch rozmowy tel. w razie nieuznania reklamacji, wypowiedzenie. nie wiem skąd stwierdzenie, że umowy nie da się zerwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUTI10 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam, Umowa konczy mi sie z koncem maja. wypowiedzenie wyslane. mam teraz superpremium+MR+ultrabox+CAM+HBO wszystko za 114. dzwonia do mnie od 2 tygodni. najbardziej zalezy mi na sporcie. wczesniejsze propozycje to platyna za 119. dzis telefon z DUK. Caly czas utrzymuja ze cala paczka C+ tylko przy pakiecie platinium. Facet proponuje pakiet platinium+MR+ultrabox+CAM wszystko za 99. powiedzialem zeby dorzucil HBO- ma oddzownic. najbardziej chcialbym universe z 6C+ ale twierdza ze to wlasnie pakiet platinium. Brac ta platyne z HBO za 99 czy dadza mi pozniej universe+ 6xC+??? ile sensownie byloby za to zaplacic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Oczywiście że da się zerwać płacąc karę umowną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 @ banita24 jaka kara umowna w przypadku, gdy usługodawca (nc+) nie wywiązuje się z umowy?! dają komuś w umowie universe+ i 6x canal+, ale nie włączają canal+ - to oni powinni być ukarani. więc pisanie o karach umownych w tym przypadku nie ma żadnego uzasadnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Jeśli nie uznają reklamacji to możesz tylko zerwać umowę płacąc właśnie tą karę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek530 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 jeżeli włączą ci pakiet inny niż ten który dostałeś na maila - prosta droga do rozwiązania umowy. poza tym podczas rozmowy tel. konsultant odczyta ci zawartość pakietów i jeżeli włączą mniej, wtedy reklamacja z powołaniem się na odsłuch rozmowy tel.w razie nieuznania reklamacji, wypowiedzenie. nie wiem skąd stwierdzenie, że umowy nie da się zerwać. najlepsze jest to że wcale nie musze z nimi rozmawiać przez tel. czytaj zawierać umowy przez tel. - wystarczy że odeślę tego e-maila do nich (jest tam "zgoda na zawarcie umowy" w pliku docx. oraz regulamin danej promocji) - po otrzymaniu tego e-maila konsultant włącza promocje co oznacza migrację do nich (aneks ma przyjsc w formie papierowej pocztą) - CO WY NA TO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 jeśli nie uznają reklamacji, idziesz do rzecznika konsumentów i wtedy on interweniuje. trudno o łatwiejszą sprawę - w umowie dwie opcje a klient odbiera tylko jedną. naprawdę nie widzisz kto narusza postanowienia umowy? odwróćmy sytuację - podpisujesz umowę, ale nie płacisz abonamentu i mówisz, że nie będziesz płacił. co robi nc plus? wyobrażasz sobie, że zerwą z tobą umowę i jeszcze zapłacą ci jakąś umowną karę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyś109 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 jeżeli włączą ci pakiet inny niż ten który dostałeś na maila - prosta droga do rozwiązania umowy. poza tym podczas rozmowy tel. konsultant odczyta ci zawartość pakietów i jeżeli włączą mniej, wtedy reklamacja z powołaniem się na odsłuch rozmowy tel.w razie nieuznania reklamacji, wypowiedzenie. nie wiem skąd stwierdzenie, że umowy nie da się zerwać. Zadzwoniłem do działu technicznego. Pani powiedziała, że w ICA nie musi się wyświetlać pakiet C+. Dla stałych abonentów, jest on wpisane w pakiet Universe + - to ciekawe.... I druga informacja jest taka, że na wprowadzenie zmian i uaktualnienie listy kanałów z paczą C+, trzeba poczekać 2-3 dni robocze...... Kolejny kit i zbywanie klienta, czy faktycznie coś jest na rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.