Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co wy ludzie piszecie piszesz
pakiet platinum +6 x canal!!!
Takie brednie to tylko w erze i to mezozoicznej !! Sama platyna sama w sobie zawiera wszystkie canal . Nawet ofert poprawnie nie potraficie poczytać jedynie produkujecie bzdury!!

 

Tak, ty wiesz lepiej. Wszyscy robią cię w konia. Nic innego do roboty nie mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy ludzie piszecie piszesz
pakiet platinum +6 x canal!!!
Takie brednie to tylko w erze i to mezozoicznej !! Sama platyna sama w sobie zawiera wszystkie canal . Nawet ofert poprawnie nie potraficie poczytać jedynie produkujecie bzdury!!

 

Tak, ty wiesz lepiej. Wszyscy robią cię w konia. Nic innego do roboty nie mają.

 

No ale ma racje bo Platyna zawsze posiadała w sobie całą paczkę Canal+, na tym ona polegała.

Więc pisząc, że ktoś dostał Platyne+ 6xC+ to takie masło maślane. To tak jakbyś napisał, że masz Universe + nsport HD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SlaWasII

jeśli nas pytasz co zrobi jeszcze nc+ - to nie tutaj musisz zadać to pytanie.

raczej do wróżki.

Aha! Czyli ci wszyscy co "dostali" 6xC, to nie wiedzą co dostali... :brawo:

 

Ochoczo dementuję. Pan kolsuntant na powiedział, że będę miał te came C+, które mam teraz ( za paczkę

N-premium ) więc bez stresu..... będzie TA paczka C+ :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Jestem tu nowy, więc na wstępie mówię Cześć.

Mam pytanie, koło 29 marca wziąłem Pakiet Silver z canal + family za 64 zł.Teraz wyskakuje mi reklama, że wszstkie canal + sport, film do końca obecnej umowy.To jest taki gratis od nich, że do końca umowy z nc +, czyli jak podpisałem umowę na 18 miesięcy to przez 18 będę miał wszystkie canal + ? :):D

 

Yes, Yes, Yes :brawo::brawo::brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam znów pytanie dotyczące paczki c+.otóż będąc w n wziąłem pakiet świat hd za 59zł plus nPremium 3 miesiące gratis pózniej 9.90 zł.w kwietniu miał się skończyć okres darmowego npremium. Zainteresowany co będzie dalej zadzwoniłem do konsultanta z zapytaniem czy będę miał c+ na tych zasadach co miałem mieć nPremium.a że dzwoniłem do trzech to się zaczęła jazda jeden powiedział że do końca trwania umowy będę miał w tej cenie abonamentu co mam w ramach rekompensaty za npremium drugi ze od maja będę musiał dodatkowo zapłacić 35zł trzeci że do końca maja nie będę nic dopłacal a w czerwcu i lipcu dodatkowo po 10 zł a od sierpnia jak nie zrezygnuje to 35 zł za c+.

I tutaj się pytam czy ktoś z was miał podobną sytuację jeśli tak to proszę napisać jakie dostał informacje ewentualnie propozycje bo ja już nie wiem o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy jak już zmigrowałem do nc+ mogę wrucić do enki bo czuję się lekko wy...any czy może wysłać wypowiedzenie prosze o info :twisted:

 

Przede wszystkim kiedy zmigrowałeś bo jeżeli przed 12 kwietnia pod presją otrzymanego pisma i nie upomniałeś się o jakiś gratis po migracji to powinna jeszcze być możliwość wrócenia do starej oferty N. Znając życie to co konsultant to inną bajkę usłyszysz

 

 

Czy za 49,- dostanę Universe+ + 6xC+ + MP na 12 miesięcy? Ewentualnie bez 6xC+ za 39,-? Jestem abonentem N, wypowiedzenie złożone ale nie dzwonią bo napisałem o zaprzestaniu używania danych osobowych.

 

Zadzwoń z zapytaniem czy wypowiedzenie na pewno dotarło i jest wprowadzone w systemie dla pewność. Konsultantka na pewno zagai rozmowę a czemu, a jak, a dlaczego i wtedy może Ci przedstawi ciekawą ofertę. Z drugiej strony spokojnie jeszcze do 30 kwietnia mnóstwo czasu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje jedynie wielki niesmak i pytanie ... dlaczego dopiero teraz, po blisko miesiącu od startu NC+, gdy klienci zrazili się już do nowej platformy, gdy NC+ zrujnowało swój wizerunek w mediach (szczególnie w internecie), gdy pewnie już z 500 tys. osób wysłało wypowiedzenia umów???

 

Witam,

potwierdzam, że wreszcie NC+ zainteresowało się swoimi dotychczasowymi klientami i oferują im już dość atrakcyjne oferty!!!

 

Jestem abonentem N-ki od 2009 r., mam pakiet za 89 zł (przez całą umowę: kanały podstawowe + 4 x nPremium, 3 x HBO, 5 x FilmBox)

Pod koniec marca wysłałem wypowiedzenie umowy z terminem zakończenia współpracy dnia 30.04.2013

 

Zadzwoniłem dzisiaj pod krakowski nr, który otrzymałem SMS-em w celu potwierdzenia terminu wygaśnięcia umowy ... i otrzymałem ofertę, na którą przystałem:

- umowa na 12 miesięcy

- abonament 89 zł przez całą umowę

- kanały podstawowe, w tym tematyczne własnej produkcji + 6 x Canal+, 3 x HBO, 5 x FilmBox (cały okres umowy)

- 2 x Cinemax (na 6 miesięcy, po tym okresie zostaną wyłączone)

- zwiększenie pamięci mojego "nbox HDTV recorder-a" z 250 GB na 500 GB

- wypożyczalnia "Seriale+" i pakiet podstawowy w wypożyczalni "netVOD+"

 

ja jestem już spokojny i zadowolony ... bo wcześniej oferowano mi uboższe pakiety od obecnie posiadanego w cenie 109-129 zł (tylko 4-6 x Canal+ i 3 x HBO)

 

Niestety zdaję sobie sprawę, że nie dostałbym tej oferty, gdyby nie rezygnacja z umowy o abonament ... poza tym nigdy sami do mnie nie zadzwonili, dostałem jedynie list z informacją o przymusowej migracji, a następnie maila i sms-a z wyrazami żalu, że odchodzę ... i sam jak głupek z 5 razy musiałem się z nimi kontaktować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy za 49,- dostanę Universe+ + 6xC+ + MP na 12 miesięcy? Ewentualnie bez 6xC+ za 39,-? Jestem abonentem N, wypowiedzenie złożone ale nie dzwonią bo napisałem o zaprzestaniu używania danych osobowych.

 

Universe+ nie dostaniesz za 39 zł. Za 39 zł / 29 zł można otrzymać Comfort+ z kanałami tematycznymi Cyfry+ (Ale Kino, Planete itp.).

 

Minimalna cena za "uniwerek" to 49 zł. Przy tej cenie możesz starać się o 6xC do tego pakietu, ale wszystko zależy od tego ile płaciłeś do tej pory.

Nie wiem jednak czy podejmą z Tobą jakąkolwiek rozmowę jeśli użyłeś tego sformułowania "o zaprzestaniu używania danych osobowych".

 

Jeśli użyłeś tego pisemka, które krążyło po internecie, w którym autor straszył pozwami sądowymi za kontakt ITI z Tobą to jesteś zablokowany w ich systemie i nie można Ci złożyć żadnej oferty jeśli nie wycofasz wypowiedzenia. Były takie przypadki na AntyNC+ gdzie ludzie autentycznie płakali że NC+ do nich nie dzwoni po otrzymaniu tego pisma, a oni chcieli ich tylko "nastraszyć". Trzeba czytać co się wysyła aby później nie było niespodzianek :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz tą ofertę widoczną w ICA? Czy wszystko rozstrzygnie się po 01.05.13 i pierwszych nowych rachunkach?

Potwierdzałeś te warunki u kolejnego konsultanta po aktywowaniu? (Można zadzwonić i się spytać, co zostało włączone i na jakich warunkach)

 

NC+ - Universe+ z paczką C+ Platinum, HBO, History HD i Multiroom Standard - 70 zł miesięcznie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A jednak mimo bycia dalej abonentem N-ki z dotychczasową umową, nowe kanały z NC+ takie jak TVP Rozrywka czy TLC HD są dostępne dla "starych" abonentów ... Dobrze, że nie blokują dostępu i nie każą na siłę migrować by mieć te kanały ... Drugi raz już by takiego błędu nie zrobili ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku kwietnia zmigrowałem z N z npremium, HBO i Filmbox za które płaciłem 89 zł na platyne 99 zł z 8 miesiącami Filmboxa. W związku z tym, że później dla abonentów n, któzy mieli n premium oferują w zamian wszystkie c+ oraz fakctem, że umowe mam do lutego 2014 roku zadzownilem na infolinię zapytac, czy jest mozliwość powrotu na warunki które mialem w N. Pani potwierdzila, ze jest taka mozliwosc. Zapytala, co ma wpisac jako powod. Podalem, ze na starej umowie zgodnie z nowymi staleniami za 89 zlotych bede mial filmboxy, hbo i wszytskie c+ do konca lutego 2014 roku czyli nizsza cena za korzystniejsza oferte. Jednoczesnie poprosila mnie kolejny juz raz o podanie nr kontaktowego. Mam w związku z tym pytanie, czy ktos z was juz po migracji wyraził chęć powrotu do starej oferty? Jesli tak to po jakim czasie stara oferta wrocila jako widoczna po zalogowaniu do ICA? Ja w chwili obecjen po zalogowaniu widze juz nowy pakiej po migracji (platyne). Kolejne pytanie, czy po zadeklarowaniu chęci powrotu do stajej oferty mieliscie telefony od konsultantow z nowmi ofertami, nie gorszymi nic te ktore mieliscie w N jednakże już pod logo NC+? Jeśli tak to co proponują ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...