Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trudno :) Mam własny honor, sama nie zadzwonię. A jeżeli bym chciała nawet bym się nie dodzwoniła. 99 zł mają już w plecy ode mnie :) Ilu takich abonentów było? Myślę, że sporo.

Z takim postępowaniem Waszej firmy cyfra.tv nie wróżę sukcesów :)

Wypowiedzenie czytałam kilka razy i sama modyfikowałam by było na moją korzyść. OT.

 

Dziękuje, teraz zrozumiałam wszystko już :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno :) Mam własny honor, sama nie zadzwonię. A jeżeli bym chciała nawet bym się nie dodzwoniła. 99 zł mają już w plecy ode mnie :) Ilu takich abonentów było? Myślę, że sporo.

Z takim postępowaniem Waszej firmy cyfra.tv nie wróżę sukcesów :)

Wypowiedzenie czytałam kilka razy i sama modyfikowałam by było na moją korzyść. OT.

 

Dziękuje, teraz zrozumiałam wszystko już :)

 

Tak jest honor telewidza uratowany :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to było w drogiej części zdania i dotyczyło wykasowania danych a nie zaprzestania przetwarzania a to dwie rózne sprawy :-(Takie są własnie skutki przepisywania gotowych wzorów :-(

 

P.S. To nie jest moja firma i to jest ich sprawa że zdodnie z ustawa na która sie powołałaś zaprzestają przetwarzania danych z chwila otrzymania pisma.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniąc na infolinię dostałem informację ze mam obowiązek przejścia z Cyfry+ do NC+, a do końca czerwca mogę zostać w Cyfrze + ... ktoś miał coś takiego?

Też dostałem taką informację parę dni wcześniej od Pani z infolinii że mogę pozostać na swojej umowie do końca czerwca 2013 roku

Abonenci Cyfry, którym nie kończą się umowy - po co wydzwaniacie na infolinię?

W którym miejscu umowy macie zapisany obowiązek przechodzenia do innej platformy?

Canal+, który świadczy nam usługi nadal istnieje, nie zbankrutował, więc w świetle obecnych wydarzeń wszystko wskazuje na to, że będziemy mogli dokończyć swoje umowy.

Jeśli nawet wykombinują coś, żeby nas zmusić do przejścia to muszą nas o tym pisemnie poinformować - po co wybiegacie przed szereg?

Czekajcie spokojnie na rozwój sytuacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno :) Mam własny honor, sama nie zadzwonię. A jeżeli bym chciała nawet bym się nie dodzwoniła. 99 zł mają już w plecy ode mnie :) Ilu takich abonentów było? Myślę, że sporo.

Z takim postępowaniem Waszej firmy cyfra.tv nie wróżę sukcesów :)

Wypowiedzenie czytałam kilka razy i sama modyfikowałam by było na moją korzyść. OT.

 

Dziękuje, teraz zrozumiałam wszystko już :)

 

 

Już niedługo ustawisz sie grzecznie w kolejce po pakiet dla nowych klientów nc+ :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni sam c+sport i canal+ dać możliwość dokupienia do 4 pierwszych pakietów wg.własnego widzimisię.

 

Co ty bez przesady - chyba julian musiał by na głowę upaść żeby dać taką możliwość :brawo:

 

Tak,ale na Famili też leci sport ! Więc rozsądniej by było mieć całą paczkę c+,tak jak było w c+ . U mnie w kablówce c+ można dokupić za 44 zł/m-c za całą paczkę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni sam c+sport i canal+ dać możliwość dokupienia do 4 pierwszych pakietów wg.własnego widzimisię.

 

Co ty bez przesady - chyba julian musiał by na głowę upaść żeby dać taką możliwość :brawo:

 

Tak,ale na Famili też leci sport ! Więc rozsądniej by było mieć całą paczkę c+,tak jak było w c+ . U mnie w kablówce c+ można dokupić za 44 zł/m-c za całą paczkę !

 

Ale i tak oferta Kablówek jest o wiele droższa - dlatego tylko 43 za C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syna chciałam wysłać, bo nie mogłam być sama w centrum nc+. Problemu z wypowiedzeniem żadnego nie miałam. Wysłałam pocztą, oraz w centrum nc+ dla pewności. W centrum nc+ było pismo, że z powodu wycofania kanałów, listownie zaś z powodu oferty handlowej.

Szkoda mi jedynie będzie turbodekodera, bo oferty nie rozumiem ich nadal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Szkoda mi jedynie będzie turbodekodera, bo oferty nie rozumiem ich nadal"

 

Nie umiesz czekać cierpliwie?

Nie liczba wypowiedzeń ważna - każde dotyczy braku zgody na kontynuowanie współpracy.

 

W wypowiedzeniach nadanych przez system chyba wszędzie wpisywano - wyłączenie kanałów. U mnie też.

----------------------------

 

W ostatnich dniach kwietnia będzie akcja - Witaj w NC+ - Wielki Powrót!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale coś mi tu śmierdzi. Zawsze taki zapis był i zawsze dzwonili. Może pracownicy nc+ dostali info by zrobić zamieszanie na forum? Bo jest tyle wypowiedzeń już, że nie nadążają z wklepywaniem ich do systemu, a także nie dodzwonili by się do każdego i post pracownika nc+ miał zrobić zamieszanie i nagle dzwonienie i anuluwanie naszych wypowiedzeń?

Tak sądze, a czy dobrze? :) To tylko moje skromne zdanie, bo w tym wszystkim mi śmierdzi to :)

Rok temu wysyłałam takie same wypowiedzenie z takim samym zapisem i jakoś zadzwonili do mnie... Przypadek? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...