mgdgdr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dziś miałem w końcu (po 2 tygodniach ) telefon. Wysłałem wypowiedzenie 2.04, na wstępie poinformowałem o tym pana, który ze mną rozmawiał. Powiedziałem jednak, że chętnie wysłucham oferty (chociaz i tak bym jej nie zaakceptował, skoro interesuje mnie z ich oferty tylko canal +, a resztę mam w CP). Czego się dowiedziałem? "Nie mamy dla Pana żadnej oferty w tej chwili" Zapytałem też kiedy będzie oferta pre-paid. Odpowiedź "niestety w tej kwestii nic nie wiadomo"... to po huuuuu dzwonili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo828 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A pisałem już kilka dni temu, że chwyty znane z Cyfry przestają działać. No i są efekty - coraz więcej takich przypadków. No kto rzeczywiście chciał się pożegnać z platformą to ok. ale kto chciał użyć małego szantażu to może się obudzić z ręką w nocniku. Dodatkowe opaty jako nowy klient. Żeby oni nie zostali z ręką w nocniku. Bo jak im zostanie połowa abonentów to się przestaną mądrzyć. Do mnie też dzwonili kiedyś w ostatnim dniu umowy i byli bardzo, bardzo mili. Nie dać się zastraszyć ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 to po huuuuu dzwonili? A żebym ja to wiedział Nie wiem dokładnie czy to był dział utrzymania klienta, czy sprzedaż, ale widać, że facet był zażenowany lekko bo mnie przeprosił za niepokojenie. Czyli pewnie oferta wyświetla się dopiero po tym jak klient odbierze połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hasan83 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle. Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach. Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać? EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty). Dali Ci napewno Platinum + Filmbox za 89 zł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Dziś miałem w końcu (po 2 tygodniach ) telefon. Wysłałem wypowiedzenie 2.04, na wstępie poinformowałem o tym pana, który ze mną rozmawiał. Powiedziałem jednak, że chętnie wysłucham oferty (chociaz i tak bym jej nie zaakceptował, skoro interesuje mnie z ich oferty tylko canal +, a resztę mam w CP). Czego się dowiedziałem? "Nie mamy dla Pana żadnej oferty w tej chwili" Zapytałem też kiedy będzie oferta pre-paid. Odpowiedź "niestety w tej kwestii nic nie wiadomo"... Miałeś tel bez oferty??Heheh.Dobre.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaqx Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 No właśnie. Platinum + Filmbox 89zł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahmed Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mam pytanie techniczne: warto brać dekoder z PVR jeśli nie mam możliwości pociągnąć drugiego kabla od anteny? Czy będzie w ogóle działał? Czy da się cokolwiek nagrać? Mam ten mały nbox, taki najprostszy. Będzie się nadawał do Platinum? A może nie będzie na nim to VOD z pakietu działać? No właśnie. Platinum + Filmbox 89zł?? Tak. Edytowałem post, dopisałem, że Filmbox na 6 miesięcy. Naprawdę pod tym numerem zupełnie inna rozmowa jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Miałeś tel bez oferty??Heheh.Dobre.... Tak Ale podejrzewam dlaczego. 21.03 zostawiłem na ich stronie prośbę o kontakt, więc w końcu zadzwonili by powiedzieć mi... nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ależ się wystraszyłem. Dla mnie powiedzenie " Polak swój honor ma " znaczy coś więcej niż strachy juliana i uległość wielu forumowiczów.Mogę spokojnie poczekać do grudnia bieżącego roku. Po długiej zimie będzie piękne lato po co mi telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle. Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach. Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać? EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty). ciekawe czy jakby zadzwonic jako klient cyfry tez by przedstawili oferte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MNICH01 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A pisałem już kilka dni temu, że chwyty znane z Cyfry przestają działać. No i są efekty - coraz więcej takich przypadków. No kto rzeczywiście chciał się pożegnać z platformą to ok. ale kto chciał użyć małego szantażu to może się obudzić z ręką w nocniku. Dodatkowe opaty jako nowy klient. Żeby oni nie zostali z ręką w nocniku. Bo jak im zostanie połowa abonentów to się przestaną mądrzyć. Do mnie też dzwonili kiedyś w ostatnim dniu umowy i byli bardzo, bardzo mili. Nie dać się zastraszyć ! Ja sie mogę z wami założyć że gdy stracą około 700k klientów to pakiety będą w normalnych cenach a Julian wyleci na zbity pysk. Oni po prostu czekają na jeleni. Przecież za fuzję ktoś musi zapłacić a najlepiej jak by się to zrobiło w rok no może 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahmed Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ciekawe czy jakby zadzwonic jako klient cyfry tez by przedstawili oferte Pewnie nie, to jest "dział promocji n" czy coś takiego. Ale szybko się dodzwoniłem, więc co Ci szkodzi spróbować? Doradźcie mi, co robić? Czekać dalej? Czy brać w poniedziałek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldenek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł. Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient. Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info. Pisałem już o tym - jeżeli w umowie było żądanie usunięcia swoich danych z ich bazy to oni zgodnie z naszym żadaniem już nie mogą nam nic zaproponować. Ja miałem taki sam pzrypadek tylko zadzwonili do mnie , że wpłyneła moja rezygnacja i z jakim dniem kończy się moja umowa i że w ciągu 14 dni mam zwrócić sprzęt. Na szczęście byłęm bardzo dociekliwy, a Pan wyrozumiały i powiedział mi że najpierw musiałbym wycofać zapis o usunięciu z bazy danych co też dało zrobić się telefonicznie i później już poszło z górki. Teraz jedyna nadzieja, że ktoś do Ciebie zadzwoni z taką samą informacją, a wtedy powiedz że chciałbyś jednak poznać nową ofertę, a wręcz nalegaj na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ja sie mogę z wami założyć że gdy stracą około 700k klientów to pakiety będą w normalnych cenach a Julian wyleci na zbity pysk. Oni po prostu czekają na jeleni. Przecież za fuzję ktoś musi zapłacić a najlepiej jak by się to zrobiło w rok no może 2. Dlatego zdecydowałem się na podstawową ofertę Universe+ za 49 i poobserwuję sobie te programy Canal+ i HBO oraz to, co w nich serwują. Za pół roku pewnie będzie opcja dodatkowa możliwa do wykupienia. W efekcie będę brał 21 każdego miesiąca, do końca miesiąca, ponagrywam co chcę i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahmed Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ależ się wystraszyłem. Dla mnie powiedzenie " Polak swój honor ma " znaczy coś więcej niż strachy juliana i uległość wielu forumowiczów.Mogę spokojnie poczekać do grudnia bieżącego roku. Po długiej zimie będzie piękne lato po co mi telewizor. Ja nie ulegam. Jeszcze nie zaakceptowałem. Wcześniej chcieli mi dać za 99 Platynę - odmówiłem. A w liście miałem Silver za 79 Pisałem już o tym - jeżeli w umowie było żądanie usunięcia swoich danych z ich bazy to oni zgodnie z naszym żadaniem już nie mogą nam nic zaproponować. Ja miałem taki sam pzrypadek tylko zadzwonili do mnie , że wpłyneła moja rezygnacja i z jakim dniem kończy się moja umowa i że w ciągu 14 dni mam zwrócić sprzęt. Nie pisałem, żeby usunęli. Tylko tyle, że wypowiadam. Nie chcę, żeby usuwali, mogą do mnie dzwonić z propozycjami nawet jeśli odejdę. @poniżej, Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;) Przecież wiesz, po co to wypowiadanie - żeby coś więcej "ugrać". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafciu82 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle. Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach. Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać? EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty). Platinum za 89 to dobra oferta. Mi proponowali także Platinum za 99 na 12 mies. i opcję HBO gratis na pół roku. Też chyba się opłaca, jeśli chcesz. Próbuj coś takiego, jeśli zależy ci na HBO, choć pamiętaj, że są wakacje Proponuję Ci też takie rozwiązanie. Bierz Platinum za 89, a każdego 21. dnia miesiąca włączaj sobie HBO i wyłączaj z końcem miesiąca. Koszt - 6 zł. To co chcesz, spokojnie sobie nagrasz. Efekt - masz Platinum z Filmboxem, a HBO na parę dni i tyle. To rozwiązanie z HBO jest jednak nieefektywne, jesli zależy ci na serialach, których odcinki są co tydzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobol Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Czy dekoder ma wplyw na jakosc obrazu w HD? Aktualnie mam segemcoma, zastanawiam sie nad mediaboxem lub turbo. Ma wpływ decydujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MNICH01 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;) Szczerze mówiąc to ja bym został z tym co mam teraz czyli WPT+npremium+Standard multi+ History za 70 zł. Ale jak to mówią chytry traci dwa razy i tak będzie z NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafciu82 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Czy dekoder ma wplyw na jakosc obrazu w HD? Aktualnie mam segemcoma, zastanawiam sie nad mediaboxem lub turbo. Ma wpływ decydujący. Ale powaznie pytam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starx Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Coś się zaczyna ruszać: https://satkurier.pl/news/84455/nc-opcje ... -ceny.html jeszcze niech wycenią poszczególne kanały C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brego Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Witam jestem od 11 lat abonentem Cyfry plus. Mam umowę (pakiet Optimum za 149 zł ) do 31.07 2013r. Chciałabym przejśc na niższy abonament w nc+ (Universe) Chcę zrezygnować z Hbo i Canal plus ( bo nie chce tyle płacić) a jako klientowi Cyfry nie obniżą mi tak abonamentu - to jest oferta tylko dla nowych. W związku z tym, jeśli chcę rozwiązać umowę z takim okresem jak przewidziany- czyli 3 mies., uwzględnią to i będę miała te kanały co mam do końca lipca? Czy rozwiązać lub rozwiążą mi szybciej umowę? Zależy mi też aby jeszcze korzystać ze splitterów które mam. Z góry dzięki jeśli ktoś odpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 @starx Od godziny o tym piszemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldenek Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ponawiam pytanie. Czy ten nowy dekoder Mediabox moze poprawic jakosc obrazu w HD? Obecnie posiadam sagemcoma. Na Mediaboxie nie widziałem, natomiast Turbodekoder bije na głowę wszystko co do tej pory oglądałem (CP, UPC), nie wiem jak dekodery Cyfry+. Ogólnie sam sprzęt ma duży wpływ na jakość obrazu i złącze przez które dekoder jest podłączony, zwłaszcza w HD - przy czym musi być też odpowiedni wyświetlacz, odbiornik (TV). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahmed Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Szczerze mówiąc to ja bym został z tym co mam teraz czyli WPT+npremium+Standard multi+ History za 70 zł. Ale jak to mówią chytry traci dwa razy i tak będzie z NC+ Też bym został chętnie z moim pakietem w n z nPremium i Ligą Mistrzów w nim. Ale cóż... Mam tv dla sportu, taka prawda. Film jakiś też obejrzę, ale rzadziej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.