Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś miałem w końcu (po 2 tygodniach :D) telefon.

 

Wysłałem wypowiedzenie 2.04, na wstępie poinformowałem o tym pana, który ze mną rozmawiał. Powiedziałem jednak, że chętnie wysłucham oferty (chociaz i tak bym jej nie zaakceptował, skoro interesuje mnie z ich oferty tylko canal +, a resztę mam w CP). Czego się dowiedziałem? "Nie mamy dla Pana żadnej oferty w tej chwili" :)

 

Zapytałem też kiedy będzie oferta pre-paid. Odpowiedź "niestety w tej kwestii nic nie wiadomo"...

to po huuuuu dzwonili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pisałem już kilka dni temu, że chwyty znane z Cyfry przestają działać. No i są efekty - coraz więcej takich przypadków. No kto rzeczywiście chciał się pożegnać z platformą to ok. ale kto chciał użyć małego szantażu to może się obudzić z ręką w nocniku. Dodatkowe opaty jako nowy klient.

 

Żeby oni nie zostali z ręką w nocniku. Bo jak im zostanie połowa abonentów to się przestaną mądrzyć.

Do mnie też dzwonili kiedyś w ostatnim dniu umowy i byli bardzo, bardzo mili. Nie dać się zastraszyć !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to po huuuuu dzwonili?

A żebym ja to wiedział :) Nie wiem dokładnie czy to był dział utrzymania klienta, czy sprzedaż, ale widać, że facet był zażenowany lekko bo mnie przeprosił za niepokojenie. Czyli pewnie oferta wyświetla się dopiero po tym jak klient odbierze połączenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle.

 

Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach.

 

Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać?

 

EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty).

 

 

Dali Ci napewno Platinum + Filmbox za 89 zł ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem w końcu (po 2 tygodniach :D) telefon.

 

Wysłałem wypowiedzenie 2.04, na wstępie poinformowałem o tym pana, który ze mną rozmawiał. Powiedziałem jednak, że chętnie wysłucham oferty (chociaz i tak bym jej nie zaakceptował, skoro interesuje mnie z ich oferty tylko canal +, a resztę mam w CP). Czego się dowiedziałem? "Nie mamy dla Pana żadnej oferty w tej chwili" :)

 

Zapytałem też kiedy będzie oferta pre-paid. Odpowiedź "niestety w tej kwestii nic nie wiadomo"...

 

Miałeś tel bez oferty??Heheh.Dobre....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie techniczne: warto brać dekoder z PVR jeśli nie mam możliwości pociągnąć drugiego kabla od anteny? Czy będzie w ogóle działał? Czy da się cokolwiek nagrać?

 

Mam ten mały nbox, taki najprostszy. Będzie się nadawał do Platinum? A może nie będzie na nim to VOD z pakietu działać?

 

No właśnie. Platinum + Filmbox 89zł??

 

Tak. Edytowałem post, dopisałem, że Filmbox na 6 miesięcy. Naprawdę pod tym numerem zupełnie inna rozmowa jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle.

 

Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach.

 

Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać?

 

EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty).

ciekawe czy jakby zadzwonic jako klient cyfry tez by przedstawili oferte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pisałem już kilka dni temu, że chwyty znane z Cyfry przestają działać. No i są efekty - coraz więcej takich przypadków. No kto rzeczywiście chciał się pożegnać z platformą to ok. ale kto chciał użyć małego szantażu to może się obudzić z ręką w nocniku. Dodatkowe opaty jako nowy klient.

 

Żeby oni nie zostali z ręką w nocniku. Bo jak im zostanie połowa abonentów to się przestaną mądrzyć.

Do mnie też dzwonili kiedyś w ostatnim dniu umowy i byli bardzo, bardzo mili. Nie dać się zastraszyć !

 

Ja sie mogę z wami założyć że gdy stracą około 700k klientów to pakiety będą w normalnych cenach a Julian wyleci na zbity pysk.

Oni po prostu czekają na jeleni. Przecież za fuzję ktoś musi zapłacić a najlepiej jak by się to zrobiło w rok no może 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę. Została zarejestrowana w systemie. Wcześniej proponowano mi Platinum za 99 zł.

 

Zadzwoniłem do nc+. Konsultant powiedział, że z powodu złożenia wypowiedzenia nie ma już dla mnie oferty migracyjnej i po prostu rozwiążą umowę z końcem kwietnia, a jakbym chciał skorzystać, muszę podpisać umowę jak nowy klient.

 

Zdarzyło się komuś coś takiego? A może to standard? Jeśli coś wiecie - proszę o info.

 

 

Pisałem już o tym - jeżeli w umowie było żądanie usunięcia swoich danych z ich bazy to oni zgodnie z naszym żadaniem już nie mogą nam nic zaproponować. Ja miałem taki sam pzrypadek tylko zadzwonili do mnie , że wpłyneła moja rezygnacja i z jakim dniem kończy się moja umowa i że w ciągu 14 dni mam zwrócić sprzęt. Na szczęście byłęm bardzo dociekliwy, a Pan wyrozumiały i powiedział mi że najpierw musiałbym wycofać zapis o usunięciu z bazy danych co też dało zrobić się telefonicznie i później już poszło z górki. Teraz jedyna nadzieja, że ktoś do Ciebie zadzwoni z taką samą informacją, a wtedy powiedz że chciałbyś jednak poznać nową ofertę, a wręcz nalegaj na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie mogę z wami założyć że gdy stracą około 700k klientów to pakiety będą w normalnych cenach a Julian wyleci na zbity pysk.

Oni po prostu czekają na jeleni. Przecież za fuzję ktoś musi zapłacić a najlepiej jak by się to zrobiło w rok no może 2.

 

Dlatego zdecydowałem się na podstawową ofertę Universe+ za 49 i poobserwuję sobie te programy Canal+ i HBO oraz to, co w nich serwują. Za pół roku pewnie będzie opcja dodatkowa możliwa do wykupienia. W efekcie będę brał 21 każdego miesiąca, do końca miesiąca, ponagrywam co chcę i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ się wystraszyłem. Dla mnie powiedzenie " Polak swój honor ma " znaczy coś więcej niż strachy juliana i uległość wielu forumowiczów.Mogę spokojnie poczekać do grudnia bieżącego roku. Po długiej zimie będzie piękne lato po co mi telewizor.

 

Ja nie ulegam. Jeszcze nie zaakceptowałem. Wcześniej chcieli mi dać za 99 Platynę - odmówiłem. A w liście miałem Silver za 79 :censored:

 

Pisałem już o tym - jeżeli w umowie było żądanie usunięcia swoich danych z ich bazy to oni zgodnie z naszym żadaniem już nie mogą nam nic zaproponować. Ja miałem taki sam pzrypadek tylko zadzwonili do mnie , że wpłyneła moja rezygnacja i z jakim dniem kończy się moja umowa i że w ciągu 14 dni mam zwrócić sprzęt.

 

Nie pisałem, żeby usunęli. Tylko tyle, że wypowiadam. Nie chcę, żeby usuwali, mogą do mnie dzwonić z propozycjami nawet jeśli odejdę.

 

@poniżej,

Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;)

 

Przecież wiesz, po co to wypowiadanie - żeby coś więcej "ugrać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie. Jeśli masz Enkę spróbuj zadzwonić na nr 12 294 78 79. Powiedz, że mimo złożenia wypowiedzenia, byłbyś zainteresowany migracją i zapytaj co proponują. I tyle.

 

Dziękuję. Ten numer jest świetny (może nie sam numer, ale pracownicy). Pani zaoferowała 12-miesięczną umowę na Platinum + Filmbox za 89 zł. Dodzwoniłem się po 2 minutach.

 

Poprosiłem, żeby zadzwoniła w poniedziałek, bo chcę się tutaj poradzić - brać? Czy czekać?

 

EDIT: Filmbox na 6 miesięcy, HBO nie chciała dać za niego. Nie chciałem MR, więc może dlatego mniejsza kwota... Mówiła, że mają też zniżki dla posiadających własne dekodery (mam wynajęty).

 

Platinum za 89 to dobra oferta.

Mi proponowali także Platinum za 99 na 12 mies. i opcję HBO gratis na pół roku. Też chyba się opłaca, jeśli chcesz. Próbuj coś takiego, jeśli zależy ci na HBO, choć pamiętaj, że są wakacje :)

Proponuję Ci też takie rozwiązanie. Bierz Platinum za 89, a każdego 21. dnia miesiąca włączaj sobie HBO i wyłączaj z końcem miesiąca. Koszt - 6 zł. To co chcesz, spokojnie sobie nagrasz. Efekt - masz Platinum z Filmboxem, a HBO na parę dni i tyle. To rozwiązanie z HBO jest jednak nieefektywne, jesli zależy ci na serialach, których odcinki są co tydzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to dziwne dla mnie. Najpierw wypowiadacie umowy,a potem nagle mocno przestraszeni ze nic Wam nie proponuja hehe. Od razu mowie ze nie migrowalem do tej pory zeby nie bylo;)

Szczerze mówiąc to ja bym został z tym co mam teraz czyli WPT+npremium+Standard multi+ History za 70 zł. Ale jak to mówią chytry traci dwa razy i tak będzie z NC+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jestem od 11 lat abonentem Cyfry plus. Mam umowę (pakiet Optimum za 149 zł ) do 31.07 2013r. Chciałabym przejśc na niższy abonament w nc+ (Universe) Chcę zrezygnować z Hbo i Canal plus ( bo nie chce tyle płacić) a jako klientowi Cyfry

nie obniżą mi tak abonamentu - to jest oferta tylko dla nowych. W związku z tym, jeśli chcę rozwiązać umowę z takim okresem jak przewidziany- czyli 3 mies., uwzględnią to i będę miała te kanały co mam do końca lipca? Czy rozwiązać lub rozwiążą mi szybciej umowę? Zależy mi też aby jeszcze korzystać ze splitterów które mam.

Z góry dzięki jeśli ktoś odpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie. Czy ten nowy dekoder Mediabox moze poprawic jakosc obrazu w HD? Obecnie posiadam sagemcoma.

 

Na Mediaboxie nie widziałem, natomiast Turbodekoder bije na głowę wszystko co do tej pory oglądałem (CP, UPC), nie wiem jak dekodery Cyfry+. Ogólnie sam sprzęt ma duży wpływ na jakość obrazu i złącze przez które dekoder jest podłączony, zwłaszcza w HD - przy czym musi być też odpowiedni wyświetlacz, odbiornik (TV).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to ja bym został z tym co mam teraz czyli WPT+npremium+Standard multi+ History za 70 zł. Ale jak to mówią chytry traci dwa razy i tak będzie z NC+

 

Też bym został chętnie z moim pakietem w n z nPremium i Ligą Mistrzów w nim. Ale cóż... Mam tv dla sportu, taka prawda. Film jakiś też obejrzę, ale rzadziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...