Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli macie złożone wypowiedzenie Enki, to dzwońcie na numer 12 294 78 79. To numer działu utrzymania Enki (jeszcze działa :D). Szybkie połączenie i lepsze oferty. Propozycje dla mnie:

 

C+Gold -79 (z opcją HBO na 6 mies. gratis)

C+Platinum -99 (z opcją HBO na 6 mies. gratis)

Universe+ za 49 na 12 mies.

 

Wybrałem to ostatnie. Już nie jestem Anty NC+, ale pomagam, byście i wy dostali lepsze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kwiecień będę już płacił 199 zł, nie przedłużyłem umowy i nie emigrowałem. Z 148 zł wsadzili mnie na All Inclusive za 199 zł ale:

- po pierwsze w All Inclusive jest MR w cenie a ja mam jeden dekoder Pace PVR

- po drugie nie działają mi kanały:

 

TVP Historia

Fox HD

MGM HD

Sundance HD

History HD

BBC Knowlege HD

Discovery HD

TVP Historia

Baby TV

Disney Junior

Nick Jr.

Ceebies

Hustler HD

RedLightHD

 

a działają np.:

 

Canal+HD

Canal+Film HD

Canal+Film2 HD

Canal+Family HD

Canal+Family2 HD

Canal+Sport HD

nSport HD

AXN HD

Filmbox

HBO HD

HBO2 HD

HBO COMEDY HD

CINEMAX HD

CINEMAX2 HD

FILMBOX HD

FILMBOX EXTRA

FILMBOX FAMILY

FILMBOX ACTION

 

Ktoś ma podobną sytuację? To nie dość że będę płacił po 199 zł to jeszcze okroili mi ofertę?

Zadzwoń tam do nich, bo te kanały, które wymieniłeś muszą Ci świecić. Są w pakiecie All Inclusive+

 

Właśnie to mnie zaniepokoiło że programy które powinny być nie świecą. Na jednym z tych "nie świecących" jest informacja że jest inny system kodowania. Chyba Sundance.

 

Dzwoniłem na infolinię. Ja nie mam teraz pakietu All Inclusive. Moja umowa się przedłużyła i mam to co miałem. Tyle że wtedy za full płaciłem 148 zł w promocji a teraz promocja się skończyła bo skończyła się umowa. Teraz bez promocji mam płacić 198,54 zł. I rozwiązanie umowy z 3 miesięcznym okresem. Tak czy inaczej zmusili mnie do migracji bo nie zamierzam płacić w nieskończoność 200zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat to promocje dla migrujących, zatem przedstawiłem. Nie wziąłem propozycji Premium, bo stwierdziłem, że za taką cenę nie warto.

Właśnie dlatego wziąłem Universe+ za 49 na 12 miesięcy i zobaczymy co będzie. Może pójdą po rozum do głowy i za pół roku będą wpychali C+ i HBO taniej. Kto wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jestem od 11 lat abonentem Cyfry plus. Mam umowę (pakiet Optimum za 149 zł ) do 31.07 2013r. Chciałabym przejśc na niższy abonament w nc+ (Universe) Chcę zrezygnować z Hbo i Canal plus ( bo nie chce tyle płacić) a jako klientowi Cyfry

nie obniżą mi tak abonamentu - to jest oferta tylko dla nowych. W związku z tym, jeśli chcę rozwiązać umowę z takim okresem jak przewidziany- czyli 3 mies., uwzględnią to i będę miała te kanały co mam do końca lipca? Czy rozwiązać lub rozwiążą mi szybciej umowę? Zależy mi też aby jeszcze korzystać ze splitterów które mam.

Z góry dzięki jeśli ktoś odpowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niby jest wyjątkowego w tych ofertach?

 

M.in. okres 12 miesięcy i HBO gratis przez pół roku...

a po 6 miesiącach

 

Napisałem, co mi zaproponowano, bo taki jest tytuł tematu. Nie napisałem, że skorzystałem z tej oferty.

Chyba o to chodzi, żeby ludzie wiedzieli co dają.

 

Ja i tak wziąłem Universe za 49 na 12 miesięcy. To myślę dobra oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie jestem Anty NC+, ale pomagam, byście i wy dostali lepsze oferty.

Wrócisz do nas, jak Ci na jesień wyłączą niegwarantowane Eurosport 1 i 2.

 

Kolego, jakby sport był dla mnie sprawą życia i śmierci, to pewnie bym kruszył kopie o to i np. przeszedł do Cyfrowego Polsatu.

Prawda jest taka, że zależy mi zupełnie na innej ofercie, a ta jest gwarantowana :) :)

A to, że nie są gwarantowane, to pewnie kwestia podpisania umów. I tyle.

 

W przeciwieństwie do wielu osób, wiem co podpisuję i na co się zgadzam.

 

Nie mam też zamiaru płacić 50 złotych za 6 kanałów Canal+ czy 30 złotych za trzy kanały HBO...

Wolę kupić za 80 złotych 7-8 filmów w premierach VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego nacisku ze strony osób, które umowę z Cyfrą+ mają jeszcze przez kilkanaście miesięcy, a wydzwaniają z zapytaniem o oferty migracyjne. Po co? Myślicie, ze dostaniecie więcej za mniej? Ja na waszym miejscu bym się cieszył. Póki nie otrzymacie żadnego pisma macie gwarancje oglądania C+ w obecnej cenie. Mi się umowa kończy w maju. Wysyłam wypowiedzenie. Kto wie co dostanę, ale na wiele nie liczę. Jestem w stanie przyjąć propozycję, którą otrzymałem - C+Gold za 79zł, ale tylko i wyłącznie na 12 m-cy i jeżeli będę mieć gwarancję, że premierowe filmy z C+ zobaczę nawet po kilku miesiącach w C+Film. W innym wypadku "bye, bye". Zależy mi na filmie, na sporcie nie, a czasu nie mam za dużo, wiec dużo filmów nagrywam. Dlatego też różnica nawet 2-3 miesięcy po premierze w C+ nie robi mi różnicy. Niestety, taka ewentualna gwarancja konsultanta mi nie wystarczy. Mam nadzieję jednak, że coś się wyklaruje w ramówce tv. Pod koniec maja pewnie będzie już do połowy czerwca, wiec to pomoże mi wyklarować sytuacje i podjąć decyzję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie świecą kanały z Platinum np. Discovery Historia i inne. Też tego nie rozumiem....a wg posta na forum powinny działać - jest ktoś komu działają?

mi działa wszystko i discovery i history i wszystkie canal+ , miałem oferte za 68 zł premium +hbo

 

 

Jasne kituj dalej że Ci działa wszystko .. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tego nacisku ze strony osób, które umowę z Cyfrą+ mają jeszcze przez kilkanaście miesięcy, a wydzwaniają z zapytaniem o oferty migracyjne. Po co? Myślicie, ze dostaniecie więcej za mniej? Ja na waszym miejscu bym się cieszył. Póki nie otrzymacie żadnego pisma macie gwarancje oglądania C+ w obecnej cenie. Mi się umowa kończy w maju. Wysyłam wypowiedzenie. Kto wie co dostanę, ale na wiele nie liczę. Jestem w stanie przyjąć propozycję, którą otrzymałem - C+Gold za 79zł, ale tylko i wyłącznie na 12 m-cy i jeżeli będę mieć gwarancję, że premierowe filmy z C+ zobaczę nawet po kilku miesiącach w C+Film. W innym wypadku "bye, bye". Zależy mi na filmie, na sporcie nie, a czasu nie mam za dużo, wiec dużo filmów nagrywam. Dlatego też różnica nawet 2-3 miesięcy po premierze w C+ nie robi mi różnicy. Niestety, taka ewentualna gwarancja konsultanta mi nie wystarczy. Mam nadzieję jednak, że coś się wyklaruje w ramówce tv. Pod koniec maja pewnie będzie już do połowy czerwca, wiec to pomoże mi wyklarować sytuacje i podjąć decyzję...

 

Też miałem ten dylemat z Canal+ Gold. Wolę jednak poczekać i zobaczyć jak sytuacja się rozwinie...

Myślę też, że będzie niebawem można brać C+ i HBO do Universe+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) nie zamierzam płacić w nieskończoność 200zl

Nie w nieskończoność, tylko przez najbliższe 3 miesiące. :)

Moim zdaniem złóż wypowiedzenie - w najgorszym wypadku zapłacisz przez 3 miesiące o te 5 dych więcej i porzegnasz nc+ z możliwością podpisania z nimi nowej umowy, ale raczej będzie to dla nc+ bodziec do zaproponowania Ci lepszych warunków, jako dla odchodzącego (czyli z działu utrzymania klienta, w którym mogą duuuużo więcej niż zwykły konsultant z partyline) i w ciągu pierwszego z tych 3 miesięcy dostaniesz na tyle ciekawą ofertę, że warto będzie ją przyjąć - w przeciwieństwie do aktualnej - nastawionej na wyssanie klienta. Szansa na to jest baaaardzo duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) nie zamierzam płacić w nieskończoność 200zl

Nie w nieskończoność, tylko przez najbliższe 3 miesiące. :)

Moim zdaniem złóż wypowiedzenie - w najgorszym wypadku zapłacisz przez 3 miesiące o te 5 dych więcej i porzegnasz nc+ z możliwością podpisania z nimi nowej umowy, ale raczej będzie to dla nc+ bodziec do zaproponowania Ci lepszych warunków, jako dla odchodzącego (czyli z działu utrzymania klienta, w którym mogą duuuużo więcej niż zwykły konsultant z partyline) i w ciągu pierwszego z tych 3 miesięcy dostaniesz na tyle ciekawą ofertę, że warto będzie ją przyjąć - w przeciwieństwie do aktualnej - nastawionej na wyssanie klienta. Szansa na to jest baaaardzo duża.

 

Teraz mogę migrować na All Inclusive za 179 zł, czas pokazuje że chyba nic się nie zmieni. Nikt lepszej oferty jeszcze nie dostał. I z tego co widać i słychać to mają Nas w [beep]ie. I tak się zastanawiam, ile może najmniej kosztować All Inclusive? Pewnie nie mniej niż 160-170 zł, to jest 12-22 zł więcej. Chyba już nie mam siły się z nimi szarpać. Na plus byłoby to że miałbym nc+ go i Multiroom w cenie. A mam tablet i duuużo czasu spędzam w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...