Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No jakos trza opłacic tych 2000 konsultantów,zobacza juz wkrotce czy tak im sie to opłaca,czekac na listy od dziewczyn i spokojnie czekac.nie panikowac.nie dzwonic tylko czekac ja i tak wypo.wysle razem z karta do nich za potwierdzeniem odbioru,jak sie nic sie nie zmieni do listu z cenami? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakos trza opłacic tych 2000 konsultantów,zobacza juz wkrotce czy tak im sie to opłaca,czekac na listy od dziewczyn i spokojnie czekac.nie panikowac.nie dzwonic tylko czekac ja i tak wypo.wysle razem z karta do nich za potwierdzeniem odbioru,jak sie nic sie nie zmieni do listu z cenami? :twisted:

Będzie panika na maxa. Z prostej przyczyny - niech w pierwszym tygodniu wyśle wypowiedzenia powiedzmy 50-100 tys. ludzi - nie dadzą rady ich obdzwonić by wycofali wypowiedzenia, bo chyba że przesuną do tego wszystkich konsultantów, ale wtedy nie będzie miał kto dzwonić z ofertą. Z drugiej strony mogą olać te 50-100 tys, ale co jeśli w drugim tygodniu pójdzie drugie tyle, a pewnie i więcej wypowiedzeń ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze my ludzie ne zdziałamy gdyby nas było może 20 osob ale na 2.5 mln klientów niech wypowie milion i nie ma takiej sily finansowej by nie zeszli z ceny, bo by upadli. nawet 1.5 mln klientów im nie zbilansuje konta ;)

10-15% realnie rezygnujących i zaczyna się nerwówka przy milionie lecą łby z wysokich stołków .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonent N umowa na czas nie okreslony

Oferte ktora milalem to dozywotni fuul 99pln+mr 20pln+history hd 1,99pln+nvod 2,00pln=122,99pln

Przedstawiono mi oferte:

-za 129pln platinum+hbo+mr20pln=149pln (kanalow mniej cena z kosmosu),

-druga propozycja canal+gold 119pln+hbo+mr 20pln=139pln,

grzecznie podziekowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że w grupie siła.

 

Prawda - dlatego czekam. Jedyne o co sie boje to o reprezentatywnosc tejze grupy ... "kilku" aktywistow tu jest, ale nc+ i tak swoje zarobi.

Fakt, ze po 20 zl juz zjechali ... wiec czekamy dalej:)

 

MiIlion osob w zyciu nie wypowie ... badzmy realistami. 100 000 pewnie tez nie.

Realnie response na mailingu masz rzedu 2-3%.

 

Nie dzwonic? Wlasnie sie zastanawiam ... a dlaczego nie ... jak oferta sie nie podoba to warto im to komunikowac ... jak ty nie dzwonisz i 1000 innych osob to oni nie maja pojecia ze nie jestescie zadowoleni.

Wiecie to cos w stylu "jestem zly, ale nikomu nie powiem o co i na co"

 

p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też dziś dzwonili. I ja nawet bardzo chciałem do nich przejść. Niestety, za każdym razem gdy cos proponowałem słyszałem NIE. Byłem bardzo elastyczny, nawet dałem trochę luzu nieco dziwnej konsultantce, która bardziej kojarzyła mi się z laską na imprezie niż konsultantem na infolinii; byłem miły, grzeczny, a zamiast tego słyszałem teksty "że coś mi trzeszczy w słuchawce"; a jak się pytałem o Mediaboxa słyszałem NIE MA, j jak się pytałem kiedy będzie było że NIE WIE.

Więc z kim i o czym ja mam rozmawiać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze my ludzie ne zdziałamy gdyby nas było może 20 osob ale na 2.5 mln klientów niech wypowie milion i nie ma takiej sily finansowej by nie zeszli z ceny, bo by upadli. nawet 1.5 mln klientów im nie zbilansuje konta ;)

 

już było to poruszane... jak odejdzie 300 tys - 500 tys (15%-20%) to bedzie max maxów maxowych ;) i na to pewnie licza stawke podniesli o ok 30%-40% wiec i tak beda do przodu a tych co odejda teraz sciagna spowrotem promocjami na swieta itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiIlion osob w zyciu nie wypowie ... badzmy realistami. 100 000 pewnie tez nie.

Realnie response na mailingu masz rzedu 2-3%.

Weź pod uwagę że 80-90% abonentów nie ma żadnego pojęcia o fuzji. Może ktoś spróbował zadzwonić i coś się dowiedzieć, ale po pół godzinie czekania zrezygnował.

I właśnie te 2mln, które dopiero dostaną listy i którym dopiero opadną szczeny, zadecydują o przyszłości nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze my ludzie ne zdziałamy gdyby nas było może 20 osob ale na 2.5 mln klientów niech wypowie milion i nie ma takiej sily finansowej by nie zeszli z ceny, bo by upadli. nawet 1.5 mln klientów im nie zbilansuje konta ;)

 

już było to poruszane... jak odejdzie 300 tys - 500 tys (15%-20%) to bedzie max maxów maxowych ;) i na to pewnie licza stawke podniesli o ok 30%-40% wiec i tak beda do przodu a tych co odejda teraz sciagna spowrotem promocjami na swieta itp.

watpie aby jakiś plan awaryjny wytrzymal strate 500tys abonentow, ktoś kto tworzyl program i robil baze danych tez wzial kase za baze 2.5 mln a nie 2 mln klientow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiIlion osob w zyciu nie wypowie ... badzmy realistami. 100 000 pewnie tez nie.

Realnie response na mailingu masz rzedu 2-3%.

I właśnie te 2mln, które dopiero dostaną listy i którym dopiero opadną szczeny, zadecydują o przyszłości nc+.

 

Lub pozostala czesc ktora podpisze umowy z abo drozszym o kilkanascie zlotych i tym samym wyrowna strate tych odchodzacych.

Ale szczerze wole twoja wersje wydarzen:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez niemoge zalozyc konta na ICA podajac numer umowy to wyskakuje ze bledny pesel lub nr abo.

 

Zobaczycie ze prawdziwa jazda dopiero sie zacznie jak abo z nki dostana w wiekszosci listy. Grupa ludzi nieswiadomych tego co sie dzieje jak dostanie podwyzke o kilkadziesiat procent listem to z krzesla spadnie i zaczna sie nerwowe ruchy. My tu sobie dyskutujemy sledzac rozwoj wydarzen a ile abo nie wie co sie dzieje za ich plecami i jaka niespodzianke na kwiecien ich dostawca uslug szykuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę że 80-90% abonentów nie ma żadnego pojęcia o fuzji. Może ktoś spróbował zadzwonić i coś się dowiedzieć, ale po pół godzinie czekania zrezygnował.

I właśnie te 2mln, które dopiero dostaną listy i którym dopiero opadną szczeny, zadecydują o przyszłości nc+.

 

no i w tych 2 mln znajdzie sie 500 tys ktore bedzie chcialo wyslac wypowiedzenie z czego 200 tys nie wyrobi sie w terminie albo to oleje, z 300 tys ktorzy wysla polowe przekona telemarketing zeby jednak nie odchodzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...