jintae Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 tez dosc wolno zasysa , ale ja mam jeden kabelek wiec sie nie dziwie . Ja dwa ale sygnał na poziomie 80/50 Dopiero jutro będę ustawiał. Da się 100/100 wyłapać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskool Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Juz po aktualizacji , na oko brak zmian . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja cały czas mam problem z Portal+, po uruchomieniu wchodzi w aplikacje i pokazuje tylko napis Pogoda. Miałem nadzieje, ze nowy soft to naprawi ale ciągle u mnie to nie działa. Może ktoś zna sposób na reset tej przeglądarki. Dekoder odłączałem od prądu, przywracałem ustawienia fabryczne i nic. Inne serwisy internetowe jak Youtube czy netVod działają poprawnie ,tak że nie jest to wina sieci. Wygląda to tak jak by się ten Portal+ zblokował i nic z tym nie idzie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jintae Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Juz po aktualizacji , na oko brak zmian . szkoda ;/ przydałoby się kilka kosmetycznych zmian wprowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jintae Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zrób twardy reset. Nie wiem czy mediabox ma coś takiego jak menu serwisowe. Tam powinien być twardy reset albo wyłącz go na dłużej z prądu(około 15 minut) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Mam ten problem z Portal+ już od piątku. Wyłączałem go nawet na całą noc i nic nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jintae Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Mam ten problem z Portal+ już od piątku. Wyłączałem go nawet na całą noc i nic nie pomogło. Ewidentny błąd oprogramowania - wal do APS i dostaniesz nowy dekoder(chyba dużo nie nagrałeś na dysk od czasu migracji ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dysk mam wyczyszczony, ale ta aplikacja mi działała, zaliczyła zwieche i od tej pory jest zablokowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Orlik666: obyś miał rację, ja jeszcze się waham do ostatniej chwili z kim się związać, gdyby nie ta zapowiedz pewnie dzisiaj oglądał by Polsat. Ale ja niestety na cuda nie liczę, tak że Polsat przesunę na ten weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mef81 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 więc jeśli nie zaświeci mi PolsatHD lub espn america to mogę rozwiązać umowę z nc+ jakiś konkretny termin mam na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nenya Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Więcej tutaj: http://ncplus.pl/~/media/ncplus/Dokumenty/regulaminy/Regulamin%20swiadczenia%20uslug.pdf Dokładniej rozdział IX (" Rozwiązanie i zmiana Umowy"), punkt 16. Można też zajrzeć do rozdziału X i XI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał wystarczy tak naprawdę tylko ten pierwszy zapis, a mianowicie: Rozdział IX, pkt.16. Abonent ma prawo rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia przez Dostawcę usług postanowień Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 ludzie...przeciez umowe obecnie mozecie rozwiazac wlasciwie ciagle... bo ciagle sa zmiany.. rozwiazujcie a przestancie tylko pisac ze rozwiązecie..wypad do pana S...tam bedizecie placic za nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzf Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 ludzie...przeciez umowe obecnie mozecie rozwiazac wlasciwie ciagle...bo ciagle sa zmiany.. rozwiazujcie a przestancie tylko pisac ze rozwiązecie..wypad do pana S...tam bedizecie placic za nic. Ogarnij się człowieku Warczyyz i warczysz do wszystkich Więcej kultury. Masz problem ze znalezienirm odpowiedników słów typu wypad itp? Bo wiecznie ich używasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mef81 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 w takim razie będzie sporo takich osób które wypowiedzą dopiero co zawartą umowę z nc+ gdy zawierałem umowę było jasno powiedziane ze będę miał polsatHD od 1.04 teraz okazuję się że na własnych dekoderach cyfry nie będzie tego kanału więc mam prawo rozwiązać umowę do tego espn america też nie świeci a to miały być kanały gwarantowane polsat sport news też nie mam można ładnie ich zniszczyć przez takie podejście do klienta wyśle wypowiedzenie może ugram coś więcej :> albo niech mi dadzą teraz nowy dekoder za friko mimo że mam już umowę z nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpotocki Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a co z softem dla pace pvr? podobno miał być zmieniony i cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piodur19@op.pl Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 jaki jest adres do korespondencji dla CYFRY + jeśli chce wypowiedzieć umowę ? (nie chodzi tutaj o mnie, kuzyn chce wypowiedzieć umowę) Czy jak mi nie świecą kanały Polsat HD i ESPN America to mogę żądać w zamian innego kanału np. Hustler HD lub History HD ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Postremus Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Canal+ Cyfrowy S.A skr. poczt. 8 02 - 100 Warszawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sektor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy jak mi nie świecą kanały Polsat HD i ESPN America to mogę żądać w zamian innego kanału np. Hustler HD lub History HD ? Obawiam sie ze bedzie koniecznosc wymiany dekodera. U mnie na PACE nie dzialaly.Masz inna karte w dekoderze niz od cyfry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy ktoś dodzwonił się do N, do Krakowa? Od wczoraj już straciłem 1 godz. 33 min - bez rezultatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piodur19@op.pl Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy jak mi nie świecą kanały Polsat HD i ESPN America to mogę żądać w zamian innego kanału np. Hustler HD lub History HD ? Obawiam sie ze bedzie koniecznosc wymiany dekodera. U mnie na PACE nie dzialaly.Masz inna karte w dekoderze niz od cyfry? nie mam 2 dekodery Cyfry+ philips 250GB i pace 500GB (multiroom) ale ja nie chce wymieniać dekoderów ! zresztą taka była umowa jak migrowałem do nc+ że sprzęt zostaje ten sam. wiec nie chce innych dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho007 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy ktoś dodzwonił się do N, do Krakowa?Od wczoraj już straciłem 1 godz. 33 min - bez rezultatu Ja się dodzwoniłem czekałem minutę spróbuj tutja zadzwonić 12-294-78-79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy ktoś dodzwonił się do N, do Krakowa?Od wczoraj już straciłem 1 godz. 33 min - bez rezultatu dodzwoniłam się do n do Krakowa od razu, okazało się że to dział utrzymania klienta i mnie przekierowali na ogólną infolinię 22 3104747, ale tam znowu trzeba czekać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcieslicki Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja dzwoniłem właśnie do nc+ w sprawie Polsat HD, ESPN America, History HD i Polsat Sport News, Pani zapewniła mnie że te kanały będą dostępne do końca kwietnia i powiedziała że na pewno nie będą wymieniali dekoderów jak i kart. Co do kanałów History HD i Sundance HD mają one być bezpłatnie w pakiecie, bez dodatkowych opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Czy ktoś dodzwonił się do N, do Krakowa?Od wczoraj już straciłem 1 godz. 33 min - bez rezultatu Ja dzwoniłem wczoraj dwa razy, w miarę szybko się połączyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.