Jump to content
Condor

Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Nie sądzę aby zrobili aż tak drastyczne podwyżki.

W sumie to mi i tak bez różnicy. Pakietu sport nie wykupuję. Umowę mam na czas określony więc nie muszę się tym wszystkim przejmować. Jeżeli oferta przestanie mi się podobać to poszukam szczęścia gdzieś indziej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podstawowa sprawa - czy ktoś jeszcze dostał coś takiego? Czy to ma formę ulotki, czy raczej imienna umowa (miejsca na podpisy itp.)

 

Póki co to jednostkowa informacja i nie mam potwierdzenia od nikogo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może tak zrobią:

jak sie nie ma podpisanego porozumienia na relax mix to cena 39.90

jak sie nie podpisanego porozumienia na pakiet sport 13.90 a z tym porozumieniem nadal 8.90.Patrzą kto za co płaci i może tak sobie to wymyślili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opłaciłem elektronicznie (płatność odroczona na dzień 11.12.2006r.) - więc kwota zadysponowana już przelana - abonament CP za pół roku, do 15 czerwca 2007r., który kończył mi się właśnie 16 grudnia 2006r. i tak też było wcześniej na portalu - dekoder sagem. Wczoraj, tak dla siebie, sprawdziłem ponownie na portalu i wyświetliło mi, że mam opłacony rachunek do 15 stycznia 2007r. Nic z tego sobie nie robię i nigdzie nie będę dzwonił, ale jest to dowód, że mają bałagan.

 

-pozdrawiam :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może tak zrobią:

jak sie nie ma podpisanego porozumienia na relax mix to cena 39.90

 

Już tak zrobili. wiosną rozsyłali porozumienia na pakiet RM jeżeli się go podpisało to ma się go po niższej cenie 19,90 be tego płacisz 39,90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet Sport - 13,90

Pakiet Cinemax - 15.00

Pakiet Bajeczka - 5,20

Pakiet Muzyka - 4,90

Pakiet Film - 15.80

 

Taki cennik bedzie obowiazywal od 1 lutego 2007. Cinemaxy odchodza z pakietu RX i beda dostepne tylko w pakiecie RX Film badz Cinemx

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie, nieźli są. Nic ciekawego nie kupują, a ceny podnoszą. Najlepsza jest cena pakietu sport, chyba ją z księżyca wzięli. Myślałem do dzisiaj, że podniosą cenę, bo kupili coś ciekawego. A tu C+ zgarnął wszystko, a oni taką cenę dowalili! A mówili, że Eurosporty nie podniosą ceny pakietów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może tak jakieś źródło tych informacji?

 

Jeżeli wywalą Cinemaxy z RM to sądzę że spadnie ilość osób któe będą wykupowały ten kanał.

Dziwi mnie też tak wysoka cena Pakietu Film.

 

Ja dopóki nie odstanę listu od CP to nie uwierzę że tak ceny podniosą....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i dzwoniłem.

Na Infolinii narazie nić nie wiedzą o żadnych podwyżkach.

 

Jeżeli byłyby one wprowadzone to każdy abonent zostałby o nich pisemnie poinformowany przynajmniej jeden okres rozliczeniowy przed podwyżka abym miał czas na rozwiązanie umowy. Więc termin 1 luty o którym piszesz jest nierealny.

 

Więc ludzie dajcie sobie spokój z tymi plotami i licytowaniem się nawzajem który pakiet o ile podrożeje bo to już robi się irytujące.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O rany ... na 200 % procent od 1 lutego wchodza nowe ceny pakietów to nie sa zadne plotki. A co do powiadomienia o podwyzce to CP nie ma takiego obowiazku i nie bedziesz mogl rozwiazac na tej podstawie umowy poniewaz umowe masz na pakiet familijny a jego cena sie nie zmieni badz n pakiet RX a jego cena równiez sie nie zmieni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantazja jest od tego zeby bawic sie na calego. I tyle w tym temacie :lol:

Kolejna rewelka jaka napisal @kaczy jest to ze w CP Kino Polska jest FTA a C+ bierze za ten kanal kase :lol: Potwierdzenie tego macie w dziale CYFRA+ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak babka przed chwilą również powiedziała im że jeżeli będą podwyżki to na pewno dostanę o tym listowne powiadomienie.

 

Prośba do administracji aby poprosili kolegę kaczy o nie robienie zamętu na forum bredniami które wypisuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodze sie dostac mozesz takie powiadomienie ale nie musisz a to jest róznica. A co do zametu to przekazuje pewne informacje na ten temat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze ustosunkujesz sie do tego, ze masz takie info z BOK CP a BOK CP tego nie potwierdza. Czyli co? Oni klamia czy Ty masz fantazje? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to pytanie sam musisz sobie odpowiedziec bo ja w tym przypadku jestem pewien swojej racji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyskusja jałowa i nie wnosi nic nowego - proponuję zakończyć ten wątek.

 

-pozdrawiam :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok nie ma problemow tylko potem nie mowcie ze nie mowilem ze bedzie podwyzka cen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

twój kaczy mózg takie [beep]oły ci podpowiada chyba i nie możesz podać żadnego źródła tych informacji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcialbym zobaczyc Twoja mine 1 lutego ... :P Powodzenia

A co do źródła to juz Ci mowilem ze jest nia Infolinia Polsatu

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK zakładając, że nastąpiłaby podwyżka, kiedy mnie by ona dotknęła: teraz czy po zakończeniu promocji z której obecnie korzystam - 1 XII podpisałem umowę na 17 m-cy (Familijny + RX łącznie za 49,80 zł)? Bo na to, że CP postanowiłby usunąć z Cinemaxy z RM nie miałbym żadnego wpływu, mimo że w momencie podpisywania umowy znajdowały się w RM, czy tak?

--

LeHardi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...