Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie oferta premium dostepna jest zarowno dla:

a) nowych klientow jak i

B) dla obecnych:

b1) zarowno tych ktorzy chca tylko zmienic pakiet na premium jak rowniez

b2) tych ktorzy chca przejsc na pakiet premium i dobrac nowy sprzet (pod warunkiem ze poprzedni byl na wlasnosc i jest juz po okresie podstawowym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące moich poprzednich postów . Jeżeli mam umowę na 29 m-cy w tym 6m-cy gratis pakiet familijny i super film a po tym okresie mogę zrezygnować z pakietu super film na rzecz HBO, dekoder HD z nagrywarką, załącznik niby do umowy zatytułowany "załącznik do umowy z dnia ....o kodzie oferty.... dotycząca dekodera nr..." którego nie dostałem podczas podpisywania umowy o czym wspominałem wcześniej. W części B umowy pkt 12, oświadczenie w który nie ma mowy o żadnym załączniku. Porównując podpisy na kopiach dokumentów które otrzymałem z CP a podpisem na załączniku wydaje się jakiś trochę jakby nie mój. Co do dekodera to ten na który jest załącznik został już przeze mnie wymieniony gdyż był od samego początku uszkodzony. Czy umowa dalej mnie obowiązuje dotyczy pakietu HD który ponoć mam opłacać. Czy do załącznika nie można wpisać numeru umowy , czy w wymienionym oświadczeniu nie można wpisać adnotacji o załączniku?. Czy ta umowa którą moim zdaniem można o kant d..y potłuc dalej mnie obowiązuje. Czy w CP są aż tak "dobrzy" prawnicy że nie wiedzą jak się sporządza umowę czy też jest to celowe działanie, bo czytając umowę część B, nie można stwierdzić czy otrzymaliśmy w APS wszystkie dokumenty. Moim zdaniem , zaznaczam że nie jestem prawnikiem, klienta traktuje się jak zło konieczne i jako wpływy do kasy, a nie jak partnera. Sprawa leci do Rzecznika Konsumenta. Jeżeli macie jakąś wiedzę na ten temat to skomentujcie . Proszę o to tych którzy mają do czynienia z tymi umowami, i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie dotyczące moich poprzednich postów . Jeżeli mam umowę na 29 m-cy w tym 6m-cy gratis pakiet familijny i super film a po tym okresie mogę zrezygnować z pakietu super film na rzecz HBO, dekoder HD z nagrywarką, załącznik niby do umowy zatytułowany "załącznik do umowy z dnia ....o kodzie oferty.... dotycząca dekodera nr..." którego nie dostałem podczas podpisywania umowy o czym wspominałem wcześniej. W części B umowy pkt 12, oświadczenie w który nie ma mowy o żadnym załączniku. Porównując podpisy na kopiach dokumentów które otrzymałem z CP a podpisem na załączniku wydaje się jakiś trochę jakby nie mój. Co do dekodera to ten na który jest załącznik został już przeze mnie wymieniony gdyż był od samego początku uszkodzony. Czy umowa dalej mnie obowiązuje dotyczy pakietu HD który ponoć mam opłacać. Czy do załącznika nie można wpisać numeru umowy , czy w wymienionym oświadczeniu nie można wpisać adnotacji o załączniku?. Czy ta umowa którą moim zdaniem można o kant d..y potłuc dalej mnie obowiązuje. Czy w CP są aż tak "dobrzy" prawnicy że nie wiedzą jak się sporządza umowę czy też jest to celowe działanie, bo czytając umowę część B, nie można stwierdzić czy otrzymaliśmy w APS wszystkie dokumenty. Moim zdaniem , zaznaczam że nie jestem prawnikiem, klienta traktuje się jak zło konieczne i jako wpływy do kasy, a nie jak partnera. Sprawa leci do Rzecznika Konsumenta. Jeżeli macie jakąś wiedzę na ten temat to skomentujcie . Proszę o to tych którzy mają do czynienia z tymi umowami, i nie tylko.

 

Jedyne co możesz zrobić, to udowodnić, że podpis który widnieje na porozumieniu nie jest Twoim podpisem (poprzez ekspertyzę grafologa) - choć szczerze wątpię w to, że to nie Ty podpisałeś ten załącznik.

Innej możliwości nie widzę.

 

Mam pytanie czy jak podpisałem umowę tydzień temu i chcę się wycofać czy mogę i po jakim czasie ?

 

Możesz odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni - o ile umowa została zawarta poza lokalem przedsiębiorcy, tzn poza Autoryzowanym Punktem Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z Cyfrowym Polsatem. W lutym wysłałem pismo o zmniejszenie pakietu z relax mix na familijny, pismo do nich doszło i zostało potwierdzone. Abonament po miesiącu został faktycznie zmniejszony jednak przy uiszczaniu opłat jedynie z pakiet familijny otrzymywałem smsy o konieczności dopłaty. Po wyjaśnieniu sprawy przez czterech kolejnych konsultantów (którym za każdym razem trzeba wszystko tłumaczyć od początku) okazało się że faktycznie sprawa została przez cyfrowy polsat uznana jednak ostatecznie sygnał został, dla mojego dekodera wyłączony całkowicie. Po długotrwałym wydzwanianiu do BOKu sygnał został uruchomiony na 3 dni po czym ponownie zniknął. Po godzinnej rozmowie z kolejną konsultantką dostałem zapewnienie, że wszelkie pisma do cyfrowego polsatu dotarły. Jednak nadal muszę dopłacić do pakietu relaxmix, za miesiące w których go nie miałem ponieważ w innym razie będę czekał do 30 dni na uznanie reklamacji, którą już złożyłem. Przez ten okres nadal nie będę miał sygnału. Mimo wszystko zapłaciłem te dodatkowe pieniądze za relaxmix jednak, jak na razie, nie dało to żadnego rezultatu. Pani w BOKu twierdzi że wpłata jeszcze nie wpłynęła, jednak moim zdaniem przelew internetowy powinien w ciągu dwóch dni znaleźć się na ich koncie.

 

Czy jest może ktoś na forum, kto miał podobny problem i wie jak go skutecznie i przede wszystkim szybko rozwiązać? Bo mi już brakuje sił i pieniędzy na rozmowy z konsultantami z cyfrowego polsatu.

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpłacić za relax mix i napisać pismo z żądaniem zwrotu nielegalnie pobieranych opłat na konto ICOK (ja bym osobiście żądał zwrotu na konto) i pisemnej odpowiedzi, jak nie oddadzą powiatowy RPK i powiadomienie PIH

 

O co chodzi, w ten sposób oglądasz ciągle Relax Mix a kasę którą wpłacisz muszą Ci oddać, bo nie mają żadnej obowiązującej umowy z Tobą na ten pakiet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi przede wszystkim o załącznik do umowy na pakiet HD powiązany jest on z umową jedynie datą a nie numerem umowy a to jest trochę za mało i numerem dekodera którego nie użytkuję gdy wymieniłem go na inny umow moim zdaniem powinna być dopięta na ostatni guzik, jest protokół wymiany. Jeżeli straszy się klienta sankcjami to nie może być takich bubli. Zobaczę o powie rzecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie przyjmujesz do wiadomości tego co napisałem powyżej... Pozostaje mi życzyć Ci powodzenia.

 

P.S.: Załącznik do umowy na pakiet HD powiązany jest z umową, oprócz daty i numeru dekodera, również numerem zakodowanym w formie kodu kreskowego, który możesz zobaczyć w prawym górnym rogu. Numer ten w formacie X-YYYYYYY-ZZZZZZZ-NM, jest indywidualny i identyczny dla całej umowy, a tym samym dla każdej ze stron umowy (poza zmienną N która oznacza kolejną stronę umowy). Ponadto numer Y to nic innego jak numer umowy, który masz w nagłówku na pierwszej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje nie mam czytnika kodu kreskowego w łepetynie, ja podczas podpisywania nie dostałem tego załącznika zrobili mnie w konia ludzie których znam. Gdybym go otrzymał to na drugi dzień bym im podziękował. Podpisałem umowę w dobrej wierze, bo mi tak zamaglowali że im uwierzyłem. Gdybym miał taką wiedzę jak teraz to wypiął bym się na cały polsat pomimo tego że byłem abonentem od września 2000r, kiedy jeszcze był darmowy może to pamiętacie. Jakoś przeboleję te 345zł. Ale to będzie moja ostatnia przygoda z polsatem i będę namawiał całą moją rodzinę i znajomych aby omijali tych oszustów z daleka szczególnie tych z tego APS w którym podpisałem umowę. A od pracownika APS poznanego niedawno,a który zerwał współpracę z polsatem dowiedziałem się ciekawych rzeczy. Pozdrawiam i życzę miłego oglądania. Jeszcze jedno, dlaczego w oświadczeniu które się podpisuje nie jest wyoślone że otrzymałem załącznik. Przeciętny Kowalski nie jest prawnikiem i powinno być to ujęte. A tak na marginesie to ja mam już inny dekoder, wymieniłem go bo był uszkodzony i dalej załącznik mnie obowiązuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem ale z pakietem HD. Przy telefonicznym zawieraniu umowy poinformowano mnie, iz cena pakietu HD to 15 zł. Kiedy otrzymałem warunki przedłużenia umowy, okazało się iz pakiet HD kosztuje 20 zł. Złozyłem reklamację. W dniu dzisiejszym wyłaczono mi pakiet HD, bo jak ponformowała mnie trzecia konsultantka, umowa ta nie została wprowadzona, ponieważ wytąpił błąd. Więc zapytałem ją czy czasem cała umowa nie jest nieważna, ponieważ nie podpisywałem dodatkowego porozumienia na pakiet HD, a na końcu pisma jest zapis: ”Z uwagi na Pana zgodę wyrażona w trakcie w/w rozmowy telefonicznej Cyfrowy Polsat SA rozpoczęła świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami od dnia 09.04.2010r"

Więc skierowałem stosowne zapitania do Pano ZOMMER, do Inspekcji Handlowej oraz do rZecznika Praw Konsumenta. Czekam n aodpowiedź. Niestety do Cyfrowego Polsatu trzeba mieć zdrowie i cirpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jestem ciekawy jak u mnie bedzie wygladac sprawa z pakietem HD bo tez zamawialem telefonicznie i facet powiedzial ze bede placi 15zl i pierwsza wplata miala byc w czerwcu a otrzymalem smsa z informacja ze musze zaplacic 15zl juz w tym miesiacu, zeby juz sie nie denerwowac zaplacilem. Teraz czekam na porozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] to będzie moja ostatnia przygoda z polsatem i będę namawiał całą moją rodzinę i znajomych aby omijali tych oszustów z daleka [...]

Problem w tym, że według mnie wszyscy operatorzy i dystrybutorzy to oszuści i złodzieje, a przynajmniej tak ich należy traktować. Nie ma co słuchać ich zapewnień, najlepiej samemu przebrnąć przez te drobnym druczkiem napisane umowy i jeśli mamy wątpliwości to po prostu nie podpisywać, bo zapewnienia kogokolwiek są guzik warte. Niestety takie życie i trzeba się do tego przyzwyczaić. Ja dla odmiany przejechałem się na przedstawicielach Cyfry.

 

Ja bym tylko chciał, żeby UOKiK zmusił operatorów do tego żeby załącznikiem do umowy był harmonogram opłat na cały czas trwania umowy. Wtedy dosyć szybko można byłoby się zorientować ile będzie trzeba płacić za poszczególne miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...