karaspr Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 rozumiem ze masz dekoder po ogresie gwarancyjnym czyli juz ponad 2 lata? serwis nie ma prawa powiedziec ci ze naprawia ale nie wiedza czy sie ponownie nie zepsuje. odpowiadaja za naprawiona rzecz (w sensie czesc) przez 2 lata po naprawie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba_stian Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Dziś zauważyłem na moim koncie ICOK, że nagle płacę abonament za pakiet Familijny 42,80 zamiast 37,90. Kwota jest do uiszczenia za ostatni miesiąc wypowiedzenia, po którym dziękuję Polsatowi najprawdopodobniej. nie rozumiem za bardzo takiej praktyki wobec abonenta? Dlaczego zostaje zwiększony w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy? Chcą jak najwięcej wyciągnać od ludzi? bo tylko mnie tym do siebie jeszcze bardziej zrażają... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 W ICOKu kwota 42,80 to kwota za pakiet familijny ale po rozwiązanej umowie - w prepaidzie. ICOK podaje ją zbyt szybko - już gdy wypowiedzenie klienta zostanie zarejestrowanie w systemie. Nie zmienia to faktu, że do końca umowy (do jej rozwiązania) płacisz 37,90 po staremu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Dlatego polecam wszystkim podpisywanie nowych umów jedynie z dzierżawą dekodera, lub rozwiązanie starej umowy po jej zakończeniu i podpisanie nowej z nowym dekoderem (ja podpisałem drugą umowę do wykorzystania na posiadanym już dekoderze), bo gdy stary się zepsuje, każdy może znaleźć się w mojej sytuacji. Czego nikomu nie życzę... Znam przypadek kiedy po okresie podstawowym / gwarancji zespół się dekoder. Użytkownik chciał podpisać nową umowę, rezygnując jednocześnie ze starej, bez zachowania 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Nową mógł podpisać, a starą zerwać standardowo czyli z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Umowę zerwał, zapłacił za 3 miesiące a w międzyczasie konkurencja ucieszyła się z nowego klienta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ile czasu ma CP na wlaczenie kanalow po otrzymaniu porozumienia bo minelo 9dni i nie mam zadnego kanalu oprocz FTA. . Dzisiaj rano dzwonilem i powiedziala pani z CP ze do godziny 10 bede mail kanaly a jest za dziesiec dziesiata i nie ma nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Włącz dekoder, najlepiej na kanale Dla Abonentów i ewentualnie zadzwoń jeszcze raz. Sygnał powinieneś mieć w ciągu kilku minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Oni tam maja [beep], bo przed chwila dzwonilem i powiedzial facet z CP ze bede mial kanaly w poniedzialek. Tylko jestem ciekawy czy wlacza sygnal w poniedzialek bo to juz dzisiaj slyszalem ze mam miec ale do godziny 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DVBmaniak Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 wysłałem do nich oświadczenie że nie zamierzam kontynuować umowy po okresie podstawowym teraz mam pytanie czy muszę się z nimi skontaktować czy oni mnie jakoś powiadomią że wszystko jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Jeśli Masz na to jakiś dowód że wysłałeś,to czekaj.Powinni zadzwonić i coś zaproponować,może za kilka dni,tydzień.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdal Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 wysłałem do nich oświadczenie że nie zamierzam kontynuować umowy po okresie podstawowym teraz mam pytanie czy muszę się z nimi skontaktować czy oni mnie jakoś powiadomią że wszystko jest OK Lepiej do nich zadzwon czy doszlo Twoje pismo nawet jak to wysylales poleconym, moja rezygnacja zmieniala daty dostarczenia jakies 3 razy na szczescie zdolali ja zarejestrowac przed nowym okresem rozliczeniowym wiec mam tylko 3 miechy wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash555 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Prosze o pomoc w rozwiązaniu mi tego problemu. Wiem , że w Polsacie są nowe cenniki które obowiązują od dziś. Mam Polsat od kwietnia tego roku. Czy mogę rozwiązać umowę w oparciu o to , że nie wyrażam zgody na nowe warunki? I jeszcze jedno niewiem co się dzieje w tym BOK , ale dzwonie i oni są strasznie niezdecydowani. Ja się pytam czy już jutro mogę wysłać pismo o rezygnacji do nich jedni mówią że mogę a jedni piszą , że dopiero po otrzymaniu regulaminu. I teraz pytanie do was napewno BARDZIEJ kumatych od niektórych z BOK-u. Czy rzeczywiście mogę takie pismo jutro wysłać czy muszę czekać na ten świstek z regulaminem od nich. Prosze was Admini niebądzcie źli , ale mam problem finansowy i łapię się każdej okazji pozbywania się zbędnych abonamentów. Więc niech ktoś chociaż odpisze dokładnie na mój wątek tutaj. Pozdrawiam i prosze o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 @crash555, ciekawe, bo jeszcze kilka godzin temu chciałeś sobie podłączyć pakiet kanałów HD :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash555 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 To było pytanie z ciekawości z tym HD. Prosze odpowie mi ktoś ? Kriss , Bloo? Prosze!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Umowa podpisana w kwietniu na xx miesięcy, więc nie zdziwiłbym się, gdyby CP przysłaby ci nowy regulamin i cennik na miesiąc przed końcem okresu podstawowego umowy. W tym czasie i tak korzystasz z oferty CP na zasadach umowy, którą podpisałeś w kwietniu z dotychczasowymi cenami, więc według mnie dopóki nie otrzymasz nowego regulaminu i cennika, to przedterminowego zerwania umowy z powodu zmiany regulaminu mowy być nie może Nie zapominajmy, że ta zmiana jest przedewszystkim dla abonentów z umową na czas nieokreślony, a ty masz - i zapewne jeszcze przez kilkanaście miesięcy będziesz miał - umowę na czas określony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crash555 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Kriss ja podpisywałem umowę na 13 miesięcy czy tam na 12 czyli na określony czas. To było moje pierwsze wzięcie Polsatu Cyfrowego. Więc jak dotyczy to mnie? Wydaję mi się , że mogę jednak zerwać taką umowę. Jak sądzisz? Mówie dodałem tu w tym poście to , że brałem na czas określony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Skoro podpisałeś umowę na 13 miesięcy (od kwietnia 2009 do maja 2010), no to przypuszczam, że w kwietniu 2010 możesz dostać dopiero nowy regulamin i nowy cennik. A do maja 2010 raczej ta zmiana ciebie nie dotyczy, właśnie przez to, że jest to umowa na czas określony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturrro Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jezeli od 1.11.2009 w umowie na czas okreslony za kanal HD ma byc 5 zl to dlaczego na moim koncie dalej widnieje oplata 6 zl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Bo tyczy się to tylko umów zawartych po 1 listopada. Ciebie obowiązuje stary regulamin i stare warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raafmix Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam Wszystkich. Proszę o wyjaśnienie następującej kwestii. Mam na wynajem od CP dekoder samsung hd. Wziąłem go w następującej opcji pakiet familijny +super film-koszt 87,80(brak opłat za dekoder, aktywacja 99 zł, 1miesiąc gratis). W czerwcu tego roku skończyła mi się roczna umowa, która automatycznie przeszła na umowę na czas nieokreślony. Mam pytanie czy po wejściu nowego cennika i regulaminu będę płacił 91,90, czy tez dodatkowo będę musiał płacić 15 zł za dekoder. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Podobno CP bedzie rozsylac regulamin itp. po abonentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efekt Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Czy w CP jest Polecenie zapłaty? Czy po 01.11 jak podpisuje się umowę nową to na warunkach familijny 37,90 nadal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiciak Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 ad1 / nie ma ad2 / 37,90 na czas określony, po umowie będzie więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregH Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 A ja przed chwilką do CP i powiedzieli mi, że do 4.12 mam umowę i za jakiś czas przyjdzie do mnie pismo, z nową umową na 12 miesięcy i jeżeli jej nie podpisze i nie wyśle to obecna umowa zostaje przedłużona na czas nieokreślony ale z powiększonym abonamentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 To jest jawne wymuszanie umów! Coś mi to przypomina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdanzieba Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Moje pytanie brzmi na temat opłat za aktywacje w Cyfrowym Polsacie. Czy one dotyczą nowych dekoderów wziętych z Cyfrowego Polsatu? Czy też tych używanych np. które posiadamy w miejscu zamieszkania? Ja np. mam Samsunga DSB-H370G i działają mi na nim kanały FTA, ponieważ nie mam żadnej umowy zawartej. A w przypadku jak będę chciał zawrzeć umowę na pakiet Familijny zapłacę opłatę aktywacyjną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.