Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny kłopot z głowy, dzięki. To jeszcze jeden mam problem. Zadzwoniłem na infolinię żeby przysłano mi umowę na Pakiet Mini. Czy do czasu kiedy mi ją przyślą i ja ją podpiszę i odeślę mogę zapłacić sobie PrePaid za Familijny bo tak do tej pory mam dekoder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w APS-ie i powiedzieli że mogę tylko przez infolinię to załatwić...

 

A, nie wiecie czasem jak długo trzeba czekać aż pieniądze wpłyną na konto CP. Wpłaciłem wczoraj około 22 z konta internetowe w Lukas Banku, jeśli to coś zmienia. Teraz jak sprawdziłem w iCOK to nadal nie ma zaksięgowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z otrzymaniem zwrotu nadpłaty w wysokości 311zł.

Napisałem pismo z prośbą o przeksięgowanie wszystkich wolnych środków na konto XYZ i wysłałem na adres korespondencyjny.

Po kilkunastu dniach oddzwonił do mnie konsultant, że proponuję przeliczenie środków na abonament. Nie zgodziłem się, powiedziałem że ustawię zlecenie stałe i proszę o zwrot. Na co zgodził się i powiedział, że otrzymam zwrot w przeciągu tygodnia. Zadowolony pojechałem na wakacje, po powrocie nie zanotowałem zwrotu środków. Zadzwoniłem do BOK z zapytaniem dlaczego, otrzymałem odpowiedź że środki pojawią się do 30dni od otrzymania pisma przez Cyfrowy Polsat.

Minęło 30 dni, środków ani widu ani słychu. Dzwonię co kilka dni i konsultanci piszą tylko "interwencje" na czym sprawa kończy się.

 

Teraz mam pytanie, w jaki sposób wymusić na nich zwrot nadpłaty?

Czy odzyskam nadpłatę, czy odpuścić sobie bo i tak nie zwrócą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz ich najpierw "postraszyć" interwencją u rzecznika praw konsumenta, a jeśli to nie pomoże, to wcielić ten plan w życie i naprawdę zwrócić się do rzecznika praw konsumenta z prośbą o pomoc w odzyskaniu tych pieniędzy. http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszym kontakcie z BOK i sugestii dotyczącej rzecznika otrzymałem informację, iż w Poniedziałek skontaktuje się ze mną ktoś z góry.

Dodam, że w Cyfrze+ przerabiałem podobny przypadek, pieniądze zostały zwrócone w ciągu kilkunastu dni od daty otrzymania pisma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wybrać się do dowolnego APS i zabrać ze sobą dowód osobisty oraz numer karty.

Tam napisać reklamację.

Grupa: Dyspozycja klienta dotycząca wpłat

Typ: Przeksięgowanie wolnych środków

 

W treści podać numer konta i numer kontaktowy - będzie telefon. I już.

 

Po kilku dniach można zadzwonić do punktu lub udać się osobiście i sprawdzić status reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ziomq Jeśli kupujesz dekoder, to otrzymujesz z nim kartę, która bedzie działać tylko z tym dekoderem, a jeśli kupujesz moduł, to z nim otrzymujesz kartę i tylko z tym modułem ta karta będzie działać, natomiast sam moduł powinien działać z każdym dekoderem, który ma wejście na moduł CI, więc spokojnie możesz brać moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa z CP kończy się 9 listopada 2009, mam 3 m-czny okres wypowiedzenia dlatego też wypowiedzenie umowy już im wysłałem i zostało przez nich zarejestrowane w systemie. Opłaciłem przedwczoraj CP na kwotę 42,80 zł (Pakiet Familijny, bo takowy posiadam). Dzisiaj loguję się do iCOK-u i widnieje mi informacja, iż mam opłacony Pakiet Familijny i Pakiet Muzyką do 9 października (gdzie nie zamawiałem Pakietu Muzyka). O co tu chodzi :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabolek7, Pakiet Familjny zawsze kosztował 37,90 zł, ale po zarejestrowaniu mojego wypowiedzenia następną kwotą do zapłaty jaka mi widniała w ICOK-u za ten pakiet była 42,80 zł.

Bo 42,80 zł to jest cena za pakiet Familijny w pre-paidzie, a system po zarejestrowaniu wypowiedzenia za wcześnie ustawia tą cenę w iCOK. Ta cena powinna pojawić się dopiero po zakończeniu umowy lub przy 3 miesięcznym wypowiedzeniu, miesiąc przed wygaśnięciem umowy, a do tego czasu - od momentu zarejestrowania wypowiedzenia w systemie - płacić powinno się tyle, ile płaciło się do tej pory, zgodnie z obowiązującą umową - a jak dołożyłeś trochę to była nadpłata :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...