Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ja w sprawie wypowiedzenia umowy w której okres podstawowy kończy się 25-08-2012

 

Pod koniec marca wysłałem wypowiedzenie umowy o treści:

 

"Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu 25-03-2010 r. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie."

 

wysłałęm pod koniec marca ponieważ tak zaznaczyła mi Pani w punkcie cyfrowego polsatu przy podpisywaniu umowy (kropeczeką zaznaczone przy odpowiednim miesiącu na umowie).

 

Otrzymałem odpowiedź od nich, że otrzymali moje pismo i że w związku z tym mając na uwadze punkt 13 umowy (brzmi tak ze przy jednostronnym rozwiązaniu umowy, abonent musi zapłacić karę umowną która nieprzekracza przyznanej ulgi przy podpisaniu umowy, w moim przypadku ok.800zł, pomniejszoną o proporcjonalną wartość za okres od zawarcia do do rozwiązania umowy itd.) a także &16 okt 3(cyfrowy polsat informuje ze zakres odpowiedzialność z tytułu niewykonania umowy, wysokosci odszkodowania itd. zostały określone w regulaminie świadczenia usług) jednostronne rozwiązanie umowy w okresie podstawowym wiązę się z obowiązkiem zapłaty kary umownej.

 

Kolejna infomracja że jeśli chce kontynuować umowę proszą o dosłanie w ciągu 14 dni informacji o tym fakcie. Jeśli nie dojdzie stosowna korespondencja w ciagu 14 dni umowa zostanie rozwiązana i zostane obciążony kosztami.

 

Powiedzcie mi co ja mam teraz zrobić?

 

Chcę wypełnic umowę do końca czyli do 25.08., chcę też opłacać normalnie wszystkie miesiące które mi zostały. tylko wysłałem wypowiedzenie w terminie w jakim mi Pani w punkcie podała żeby czasem sami mi jej potem nie przedłużyli. (no chyba że otrzymam jakąs satysfakcjonującą propozycję przedłużenia umowy, ale do tej pory nikt sie do mnie od POlsatu nie odezwał.

 

Co teraz zrobić żeby nie obciążali mnie jakimiś karami umownymi i odszkodowaniami, tylko zebym normalnie opłacał do końca abonament a potem umowa zeby sama wygasła

 

i skąd oni będą wiedzieli, że minął termin 14 dni skoro list od nich nie przyszedł poleconym tylko był w skrzynce i nie będą wiedzieli kiedy ja to odebrałem. Proszę o doradzenie mi co dalej.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu za wcześnie wysłałeś wypowiedzenie. Jeżeli masz umowę do 25.08.12, to wypowiedzenie do CP powinno trafić do 25.05.12. Dlatego Ci napisali o karze, za dwa miesięce, które wcześniej rozwiązałeś umowę. Zadzwoń do CP i dowiedz się ile ta kara ma wynosić. Pewnie nie jest to duża kwota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "bartez1983",wystarczyłoby gdybyś w wypowiedzeniu zaznaczył od kiedy wypowiadasz umowę,tj.napisał,że od 25.o5.2012 i wszystko byłoby ok. i wysłał listem poleconym za potwierdzeniem odbioru tak,aby dotarł przed tym terminem.I wtedy mogłbyś wysłać nawet w styczniu 2012,bo najważniejsze jest wpisanie daty dnia,od którego wypowiadasz umowę.Ja zawsze tak robię i wysyłam w połowie czerwca,choć termin wypowiedzenia mam od połowy lipca.Operatorzy łapią abonentów na szczególikach,jeżeli to pomaga im na abonencie zarobić dodatkowa forsę,choć sami mają wiele spraw naruszających umowy za uszami i trzeba od nich zapisy umowy egzekwować,nawet pod grożbą wytoczenia procesu cywilnego.Jest taka zasada prawa,że nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie lub inne naruszenie jego zapisów,ale ta zasada działa w dwie strony i to jest pociechą dla nas abonentów,że możemy też dzięki temu wymagać od operatora jego przestrzegania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie za wcześnie. ale ja nie mam czasu na zawracanie sobie głowy i szukanie czy dobrze wniosek napisałem i wysłałem czy nie. znalałem w necie taką treść na szybko, skopiowałem i heja. w błąd też mnie wprowadziła Pani w punkcie skoro zaznaczyła przy miesiącu marzec 2012 ze wtedy musze wysłac wypowiedzenie. i to tak naprawdę mnie zmyliło. dzisiaj tam do nich zadzwoniłem, pani powiedziała ze musze napisać ze podtrzymuję wole rezygnacji z data 25.08 ze skutkiem na koniec okresu podstawowego. i na to mam czas do 25 maja i wtedy kar nie bedzie. nauczka na przyszlosc. znalezc troche czasu i bardziej zainteresowac tym co sie robi w takich sprawach zeby potem nie bylo cyrków. dzieki za odpowiedzi, tym razem nagra łem sobie cała rozmowe wiec jesli cos znowu beda buczec ze jest nie tak to mam dowod ze tak mialem zrobic, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani w punkcie Cie nie wprowadzila w blad bo wypowiedzenie mozesz wyslac nawet i nastepnego dnia po zawarciu umowy, jednakże trzeba w nim zaznaczyc to co chcesz dokladnie zrobic czyli "wypowiedziec z koncem okresu podstawowego". Niby mało a jednak jest to znaczaca roznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa mi się kończy 31 marca. Wyślę pismo w sprawie PF. I tu pytania:

1. Obecnie płacę abonament 57,60. Czy uda mi się wynegocjować HBO żebym płacił abonament 70 zł?

2. Czy jeśli wyślę im wypowiedzenie to istnieje szansa, że w ogóle do mnie nie zadzwonią z jakąś oferta?

3. Czy żeby odbierać kanały HD potrzebny jest mi nowy dekoder i karta czy sam dekoder HD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

1. Wydaje mi sie, ze tak, ewentualnie 70zl z groszami.

2. Owszem, ja mialem taka sytuacje. Ale mozesz byc spokojny, zadzwonia akurat w Twoim przypadku.

3. Jezeli masz obecnie dekoder SD, to potrzebny bedzie dekoder HD wraz z karta, bo karty sa parowane z dekoderami. Co do tego, to Ci przysla nowy, jesli wyrazisz zgode na nowe warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie. Otóż przed wczoraj aktywowałem telefonicznie nową umowę zawierającą zestaw multiroom. Poprosiłem o dekoder HD 5000 w tym zestawieniu i to zaznaczyłem w rozmowie wyraźnie, osoba po drugiej stronie nie poddała mojej prośby weryfikacji/odmowie i potwierdziła że ten model właśnie otrzymam. Dziś pojawił się u mnie dekoder wraz z umową, która podpisałem nie zwracając uwagi na sam model zbytnio w momencie podpisu, odłożyłem go najzwyklej na bok, (co może wynikać z mojej nieuwagi, lepiej o to dziś mnie nie pytać ;] nie widziałem modelu dekodera wcześniej a kurier poprosił o ustaloną telefonicznie kwotę, więc uznałem że tak o to odbieram co zamówiłem). Natomiast gdy popatrzyłem po jego odjechaniu na opakowanie stwierdziłem, że oto mam MINI HD 2000 w rękach.

Zadzwoniłem na infolinie - okazało się, że nie mogłem zaznaczyć w żadnym wypadku wyboru dekodera telefonicznie (pomiędzy HD 5000 a tym MINI HD 2000), gdyż to jest losowo wysyłane rzekomo - a jednak jakoś do tego doszło. Ok, mogła ta osoba z którą aktywowałem umowę o tym np. zapomnieć przez tak jak podobnie ja np. nieuwagę odebrałem sprzęt. Natomiast nie rozumiem już za [beep]ę zupełnie - dlaczego w tym momencie muszę odesłać dekoder, wypowiedzieć umowę i udać się do punktu sprzedaży by wejść w posiadanie HD 5000 skoro umowę podpisałem i chciałbym jedynie wymienić nowy dekoder typu 2000 na nowy typu 5000. Przecież oni sami sobie krzywdę robią i tylko irytują głupotą takich wymogów klientów. A przecież nie robię im problemu, jestem zadowolonym klientem i chce jedynie skoro aktywowałem umowę otrzymać to co zostało mi zapewnione.

Dlatego może ktoś z Was mi powie, czy rzeczywiście muszę przeżyć te wszystkie atrakcje związane z odstąpieniem od umowy i odesłaniem dekodera do Warszawy? Bo nie do końca wierzę już we wszystko co infolinia mówi. Dzięki z góry za jakieś informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak wybór dekodera na infolinii. Mozesz wybrać tylko pomiędzy dekoderami HD a Sagem Com. Tylko te może odróżnić konsultant zamawiając dekoder na infolinii. Jeśli chce się rzeczywiście wybrać dekoder trzeba udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. tam ma się wybór całkowity, pod warunkiem, że będzie ten model na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie. Otóż przed wczoraj aktywowałem telefonicznie nową umowę zawierającą zestaw multiroom. Poprosiłem o dekoder HD 5000 w tym zestawieniu i to zaznaczyłem w rozmowie wyraźnie, osoba po drugiej stronie nie poddała mojej prośby weryfikacji/odmowie i potwierdziła że ten model właśnie otrzymam. Dziś pojawił się u mnie dekoder wraz z umową, która podpisałem nie zwracając uwagi na sam model zbytnio w momencie podpisu, odłożyłem go najzwyklej na bok, (co może wynikać z mojej nieuwagi, lepiej o to dziś mnie nie pytać ;] nie widziałem modelu dekodera wcześniej a kurier poprosił o ustaloną telefonicznie kwotę, więc uznałem że tak o to odbieram co zamówiłem). Natomiast gdy popatrzyłem po jego odjechaniu na opakowanie stwierdziłem, że oto mam MINI HD 2000 w rękach.

Zadzwoniłem na infolinie - okazało się, że nie mogłem zaznaczyć w żadnym wypadku wyboru dekodera telefonicznie (pomiędzy HD 5000 a tym MINI HD 2000), gdyż to jest losowo wysyłane rzekomo - a jednak jakoś do tego doszło. Ok, mogła ta osoba z którą aktywowałem umowę o tym np. zapomnieć przez tak jak podobnie ja np. nieuwagę odebrałem sprzęt. Natomiast nie rozumiem już za [beep] zupełnie - dlaczego w tym momencie muszę odesłać dekoder, wypowiedzieć umowę i udać się do punktu sprzedaży by wejść w posiadanie HD 5000 skoro umowę podpisałem i chciałbym jedynie wymienić nowy dekoder typu 2000 na nowy typu 5000. Przecież oni sami sobie krzywdę robią i tylko irytują głupotą takich wymogów klientów. A przecież nie robię im problemu, jestem zadowolonym klientem i chce jedynie skoro aktywowałem umowę otrzymać to co zostało mi zapewnione.

Dlatego może ktoś z Was mi powie, czy rzeczywiście muszę przeżyć te wszystkie atrakcje związane z odstąpieniem od umowy i odesłaniem dekodera do Warszawy? Bo nie do końca wierzę już we wszystko co infolinia mówi. Dzięki z góry za jakieś informację.

Twój problem polega na tym,że zaufałeś konsultantowi i to,że przed podpisaniem umowy nie sprawdziłeś jaki sprzęt otrzymałeś.Miałem podobny przypadek,ale nie podpisałem kurierowi umowy,na której pisakiem napisałem,że jest nie zgodna z ustaleniami i rezygnuję z niej.Po 20 minutach pan konsultant /inny niż ten co ze mną ustalał warunki/ z CP zadzwonił informując,że otrzymał informacje o odmowie podpisania przeze mnie umowy z uwagi na przysłanie mi dekodera innego niż było ustalone i prosił abym odebrał sprzęt i podpisał umowę,a oni mi przyślą właściwy dekoder póżniej.Gość szukał [beep]a i myślał,że dam się na ten kit złapać.Kiedy kategorycznie odmówiłem i poinformowałem go,że jeżeli w ciągu tygodnia nie otrzymam tego co było ustalone,to moje wypowiedzenie rezygnacji z usług CP jest aktualne.Szok,po 3 dniach kurier dostarczył mi przesyłkę z dekoderem i umową zgodną z ustaleniami.Oni liczą na takie "pomyłki" abonentów i na to,że nie będą dochodzić tego,co wcześniej uzgadniali z uwagi na brak czasu i niechęć do problemów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcę wysłać wypowiedzenie z powody PF. Czy jest taka możliwość żebym wynegocjował pakiet HBO i dekoder za 0 zł? Obecnie płacę 57,60zł a z HBO chciałbym płacić 70zł. Czy uda mi się to wynegocjować wraz z dekoderem? I jeszcze jedno, czy jeśli mi się to uda wynegocjować to będę musiał z nimi podpisywać nową umowę czy dadzą mi HBO i dekoder do końca obecnej umowy? Kończy mi się w marcu/kwietniu 2013 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym momencie byłaby dla Ciebie oferta za 69.90 z nowym dekoderem HD za zero złotych bądx za 5zł miesięcznie z dekoderem z nagrywarka. Wypowiedzenie i tak nic nie da, bo umowa do kwietnia 2013. Dzwonisz i mówisz, że chcesz oferte premium i oni Ci takową od razu przedtsawiają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeży jesteś to Ci powiem, jeżeli Klient nie mówi, że z czegoś chciałby zrezygnować co ma do tej pory, a chciałby coś dodać (np. HBO) to w 99% przypadków chce mieć to co ma do tej pory + HBO. Nie wiem jak szkolą na PartyLine, może właśnie tak żeby szybko wcisnąć wyższy pakiet, ale sporo osób pojawia się w APSach którzy przeszli telefonicznie z 57,80 na 69,90 (przychodzą wyłączyć promocyjne pakiety) i są w szoku kiedy się dowiadują, że części kanałów nie będzie, bo przecież miało być to co do tej pory i HBO... za 69,90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...