Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy można przejść z pakietu Mini na pakiet Mini HD? Obecnie posiadam umowę na czas określony, został mi jeszcze rok, dekoder na własność. Z góry dzięki.

 

 

Można tak już przejść zadzwoń na infolinię lub napisz do ICOK. Dla nich będziesz lepszym klientem bo zapłacisz 14,90 zł niż wcześniej 9,90 zł. A masz dekoder HD na tym pakiecie Mini?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproszę linka do Promocyjnych Warunków Umowy Nowy Cyfrowy Polsat tak by były wymienione kanały i cena na dzien dzisiejszy, chcę podpisać umowę z CP na pakiet Familijny HD z możliwością zejscia na MIni HD, umowa na 29 miesięcy dekoder SD na własność.

Nigdzie nie mogę tego odnaleźć.

dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że APS-y są niezorientowane. Byłem wczoraj w APS w Warszawie na Placu Bankowym i Pani robiła Wielkie Oczy jak pytałem ją o nową ofertę dla pre-paidowców. Swoją drogą przez ICOK więcej można załatwić bo mi mają umowę przysłać na mój dekoder FTA na Familijny HD z możliwością zejścia do Mini HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeciwnym wypadku na forach ludzie wylewają żale, że są źle obsłużeni, wprowadzeni w błąd i nic to nie zmienia. Mam swoje zdanie o podejściu APS, Infolinii i wielu innych osób związanych z CP (choć problem nie dotyczy tylko CP). Należy zacząć od tego, ze w APS i Infolinii powinni pracować ludzie znający się na tym co robią i co sprzedają. Niestety w wielu wypadkach tak nie jest. Nie potrafią myśleć tylko na wszystko trzeba im procedur albo schematów postępowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ że na infolinii np. CP pracują studenci, którzy się kompletnie nie znają na tym co robią. Zapytasz ich o coś to on mówi.... proszę o chwilę cierpliwości..... i tak kilka razy w ciągu jednej rozmowy. Oni chyba mają algorytmy postępowania i na nich się opierają i nie myślą co robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o tym mówię. Od kilku dni próbowałem (nie mogę z tymi osobami rozmawiac przez tel. tylko muszę pisać) opisać pracownikowi problem z systemem obsługi sprzedaży CP. Kiedy nie wytrzymałem zadzwoniłem gdzie mogłem, ta osoba zadzwoniła do kolejnej wyżej, ta do następnej. Potem informacja dotarła do mnie. Zrobiłem jak chcieli. Po czym stwierdzili, że faktycznie mamy problem. W ten sposób klienta nerw trafia a ja jestem bezsilny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wbrew pozorom żeby pracować na infolinii CP pracownicy muszą zaznajomić się z podręcznikiem obsługi klienta, dzięki temu znają rozwiązania podstawowych problemów ze sprzetem CP a także powinni rozumieć takie terminy jak DISEqC, BER czy SnR i umieć to wytłumaczyć klientowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wziąć Cyfrowy Polsat i tu mam do Was pytanie, czy dobrze zrozumiałem, że można wziąć CP na okres 15 miesięcy z dekoderem HD na wynajem za 1zł + pakiet familijny hd za "40"zł? Czy gdzieś tu jest jakiś kruczek którego nie dostrzegłem czytając ofertę na oficjalnej stronie CP...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ramzes brałeś umowę na 15 miesięcy, 0,50zł aktywacja, 0,50zł zryczałtowana opłata za udostępnienie głównego dekodera z obowiązkiem na jeden pakiet dodatkowy (zerknij na fakturę). Jeśli klient wybiera opcję z obowiazkiem tylko na Familijny HD to opłaty są jak wspominał CSA ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...