swojadroga Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czynszu na PVR nie ma tylko przy pakiecie Premium. W pozostałych pakietach jest czynsz 5zł. Aby dostać PVR trzeba podpisac umowę na 29m-cy na minimum pakiet Familijny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig100 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czy można przejść z pakietu Mini na pakiet Mini HD? Obecnie posiadam umowę na czas określony, został mi jeszcze rok, dekoder na własność. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Może będziesz miał taką opcję. Zadzwoń na infolinie albo udaj się do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czy można przejść z pakietu Mini na pakiet Mini HD? Obecnie posiadam umowę na czas określony, został mi jeszcze rok, dekoder na własność. Z góry dzięki. Można tak już przejść zadzwoń na infolinię lub napisz do ICOK. Dla nich będziesz lepszym klientem bo zapłacisz 14,90 zł niż wcześniej 9,90 zł. A masz dekoder HD na tym pakiecie Mini? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandstorm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Poproszę linka do Promocyjnych Warunków Umowy Nowy Cyfrowy Polsat tak by były wymienione kanały i cena na dzien dzisiejszy, chcę podpisać umowę z CP na pakiet Familijny HD z możliwością zejscia na MIni HD, umowa na 29 miesięcy dekoder SD na własność. Nigdzie nie mogę tego odnaleźć. dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Ja mam ofertę zawarcia umowy na dekoder mój własny FTA umowa na familijny HD z możliwością zejścia do MiniHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Promocyjne Warunki Umowy są dostępne w każdym APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandstorm Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 byłem w APS i osoba nie wiedziała co to, pokazywała ulotkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nie mam pytań. Zmień APS. Każdy APS ma OBOWIĄZEK! wręczyć klientowi PWU, Regulamin i wszelkie cenniki. Podpisując umowę klient MUSI otrzymać wraz z umową PWU z cennikiem, Regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Potwierdzam, że APS-y są niezorientowane. Byłem wczoraj w APS w Warszawie na Placu Bankowym i Pani robiła Wielkie Oczy jak pytałem ją o nową ofertę dla pre-paidowców. Swoją drogą przez ICOK więcej można załatwić bo mi mają umowę przysłać na mój dekoder FTA na Familijny HD z możliwością zejścia do Mini HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 To piszcie skargi na APS do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 sandstorm nie bierz dekodera na własność! wypożycz sobie z cyfrowego polsatu dekoder HD, dekoder SD ma gwarancję 24 miesięce, wypożyczony HD ma wieczystą gwarancję warunki promocji są np. na cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Dokumentu Promocyjne Warunki Umowy nie ma na stronie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 To piszcie skargi na APS do CP. Powiedzcie mi dlaczego polska mentalność jest taka "pisać skargi". Tak dziwnie jakoś ktoś nas nauczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 W przeciwnym wypadku na forach ludzie wylewają żale, że są źle obsłużeni, wprowadzeni w błąd i nic to nie zmienia. Mam swoje zdanie o podejściu APS, Infolinii i wielu innych osób związanych z CP (choć problem nie dotyczy tylko CP). Należy zacząć od tego, ze w APS i Infolinii powinni pracować ludzie znający się na tym co robią i co sprzedają. Niestety w wielu wypadkach tak nie jest. Nie potrafią myśleć tylko na wszystko trzeba im procedur albo schematów postępowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chochoł Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zauważ że na infolinii np. CP pracują studenci, którzy się kompletnie nie znają na tym co robią. Zapytasz ich o coś to on mówi.... proszę o chwilę cierpliwości..... i tak kilka razy w ciągu jednej rozmowy. Oni chyba mają algorytmy postępowania i na nich się opierają i nie myślą co robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 I o tym mówię. Od kilku dni próbowałem (nie mogę z tymi osobami rozmawiac przez tel. tylko muszę pisać) opisać pracownikowi problem z systemem obsługi sprzedaży CP. Kiedy nie wytrzymałem zadzwoniłem gdzie mogłem, ta osoba zadzwoniła do kolejnej wyżej, ta do następnej. Potem informacja dotarła do mnie. Zrobiłem jak chcieli. Po czym stwierdzili, że faktycznie mamy problem. W ten sposób klienta nerw trafia a ja jestem bezsilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 wbrew pozorom żeby pracować na infolinii CP pracownicy muszą zaznajomić się z podręcznikiem obsługi klienta, dzięki temu znają rozwiązania podstawowych problemów ze sprzetem CP a także powinni rozumieć takie terminy jak DISEqC, BER czy SnR i umieć to wytłumaczyć klientowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zaznajomić się a rozumieć to dwie różne sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Chciałbym wziąć Cyfrowy Polsat i tu mam do Was pytanie, czy dobrze zrozumiałem, że można wziąć CP na okres 15 miesięcy z dekoderem HD na wynajem za 1zł + pakiet familijny hd za "40"zł? Czy gdzieś tu jest jakiś kruczek którego nie dostrzegłem czytając ofertę na oficjalnej stronie CP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jeśli bierzesz tylko pakiet Familijny HD (bez zobowiąznaia na żaden pakiet dodatkowy), to dekoder HD kosztuje jednorazowo 49 zł, a nie 1 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 nie do końca, dekoder kosztuje 1zł ale aktywacja 48zł poza tym jest to oferta familijny plus 3 pakiety ale ze wszystkich można zrezygnować i zostaje sam familijny za 40zł do tego przez 3 miesiące wszystko czyli familijny i te trzy pakiety jest gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Brałem w tym miesiącu pakiet familijny plus 1 pakiet sportowy cały koszt to 1 zł za dekoder bez zadnej aktywacji. I cała opcja przez 3 miesiace gratis i hbo na jeden miesiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ramzes brałeś umowę na 15 miesięcy, 0,50zł aktywacja, 0,50zł zryczałtowana opłata za udostępnienie głównego dekodera z obowiązkiem na jeden pakiet dodatkowy (zerknij na fakturę). Jeśli klient wybiera opcję z obowiazkiem tylko na Familijny HD to opłaty są jak wspominał CSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Racja ,racja ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.