pucis Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 W ofercie Premium nie ma możliwości zmiany pakietu na niższy w trakcie trwania okresu podstawowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Dziekuje za te zle wiesci! No to jestem ugotowany. Podpisalem umowe na 29m, czyli jeszcze 17 mi zostalo. Zegnaj VOD od Nki! Teraz rozumiem, dlaczego ludzie w Polsce na CP tak wyzywaja. Chyba ja teraz tez zaczne... Po przeleceniu polowy umowy powinna byc mozliwosc zmiany lub zmniejszenia pakietu. Tak to robia mi znane firmy na Zachodzie... Umowa z CP, to umowa z Lucyferem! No nic! Bez polskiej telewizji i tak nie da zyc. Oby tylko platforme i kanaly HD rozbudowywali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 @Swistak, po części sam jesteś sobie winny, ponieważ zanim podpisałeś umowę mogłeś się spytać po ilu m-cach można w razie czego zejść na pakiet niższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Fakt! Ale wtedy bylem przekonany o slusznej decyzji. Predzej myslalem o fuzji ale nie o kanalach Polsatu w C+! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Teraz rozumiem, dlaczego ludzie w Polsce na CP tak wyzywaja Tak na pocieszenie: Na pierwszym kontrakcie próbowaliśmy podnieść pakiet z Mini na Familijny. Nie udało się, bo nie. Na drugim kontrakcie próbowałem uruchomić pakiet HD. Też się nie dało, aż przyszła zmiana regulaminu. (porozumienia, których nie wysyłali) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdanzieba Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Gdybyś dokładnie przeczytał umowę to masz w niej napisane, że po okresie podstawowym umowa przedłuża się o okres dodatkowy, który jest w części A umowy chyba, że inaczej stanowią promocyjne warunki umowy. I wszystkie umowy, które zostały zawarte po 1.11.2009r. się rollują !![/quote Tyle to ja wiem tylko nie wiem czy stanie się to automatycznie czy muszę coś podpisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Umowa automatycznie przedłuża się o 12 miesięcy. @swistak Pamiętaj, że w CP możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia (jeżeli jesteś w okresie podstawowym, to musisz zapłacić karę umowną). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terra incognita Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Panie , Panowie - krótka kwestia Rodzicielka słabiutko zorietnowana chcąc / niechcąc przedłużyła z polsatem umowę na dwa lata nie dostając praktycznie nic w zamian. Moim zdaniem wykorzystali niewiedze i przedłużyli na najsłabszą ofertę [ jeżeli to w ogóle jakakolwiek oferta ]. BOK odmawia pomocy, bo była zgoda. Słyszałem, że nastepują/mają nastapić zmiany w ramówce, które mogą umożliwić wcześniejsze rozwiązanie umowy z winy niejako operatora. Byłby w stanie ktoś mi w dwóch słowach napisać czy jest opcja j.w., albo czy się szykuje - ew. gdzie info na w/w temat. będę wdzięczny na krótkie info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Asik:. Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam umowa z CP skończyła mi się kilka dni temu oczywiście wysłałem wypowiedzenie chyba w lipcu ale wszystkie programy nadal mi działają i co chwile pojawiają mi się komunikaty żebym zapłacił a wczoraj nawet o rozpoczęciu procesu windykacyjnego o co chodzi ?? czy nie uznali mojego wypowiedzenia i umowa przeszła na czas nieokreślony a jeśli tak to jak ją rozwiązać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zadzwoń na PartyLine. Spytaj się kiedy wypowiedzenie dotarło, czy dotarło, jaki masz okres wypowiedzenia, kiedy będziesz miał rozwiązaną umowę, jaka cena za pakiet Cię obowiązuje, czy umowa jest bezterminowa, terminowa, itp., itd.. Tyle to ja wiem tylko nie wiem czy stanie się to automatycznie czy muszę coś podpisać? Takie masz warunki umowy i to się dzieje z automatu. Nie masz żadnej wzmianki o podpisywaniu żadnych dokumentów. Nic nie podpisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 @terra incognita, póki co na razie na żadne zmiany się nie zanosi, a więc nie ma mowy o bezkarnym rozwiązaniu umowy z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 @.:Asik:. Jeżeli minął okres wypowiedzenia to nie przejmuj się, po prostu nie zostało wprowadzone rozwiązanie umowy. Prawdopodobnie przynajmniej miesiąc minie zanim zadzwonią z ofertą przedłużeniową i jak się nie zgodzisz, to rozwiążą wstecznie umowę a ty do tego czasu masz bezpłatną ofertę CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Tylko zonka będzie miał jak się nie dowie a np. wypowiedzenie gdzieś zaginęło, bo było wysłane listem zwykłym. Zadzwoń i dowiedz się co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satixx Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Umowa automatycznie przedłuża się o 12 miesięcy.@swistak Pamiętaj, że w CP możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia (jeżeli jesteś w okresie podstawowym, to musisz zapłacić karę umowną). Zadzwonie i wypytam dokladnie ale licze, ze pakiet bede mogl zmniejszyc za okolo rok. Upilnuje, nie ma sprawy! W umowie napisali, ze bede musial zaplacic 900zl kary! Juz raz w Polsce placilem 1000zl kary za UPC! Drugi raz Zona mi raczej nie pozwoli... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terra incognita Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 @ Bloo411 dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landreau23 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Umowa automatycznie przedłuża się o 12 miesięcy.@swistak Pamiętaj, że w CP możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia (jeżeli jesteś w okresie podstawowym, to musisz zapłacić karę umowną). Zadzwonie i wypytam dokladnie ale licze, ze pakiet bede mogl zmniejszyc za okolo rok. Upilnuje, nie ma sprawy! W umowie napisali, ze bede musial zaplacic 900zl kary! Juz raz w Polsce placilem 1000zl kary za UPC! Drugi raz Zona mi raczej nie pozwoli... Pozdrawiam! Nie bardzo to rozumiem tzn ze po okresie podstawowym moge wypowiedziec umowe z zachowaniem 3msc okresu wypowiedzenia czy dopiero po tym okresie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Nie piszemy tego samego w kilku wątkach. Jest to równoznaczne ze złamaniem regulaminu forum SatKuriera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
górolicek Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Mam pytania do Szanownego towarzystwa. 31,08.zgłosiłem awarię dekodera tego echostara z nagrywarką poprzez APS , gdzie został zdiagnozowany i zakwalifikowany do wymiany. poszło pismo do CP i mieli mi przysłać nowy dekoder kurierem . Odezwali się kilka razy z zapewnieniem że dekoder zostanie przysłany za kilka dni do dnia dzisiejszego dekodera nie otrzymałem. I mam pytanie w jakim okresie czasu CP powinien mi wymienić sprzęt. Mam go na udostępnienie. Proszę o szybką odpowiedz. Dzięki. Dodam jeszcze że na polecenie CP APSy nie wymieniają tego typu dekoderów. A tak na marginsie to szajs w ciągu pół roku mam już jedną wymianę za sobą tylko że wtedy wymieniono mi go w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Należy Ci się zwrot abo.za 2 okresy rozliczeniowe.Jaki czas mają nie wiem.Wyślij wypowiedzenie z podaniem przyczyny,to tylko kilka zł na list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 będzie nadpłata na koncie, nic nie zwrócą na konto bankowe, napisz na kontakt@cyfrowypolsat.pl w ciągu 30 dni powinien wymienić ale po iluśtam dniach przerwy świadczenia usługi możesz zerwać umowę z winy usługodawcy. Miałem tak z telefonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 APS się nie wykazał bo powinni wydać Ci dekoder zastępczy, a 7400 wysłać do serwisu bo niestety nie ma dekoderów na wymianę obecnie, a na Sagema nie da się wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDPOL Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Klient wczoraj podpisał umowę w APS-ie. Dzisiaj się okazało, że nie ma możliwości technicznych zamontowania talerza ze względu na usytuowanie bloku. W jaki sposób klient powinien odstąpić od umowy? Czy powinien wrócić do APS, czy jest jakaś inna droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Jeżeli jest to umowa pierwotna to nie odstąpi od umowy i CP też nie odstąpi od umowy z tego względu, ponieważ to nie wina CP, że nie można zainstalować anteny. Tylko zerwanie umowy i kara. Trzeba wcześniej o tym pomyśleć przed zakupem i podpisanie cyrografu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
górolicek Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 W APS pokazano mi pismo CP ze tylko oni wymieniają 7400 zastępczego mi nie zaproponowano twierdząc że taka operacja to tylko kilka dni. A tu prawie półtora miesiąca. Chciałbym zerwać umowę lecz nie wiem czy mogę abym się nie wpakował w kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Na pewno warto wysłać wypowiedzenie w związku z rażącym naruszeniem warunków podpisanej umowy ze strony Cyfrowego Polsatu. Wykazać odpowiednie punktu w regulaminie, w przypadku telewizji cyfrowych prawdopodobnie obowiązuje następująca zasada, za awarie powyżej 12 godzin oddają Ci 1/30 abonamentu (okres awarii nie przedłuża czasu umowy) ale jeśli awaria przekracza 30dni masz prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy i wystąpienia o karę umowną przewidzianą w twojej umowie. Umowa nie jest jednostronna. Cyfrowy Polsat przy 30dniowym niewywiązywaniu sie z warunków podpisanej umowey (wnoszeniu opłat) może Ci wypowiedzieć umowę, ale ty możesz zrobić tak samo. Przeczytałem regulamin, warunki zawieszenia i wypowiedzenia umowy: tam jest 14 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.