Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może trochę zawęziłem swojego posta, to dokładna rozpiska kwoty należności, może lepiej ukazać sytuację ;)

 

Należność w kwocie 2,00 wynika z niedotrzymania warunków umowy zawartej w dniu 2010-12-22 z Polsatem Cyfrowym zgodnie z którą zobowiązał się Pan do wnoszenia opłaty abonamentowej.

Należność w kwocie 0,20 wynika z niedotrzymania warunków umowy zawartej w dniu 2010-12-22 z Polsatem Cyfrowym zgodnie z którą zobowiązał się Pan do wnoszenia opłaty abonamentowej.

Należność w kwocie 0,20 wynika z niedotrzymania warunków umowy zawartej w dniu 2010-12-22 z Polsatem Cyfrowym zgodnie z którą zobowiązał się Pan do wnoszenia opłaty abonamentowej.

Należność w kwocie 0,20 wynika z niedotrzymania warunków umowy zawartej w dniu 2010-12-22 z Polsatem Cyfrowym zgodnie z którą zobowiązał się Pan do wnoszenia opłaty abonamentowej.

Razem: 2,60

(w pięknej tabelce jako całość) :twisted:

 

 

Tak w ramach ciekawostki, serio jestem jakimś wybrańcem i nikt nie ma identycznej akcji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu muszę się zapytać w punkcie sprzedaży, sam posiadam moduł prepaid ,ale chce podpisać z nimi umowę bo cały czas przepłacam jakby nie patrzeć. Wiem, że moge na ten moduł podpisac umowe, ale jakby była szansa kupna kolejnego zamiast dekodera to czemu nie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz moduł pre-paid to na niego możesz umowę podpisać. Chyba, że nie chcesz na tym konkretnym. Idź do APS i podpisz umowę. 8 miesięcy promo masz na bank.

 

@kierownik - napisałem, że należy uważać, a nie że nie kupować. Tak, mam nowe z magazynu CP, tak jak Sagemcom'y, HD5000, M100 i kilka innych archaicznych modeli. Modemy, karty SIM do internetu i Telefonii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jakaś teraz oferta na lato, dwa dekodery, płacisz 39,90PLN/Miesiąc za pakiet Familijny HD... i mam pytania:

* czy ten abonament jest za dwa dekodery?

* czy da się zapłacić z góry za określony czas np. 12 miesięcy?

* czy te dekodery na własność, czy na wypożyczenie?

... moja siostra z Londynu chciała sobie wziąć CP i przy okazji ja miałbym też co oglądać. ;)

Na stronie CP jest to tak napisane jak po chińsku. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpisałem umowę z CP we wrześniu 2010 (na okres 15 miesięcy) korzystam z pakietu "familijnego" i dekodera HD5000 choć od siebie dorzucili kilka kanałów z pakietu "familijnego HD" (posat HD, TVN HD, TVP HD - których w mojej umowie nie było)...

 

podpisując umowę zostałem poinformowany, że mogę dowolnie właczać poszczególne kanały HD ( po 5zł sztuka / za miesiąc).... do tej pory nie korzytałem z tej możliwosci. W piątek zaczyna się nowy sezon ekstraklasy a wszystkie mecze wykupione przez CP dostepne są w Polsat Sport HD

 

Dzwonię do biura obsługi abonenta a tam Pani uroczym głosem mówi że w tym momencie na moim koncie nie ma kożliwości właczenia żadnego dodtkowego pakietu... i proponuje przedłużenie umowy o 36 miesięcy ;P (? )

 

Wieć pytanie 1: jak to jest możliwe.... i czy jest to zgodne z umową?

pytanie 2: Czy w chwili obecnej mogę wypowiedzieć umowę z racji na fakt, że zabrano w marcu kanały BBC a w umowie wyraźnie pisze, że powinni mi takowe probramy zapewnić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 5zł masz kanał na czas określony (umowa na czas określony), a za 6zł na czas nieokreślony (np. na miesiąc, tylko trzeba pamiętać o wyłączeniu kanału w TCOK).

Cennik tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/01-07-2011- ... nentow.pdf

 

Na czas neokreślony ni powinno być problemu z włączeniem wybranego kanału HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie. Posiadam dekoder na prepaid CP i chciałbym podpisać umowę na tym dekoderze na pakiet Mini HD. Czy jest taka możliwość???? Jak to wygląda z technicznego punktu widzenia???? Chciałbym się załapać na promocję z Pakietem Familijnym 3 miesiące gratis i umowa max na 18 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomimo że w cenniku na dzień 1.07.2011 są pojedyńcze kanały HD które można aktywować w moim przypadku pani w BOK zwyczajnie w systemie nie miała takiej opcji... w moim imieniu przy rozmowie telefonicznej stworzyła jakąś petycję i mają ponoć 30 dni na rozpatrzenie sprawy....

 

- myślalem że przy chęci nabycia "dodatkowych usług" CP jest bardziej elastyczny :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poświęconą uwagę, rozumiem Twój tok myślenia lecz myślę, że kara nie ma zastosowania.

Napiszę tutaj na forum jak zakończyła się ta moja umowa.

 

Czytam prawo telekomunikacyjne :)

Z polsatem nie kończę bo mam jeszcze jeden stary tuner na własność Samsung HD z familijnym z możliwością przejścia do Mini HD. Wybrałem Mini HD.

Jeszcze dodam, że w tej mojej nowej umowie (z lutego 2011) na Mini HD na pierwszej stronie umowy jest napisane jak byk, że przyznano mi ulgę 245 zł. Więc w przypadku rezygnacji będzie kara obliczana na podstawie tej ulgi.

W starej umowie nigdzie nie ma informacji, że dali mi jakąś ulgę i dlatego jestem pewien, że kara umowna nie będzie miała zastosowania. :!:

 

Obiecałem, że napiszę jak się skończyła umowa więc piszę:

W dniu dzisiejszym dostałem pismo od CP, gdzie stwierdza się, że:

"Umowa dotycząca dekodera...... została rozwiązana zgodnie z warunkami za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego tj. z dniem 6 lipca 2011 r. Wszelkie należności wynikające z przedmiotowego dokumentu zostały uregulowane.

 

Zgodnie z moimi przypuszczeniami nie otrzymałem żadnej kary umownej. można rzec "wyszło na moje" :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wiem że na pewno takie pytanie przewijało się wiele razy ale za dużo stron do przeglądania...mianowicie mam umowę z CP:

Promocyjne warunki umowy:

-okres wypowiedzenia umowy 3,

-okres dodatkowy 12,

okres podstawowy do 04-12-2011

 

-stąd pytanie, rozumiem że muszę wysłać wypowiedzenie do 04-10-2011(taka date wpisać jako dzień wypowiedzenia umowy)? I tak wyśle je w następnym tygodniu żeby mieć spokój.

 

-macie jakieś sugestie rady jak to wysłać(za potwierdzeniem odbioru czy coś podobnego)?

 

-dostane od nich jakaś wiadomość że umowa wyga śnie w grudniu?

 

-zostaną mi do zapłaty miesiące do grudnia włącznie tak?

 

-w wypowiedzeniu chciałem napisac tak:Wypowiadam umowę z dnia (datę spisujemy z umowy) z zachowaniem umownego terminu wypowiedzenia. Tylko że u mnie na umowie nie ma daty w ktorej zawarto umowe;/ jest tylko data konca okresu podstawowego

 

pytam bo chciałbym od razu zamówić N-ke a nie chcę sytuacji że coś nie wypali i będę płacił dwa abonamenty.

dziękuje i pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem wyłączyli mi dzisiaj pakiet sport(mam pakiet familijny+sport) .Dzwoniłem do cyfrowego konsultant powiedział mi ze na koncie brakuje "15 gr" .Płaciłem tyle co zawsze a tu nagle jakaś podwyżka o której w ogóle nie zostałem poinformowany .W poprzednim miesiącu miałem identyczny problem i też dzwoniłem do cyfrowego kazał dopłacić "złotówkę" i myślałem ze teraz wszystko będzie normalnie a tu takie cyrki już nie wiem co mam robić .Przez te głupie 15gr nie chcą mi włączyć pakietu sport...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...