Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Przepraszam, mój błąd. Kolejny przykład, że w dzisiejszych czasach ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem. ;-)

Co do umowy na czas nieokreślony to nie wydaje mi się, aby była taka możliwość. Z tego co ja wiem to tylko po czasie określonym można przejść na czas nieokreślony. Ewentualnie skorzystać właśnie z pre-paid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłuża się na kolejne 12 miesięcy, ale w ciągu jej trwania możesz umowę wypowiedzieć ciągle z trzy-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jedyny minus to, że będziesz musiał zapłacić ekwiwalent dla CP- sumę nie wyższą niż 30zł!

Przeleciałem na szybko ostatnio regulamin pod tym kątem, ale być może prędkość była za wysoka lub tego zapisu nie ma już w regulaminie.

Może mnie ktoś wesprzeć z wskazaniem tego zapisu o automatycznym przedłużeniu na kolejne 12 miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie fakt jak CP liczy okres do kiedy mogę rozwiązać umowę? Przysłali mi pismo o zmianie pakietu Mini na Mini HD i podwyższenie kwoty do 14,90 zł i nakreślili termin rozwiązania umowy do 19.05.2011r. przecież ja nie kwitowałem tego pisma i jak to obliczyli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to by ich sama korespondencja około 2mln kosztowała, prawdopodobnie przewidzieli że część nie będzie się rzucać że zwykłym listem wysłali a część napisze dopiero w lipcu że ma zmiany i nie zamierza płacić, i uwzględnią to bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie jest zapis w rozdziale 10, paragrafie 15:

 

4. W przypadku zmiany Regulaminu lub wysokości opłat określonych w Cenniku, Cyfrowy Polsat

zawiadamia o tym fakcie Użytkowników przez ogłoszenie w dzienniku ogólnokrajowym lub

na stronie www.cyfrowypolsat.pl, przed wprowadzeniem tych zmian. Obowiązek ogłoszenia nie

dotyczy zmian wynikających z Promocyjnych Warunków Umowy.

 

 

Z tego punktu jasno wynika (chyba, że ja coś źle rozumuję), że listu wysyłać nie musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...czyli klient sam musi działać bo jak zaśpi to ma dalej umowę na kolejny rok tylko już chyba nie w cenach promocyjnych. W sumie więc po skończeniu promocji w CP klient musi wysłać list z rezygnacją albo z wyborem kontynuacji na czas nieokreślony. To już lepiej to wygląda w Cyfrze+ moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego punktu jasno wynika (chyba, że ja coś źle rozumuję), że listu wysyłać nie musi.

 

Oczywiście, że tak wynika, ale przeczytaj co jest w regulaminie napisane co się dzieje jak zmiany wejdą w życie. Informacja o zmianach nie jest zmianą, z punktu widzenia klienta nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regulaminu: "...Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu."

 

Po pierwszym lipca będzie za późno na niezgodzenie się na nowy cennik.

 

Do @SkyHunter - Jesteś w błędzie z takim rozumowaniem. Otóż jeśli milczysz masz umowę na dodatkowy okres podstawowy wynoszący 12 miesięcy, czyli na czas określony. Zgodnie z cennikiem dla abonentów cena pakietu Familijnego HD na czas określony wynosi 39,90zł, a na czas nieokreślony 49,90zł. Pakiet Premium na czas określony 99,90zł, a na czas nieokreślony 142,90zł. Wolę te niższe stawki. ;) Ma to ten plus, że po okresie podstawowym nie zaskoczy Cię znacznie wyższy rachunek od dotychczasowego. Zapytaj konkurencję jak tam jest. ;) Poza tym już na 3 miesiące przed zakończeniem okresu podstawowego możesz wymieniać dekoder i/lub brać kolejną promocję pozostając na dotychczasowym pakiecie.

PS. Nie podpisz umowy na telefon lub internet u innych operatorów to Ci dopiero włosy dęba staną jak zobaczysz rachunek po okresie podstawowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś z Was odstępował od umowy zawartej na odległość w terminie 10 dni od podpisania umowy. Ten przepis obowiązuje wszelkie umowy sporządzane poza lokalem przedsiębiorcy, natomiast zapis ograniczający ten termin jest moim zdaniem bez zastosowania. Wiadomo przecież że usługa jest włączana od razu, ewentualnie dnia następnego, co nie powoduje skrócenia biegu 10 dniowego okresu.

 

Oto wycinek z regulaminu.

4695668763754c80a8cab3b.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zamawianiu dekodera przez Infolinie (podmiana lub nowa umowa) albo przez Internet (nowa umowa) to masz 10 dni na odstąpienie. Jeżeli zawierasz umowę przez telefon to masz 2 wyjścia:

 

1) Zgadzasz się na natychmiastowe rozpoczęcie usługi - masz dodatkowe kanały włączone tego samego dnia - nie masz możliwości odstąpienia.

2) Nie zgadzasz się na natychmiastowe rozpoczęcie usługi - dodatkowe kanały włączane są z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego - jest możliwość odstąpienia w ciągu 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponował bym zadzwonić na infolinię CP, i zapytać o przygotowaną ofertę. Można to zrobić tylko do końca maja. Po pierwszym lipca, Ci którzy zostaną przy pakiecie mini przejdą na MiniHD, z abonamentem 14,90. Również ci którzy są w multiofercie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może po prostu nie otrzymałeś listu bo zaginał na poczcie albo gdzieś wsiąkł. Takie powiadomienia są wysyłane listem zwykłym. Zadzwoń na PartyLine CP i dowiedz się czy takie coś zostało do Ciebie wysłane. Jeżeli jesteś w Multiofercie to i tak zmiana cię obejmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię w scenariusz, że list gdzieś zaginął po drodze do mnie, bo wszystkie listy od Cyfrowego Polsatu dochodzą - regularnie co miesiąc dostaje druki polecenia zapłaty, a ostatnio także inne zawiadomienie - już myślałem, że w końcu w związku ze zmianą cennika, ale okazało się, że zawiadomienie dotyczy zmian w roamingu i nic więcej. Tak więc Cyfrowy Polsat pewnie w ogóle nie wysłał do mnie powiadomienia o zmianie cennika...

 

Dlatego też nie wiem, czy mogę i do kiedy powinienem wysłać rezygnację, bo do wszystkich, którym zostały wysłane powiadomienia określono dokładna datę składania rezygnacji. Czyli jeszcze raz, do kiedy mam czas czy może już się spóźniłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...