Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie...

 

czy ktoś zna numer telefonu lub jakikolwiek inny kontakt z jakimiś bardziej władnymi osobami w CP niż na infolini??? Chciałbym zadzwonić z jakąś skargą - a przede wszystkim odzyskać swoje pieniądze od tej skrzywionej instytucji.

 

Niestety nie pomyślałem wcześniej, że CP spadnie aż tak bardzo na psy i nadpłaciłem im jeden miesiąc więcej dodatkowo dekoder na wynajem z kaucją sprawiło, że CP ma mi po rozwiązaniu umowy oddać ok 150zł - oczywiście złożyłem pismo o zwrot kasy na konto i wszystko jak kamień w wodę - jeden plusk i ucichło...

 

Miesiąc minął CP ma w tyłku czyjeś pieniądze - uważają chyba że mogą je sobie zatrzymać jako darowiznę bo kasy na koncie nie ma. Dzwonię do nich oczywiście ale nikt mi nie jest w stanie nic powiedzieć konkretnie - "złożymy w systemie informację ktoś się będzie z Panem kontaktował" myślę sobie OK coś z tym zrobią (oczywiście informacji o tym kiedy się będzie kontaktował już nie są w stanie udzielić) czekam tydzień - NIC zero kontaktu... dzwonię dzisiaj do nich - "tak jest informacja że Pan dzwonił - będzie kontakt z Panem" ... pytam: KIEDY? "nie jesteśmy w stanie powiedzieć trzeba czekać" Pytam: ROK? DWA? " cisza"...

 

Konsultant nie ma tam żadnego kierownika ani przełożonego bo z nikim nie jest mnie w stanie połączyć i chyba zaczynam rozumieć dlaczego mają tam taki bałagan - bo nikt ich nie pilnuje... Z nikim wyżej nie chcą łączyć ani podać numeru...

 

Szlag mnie już z tą firmą TRAFIA ... nawet po rozwiązaniu umowy zatruwają życie...

 

PODPOWIEDZCIE KOGO TAM OCHRZANIĆ ŻEBY SIĘ Z TYM RUSZYLI!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wczoraj przysłali że nie odnotowali jeszcze mojej wpłaty i wzywają do zapłaty 1,61zł he he.Na grudzień wpłaciłem normalnie 37,90zł bo stwierdziłem że na sport już mi się nie opłaca.Miesiąc wcześniej zapłaciłem familijny +sport ale po czasie dowiedziałem się że sport podrożał.Miałem coś tam wolnego ale barakowało te kilka groszy,poprosiłem o odblokowanie sportu to odpisali że aktywowali w promocyjnej cennie.Teraz nagle obudzili się że mam im oddać.Nie chodzi o kwotę ale mogli wcześniej to napisać.Teraz muszę na pocztę latać żeby im kilka groszy oddać... 4 lata im regularnie płaciłem a na koniec nie podarują nawet kilku groszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwrot kaucji może trochę potrwać, najpierw sprawdzają dekoder, a z tego co wiem może to trwać i 6 tygodni (oczywiście nie sprawdzają tego dekodera przez taki czas, ale tyle trwa procedura), no a później dopiero zwrot kaucji wiec całość może potrwać w sumie ok. 2 miesięcy.

 

Jakie 6 tygodni - jakie 2 miesiące??? Konsultant mówił, że mają na to 30 dni od momentu dotarcia do nich dekodera...30dni minęło. A jak dzwoniłem do nich 1 raz po tych 30dniach to babka w dziale obsługi powiedziała, że "nie wie dlaczego jeszcze pieniądze nie zostały wysłane" - także wina jest po ich stronie... a nam każą czekać w nieskończoność - mimo że jak kolega też zauważył sami o kilka groszy upominają się w ciągu tej samej doby ze 2 razy...

 

Kpina... Po prostu banda naciągaczy i nic więcej w tym CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam serdecznie dosyć Polsatu.Pracują tam same [beep]y i idioci.

Podpisałem z nimi umowę w 2005 roku (pakiet familijny 37.90 na czas nieokreślony) i tak miałem do października do póki nie przysłali aneksu do umowy.

Więc napisałem im wypowiedzenie (obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia warunki umowy z 2005 roku) złożyłem pismo 29.09.2010r oni dostali pismo 06.10.2010r.

Zachowałem miesięczny okres wypowiedzenia liczący się od 29.10.2010r (okres rozliczeniowy)do 29.11.2010r ale że w umowie z 2005r bardzo drobnym drukiem jest napisane, że wypowiedzenie kończy się nie z okresem rozliczeniowym a z końcem miesiąca czyli 30.11.2010r i za ten jeden dzień czyli 30.11.2010r musiałem zapłacić za cały miesiąc (kilka kronie dzwoniąc na infolinie, gdzie każdy konsultant twierdził co innego) Ale to nie koniec przygody z [beep]ami.

Zapłaciłem im za ten jeden dzień 37.90 zł tak jak mnie informowano telefonicznie.Dziś dostałem SMS-a od Polsatu , że jestem zadłużony.Kwota zadłużenia wynosi 2 zł.

Oczywiście już mnie uruchomili i złapałem za tel i dzwonie do s[beep]ysynów.I co się dowiedziałem, że od 29.11.2010r czyli ostatni dzień mojej umowy wszedł w życie aneks i kwota 37.90 zmieniła się na kwotą 39.90 zł i oczywiście oni przedłużyli mi umowę o kolejny miesiąc ( 29.12.2010r)Brak słów na tych po[beep]ów nic tylko z[beep]ałem tego palanta z infolinii i się rozłączyłem.

Wykonałem kolejny tel do CP odebrał inny koleś no i dopiero z nim załatwiłem wszystko, a więc nie muszę im już nic więcej dopłacać a sygnał wyłączą mi 29.12.2010r ( i tak przedłużyli o miesiąc)

Jeżeli podpisujisujecie umowę dokładnie przeczytajcie umowę ale serdecznie odradzam i sam nie podpisze z nimi żadnej umowy, przechodzę do cyfry + tam przynajmniej pracują ludzie, którzy dbają o klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie dobrze na tym wyszedłeś bo masz TV do świąt, wyłączą pewnie i tak w styczniu. Tu ewidentnie był konflikt zapisow, w aneksie miałes informację że kontrakt zostanie wypowiedziany z końcem okresu rozliczeniowego a w umowie że z końcem miesiąca, co jest dziwne i bezsensowne skoro masz umowę do 29.11, kiedyś umowy zaczynały się 1. każdego miesiąca a to co było wcześniej nie wliczało się w rozliczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 dni CP ma na oddanie kaucji ale po zakończeniu diagnostyki dekodera czyli może to potrwać ok. 3-4 miesiące

 

Kasa za dekoder to inna sprawa - ale są mi krewni za jeden nadpłacony miesiąc. W końcu to moje pieniądze...i już od ponad miesiąca nie mogę się ich doprosić... A sami o kilka groszy wysyłają tuzin smsów.

 

Po prostu żal mi ich... ale dziadom nie popuszczę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podpisujisujecie umowę dokładnie przeczytajcie umowę ale serdecznie odradzam i sam nie podpisze z nimi żadnej umowy, przechodzę do cyfry + tam przynajmniej pracują ludzie, którzy dbają o klienta.

Prosze sie zasanowic nad tym co Pan pisze bo wszedzie jest to samo ;)

przygody z kazda korporacja ma kazdy inne ja mam CP i C+ i nie mam problemow z kolei szwagier ma C+ i ciagle narzeka jacy to tam zlodzieje i oszusci:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... Mam zamiar zostać posiadaczem CP.

Mam kilka pytań odnośnie tej platformy...

Interesuje mnie umowa na 29 miesięcy - 6 x 0 czyli w sumie 23 miesiące , Pakiet familijny Hd i mam pytanie odnośnie tunera w jakiej on jest cenie???

Oraz jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest taka opcja to jak najbardziej ale jeżeli chcesz mieć 6x0 i możliwość powrotu do samego pakietu familijnego Hd to za dekoder zaplacisz 49zł, ja ze swojej strony proponuję zamówić ten dekoder za pośrednictwem infolinii, ponieważ w APSach pracują osoby które wciskają dodatkowe pakiety żeby mieć wyższą prowizję i nie mówią o tym a nieświadomy klient podpisuje umowę której nie czyta. jako nowy klient otrzymasz dekoder przez kuriera bez żadnych opłat za przesyłkę (stali klienci płacą 25,53zł) w ciągu maksymalnie 14 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...