Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziekuje za te zle wiesci! :) No to jestem ugotowany. Podpisalem umowe na 29m, czyli jeszcze 17 mi zostalo. Zegnaj VOD od Nki! :( Teraz rozumiem, dlaczego ludzie w Polsce na CP tak wyzywaja. Chyba ja teraz tez zaczne... Po przeleceniu polowy umowy powinna byc mozliwosc zmiany lub zmniejszenia pakietu. Tak to robia mi znane firmy na Zachodzie... Umowa z CP, to umowa z Lucyferem! :/ No nic! Bez polskiej telewizji i tak nie da zyc. Oby tylko platforme i kanaly HD rozbudowywali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz rozumiem, dlaczego ludzie w Polsce na CP tak wyzywaja

 

Tak na pocieszenie:

 

Na pierwszym kontrakcie próbowaliśmy podnieść pakiet z Mini na Familijny. Nie udało się, bo nie.

Na drugim kontrakcie próbowałem uruchomić pakiet HD. Też się nie dało, aż przyszła zmiana regulaminu. (porozumienia, których nie wysyłali)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś dokładnie przeczytał umowę to masz w niej napisane, że po okresie podstawowym umowa przedłuża się o okres dodatkowy, który jest w części A umowy chyba, że inaczej stanowią promocyjne warunki umowy.

 

I wszystkie umowy, które zostały zawarte po 1.11.2009r. się rollują !![/quote

 

 

Tyle to ja wiem tylko nie wiem czy stanie się to automatycznie czy muszę coś podpisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie , Panowie - krótka kwestia

 

Rodzicielka słabiutko zorietnowana chcąc / niechcąc przedłużyła z polsatem umowę na dwa lata nie dostając praktycznie nic w zamian. Moim zdaniem wykorzystali niewiedze i przedłużyli na najsłabszą ofertę [ jeżeli to w ogóle jakakolwiek oferta ]. BOK odmawia pomocy, bo była zgoda.

Słyszałem, że nastepują/mają nastapić zmiany w ramówce, które mogą umożliwić wcześniejsze rozwiązanie umowy z winy niejako operatora.

Byłby w stanie ktoś mi w dwóch słowach napisać czy jest opcja j.w., albo czy się szykuje - ew. gdzie info na w/w temat.

 

będę wdzięczny na krótkie info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam umowa z CP skończyła mi się kilka dni temu oczywiście wysłałem wypowiedzenie chyba w lipcu ale wszystkie programy nadal mi działają i co chwile pojawiają mi się komunikaty żebym zapłacił a wczoraj nawet o rozpoczęciu procesu windykacyjnego o co chodzi ?? czy nie uznali mojego wypowiedzenia i umowa przeszła na czas nieokreślony a jeśli tak to jak ją rozwiązać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń na PartyLine. Spytaj się kiedy wypowiedzenie dotarło, czy dotarło, jaki masz okres wypowiedzenia, kiedy będziesz miał rozwiązaną umowę, jaka cena za pakiet Cię obowiązuje, czy umowa jest bezterminowa, terminowa, itp., itd..

 

 

Tyle to ja wiem tylko nie wiem czy stanie się to automatycznie czy muszę coś podpisać?

 

Takie masz warunki umowy i to się dzieje z automatu. Nie masz żadnej wzmianki o podpisywaniu żadnych dokumentów. Nic nie podpisujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@.:Asik:.

Jeżeli minął okres wypowiedzenia to nie przejmuj się, po prostu nie zostało wprowadzone rozwiązanie umowy. Prawdopodobnie przynajmniej miesiąc minie zanim zadzwonią z ofertą przedłużeniową i jak się nie zgodzisz, to rozwiążą wstecznie umowę a ty do tego czasu masz bezpłatną ofertę CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa automatycznie przedłuża się o 12 miesięcy.

@swistak

Pamiętaj, że w CP możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia (jeżeli jesteś w okresie podstawowym, to musisz zapłacić karę umowną).

 

Zadzwonie i wypytam dokladnie ale licze, ze pakiet bede mogl zmniejszyc za okolo rok. Upilnuje, nie ma sprawy! :wink: W umowie napisali, ze bede musial zaplacic 900zl kary! Juz raz w Polsce placilem 1000zl kary za UPC! :brawo: Drugi raz Zona mi raczej nie pozwoli... :( Pozdrawiam! :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa automatycznie przedłuża się o 12 miesięcy.

@swistak

Pamiętaj, że w CP możesz w każdej chwili wypowiedzieć umowę z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia (jeżeli jesteś w okresie podstawowym, to musisz zapłacić karę umowną).

 

Zadzwonie i wypytam dokladnie ale licze, ze pakiet bede mogl zmniejszyc za okolo rok. Upilnuje, nie ma sprawy! :wink: W umowie napisali, ze bede musial zaplacic 900zl kary! Juz raz w Polsce placilem 1000zl kary za UPC! :brawo: Drugi raz Zona mi raczej nie pozwoli... :( Pozdrawiam! :smile:

 

Nie bardzo to rozumiem tzn ze po okresie podstawowym moge wypowiedziec umowe z zachowaniem 3msc okresu wypowiedzenia czy dopiero po tym okresie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytania do Szanownego towarzystwa. 31,08.zgłosiłem awarię dekodera tego echostara z nagrywarką poprzez APS , gdzie został zdiagnozowany i zakwalifikowany do wymiany. poszło pismo do CP i mieli mi przysłać nowy dekoder kurierem . Odezwali się kilka razy z zapewnieniem że dekoder zostanie przysłany za kilka dni do dnia dzisiejszego dekodera nie otrzymałem. I mam pytanie w jakim okresie czasu CP powinien mi wymienić sprzęt. Mam go na udostępnienie. Proszę o szybką odpowiedz. Dzięki. Dodam jeszcze że na polecenie CP APSy nie wymieniają tego typu dekoderów. A tak na marginsie to szajs w ciągu pół roku mam już jedną wymianę za sobą tylko że wtedy wymieniono mi go w APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno warto wysłać wypowiedzenie w związku z rażącym naruszeniem warunków podpisanej umowy ze strony Cyfrowego Polsatu. Wykazać odpowiednie punktu w regulaminie, w przypadku telewizji cyfrowych prawdopodobnie obowiązuje następująca zasada, za awarie powyżej 12 godzin oddają Ci 1/30 abonamentu (okres awarii nie przedłuża czasu umowy) ale jeśli awaria przekracza 30dni masz prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy i wystąpienia o karę umowną przewidzianą w twojej umowie. Umowa nie jest jednostronna. Cyfrowy Polsat przy 30dniowym niewywiązywaniu sie z warunków podpisanej umowey (wnoszeniu opłat) może Ci wypowiedzieć umowę, ale ty możesz zrobić tak samo.

 

Przeczytałem regulamin, warunki zawieszenia i wypowiedzenia umowy: tam jest 14 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...